With you



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 With you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acefray
Dorpsslet
With you 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: With you   With you Icon_minitimedi 3 sep 2019 - 19:31

Ace had gewacht tot de nacht gevallen was voor hij op was gestaan uit de stapel van katten in zijn den. Het was redelijk knus hier, vooral met Bloodpaw die ook groter werd met de dag. Maar het was zijn thuis. Voorzichtig stapte hij over de lichamen heen en maakte zich een weg naar buiten toe. De clan was stil op dit uur, iets wat hem goed deed. Hij was immers uit naar een beetje privacy. Om dezelfde reden gleed ook zijn oog even naar de hemel, een die perfect bedekt was met wolken. De sterren waren van hun zicht ontnomen. Of ja, zo wilde hij dat graag opvatten. De medicine cat grijnsde zachtjes terwijl hij de Nursery in liep. Stil zoals een Shadowclanner bekwaamde sloop hij naar het nest van zijn partner en leunde haar richting op, om op fluistertoon te spreken. "Sinclaw, kom met mee" Het klonk allemaal heerlijk mysterious, maar zo wilde hij het ook houden. Hun kittens waren immers al 5 moons geworden en konden heus wel een paar uurtjes alleen slapen. Daarbij had hij wel het gevoel dat zijn queen en hij wat tijd samen konden gebruiken. Met de gevlekte poes in de Nursery was het immers moeilijk om te praten zonder dat de clan hun geheimpje doorhad. Ace had het zelf weinig door, maar hij luisterde naar wat zijn partner hem instrueerde... op misschien date-night na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
With you Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: With you   With you Icon_minitimema 30 sep 2019 - 20:52















Technically, I’m a murderer
but I like to think that’s one of my better qualities

Ze had eindelijk eens een goede nachtrust. Haar borst bewoog ontspannen heen en weer terwijl ze haar neus in de vacht van haar kittens duwde. Ze voelde zich iets meer op haar gemak bij dit nestje dan bij haar vorige. Wellicht omdat ze diep vanbinnen wist dat dit haar laatste kittens zouden zijn. Omdat ze wist dat elk van de kleintjes gebroken en fout waren. Omdat ze wist dat Starclan haar gestraft had met kittens die geen leger zouden kunnen vormen. Kittens die niets waard waren. Niets, net zoals zij niets waard was geweest. Misschien dat daarom haar hart ergens, ver vanbinnen, klopte voor de kleine levens om haar heen.

De stem van Acefray liet haar opkijken, langzaam knipperend en een zachte grom glipte over haar lippen. Tuurlijk wou hij net nu met haar op pad. Ze kwam omhoog tussen haar kittens vandaan en rekte zichzelf uit om uit de den te stappen. Ze duwde haar neus even zacht tegen zijn wang, puur om hem even te laten zien dat ondanks dat haar ogen op woede stonden omdat hij haar had wakker gemaakt. Ze alsnog wel van hem hielt. "Is het belangrijk?" Was echter haar korte, kille antwoord op de kater terwijl ze haar kop bijdraaide om hem aan te kijken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
With you 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: With you   With you Icon_minitimedo 31 okt 2019 - 16:06

Er waren vast slimmere dingen in deze wereld dan om Sinclaw wakker te maken uit een diepe slaap. Net zoals er betere dingen waren om te doen dan om een queen weg te halen van haar jongen. Maar Ace was hier ook niet om altijd de slimme opties te nemen. Hij wist heel goed dat Sin deze acties van hem tolereerde. Of in ieder geval daar was hij van overtuigt. In zijn ogen was de kattin immers goed, puur en beter dan de hemel en aarde bij elkaar. Zij was zijn geluk, zijn liefde. En blijkbaar was de kost voor eindeloze liefde af en toe wat slaap missen. Hij glimlachte dan ook toen hij haar snuit tegen zijn wang voelde, blind voor haar boze blik en doof voor haar kille toon. Hij keek haar enkel aan met ondeugd in zijn groene blik. “Nee” Antwoorde hij dus ook eerlijk en simpel. “Enkel voor mij”

Hij sloeg zijn staart rond haar heen en leidde de weg naar buiten, naar een plekje waar hij Sin al een tijdje heen wilde brengen. Het was in een opening van het gebied waar enkele rotsen op elkaar rusten, met een goede laag mos die de stapel bedekte. Eromheen bloeide nog enkele wilde bloemen, klavers, paardenbloem en goudsbloem. Planten die hij vorig jaar hier had gebracht en die wortel hadden geschoten. Op de bovenste steen had hij gedroogd gras weggelegd en enkele bloemen, om het nog extra comfortabel te maken. Hij klom voorzicht omhoog waarna hij ging liggen, genoeg plek overlatend voor zijn partner. Zijn blik stond voor zich uit, opkijkende naar de verre bergen. “Ik dacht dat het misschien fijn was om weer eens samen te zijn, zonder nieuwsgierige ogen” Hij glimlachte even oprecht, om hierna om te kijken naar de gevlekte poes. “Weet je… het is vandaag precies 8 seizoenen dat we samen zijn gekomen als partners” Natuurlijk bleef dat hem altijd bij. Samen in bergen toen hij had toegegeven. Misschien mocht de wereld nog niet branden, maar ze waren nog samen. En hij hoopte dit nog een lange tijd te mogen zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
With you Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: With you   With you Icon_minitimevr 1 nov 2019 - 22:35















Technically, I’m a murderer
but I like to think that’s one of my better qualities

Er waren weinig dingen die haar mood in een klap beter konden maken. De intens domme maar heerlijke blik van acefray was een van die dingen. Ze kon het niet helpen om zacht te lachen en haar kop te schudden terwijl ze de kater volgde. Wat hij nou weer in zijn hoofd had gehaald wist ze niet maar het zou vast wel weer iets van een avontuur worden.

De plek waar hij haar heen bracht was.. schitterend, zelfs dat moest zij toegeven. "Wow." Mompelde de kattin zacht om zichzelf heen kijkende. Ze ging niet vaak deze kant op, de borders met de andere clans lagen de andere kanten op en ook prooi was hier schaarser. Maar daardoor had Ace een plekje voor hem alleen gemaakt..

Ze slikte even en nam plaats naast hem. De warmte van zijn huid en de zachte geur van kruiden die altijd om hem heen hing overwhelmde haar. Ze slikte en sloot haar ogen, gevoelens wegvechtende, maar wist dat ze moest spreken met hem. "Ace.. je weet dat ik van je hou." Fluisterde ze, meer tegen de wind. "Ik hou van je, zoveel.. en.. er gaan dingen gebeuren, ik moet weg.. maar ik blijf niet weg." Verzekerde ze hem direct. Ze kon hem niet vertellen wat het was, hij zou flippen. Maar hij moestweten dat het voor het goede doel was. Voor haar goede doelen dan wel.. maar alsnog, hij wist dat dat goed was.. en nodig was.. toch?

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
With you 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: With you   With you Icon_minitimedi 12 nov 2019 - 23:09

De kater keek met een kleine maar troste glimlach op zijn snoet naar de reactie van Sinclaw. Ze was soms moeilijk om op te vrolijken, maar dat hij begreep hij ook. Ze had veel aan haar hoofd. Dus momenten zoals deze koesterde hij enorm. Vooral op een dag zo speciaal als deze, hun anniversary. Daarom dat hij ook zo hard zijn best had gedaan op deze verassing. En toen ze eenmaal samen naast elkaar lagen wist hij zeker dat het de moeite waard was geweest. Maar toen begon Sin met praten. Ze zei hele lieve dingen, maar het klopte niet helemaal. Voorzichtig duwde hij zijn neusje tegen de hare. “Ik hou ook enorm veel van jou Sin” En toen kwam het nieuws… Ze zei dat ze wegmoest. Weg? Weg waarheen? Waar was weg. Hij drukte zijn oortjes naar achteren en keek kort naar haar. Een beetje onwetend. Wat moest hij nu? Hij wilde helemaal niet zonder zijn partner, hij was net zo gelukkig met haar. Hun kinderen zouden zo apprentice worden… Maar toen Ace sprak waren zijn woorden warm en begripvol. “Als.. als je wilt kan je me vertellen waar je heen gaat.. en wat er gaat gebeuren.. het blijft dan tussen ons.. maar als je dat niet wilt moet je weten dat ik hier ben. Dat ik altijd op je wacht en je altijd naar me toe kan komen voor hulp of voor liefde” De grijze kater leunde naar voren. “E-en als je me vraagt zou ik meegaan, naar waar dan ook.” Maar je gaat het me niet vragen, spraken zijn ogen in stilte met een kalm verdriet. “Maar ik kan niet zonder je Sin, je bent mijn alles, dus kom asjeblieft terug.. of neem me mee. Of praat met me.” Ace drukte zijn groffe kop tegen de hare aan en zuchtte, waarin alle stres en spanning zijn lichaam uit stroomde. Hij wist dat hij zeker moest zijn van hun liefde en hier vertrouwen in moest hebben. Hij had de sterren de rug toegekeerd voor deze poes. Zij was zijn maan en hemel en zij zou hem nooit het donker in leiden. “Ik ben er altijd voor je. Waar je ook bent op deze wereld, vergeet dat niet”
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
With you Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: With you   With you Icon_minitimewo 13 nov 2019 - 13:32















Technically, I’m a murderer
but I like to think that’s one of my better qualities

Dit was harder dan ze had verwacht. Ze hielt van hem, ze had hem zo erg nodig maar maar.. Ze slikte en keek de kater aan. Haar gele ogen glimmend in het halve licht. "Acefray. Waar ik heen ga, kan je me niet volgen." Fluisterde ze, zijn wang een zacht likje gevende. Hij was te goed daarvoor. Te puur. Ze had hem verpest, zij en Tall samen. Ze slikte en duwde zichzelf tegen hem aan. "Zorg voor onze kittens oke.. Ik hou van ze, ik hou zoveel van ze." Ze slikte diep en duwde haar neus tegen zijn oor. Zachte fluisterende woorden vertellende. Het geheim dat ze in zich hielt, wat ze niet kon zeggen. Ze had het altijd bij zich moeten dragen, maar ze kon hem niet verlaten zonder uitleg. Hij moest snappen dat dit moest. Dit nodig was. Dit het lot was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
With you 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: With you   With you Icon_minitimewo 13 nov 2019 - 15:18

De grijze kater wachtte haar woorden af, angstig voor wat hij eigenlijk al wist. Angstig voor de afwijzing. En toen kwam hij. Hij mocht niet mee van haar. Hij moest hier blijven en voor hun kinderen zorgen. Dit wilde hij ook, hij wilde er voor hun zijn door deze moeilijke tijd heen maar hij wilde er ook zijn voor zijn partner. De kater sloot zijn ogen bij haar lik, genietend van dit misschien laatste moment van tederheid. “Ik zal altijd voor ze zorgen” Maar toen voelde hij haar snuitje tegen zijn oor, waardoor zijn ogen zo groot werden als de verborgen maan boven hun. Woordeloos bleef hij haar bijna verborgen woorden verteren. Liet hij het rondspoken door zijn trage kopje. Sommige dingen wist hij al. Hij wist dat Sinclaw altijd al een reden had gehad, dat ze niet slecht was geweest. Maar sommige van haar woorden waren nog vreemd voor hem. Misschien deed het ergens wel een beetje pijn dat hij niks ervan had meegekregen tot nu. Dat hij niet zou mogen helpen. “Alles” Haalde hij wat ze had gezegd met een kleine, bijna instemmende knik. “Alles” Hierbij drukte hij zijn kop weer tegen de hare. “Ik help als ik kan. Weet dat… Maar voor nu, kunnen wij samen nog alles zijn?”
Terug naar boven Ga naar beneden
 
With you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: