More! (TS)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 More! (TS)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mottleshroud
Member
More! (TS) Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimema 7 okt 2019 - 22:55



Topic Search

Heya, omdat ik wat nieuwe chars heb en wat extra tijd wil ik wat meer topics, ik heb hoogwaarschijnlijk nog wat onbeantwoorde topics liggen. Laat het ff weten en ik reageer zsm. Ik reageer altijd zo snel als ik kan, maar mood. Dus het kan soms even duren en dat sommige nieuwere topics eerder beantwoord worden. Heb geduld ik vergeet je (als het goed is) heus niet. (ik schrijf alles op :3)
mijn chars staan open voor veel, maar evt over de warrior code things even een pbtje doen dan :3
VOORKEUR Dat JIJ maakt
Al mijn overige chars, (Rosepaw*, Amberpaw*, Zephyr, whitefur*, Dion, Mapleleaf) gaan op inactief. Behalve de gene met een *, die gaan tijdelijk op pauze vanwege speciale dingetjes of ik heb nog geen zin/tijd om ze toevoegen XD  


Windclan • warrior (moor runner) •Tom

Mottleshroud is een knappe oriental windclan tomcat, hij is een van mijn nieuwste aanwinsten dus topics zijn van harte welkom! Mottle is een zachtaardige een beetje aparte kat. Maar vriendelijk voor iedereen en ziet overal het beste in. In andere woorden een hele positieve kater dus. Maar ook is hij niet op zijn mondje gevallen. Hij is de zus van Daintywhiff.  

Bloodclan • (young?) warrior • she-cat

Blueberry is een agressieve bloodclan kattin. Ze is behoorlijk… eh intens. Ze is zeker niet op haar mondje gevallen en o wee als je haar uitdaagt. Geen woorden maar daden.
Huidig is ze tijdens het hondengevecht zwaargewond geraakt door een wond aan haar schouder. DIt kan tot onverwachte wendingen lijden 👀 (voorlopig enkel clanners!!!)

Shadowclan • warrior  • Tom

Autumngaze is ook een van mijn nieuwe aanwinsten, het is een norse tom-cat. Hij is redelijk groot, zowel in hoogte als in breedte. Door zijn zwarte vachtkleur en fel afstekende geel/oranje/groenige ogen wordt hij door jonge katten vaak als eng beschouwd. Topics met kits zijn van harte welkom :3 (alle topics though)

Tunderclan • kit • she-cat

Ghostkit is het meest pluizige kittentje van de Tc, ze gaat vaak op "ontdekkingsreis" naar de elders etc. Ik wil haar ooit mijn main maken en heb dus een goal van 500 post voor apprentice, dus 100 post voor 2 moons :3 alle topics zijn dus van harte welkom!



Laatst aangepast door Mottleshroud op di 8 okt 2019 - 22:47; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Darktail
Member
More! (TS) Jifq8hY
Selena
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Darktail
BerichtOnderwerp: Re: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimema 7 okt 2019 - 23:04

Darkkit x Autumngaze? Kan jij maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
More! (TS) Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimema 7 okt 2019 - 23:06

Isg, ik zet hem op mijn lijstje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafface
Member
More! (TS) DPKsfdL
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leafface
BerichtOnderwerp: Re: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimewo 9 okt 2019 - 22:17

Darkpaw x Autumngaze
Terug naar boven Ga naar beneden
Sentis
Member
More! (TS) Giphy.gif?cid=790b7611ee935f09d2ae534cf32e28fc1b17e93a198b33f1&rid=giphy
Eden
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Serial killer in training ♥︎
Sentis
BerichtOnderwerp: Re: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimedo 10 okt 2019 - 17:17

isg, kun jij maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
More! (TS) DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimedo 10 okt 2019 - 18:32

Vanavond zal ik je een link toe sturen. X)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sentis
Member
More! (TS) Giphy.gif?cid=790b7611ee935f09d2ae534cf32e28fc1b17e93a198b33f1&rid=giphy
Eden
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Serial killer in training ♥︎
Sentis
BerichtOnderwerp: Re: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimedo 10 okt 2019 - 18:33

ook nog een scar x mottle? 👀
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
More! (TS) DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimedo 10 okt 2019 - 19:22

is goed maak jij die?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionstrike
Member
More! (TS) Mini-avatar-Lionpaw
picture hosting
86
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionstrike
BerichtOnderwerp: Re: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimedo 10 okt 2019 - 19:24

Lionpaw en Moon?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sentis
Member
More! (TS) Giphy.gif?cid=790b7611ee935f09d2ae534cf32e28fc1b17e93a198b33f1&rid=giphy
Eden
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Serial killer in training ♥︎
Sentis
BerichtOnderwerp: Re: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimedo 10 okt 2019 - 19:47

sorry ik heb geen moon^

maar ik zal mottle wel maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionstrike
Member
More! (TS) Mini-avatar-Lionpaw
picture hosting
86
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionstrike
BerichtOnderwerp: Re: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimedo 10 okt 2019 - 20:01

Oh ja sorry verkeerde hihihi, maar ik maak het topic zo wel even. Hahaha lekker. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Woodpaw
Member
More! (TS) DPKsfdL
Ryan
198
Afwezig
Dont be afraid of growing slow, be afraid of standing still

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Woodpaw
BerichtOnderwerp: Re: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimedi 22 okt 2019 - 19:47

Mottleshroud x Woodpaw?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
More! (TS) VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimedi 22 okt 2019 - 20:26

Mottleshroud x Shadefeather?
Autumngaze x Twistedkit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
More! (TS) Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimedi 22 okt 2019 - 21:11

@woodpaw is goed, kan jij maken?
@shadefeather Ook goed, maak jij shade x mot dan maak ik die met twisted ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Woodpaw
Member
More! (TS) DPKsfdL
Ryan
198
Afwezig
Dont be afraid of growing slow, be afraid of standing still

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Woodpaw
BerichtOnderwerp: Re: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimewo 23 okt 2019 - 9:12

El topico: https://www.warriorcatsnl.com/t39977-big-thunder-little-rain-mottleshroud#844415

Misschien wel leuk als Flamefall en Blue elkaar nog een keer een keer ontmoeten...
Geef maar een gil, dan maak ik het topic!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
More! (TS) VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimewo 23 okt 2019 - 14:01

Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
More! (TS) Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimewo 23 okt 2019 - 17:16

Woodpaw schreef:
El topico: https://www.warriorcatsnl.com/t39977-big-thunder-little-rain-mottleshroud#844415

Misschien wel leuk als Flamefall en Blue elkaar nog een keer een keer ontmoeten...
Geef maar een gil, dan maak ik het topic!

ofcourse, misschien probeert Blue hem dan wel als kruidekatje de bc in te smokkelen 👀
Terug naar boven Ga naar beneden
Woodpaw
Member
More! (TS) DPKsfdL
Ryan
198
Afwezig
Dont be afraid of growing slow, be afraid of standing still

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Woodpaw
BerichtOnderwerp: Re: More! (TS)   More! (TS) Icon_minitimewo 23 okt 2019 - 17:18

Is goed, ik maak m wel. Als ik em heb komt ie hieronder te staan.
Topic: https://www.warriorcatsnl.com/t39983-death-keeps-no-calendar-blueberry#844467
Terug naar boven Ga naar beneden
 
More! (TS)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: