{Dewpaw} The winds that drive me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Dewpaw} The winds that drive me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Peppermint
Medicine cat
{Dewpaw} The winds that drive me 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: {Dewpaw} The winds that drive me   {Dewpaw} The winds that drive me Icon_minitimema 7 okt 2019 - 21:21


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Ze had het nog steeds niet afgeleerd, Pepperpaw zat ondertussen al ver in haar tweede moon training en alsnog voelde ze een onverklaarbare aantrekkingskracht naar het Windclan gebied. Een zekere nieuwsgierigheid dreef haar om daarheen te blijven gaan, alsof elke bries in het Shadowclan gebied haar erheen duwde. Ze wist niet wat ze verwachtte te vinden. Ze wist niet wat ze wilde vinden zelfs. En Windclan zou het uiteindelijk ook wel zat zijn dat ze zo vaak tussen de struiken de grens over zat te turen.. Maar goed.. Als ze het niet wisten, dan zouden ze haar ook niet op haar onder geven, toch? Pepperpaw bleef de laatste tijd ver genoeg weg van de grens om ervoor te zorgen dat haar geur niet te ver dreef immers.. Alleen was het dan wel handig dat je wakker bleef. Pepperpaw had een late patrouille met Acorndust gelopen en was langzaam weggedommeld, waardoor haar kopje half uit de struik hing.


Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
{Dewpaw} The winds that drive me Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: {Dewpaw} The winds that drive me   {Dewpaw} The winds that drive me Icon_minitimevr 29 nov 2019 - 9:54


Ineens voelde de apprentice zich oud met haar elf moons. Ze was bijna klaar met haar trainingen en dan zou ze een warrior worden. Warrior. De kattin stopte en keek naar de lucht waar de wolken langzaam voorbij gingen en ze zuchtte. Soms wilde ze gewoon even dat de tijd stil bleef staan. De verantwoordelijkheden van het zijn van een warrior zou ze niet aan kunnen, dat wist ze nu al. Ergens hoopte ze dat haar mentor haar nog een aantal moons apprentice zou houden of dat ze elder zou worden, maar ze wist zelf ook wel dat hij dat niet zou doen. Ze wendde haar blik weer af en langzaam maar zeker kwamen de grenzen tussen shadowclan en windclan steeds dichterbij. "Pepper?" Vroeg de grijs met witte kattin verbaasd toen ze de bekende geur van de flame point rook en wat geritsel in de bosjes hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
{Dewpaw} The winds that drive me 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: {Dewpaw} The winds that drive me   {Dewpaw} The winds that drive me Icon_minitimevr 6 dec 2019 - 0:51


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Ze had geen idee hoe lang ze weggedommeld was. Het was zo’n gevoel alsof ze helemaal niet geslapen was immers. Daarentegen was er eerst helemaal niemand geweest en nu was er plotseling een bekende stem, dus blijkbaar was ze toch wel degelijk in slaap gevallen! Soms overviel dat je gewoon, blijkbaar, een beetje. Pepperpaw schoot van schrik overeind en raakte bijna verstrengeld in de struik. Wie wat waar? Met een paar takjes in haar pels keek ze de struik uit, om haar ogen op Dewpaw te richten. Ergens was ze nerveus dat de kattin nog boos was, maar ze probeerde het niet zo te laten merken. “Oh hey Dew..paw?” De kattin was immers al wat ouder. Zou ze ondertussen een warrior zijn?

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Dewpaw} The winds that drive me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: