Weerwolven!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Weerwolven!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sentis
Member
Weerwolven! Giphy.gif?cid=790b7611ee935f09d2ae534cf32e28fc1b17e93a198b33f1&rid=giphy
Eden
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Serial killer in training ♥︎
Sentis
BerichtOnderwerp: Weerwolven!   Weerwolven! Icon_minitimedo 26 sep 2019 - 19:23

Weerwolven! Giphy.gif?cid=790b76113c6e054351d5cb2275583d3cef12bc39bbc29487&rid=giphy

O P E N 
0 / 2 0


alleen inschrijvingen en ingame posten in dit topic, ofgame en lekker kletsen kan in de discord groeps chat (komt)

Yes, we gaan een poging doen *kuch* om te weerwolven hier op Wc, (en misschien een beetje hulp van discord.)
Ik denk dat de meeste dit spel wel kennen, en voor de gene die het vergeten zijn of gewoon als herhaling even de regeltjes. Lees deze Aub goed door aangezien ik een aantal aanpassingen heb gemaakt om het wat meer online gericht te kunnen doen :3
Ook heb ik wat algemene regels gemaakt waar met wat extra online spelregels.

•••

Klikje want anders wordt het wat te lang...
RULES:

•••
Voordat je je nu vol enthousiasme gaat inschrijven heb ik nog wat algemenen regels en puntjes.
Overal waar een * achterstaat betekent dat er een kans bestaat dat je gediskwalificeerd word, houd daar rekening mee. 

• houd je ten alle tijde aan de regels *

• verklap je rol niet aan andere, ook geen vrienden die niet meedoen, ook als je "maar een burger" bent. dit is niet leuk en dit valt onder valsspelen, ook hier mag je niet meer meedoen.
als iemand je vraagt/verplicht je rol te verklappen omdat hij/zij bv een ziener is dan niet reageren, al dit soort dingen gebeuren via mij. (mocht dit gebeuren graag melden aan mij) *

• Dood is dood, dat is het spelletje, je kan geen nieuwe rol krijgen

• als je niet tevreden bent met je rol heb je pech, je doet mee of je doet niet mee. (evt terugtrekken is mogelijk, maar niet erg handig/sportief. we gaan niet allemaal stoppen omdat we slechte rollen hebben) 

• je rol ruilen is niet mogelijk, ook niet als je ruilt met een andere speler en beide partijen het eens zijn. In het geheim doen heeft geen zin, ik houd alles bij

• vol = vol

• als je geen tijd meer hebt of het gewoon te veel voor je wordt zeg het dan gewoon, als je een belangrijke rol hebt wordt deze vervangen

Aangezien er helaas maar plek is voor 20 mensen kan niet iedereen mee doen. maar de eerste hebben voorrang, iedereen die na de 20 komt, maar voor de 30 dient als reserve speler. enzo komen we bij een van de laatste punten, bij het stoppen of diskwalificeren van een speler met een bijzondere kaart, wordt deze rol vervangen door een reserve speler. 

dan komen we einde van deze lange, lange uitleg.
de inschrijving!
als je inschrijft ga ik er van uit dat je alles hebt gelezen :3
omdat dit spel met meerdere mensen al lang duurt zou ik je vriendelijk willen verzoeken zsm te reageren als je nodig bent.

Ik zou graag willen dat je met 1 char reageert in dit topic als je met al je 15 verschillende chars gaat reageren raken we de tel een beetje kwijt!

•••

Main char(s): 
Echte naam: Of als je dat fijner vind schuilnaam*
Discord naam: 

zodra het spel begint wordt je uitgenodigd in de discord groep, hier komt een general waarin we gezellig kunnen kletsen
burger overleggen en weerwolf overleggen gebeurt in het geheim! 


Ik zou zeggen enjoy!
]voorlopig is er nog geen start datum, maar wss als het spel vol zit!
Voor vragen kan je me altijd pb'n of een berichtje doen op Discord (Blue)

•••


Weerwolven! Giphy.gif?cid=790b7611cb40184fa02f3d3caf834ead664fff243a0dc480&rid=giphy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sentis
Member
Weerwolven! Giphy.gif?cid=790b7611ee935f09d2ae534cf32e28fc1b17e93a198b33f1&rid=giphy
Eden
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Serial killer in training ♥︎
Sentis
BerichtOnderwerp: Re: Weerwolven!   Weerwolven! Icon_minitimedo 26 sep 2019 - 20:06

sorry voor dubbel maar ik heb alles even aangepast en het is nu wat over zichtejilker :3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weerwolven!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Game Board-
Ga naar: