Verrazzano (Seamist) - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Verrazzano (Seamist)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Settledstar
Catministrator
Verrazzano (Seamist) - Pagina 4 Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 4 Icon_minitimedi 14 jan 2020 - 22:18

Dom. Dom dom dom. Hij was dom. Waarom kwamen er soms woorden uit zijn mond? Had hij geen zelfbeheersing? Nee, dat was het simpele antwoord. Je kon er lang over lullen, maar links of rechts, nee. Want hij had toegegeven, hij had opgegeven en hij had weg kunnen lopen. Maar de poes kwam alweer dichterbij, haar tweekleurige ogen in de zijne en oh boy... Hij wist dat het puur plagen was, uitdagen, maar man die poos kroop onder zijn huid. Ze miauwde dat ze nog even door wilde gaan met fluisteren. Even bleef hij stil zitten, knipperde een keer langzaam. ‘Uh, nee, dankjewel,’ sprak hij met een scheve grijns. Hij kwam iets met zijn billen van de grond en schuifelde weer wat naar achteren, buiten "ik-kan-tegen-je-kop-slaan" afstand. ‘Ik weet dat het moeilijk is afgewezen te worden, maar...’ miauwde hij met plagende twinkeling in zijn ogen. Hij zette zich al schrap voor als hij een boze driekleurige poes op zijn dak kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Verrazzano (Seamist) - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 4 Icon_minitimewo 15 jan 2020 - 23:17

De kater leek zich pas bij haar woorden te beseffen waar hij nou mee bezig was en begon meteen weer zijn woorden terug te nemen. Seamist trok geamuseerd met haar oren. Wat een bijzonder figuur was dit. Ze kon er maar geen genoeg van krijgen hoeveel vermaak hij gaf en hoe makkelijk hij op de kast te jagen was. Al probeerde hij, zoals elke keer, zijn trots weer te redden en faalde hij daar, zoals altijd, miserabel in. Ze hield haar hoofdje wat bedenkelijk scheef bij zijn woorden, voor het eerst eventjes verloren voor een comeback. Ja, ze wist wel hoe het was om afgewezen te worden. Dat wist ze donders goed. Al had ze een andere relatie gehad met de kat die haar afgewezen had. Die kat had haar moeder gebroken achter gelaten. Ze schudde zich uit, alsof ze de herinnering fysiek van zich af wilde schudden. "Ondragelijk, Settleddust, hoe kun je me dit aandoen?" reageerde ze, een zielige blik trekkend naar de kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Verrazzano (Seamist) - Pagina 4 Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 4 Icon_minitimewo 15 jan 2020 - 23:33

Settleddust vond zichzelf nu wel even geestig. Maar Seamist leek echt goed in haar rolletje te kunnen blijven. Hij gaf daar veel eerder in op. Nee, zij had misschien de grootse durf van beide, maar hij had vandaag al een regeltje teveel gebroken. Maar iets van haar zorgde ervoor dat hij rond bleef hangen. Zijn mondhoeken krulden weer even op bij haar opmerking, waarna hij onverschillig zijn schouders ophaalde. ‘Tsja, wat doe ik eraan? Ik ben een ongevoelige hork,’ miauwde hij, waarna hij opkeek. Hij trok er even een pruillipje erbij. Waarna de allerbeste cliché in hem opkwam. ‘Het ligt niet aan jou, maar aan mij,’ miauwde hij. Het kon er gewoon niets meer aan doen om een plagerig stemmetje op te zetten. Het ging gewoon automatisch. En ze vroeg erom, natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Verrazzano (Seamist) - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 4 Icon_minitimema 27 jan 2020 - 21:33

Seamist trok haar kinnetje wat omhoog bij zijn woorden en sloot haar ogen met een diepe, dramatische zucht. Tja, wat Settleddust haar allemaal nu wijs probeerde te maken zorgde ervoor dat ze hier bleef zitten, het was te leuk om hem uit te dagen en op zijn reactie te wachten. Het hield haar op haar hoede op een goede manier. Het hield haar brein scherp en het was leuk, vooral omdat hij nog meer hapte dan een piranha. "Ja, dat wist ik al, dat had je meteen al bewezen," verzuchtte ze, "dacht dat mijn hart al zou knappen van de pijn toen je me niet eens bedankte." Vervolgens keek ze semi verbijsterd naar hem op en hield ze haar fijn gebouwde hoofdje wat scheef. "Natuurlijk ligt het aan jou, alsof ik daar ooit aan twijfelde?" miauwde ze hem toe met wijd open gesperde ogen om haar verbazing over te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Verrazzano (Seamist) - Pagina 4 Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 4 Icon_minitimema 27 jan 2020 - 22:41

Settleddust zijn snorharen trilden weer toen hij gniffelde. Hij was natuurlijk de bad guy, en zij de reddende engel. Eentje die hem zonder blikken of blozen vijandig territorium deed op wandelen en ongegeneerd met een kater van een andere clan aan het flirten was. Als dat niet de grenzen van de Warrior Code testen was, wist hij het ook niet meer. Maar het was nog geen zonde. Er was niemand om dit te getuigen. Misschien de sterren, maar die konden wel even de andere kant op kijken. Toen zei ze nog even dat het echt aan hem lag. Oof. Hij keek weer gekwetst naar haar. ‘Het is dat ik het zelf zei, dus eigenlijk mag ik niet verdrietig zijn.’ Settleddust zijn gezicht betrok. ‘Maar het doet nog steeds pijn,’ miauwde hij met een pruillipje.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verrazzano (Seamist)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: