Pepper, My legacy



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Pepper, My legacy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Tallshadow
Member
Pepper, My legacy 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimezo 6 okt 2019 - 13:27

De regen sloeg inmiddels tegen zijn gezicht, en hoewel het meer pijn deed dan de kater wilde toegeven zwoegde hij voort. Want ergens hier in de buurt rende zijn so-called dochter en haar moest hij spreken. Het was tijd, hij had dingen te doen, maar voor hij bezig kon was het van belang dat Pepper begreep. Niet dat ze het te weten zou komen, misschien dat anderen het haar ooit zouden vertellen, hij niet. Van hem zou ze het niet horen. Of in ieder geval niet nu. Tall was sociaal onhandig soms, niet sociaal suïcidaal.

Al leek hij dat op dit moment wel te zijn want dit weer in combinatie met de open wond in zijn gezicht beviel hem allerminst. Waardoor hij met een gefrustreerde zucht tot stilstand kwam en rondkeek. Voor hij zijn mond opende en de naam van de poes maar gewoon schreeuwde. Wie weet zou ze het horen. Scheelde hem lopen. Bracht voor haar wat uitdaging hem te vinden. Al was zijn geur wel sterker door het bloed, dus zelfs de shadowclanner in wording zou hem moeten kunnen ruiken.

-Pepperpaw


Pepper, My legacy Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Pepper, My legacy 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimezo 6 okt 2019 - 13:36


Misschien lag er toch wat meer Windclan in haar hart dan dat ze wilde toegeven aan haar Shadowclangenoten. Ze hield van rennen, ze deed het het liefste hele dagen en hield het belachelijk lang vol. Uitgelaten joelde ze, het was toch rotweer dus katten waren nu toch niet aan het jagen. Tenminste, totdat ze haar naam door het bos hoorde schallen. Glijdend en met opspattende modder kwam Pepperpaw tot stilstand en spitste ze haar oren. Huh? De kattin keek wat om zich heen, totdat ze zich besefte dat het haar papa was. Oh! Meteen draaide ze zich om en sprintte ze zijn kant op, zich tussen de bomen door heen wevend. Haar pootjes trippelden op de grond toen ze wat afremde op een paar vossenlengtes op afstand van haar vader. Ze wilde immers niet tegen hem opbotsen. Dat was ook zo wat. Pas toen viel de kras op zijn gezicht op en ze slaakte een zacht kreetje. "Papa je bent gewond!" Meteen ging ze toch in sprint modus en botste ze alsnog tegen hem op, haar voorhoofd in zijn nekfluff begravend. Hierna ging ze op haar achterpoten zitten om een beetje beter te kijken met een bezorgde blik in haar blauwe ogen. "Moet ik Bloodpaw roepen? Of Ome Acefray?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Pepper, My legacy 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimezo 6 okt 2019 - 13:40

De kater ging zitten en keek verwachtingsvol om zich heen, doorgaans losten zijn problemen zichzelf op dus er was geen reden er niet op te vertrouwen dat dit ook nu het geval zou zijn. En ja hoor, voor hij goed en wel een plan b kon bedenken, stoof er een witte pluizebol door het bos, in zijn richting, met een lichte rem tot ze een kreetje slaakte om zijn gezicht, en toen alsnog tegen hem opbotste. Tall schoot in de lach, al was het eerst even zonder adem aangezien ze die uit zijn borstkas geslagen had. "Nee gekko," Mauwde hij met een glimlach, "Dit komt vanzelf wel goed, het ziet er ernstiger uit dan het is," Wat niet helemaal waar was, want het zich in zijn linkeroog was nog niet terug, maar hij had vertrouwen. "Hoe is het?" Wat echt veel te sentimenteel klonk. Ugh.


Pepper, My legacy Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Pepper, My legacy 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimezo 6 okt 2019 - 13:59


Met een lichte frons keek Pepper naar haar papa, haar hoofdje wat scheef houdende terwijl ze naar zijn wond keek. Gelukkig was Pepper niet heel erg vies van bloed, maar alsnog zag het er ontzettend naar uit. De flamepoint liet zichzelf weer op haar gat vallen maar raakte nog wel voorzichtig zijn snoet aan met een zacht, wit voetje. "Als het erger wordt haal ik ome Acefray hoor," miauwde ze licht mopperig. Aan de vastbesloten blik in haar blauwe ogen kon je zien dat ze het meende. Toch kon ze het niet laten om te glimlachen en hem een spinnend kopje onder zijn kin te geven, waarna ze weer neerzakte. "Goed! Ik kan eindelijk dingen vangen!" verkondigde ze met trots, "al mis ik Settleddust wel om mee te trainen," bekende ze vervolgens wat zachtjes. De trainingen met hem waren veel leuker dan nu met die nieuwe apprentice. Daar kon Darkpaw niks aan doen, maar Pepperpaw miste haar oude trainingsmaatje gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Pepper, My legacy 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimedo 10 okt 2019 - 16:36

Hij moest lachen toen ze hem zo serieus vertelde dat ze Ace ging halen als het erger werd. In zijn hoofd viel het allemaal wel mee, dus kon het in de werkelijke wereld ook lang niet zo erg zijn als dat iedereen hem wilde melden. Sterker nog, alleen al door haar woorden voelde de kater zich alweer beter. Wat alleen maar verbeterde toen Pep doorging en hem meldde dat ze nu dingen kon vangen. "Wat goed!" Mauwde hij trots, en glimlachte breed, al knikte hij ook begrijpend toen ze hem vertelde over Settled. "Jullie zijn goede vrienden, of niet?" Vroeg hij dan ook, vastbesloten om zoveel mogelijk over het dagelijks leven van de dochter te weten te komen. Hij was te lang afgeleid geweest.


Pepper, My legacy Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Pepper, My legacy 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimedo 10 okt 2019 - 17:04


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw begon compleet te stralen van trots toen haar papa haar aangaf dat het goed was. Ze stak haar borst iets vooruit en haar staart ging in een tevreden krul omhoog. "Ik heb al een muis en een vogel gevangen! De vogel wilde wegvliegen maar toen ging ik van woesh en was ik sneller en had ik zijn vleugel!" Het was een rommelige vangst geweest, maar dat maakte verder niet uit toch? Zolang ze de vogel maar had. Vervolgens knikte ze tevreden bij de woorden van haar vader. "Settleddust is mijn grote broer! Net zoals Bloodpaw!" Als je hier alleen maar een papa had, moest je de rest er immers maar bij adopteren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Pepper, My legacy 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimezo 13 okt 2019 - 14:10

Bij haar verwoording van de vangst kreeg de kater een brede grijns op zijn gezicht en schoot bij het woord 'woesh' al helemaal in de lach. Zeker omdat Pep er zo trots bij keek was het een mooi verhaal. "Dat klink gewoonweg uitzonderlijk," Grinnikte hij dan ook, en schudde in ongeloof zijn hoofd. Wie had gedacht dat deze kat zo snel zou aanpassen, en ook toen hij over haar vrienden hoorde kon Tall niet anders dan ontzettend trots zijn. "Dat is een flinke familie al!" En maakte bovendien dat beide katten geen bedreiging vormden in de trant van 'vriendje', een heerlijk idee als je het hem vroeg. "En voel je je inmiddels ook al heel volwassen?" Ze wist immers al steeds meer, en zou bovendien snel volwassen moeten worden binnenkort.


Pepper, My legacy Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Pepper, My legacy 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimezo 13 okt 2019 - 14:54


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw was al trots geweest op haar super goede jachtacties, maar haar vader deed er nog net een schepje bovenop. Het zorgde ervoor dat ze helemaal warm werd van binnen en diep in haar keel begon te snorren. Ze hield haar hoofdje echter even scheef toen haar vader haar vroeg of ze zich volwassen voelde. Voor een moment twijfelde de kleine flamepoint, waarna ze toch knikte. "Uhu! Ik ben al heel erg groot!" snorde ze, heel volwassen, kon de hele wereld aan. Maar daarna verlaagde ze haar stem toch iets. "Maar Settleddust heeft me verteld dat Acorndust iedereen -dust gaat noemen voor zijn leger.. dus als ik warrior wordt, wil je je me dan niet Pepperdust noemen? Ik wil niet in zijn leger..."

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Pepper, My legacy 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimezo 13 okt 2019 - 15:07

Hij glimlacht bij haar woorden, ze was heel groot, daar kon hij weinig tegenin brengen om eerlijk te zijn. Of tenminste, ze was al groter dan dat ze als kitten was geweest, want zo enorm groot vond hij de poes nou ook weer niet en ook haar moeder was een klein ding geweest. Dus eigenlijk zou ze nooit groot worden en altijd zijn kleine meid blijven. Gelukkig maar. Zeker toen ze het zelf nog bevestigde toen ze over Acorn begon en haar vermoedens over hem. Tall kon niet anders dan lachen, al stak het ergens, want hoe kon hij dit verdedigen? "Ik denk niet dat je ooit in zijn leger zal komen," Mauwde hij zacht, en met een knipoog. "Daarvoor zit er teveel van je moeder in je," Die hem overigens zou vermoorden.


Pepper, My legacy Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Pepper, My legacy 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimezo 13 okt 2019 - 15:14


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw haar ogen bleven een bezorgde glans houden toen haar vader haar bevestigde dat ze nooit in het leger van Acorndust zou komen en bij de woorden over haar moeder kwam er toch een wat verdrietiger glans in haar ogen. "Ik.. mis haar heel erg.." miauwde de jonge apprentice zachtjes, waarna ze haar neus in de borstvacht van haar vader drukte. "Ik ben heel erg blij dat jij er wel bent.. Dank je dat je me uit Windclan hebt gehaald papa.."


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Pepper, My legacy 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimezo 13 okt 2019 - 15:25

Oh no, de kater belandde van de regen in de drup. Het ene moment probeerde hij zich te redden van een gesprek wat de verkeerde kant uit ging, het volgende moment werd duidelijk dat het onderwerp wat hij had aangekaart niet veel beter was. De poes kreeg een verdrietige blik en begon op te noemen hoe blij ze was dat Tall er was. Oeps. Hij kreeg acuut kriebels en bovendien voelde hij zich ontzettend schuldig toen de kleine haar hoofd in zijn vacht verborg. Het was niet eens zijn kitten. No way dat het goed zou aflopen als ze daar ooit achter kwam. "Shadowclan is ook veel leuker," Besloot hij grinnikend te antwoorden, om haar vervolgens een troostend kopje te geven. "Gekke wuppie," Wat echt nietszeggend was, maar het gaf hem een gevoel van nostalgie, wat hem vervolgens deed vermoeden dat hij 1: oud werd, of 2: ongesteld moest worden. Sinds wanneer was hij zo sentimenteel?


Pepper, My legacy Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Pepper, My legacy 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimezo 13 okt 2019 - 15:29


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Zachtjes en waterig begon Pepperpaw te spinnen toen haar vader haar een troostend kopje gaf. "Windclan is ook leuk.." sputterde ze zachtjes tegen, waarna ze met een zachte glimlach naar haar vader keek, haar kopje weer uit zijn pels trekkend. Voorzichtig drukte ze haar zachte pootje tegen de neus van haar vader aan. "Jij bent gek," protesteerde ze met een zacht lachje tussen haar verdrietige gevoelens heen. "Maar waarom zocht je me eigenlijk? Omdat je oog pijn doet?" Ze draaide haar oren wat bezorgd naar achteren.


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Pepper, My legacy 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimedi 12 nov 2019 - 21:37

Hij schoot in de lach toen ze windclan verdedigde - een heilloze zaak aangezien die clan tot op het bot verrot was - en nog meer toen ze meldde dat hij gek was. Hij was nog veel gekker dan de kleine dacht, en daar zou ze ongetwijfeld snel achter komen. Eigenlijk ehm, nu. In antwoord op haar vraag schuifelde de kater kort met zijn voeten en glimlachte vervolgens. "Het kan zijn dat ik binnenkort een tijdje weg moet, en ik wilde je dat graag vertellen voor het zover is," Mauwde hij voorzichtig, verdriet in zijn ogen maar ook een bemoedigende glimlach. Hij zou niet verloren zijn, en zij ook niet. Misschien zou het zelfs beter zijn. Waarschijnlijk niet, maar het voelde goed jezelf zoiets te vertellen.


Pepper, My legacy Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Pepper, My legacy 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimedi 12 nov 2019 - 21:47


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Waar een lach haar gezicht nog opgelicht had, smolt hij spontaan weg bij de woorden van haar vader. Pepperpaw voelde haar hart een slag over slaan en haar oren begonnen te ruisen. Het gefluit van de vogels viel weg tegen het geluid van gonzend bloed in haar oren en haar hart begon in haar keel te bonken. Hij moest weg, hij ging weg. Dat het een tijdje was viel weg in de rest van de boodschap, verdronk in de paniek die opwelde uit haar hart als een bloedende wond. Haar grote blauwe ogen werden rond terwijl ze naar haar vader keek en haar pels begon langzaam over haar ruggengraat omhoog te komen van schrik. Met een staart die twee keer zo dik was staarde ze omhoog, zoekende naar de warme amberkleurige ogen die ze zo vertrouwd had over de manen, haar rots in de branding, hetgeen wat haar bij de grond hield, haar vader die haar gered had. De enige familie die ze nog over had.

Met een gortdroge keel begon ze langzaam haar kop te schudden, de blik in haar ogen een mengeling van ongeloof, angst en puur verdriet. Alles trok over haar gezicht heen in de tijdspanne van hartslagen. Pepperpaw, wie haar sporen ondertussen langzaam aan het verdienen was als een Shadowclan apprentice, viel terug in de angst die ze als kind altijd al gehad had, de angst om verlaten te worden door wie ze liefhad. Het feit dat haar vader zei dat hij wegging was teveel, het was veel teveel. Ze schoot naar voren en begroef haar kop in zijn dikke nekvacht, plukken vacht tussen haar witte teentjes klemmend. "Nee! Je mag niet weg! Je kan niet weg! Niet jij ook!" haar stem beefde terwijl ze huilde, tranen met tuiten. Het maakte niet uit dat het een tijdje was, haar moeder zou ook een tijdje gaan jagen. Haar moeder was nooit meer levend teruggekomen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Pepper, My legacy 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimezo 1 dec 2019 - 18:24

Oke. Dit was een fout geweest. Hij had het haar misschien niet moeten vertellen, en het aan Slate over moeten laten. Niet echt fair, maar wel makkelijker, en sinds wanneer ging hij niet voor makkelijk? Oke scratch that, hij was nog nooit echt voor makkelijk gegaan. Des te meer reden dat het nu wel kon, maar ook hier had hij weer eens teveel nagedacht en te veel gevoelens laten spelen. Bijna rolde de kater zijn ogen, maar bleef uiteindelijk gewoon ferm naar de poes kijken, duwde even zijn neus in haar wang, en schudde zijn hoofd. "Jawel Wup, ieder heeft zijn taak in de wereld en de mijne ligt nu ergens anders," Hij zuchtte even. "Ik snap dat je het niet begrijpt, er valt ook weinig te begrijpen, zolang je maar weet dat je echt de beste, sterkste, liefste en meest geweldige Wup bent die Shadowclan zich kan wensen," Oke, dus misschien brak hier zijn stem even kort. "En als ze je ooit slecht doen voelen geef je ze een lik over hun snuit en vertel je ze dat ze onzin praten, dat je beter bent dan wat zij ooit zullen zijn, en dat jouw clanbloed je meer Shadowclanwaardig maakt dat enig ander," Een traan, serieus, een traan? Hij werd soft. "Want de fundamenten van Shadowclan liggen op het bloed van halfclanners en kittypets, uit hun lijnen zijn wij ontstaan, en met jou hebben ze het beste van het beste," Hij zuchtte. "Oh, en zorg goed voor je vrienden, ook al die vrienden die ik nooit echt mocht, want ze geven om je en er is niets waardevoller dan een kat die om je geeft. Onthoud dat ook als een kater je ooit leuk vindt en je hem moet afwijzen." Ja, hij deed even alle parenting in één gesprek. "Maar buiten al dat Pep," En nu duwde hij zijn neus in haar vacht en trilde zijn stem even, "Blijf je altijd mijn Wuppie, en is er in mijn huis altijd plek voor jou," Waarna hij zich omdraaide en maar gewoon wegsprintte, want dit ging allemaal veel verder dan het plan hem voerde. Lang leve het feit dat hij dit territorium nog steeds beter kende dan de kleine Wup, nog zo'n gesprek zou zijn einde zijn.

- Meer hiervan kan mijn hart niet aan wtf arme Pep eeuwig sorry vanuit Tall en mij


Pepper, My legacy Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Pepper, My legacy 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimezo 1 dec 2019 - 18:44


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Ze kon huilen, ze kon smeken, maar haar woorden leken niet aan te komen bij haar vader. Terwijl ze zich in zijn vacht klemde, probeerde elk beetje van hem bij zich te houden terwijl haar hart verscheurd werd. Hij praatte over taken, over Shadowclan en hoe ze een geweldige Wup was. Maar als ze zo geweldig was, hoe kon hij dan weggaan? Hoe kon hij haar hier achter laten? Waarom kon ze niet mee? Waarom moest ze hier alleen blijven? Ze schudde panisch met haar kop, tranen stromend over haar wangen. "Blijf.. papa.. alsjeblieft." Haar stem was schor, ongelovig en dik van de tranen. Maar hij trok zich los van haar en sprintte weg. Enkele plukken vacht bleven in haar nagels hangen. Nog nooit had Pepperpaw zo hard gerend. Haar longen leken te branden, haar poten deden pijn van het duwen en trekken van haar spieren zoals ze ze nog nooit gedwongen had. "PAPA!" gilde de apprentice terwijl zijn staart steeds verder weg verdween. Ondanks dat ze watervlug was, was haar vader nog veel groter en sterker. En na verloop van tijd, het leken eeuwen maar het waren slechts luttele hartslagen, was ze hem kwijt. Ze gilde zijn naam nog enkele keren tot haar stem brak. "PAPA! Alsjeblieft! Ik zal een betere apprentice zijn!" Ze riep zijn naam, beloftes, alles om hem maar terug te laten komen. Alles om maar goed genoeg te zijn dat hij zou blijven. En uiteindelijk moest Pepperpaw het opgeven. Ze zakte door haar poten heen, luid snikkend tegen de grond. "Papa alsjeblieft.." Ze drukte haar kop tegen de koude grond aan en krulde haar staart om haar lichaam heen, zichzelf zo klein mogelijk makend. Nu was ze helemaal alleen. Nu was er niemand nog om voor haar te zorgen. Blijkbaar was ze goed genoeg voor niemand om bij haar te blijven.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Pepper, My legacy DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimezo 1 dec 2019 - 20:46

De regen had ervoor gezorgd dat zijn vacht tegen zijn lijf plakte. Toch stopte het hem niet om door het bos heen te ploeteren. Er was toch iemand die dit moest doen, want er zouden er niet veel zijn die in dit weer het kamp uit wilden gaan. Hij had gehoopt misschien wat prooi te vinden, ondanks het rotweer, maar dat was niet wat hij vond. Hij herkende de vacht vrijwel meteen als die van zijn apprentice en al snel voelde hij de bezorgdheid omhoog komen. Niemand zou met dit weer zo op de grond gaan liggen zonder dat er iets aan de hand was. Voorzichtig liep hij dichter naar Pepperpaw toe tot hij bijna contact met haar maakte. "Pepperpaw?" Hij wachtte op een reactie. Hij wilde zijn lichaam het liefst tegen haar aandrukken om haar warm te houden, maar hij wist niet wat er aan de hand was en of ze het wel zou accepteren als hij dat deed. "Wat is er gebeurd?" Misschien was het beter om haar eerst mee te nemen naar het kamp voor hij dit soort vragen stelde. Toch wilde hij het antwoord weten, want een voorgevoel vertelde hem dat het niet niks was.


If you are strong, you'll find responsibility
Pepper, My legacy 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Pepper, My legacy 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimezo 1 dec 2019 - 21:44

Regen lekte door haar pels heen en vermengde zich met haar zilte tranen. Het verkleumde haar tot op het bot en ze had het koud, maar ze verroerde zich niet. Ze wilde niet bewegen. Hoe koud ze het ook had, de pijn van binnen was vele malen erger. Ze had geen idee hoe lang ze hier al geweest was toen Acorndust bij haar verscheen. In eerste instantie keek ze niet op, hield ze haar kopje tegen de grond gedrukt met haar oogjes dichtgeknepen. Tranen vloeiden vrij over haar wangen en haar lichaam schokte bij elke snik. Maar toch, uiteindelijk, kwam het hoge woord eruit als een pijnlijke, gebroken jammerkreet. "P-papa is weggegaan van Shadowclan!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Pepper, My legacy DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimema 2 dec 2019 - 20:59

Zijn hart brak om Pepperpaw hier zo te zien. De woorden die volgden maakten het niet beter. Tallstar was weggegaan? Wat bedoelde ze? Was dit serieus of was dit weer een van Tallstar's uitstapjes? Maar met hoe Pepperpaw erbij lag ging hij er niet vanuit dat het maar een uitstapje was en dat de kater het serieus had gemeend. "Hey," Sprak hij zachtjes, terwijl hij zijn kop onder haar probeerde te duwen om haar zo op haar poten te krijgen. Hij moest haar terug krijgen naar het kamp, daar zou ze op kunnen warmen en dan zou hij de clan toe moeten spreken met wat ze hem verteld had. "Laten we teruggaan naar het kamp voor nu." Als ze zelf niet zou kunnen lopen zou hij haar dragen, maar die keuze lag bij haar.


If you are strong, you'll find responsibility
Pepper, My legacy 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Pepper, My legacy 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Pepper, My legacy   Pepper, My legacy Icon_minitimevr 6 dec 2019 - 0:54


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Ze maakte alles maar in een waas mee. Ze hoorde Acorndust’s woorden nauwelijks, maar liet zich mee dirigeren door de kater. Ze kwam tot haar pootjes bij zijn duwtje en leunde bevend tegen hem aan. Het was net alsof ze in een hele nare droom zat waar ze niet aan kon ontsnappen. Alsof ze ineens wakker zou worden in haar den, waarop ze naar de medicine cat den kon rennen en tegen Tallstar aan kon kruipen om troost te zoeken. Helaas was dit geen droom, haar vader was er echt vandoor gegaan. Met een woordloze knik sjokte ze met Acorndust mee, terug naar het kamp.

{Topic uit?}

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pepper, My legacy
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: