Tell me sweet, little lies



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tell me sweet, little lies

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Liondance
Member
Tell me sweet, little lies Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: Tell me sweet, little lies   Tell me sweet, little lies Icon_minitimewo 18 sep 2019 - 22:27

De rood met witte kitten rolde zich naar haar andere kant. Haar blauwe oogjes staarden verveeld voor zich uit. Nog zo jong, en al zó verveeld! Een diepe zucht verliet haar bekje terwijl ze nadacht over alles wat ze kon doen. Echter kon ze op niks komen dat haar echt opgewonden maakte. Ze wou het kamp verkennen... Of beter zelfs, het territorium zien! Maar dat mocht niet. Ze wist dit, maar stiekem gaf ze er niet veel om. Het enige wat haar hiervan weerhield was het feit dat de Queens een oogje in het zeil hielden. Ze strekte haar pootjes uit, allerlei figuren makende in de lucht, hopende dat ze zich hiermee moest wist te maken en wat kon slapen. Ter vergeefs, de verveling sloeg dubbel zo hard toe. Wat saai zeg!

+ Sunkit first
Terug naar boven Ga naar beneden
Sundance
Member
Tell me sweet, little lies Tumblr_o91p63wo7m1s4fz4bo1_500
Renske
277
Actief
The day will be what you make it. So rise as the sun and burn.

CAT'S PROFILE
Age: ☀ 14 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank: ☀ Young Warrior
Sundance
BerichtOnderwerp: Re: Tell me sweet, little lies   Tell me sweet, little lies Icon_minitimeza 21 sep 2019 - 0:05


Sunkit was aan het kijken naar de uitgang van het kamp. Ze zag de dagelijkse roering en ze was zo jaloers. Ze wilde ook trainen en jagen en vechten. Maar nee, ze moest in het kamp blijven. Het liefst zelfs nog in de nursery, waar ze ieder moment van de dag onder nauwlettend oog kon blijven. Sunkit zuchtte dramatisch, waarna ze haar kopje keerde en weer terug naar de nursery. Daar schopte ze even tegen een mosbal aan, waarna ze zuchtte toen ze hem weg zag stuiteren. Ze zwiepte haar staartje, waarna ze haar kopje liet hangen. Totdat ze in haar ooghoek opeens pootjes in de lucht zag zweven, recht boven een nest uit. Hm, wat was dat? Sunkits interesse was getrokken en ze huppelde naar het nest, waarna ze haar kopje over de rand stak en een rood witte kitten zag. ‘Wat doe je?’ miauwde ze geïntrigeerd. Ze deed een beetje gek.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafface
Member
Tell me sweet, little lies DPKsfdL
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leafface
BerichtOnderwerp: Re: Tell me sweet, little lies   Tell me sweet, little lies Icon_minitimeza 21 sep 2019 - 19:34

Tijdens het eten van een waterrat keek Leafface eventjes rustig het kamp rond. Hij had Flintpaw een dagje vrij af gegeven dus kon hij zich op andere dingen richten, waaronder iets dat hem wel heel erg opviel. De kittens waren aardig rumoerig soms in de kraamkamer en dus was Leaf een plannetje aan het verzinnen. Hij wist hoe vervelend saai het kon zijn daarbinnen, maar daarom konden ze zo nu en dan wel wat afleiding gebruiken. Na de laatste hap door geslikt te hebben en het hoopje botten weg gewerkt te hebben stapte de gevlekte kater door de doorntunnel om wat bezigheden op te zoeken voor de kittens. Hij snuffelde door het bos en vond een paar stevige takjes en een groot eikenblad om daar straks wat leuks mee te doen. Leaf trippelde terug naar het kamp en vanuit de doorntunnel regelrecht naar de kraamkamer. Hij koos de rechterkant van de ingang uit omdat daar de meeste plaatst was voor wat de kater eigenlijk van plan was. De aarde was hier dan ook iets zachter. Na de takjes en het blad uit zijn mond te hebben laten vallen raapte de donderclan kater een van de takken op en wrong de dikste kant de grond in en toen de tak stevig stond stapte hij de aarde daaromheen eventjes aan voor hij aan de andere kant hetzelfde deed. Daarna pakte hij het blad op met zijn mond en prikte die vast op de twee takken. Een voor een en deed een paar stappen achteruit. Leafface hield zijn kop scheef en dacht even na. Het had veel weg van zo'n tweebeen ding die hij wel eens stiekem had onderzocht. Maar dat had hij verder voor zichzelf gehouden. Daarna draaide Leaf zich om naar de kraamkamer. 'Wie kan ik blij maken met een spelletje?' vroeg Leafface vrolijk en meteen zag hij een stel boze ogen naar hem kijken, maar Leafface bleef kalm. 'Rustig maar ze spelen naast de kraamkamer. Jullie mogen ook mee doen.' stelde Leaf de moederkatten gerust, maar trok zich nog niet terug uit de ingang. 'Oh neem een mosbal mee.' voegde Leaf er nog aan toe voor hij zich terug trok uit de kraamkamer en ging rechts van de kraamkamer zitten naar de ingang. Zo hield hij het spel nog even geheim, want hij had het deels achter zich verstopt zodat de kittens of de moederkatten het niet meteen konden zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liondance
Member
Tell me sweet, little lies Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: Re: Tell me sweet, little lies   Tell me sweet, little lies Icon_minitimezo 22 sep 2019 - 11:57

Plots zag ze een kop boven haar uitsteken. Ietwat verward maar alles behalve geïntimiteerd keek ze terug. Pas dan herkende ze de kitten als Sunkit. De rosse kitten was ongeveer even oud als haar. Echter had Lionkit nog niet echt met haar gesproken of gespeeld. Daarom dat ze toch semi-geïnteresseerd met haar oortjes wiebelde. "Ik verweel mij." miauwde ze, haar gebruikelijke kittentoon behoudende. Een zachte zucht rolde over haar lippen. Ze was hier duidelijk aan het overdrijven. Nogmaals wiebelde ze wat met haar pootjes door de lucht. "Jij ook?" vroeg ze vervolgens, haar blik op Sunkit werpende terwijl ze op haar rug bleef liggen. Plots hoorde ze een nieuwe stem. Ietwat verbaasd rolde ze zich om, zich overeind op haar pootjes zettende. Lionkit schudde het mos van zich af en keek met haar grote blauwe ogen naar de gevlekte warrior. Deze bood aan om een spelletje met hun te spelen. Ietwat vragend kantelde ze haar kopje. Ze had nog niet eerder meegemaakt dat een warrior dit kwam voorstellen... Maar ach, ze verveelde zich toch al. Wie weet werd dit nog leuk! Nadat de warrior hen beval een mosballetje mee te pakken, verliet ze de den. Even keek ze opzij naar Sunkit. Ging zij meedoen of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sundance
Member
Tell me sweet, little lies Tumblr_o91p63wo7m1s4fz4bo1_500
Renske
277
Actief
The day will be what you make it. So rise as the sun and burn.

CAT'S PROFILE
Age: ☀ 14 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank: ☀ Young Warrior
Sundance
BerichtOnderwerp: Re: Tell me sweet, little lies   Tell me sweet, little lies Icon_minitimedi 24 sep 2019 - 1:02


Sunkit keek met nieuwsgierige ogen naar de roodwitte kitten, waarna ze zei dat ze zich verveelde. Deed ze daarom zo raar met haar poten? Sunkit kantelde haar kopje iets, waarna Lionkit vroeg of zij zich ook verveelde. Het vuurrode poesje knikte. ‘Ja, het is saaai,’ miauwde ze, het laatste woord lekker lang makend. Totdat Lionkit opeens afgeleid was, en Sunkits blik volgde de hare. Ze spitste haar oortjes en haar kopje ging nog schever. Er was een andere kater die wilde spelen. Waarom? Maar Sunkit haar interesse was gewekt. Lionkit wilde wel spelen, dus Sunkit wilde niet achter blijven. De kater zei ook dat ze een mosballetje moesten meenemen. Sunkit rende naar een mosbal die ze toen ze naar Lionkit haar nest was gelopen weggeschopt had op, waarna ze naar de uitgang rende. Ze moest natuurlijk wel eerder naar buiten gaan dan Lionkit! Haar staartje stond recht overeind toen ze de mosbal voor de poten van de warrior neerlegde, waarna ze met een bestuderende blik naar de takken met blaadjes keek. ‘Wat is dit?’ kirde ze meteen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafface
Member
Tell me sweet, little lies DPKsfdL
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leafface
BerichtOnderwerp: Re: Tell me sweet, little lies   Tell me sweet, little lies Icon_minitimedi 24 sep 2019 - 21:35

Er waren een paar kittens die hem gevolgd naar buiten waren net als een paar moederkatten die het spel van de warrior wel eens wilde zien en of er kittens erbij gewond konden raken, maar daar was Leafface al op bedacht en zag dat Sunkit de nieuwsgierigste van het stel en hij grinnikte zachtjes. 'Wel het is het doel de mosbal tussen de twee takken in te krijgen met 1 tik van je pootje. Kijk zo.' legde Leafface uit en hij ging staan en legde het mosballetje zo neer dat hij er niet voor stond voor de kittens en de moederkatten, maar mepte krachtig tegen de mosbal zonder zijn klauwen te gebruiken en het mosballetje vloog in 1 keer het doel in. 'Nu mogen jullie het onderling proberen en als het saai word kan een van jullie voor de takken gaan staan om de mosbal te onderscheppen. Ga daar maar eens voor staan Lionkit en probeer de mosbal maar eens tegen te houden dan zal ik hem dit keer wat zachter weg slaan.' vervolgde Leafface terwijl hij de mosbal terug haalde en hem weer op zijn plek legde. Leaf wachten even tot het kitten in het doel stond mepte de mosbal nog eens naar het doel in een poging voorbij haar te slaan. Zo konden de kittens alvast hun coördinatie trainen met een spelletje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liondance
Member
Tell me sweet, little lies Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: Re: Tell me sweet, little lies   Tell me sweet, little lies Icon_minitimewo 25 sep 2019 - 20:19

Plots sprintte Sunkit haar voorbij. Een frons ontstond op haar gelaat terwwijl ze de eveneens rode kattin aankeek. Haha, grappig hoor! Eens zien wie zometeen bij hun spelletje zou winnen! Game on, dacht Lionkit terwijl ze naar Leafface trippelde. De kattin deed voor hoe het spelletje verliep. Haar blauwe oogjes keken gefascineerd naar hoe de krijger het mosballetje in het doel schopte. Vervolgens vroeg ze of Lionkit wou proberen het balletje te onderscheppen. Heftig knikte ze, waarna ze wat omstuinig naar voren sprong. Ze zou eens laten zien wat ze allemaal kon!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sundance
Member
Tell me sweet, little lies Tumblr_o91p63wo7m1s4fz4bo1_500
Renske
277
Actief
The day will be what you make it. So rise as the sun and burn.

CAT'S PROFILE
Age: ☀ 14 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank: ☀ Young Warrior
Sundance
BerichtOnderwerp: Re: Tell me sweet, little lies   Tell me sweet, little lies Icon_minitimewo 25 sep 2019 - 23:33


Sunkit zat al klaar toen de andere kater het spel begon uit te leggen. Oh! Zoiets had ze ook al een keertje gespeeld met Everkit. Ze wierp een uitdagende blik naar Lionkit. Haha, ze wist wel hoe dit moest. Ze had al geoefend én gewonnen, dus ze zou Lionkit inmaken. Ze wilde al naar voren springen om de mosbal op te gaan halen en iedereen te laten zien hoe goed ze al kon slaan, maar Lionkit werd naar voren geroepen. Sunkits bekje viel open. Zíj wilde eerst! Maar nukkig bleef ze zitten en wierp doodsblikken naar de krijger en naar Lionkit. Nou, Lionkit zou het vast verprutsen. Sunkits staartje zwiepte heen en weer, waarna ze haar ogen gefixeerd had op de mosbal.


Laatst aangepast door Sunkit, op di 1 okt 2019 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafface
Member
Tell me sweet, little lies DPKsfdL
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leafface
BerichtOnderwerp: Re: Tell me sweet, little lies   Tell me sweet, little lies Icon_minitimedo 26 sep 2019 - 20:48

Leafface zag hoe gefascineerd beide naar zijn uitleg luisterde. Het viel hem op dat Sunkit het spel al leek door te hebben, maar ze mochten zo met elkaar gaan spelen. Eerst mepte Leaf de mosbal naar Lionkit die tussen de takken ging staan. Zou ze hem tegenhouden?

(Leafface is een kater) XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Liondance
Member
Tell me sweet, little lies Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: Re: Tell me sweet, little lies   Tell me sweet, little lies Icon_minitimedo 3 okt 2019 - 21:49

Lionkit keek richting Sunkit, welke haar nogal raar aankeek. Even hield ze haar kopje schuin, niet goed wetende wat ze had misdaan. Hierdoor had ze pas te laat door dat Leafface al in actie was geschoten. Tervergeefs reikte ze nog met haar pootje uit. Maar ze miste. Hierdoor verscheen er een pruillipje op haar snoet. "Niet eewrlijk!" piepte ze. "Ik wil nog eens! Sunkit leidde mwe af!" protesteerde ze er nog achterna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sundance
Member
Tell me sweet, little lies Tumblr_o91p63wo7m1s4fz4bo1_500
Renske
277
Actief
The day will be what you make it. So rise as the sun and burn.

CAT'S PROFILE
Age: ☀ 14 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank: ☀ Young Warrior
Sundance
BerichtOnderwerp: Re: Tell me sweet, little lies   Tell me sweet, little lies Icon_minitimedo 3 okt 2019 - 22:12


Sunkit keek nogal in een pesthumeur toe hoe Lionkit en de warrior hun positie aannamen. Totdat uiteindelijk de kater een harde slag tegen de mosbal gaf en hij ging precies over Lionkits kopje. Meteen begon de vuurrode kitten de andere kitten uit te lachen. ‘Sjukkel!’ piepte ze kleinerend, een gemene grijns op haar kopje. De ander leek meteen bijna te gaan huilen, totdat Sunkit zelf opeens de schuld kreeg. Sunkits mondje viel kort verbaasd open, waarna ze meteen woest werd. Haar oortjes gingen achter in haar nek en een diepe frons kwam op haar gezicht. ‘Helemaal niet! Jij bent gewoon sjlecht!’ bracht de rode kitten er meteen tegen in. ‘En nu ben ik!’ Sunkit rende naar voren en tussen de twee takjes, waarna ze Lionkit weg probeerde te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafface
Member
Tell me sweet, little lies DPKsfdL
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leafface
BerichtOnderwerp: Re: Tell me sweet, little lies   Tell me sweet, little lies Icon_minitimevr 4 okt 2019 - 22:24

Lionkit leek afgeleid te worden, maar hier ging de gevlekte kater niet op zitten wachten en Leafface mepte hard tegen de mosbal aan. Het kitten miste de mosbal en begon te piepen dat ze afgeleid werd door Sunkit. Die op haar beurt ook begon te piepen. 'Als jullie beide ooit Warriors willen worden zullen jullie merken dat je wel vaker afgeleid wordt door van alles en nog wat.' sprak Leaf naar waarheid, er waren zelfs nu nog dingen die hem wel eens konden afleiden. Maar toen rende Sunkit ineens naar Lionkit en probeerde haar weg te duwen. 'Ho even rustig dametjes! Zo gaan we dit niet doen geen geruzie.' sprak hij even heel streng, maar zijn blik verzachten meteen weer. 'Dit doen we om beurten dus nu gaat Sun kit eerst en daarna mag lionkit weer.' stelde Leafface voor en ging eerst zitten om te laten zien dat hij anders de boel weer zou opruimen als ze door gingen met ruzieén.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me sweet, little lies
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: