Before I was born



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Before I was born

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Hazelgrouse
Member
Before I was born Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Before I was born   Before I was born Icon_minitimema 14 okt 2019 - 14:01

Haar oma had haar even alleen gelaten. Ze wist dat ze niet ver weg was, want ze zou haar vast weer mee terug nemen naar de Cave als ze hier klaar was. Dit was de plek waar de Clans hadden gewoond toen ze in de bergen waren geweest. Toen was zij nog niet geboren, toen had haar oudtante Bronzemask nog geleefd. Dit was de plek waar Brindleleaf ook Amberstorm en Bronzemask weer had gezien. Amberstorm, haar moeder. Ze fantaseerde hoe het voor haar moeder geweest moest zijn. Het was vast moeilijk geweest om haar eigen moeder hier weer achter te laten, al had zij dat ook gedaan. Zij was ook weg gegaan om haar oma te zoeken, maar zij had altijd geweten dat ze weer terug zou gaan. Zij zou weer naar Falconpaw en Amberstorm gaan. Brindleleaf leefde in de bergen. Dat was vast anders. Ze knipperde een paar keer met haar hazelnootkleurige ogen. Nee, ze kon het zich eigenlijk niet voorstellen. Net als dat ze haar moeder niet heel anders dan boos of prikkelbaar kon voorstellen. Dat kwam door oma, had Brindleleaf haar verteld. Alleen dat geloofde ze niet. Haar oma was lief, zacht. Ze kon zich geen reden bedenken waarom haar moeder dan boos op haar zou moeten zijn. Nee, dat kon ze echt niet.

[Open]
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
Before I was born Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimedi 5 nov 2019 - 0:14


Wren haar interesse lach al een paar dagen bij een bruin-witte poes met hazelnootkleurige ogen. In de laatste ceremonie was haar naam kort benoemd. Dat ze op visite was totdat ze terug zou keren. Wren, uiterst gefascineerd door de vreemde gezichten die steeds in de grot kwamen, was heel benieuwd naar het verhaal van de bruin-witte poes. Ze was ongeveer haar leeftijd, dus misschien konden ze wel vriendinnen worden! Oh, Wren kon haar meenemen de bergen in, of laten zien hoe ze op arenden joegen. En misschien kon zij haar wel iets leren over haar thuis. Met die optimistische gedachten liep ze dan ook recht op de jonge poes af die in de grot zat, op haar snoet een vriendelijke glimlach en haar staart recht omhoog. Eenmaal bij aangekomen ging ze pardoes naast haar zitten, haar helderblauwe ogen glimmend van nieuwsgierigheid. ‘Hoi, ik ben Wren,’ miauwde ze vrolijk. ‘Wie ben jij? En oh! Waarom ben jij hier?’ Wren was niet goed in haar geduld bewaren. Nee, ze droeg haar hart op haar tong en kwam meteen met de deur in huis vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelgrouse
Member
Before I was born Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimedo 7 nov 2019 - 13:55

Ze schrok op toen er ineens een andere kattin naast haar zat. Hazel was te veel in gedachten geweest, ze had haar niet opgemerkt. Ze was sowieso nogal dromerig en lette niet altijd op, een gevaarlijk trekje. Zeker in onbekend gebied. Al wist ze dat haar oma ergens in de buurt was, dan nog was het riskant. De andere kattin stelde zichzelf voor als Wren. Ze was blij dat ze haar verkorte naam tegen haar zei, ze vond die lange namen maar ingewikkeld. Zo was ze ook blij geweest dat ze gewoon Shroud had mogen zeggen. “Ik heet Hazelpaw.” Stelde ze zichzelf voor terwijl ze belaagd werd met vragen. Wren was wel nieuwsgierig zeg, maar dat begreep ze wel. Ze was nieuw hier, dat was altijd interessant. Zo waren net geboren kittens ook altijd heel interessant. En dan kwam ze ook nog eens van buitenaf. “Ik zocht oma.” Beantwoorde ze de vraag van de Tribe kattin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
Before I was born Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimedo 7 nov 2019 - 16:50


Wren vond het maar gek dat de vreemdeling eigenlijk helemaal was afgedaald naar deze grot. Maar het was verder oké. Nu waren ze samen en konden ze misschien samen wat leuks doen! Ze leek eventjes van haar te schrikken, maar al snel stelde ze zichzelf ook al voor. Ze heette Hazelpaw. Wren kantelde haar gevlekte hopje en kort fronste ze. ‘Wat een aparte naam!’ merkte ze zonder blikken of blozen op. Net zoals Appleblossom en Brindleleaf. Ze was dan vast en zeker ook een kat van de clans! Al snel sprak ze dat ze op zoek was naar haar oma. ‘Oh,’ miauwde ze een beetje. Het was een beetje een teleurstelling, maar er was hier geen andere kat. Alleen zij twee. ‘Wie is je oma?’ vroeg ze toen, toch maar nieuwsgierig. Want als ze haar oma was komen zoeken, hoe dan? En waarom? En waar kwam ze vandaan? En hoe was het daar? Wren wilde alles weten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelgrouse
Member
Before I was born Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimema 18 nov 2019 - 12:34

Ze grinnikte even zachtjes en schudde haar kopje. “Bij ons is het een vrij standaard naam hoor. Ik vind jullie namen altijd maar lang.” Iets wat verlegen keek ze naar haar voorpoten. “Niet slecht bedoeld!” Straks vatte de andere kattin het verkeerd op. Sommige namen waren mooi, alleen ze vergiste zich steeds. Ze kon al die lange namen niet onthouden. Dan was Wren beter te onthouden en Shroud, Day en Skyteller. Dat kon ze wel. Alleen er waren ook katten die met hun hele naam aangesproken wilden worden en dat werd ze nerveus. De Tribekat vroeg wie haar oma was. “Brindleleaf.” Glimlachte ze. Ze was blij met haar oma. Haar oma was lief, ze toonde haar gevoelens ook, heel anders dan haar moeder altijd deed. Amberstorm besteedde zo min mogelijk aandacht aan haar en als ze dat wel deed was het vaak om Hazelpaw terecht te wijzen. Dus voelde het goed dat ze Brindleleaf had opgezocht, al miste ze haar broertje. Stiekem wilde ze zo langzaam aan ook wel weer naar huis. Ze had alleen geen idee hoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
Before I was born Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimewo 20 nov 2019 - 23:58

De rood-witte poes vertelde dat haar naam vrij standaard was. Maar ze vond het maar gek. Met paw erachter. Maar het zou wel. Ze moest dan ook wel een beetje grinniken dat Hazelpaw hun namen maar lang vond. ‘Oh ja, ik heet eigenlijk Wren Gliding on Morning Breeze, maar dat is zo'n mondvol. Iedereen noemt me gewoon Wren,’ begon ze dan ook vrolijk te babbelen. Als de dijken los waren kon het heel makkelijk. Ze keek de vreemde poes aan. Ze wilde nog veel meer weten. Ze wilde alles weten. Haar nieuwsgierigheid kende geen limieten. Toen ze vertelde dat Brindlelead haar oma was, knikte ze heftig. Dat had ze kunnen weten! Die had ook een gekke naam, net als Appleblossom. ‘Oh ja! Brindleleaf is lief,’ miauwde ze. Ze was al helemaal geïntegreerd in de tribe, ze hoorde er nou eenmaal bij. Ze schudde even kort haar pels, waarna ze de ander aankeek. ‘Maar waarom ben je dan hier? Alleen op visite bij je oma?’ miauwde ze vervolgens. Ze had vast toch wel een andere reden dan alleen dat? Ze was helemaal alleen gekomen en ze was nog zo jong. Dat mocht vast niet alleen... Maar, als zij het kon.. dan kon Wren misschien ook wel op reis! Op visite waar zij vandaan kwam. Oh! Dat zou een avontuur zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelgrouse
Member
Before I was born Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimema 25 nov 2019 - 10:45

Wren Gliding on Morning Breeze, ja liever Wren. Ze knikte daarom ook fanatiek toen ze aangaf dat dat zo’n mond vol was. Nou inderdaad. Dan haalde ze elke keer de woorden bij de namen door elkaar, korte namen wist ze dan beter in haar geheugen op te slaan. Ze glimlachte toen Wren aangaf dat Brindleleaf lief was. “Ja toch? Dat vind ik ook. Ik begrijp echt niet waarom oma zegt dat het haar schuld is dat mama altijd zo boos doet!” Uitte ze haar verbazing tegen de andere kattin. Ze kon daar echt niet bij. Ze vond haar oma juist zo lief en Brindleleaf zei dat ze van haar hield, dat had Amberstorm nog nooit tegen haar gezegd. “Ik wilde weten wie mijn oma was, dus misschien wel op visite inderdaad.” Kon je dat onder visite scharen? Ja, dan was het visite waarschijnlijk. Ze was gewoon opzoek geweest naar aandacht, naar positieve energie. Die had ze gevonden bij Brindleleaf. Haar oma gaf haar de liefde die haar moeder haar nooit gaf. Dat had ze nodig, dat liet haar ontdooien. Het had de schittering in haar kastanjebruine ogen teruggebracht en de angst naar de achtergrond geduwd. Hier in de bergen kon ze ontspannen, zonder bang te zijn dat ze iets deed wat haar moeder niet leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
Before I was born Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimema 25 nov 2019 - 15:40


Wren lachte even. Ja, ze wist ergens in haar achterhoofd al die lange namen wel, maar het boeide haar niet zo veel. Korte namen waren simpeler, en als je iemand nodig had ging je echt niet die lange naam opnoemen! Maar wat Hazelpaw vervolgens zei vond ze een beetje vreemd. Oma's schuld dat mama, haar mama nam Wren dan aan, altijd boos deed? Wren voelde zich een beetje ongemakkelijk. Had Hazelpaw een boze moeder dan? Ze kon zich dat gewoon niet voorstellen, haar moeder was ook zo lief! ‘Is je moeder boos op je dan?’ vroeg Wren, het medelijden doorklinkend in haar stem. Een boze moeder kon ze zich gewoon echt niet voorstellen. Ja, Shroud was heus wel eens boos als ze iets stouts deed, maar niet altijd! Maar Hazelpaw vertelde alweer snel dat ze op visite was. Wren snorde kort. ‘Dat vind ik heel gezellig hoor! Brindleleaf vast ook!’ miauwde ze vrolijk. Hazelpaw was direct bestempeld als mogelijke nieuwe vriendin. Je wist immers maar nooit! En ze waren ongeveer even oud! En Hazelpaw was ook een avonturier, hoe was ze hier anders in haar eentje gekomen? Maar dan zat er wel een ding in de weg. ‘Wanneer moet je terug dan?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelgrouse
Member
Before I was born Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimedi 26 nov 2019 - 15:32

Wren vroeg of haar moeder boos op haar was. Ze knikte en keek naar haar voorpoten. “Ik doe vaak iets verkeerd, dus eigenlijk is het gewoon mijn schuld hoor.” Onbewust verdedigde ze haar moeder toch. Toen het gesprek weer naar Brindleleaf ging, glimlachte ze. Dat gespreksonderwerp vond ze makkelijker, Amberstorm lag gevoelig. Ze hield van haar moeder, maar haar moeder niet van haar en dat was lastig hoor! “Ja, ik kende oma helemaal nog niet en jou ook niet. Ik vind het ook heel gezellig!” Miauwde ze toen enthousiast. Toen vroeg de andere kattin wanneer ze terug moest waardoor er aarzeling in haar hazelnootkleurige ogen zichtbaar werd. “Eigenlijk weet ik dat niet. Misschien moet ik dat aan Shroud vragen. Shroud heeft mij gevonden bij de tunnel.” Vertelde ze toen voorzichtig. “Ik moest eerst in ieder geval aansterken van haar.” Vervolgde ze terwijl ze Wren aankeek. Al wist ze dat dit eigenlijk geen antwoord was op de vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
Before I was born Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimewo 27 nov 2019 - 20:18


Wren kon niet begrijpen hoe dat werkte. Hazelpaw sprak dat het haar eigen schuld was, maar even daarvoor zei ze dat het Brindleleafs schuld was? Kortsluiting kwam in het koppie van de gevlekte to-be, maar ze wilde het de sfeer niet laten bederven. Dus glimlachte ze maar en knikte ze bevestigend. ‘Oh, mijn moeder is ook wel eens boos op me als ik iets doe wat niet mag. Maar het duurt nooit lang hoor!’ sprak ze spinnend, alsof haar woorden op één of andere manier de ander gerust konden stellen. Alsnog was Hazelpaw blij dat ze elkaar hadden ontmoet. Wren snorde blij. ‘Leuk! Misschien kunnen we wel een keer iets gaan doen samen! Ik kan je de beste plekken van de bergen laten zien!’ Ja, als ze dan op visite was, dan moest ze wel de mooiste plekjes zien hoor. Dan kon ze later als ze naar huis moest vertellen hoe cool het hier wel niet was! Maar ze wist niet wanneer ze naar huis moest. Wren kantelde haar kopje. ‘Een tunnel? Ben je hier door een tunnel gekomen? En oh Shroud, dat is mijn moeder!’ sprak ze vrolijk. Meteen begon ze weer te babbelen als een bezetene. ‘Is een tunnel dan niet eng? En je mag zo lang blijven als je wilt hoor. Vinden we vast niet erg. Nou ja, en mijn mama is een beetje de baas hier en als zij het goed vind. Dan is het vast goed!’
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelgrouse
Member
Before I was born Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimedo 28 nov 2019 - 12:41

Wren zei nog wat dingen over haar eigen moeder, waardoor Hazelpaw slikte en naar haar poten keek. “Amberstorm is boos of ze zegt niks, wat eigenlijk nog enger is want dan weet ik nooit of ze boos is of niet. Ik schrik altijd als ze in de buurt is.” Mompelde ze nog steeds tegen haar poten. Pas toen Wren verder praatte over dat ze het leuk vond dat ze er was, keek ze haar weer aan. De blik in haar hazelnootkleurige ogen nog steeds wat verdrietig. Ze vond het echt moeilijk om aan haar moeder te denken. “Ik wil wel wat doen, ik weet zeker dat oma dat wel goed vind. Zullen we ergens heen gaan? Ergens anders dan waar de Clans zijn geweest toen ze in de bergen waren.” Ze keek de Cavern rond. Het was indrukwekkend dat zeker, maar ze kon zich er geen voorstelling van maken. Waarschijnlijk had je er bij moeten zijn om te kunnen beseffen wat hier was gebeurd. Voor haar had het gewoon geen betekenis, deze plek. Zoals het voor Brindleleaf wel had. De ander kattin vroeg naar de tunnel en zei dat Shroud haar moeder was, waardoor ze even verrast met haar ogen knipperde. Wow cool, was Shroud haar moeder? “Ja WindClan heeft heel veel tunnels.” Flapte ze eruit, voordat ze er erg in had. Ze mocht dat eigenlijk niet vertellen, oepsie…? “Tunnels zijn wel spannend ze zijn donker en soms hoor je ineens iets.” Ja, ze had het best eng gevonden. Ze hield er veel meer van als ze om haar heen kon kijken en kon gaan rennen als ze iets spannend vond, dat voelde veel veiliger. “Is het leuk om een baas als moeder te hebben?” Vroeg ze toen aan Wren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
Before I was born Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimedi 3 dec 2019 - 0:58


Wren kreeg nu wel een beetje medelijden voor het rood-witte poesje. Ze leek oprecht een beetje bang voor haar moeder. Dat leek haar zo naar. Ze glimlachte eens bemoedigend naar Hazelpaw. Nou ja, ze kon misschien ook wel in de bergen blijven! Dan mocht ze ook wel haar zusje worden en Shroud haar moeder. Dan kon ze bij hun blijven. Shroud zou dat vast goed vinden, dan hoefde ze niet weer terug naar haar mama die haar deed schrikken. Maar ze leek het veel leuker te vinden hoe ze over de bergen babbelde, dus besloot Wren het achter zich te laten. ‘Ja! We kunnen we bergen wel verkennen! Oh, ik weet vast wel wat plekjes waar ze niet zijn geweest! We moeten snel een keer gaan,’ snorde ze vrolijk. Deze grot was heel leuk en wel, maar de Redwoods vond Wren persoonlijk het saaiste gebied. Nee, zij trad het liefst op de hoogste toppen waar ze tussen de wolken kon lopen. Vervolgens begon ze weer in termen te spreken die voor Wren klonken als hocus pocus. WindClan? Was dat dan één van die groepen katten. En ze hadden heel veel tunnels. De rilde een keer. Nee, ze had veel liever de lucht boven haar kop. ‘Nou, dat lijkt me niets! De bergen zijn dan veel cooler!’ kwetterde ze vrolijk door. Vervolgens vroeg ze naar haar moeder, dat die de baas was. ‘Oh, ja hoor! Ik vind het super stoer. Zij heeft me de chief als mentor gegeven, dus dat is wel een voordeeltje hihi,’ giechelde ze vrolijk. ‘Maar eigenlijk mogen healer to-be's geen kittens hebben. Rumble, mijn broer, denkt dat ze ons in de steek laat door healer to-be te worden! Maar ze had ons al voordat ze dat werd. Dus ja, ik vind van niet. Ze houdt nog even veel van ons hoor.’ Misschien klonken haar woorden wel als hogere wiskunde voor Hazelpaw, maar het was er ook alweer uit voordat ze het wist. Dit bleek maar weer eigenlijk hoe verschillend ze waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelgrouse
Member
Before I was born Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimewo 4 dec 2019 - 20:04

“Dat is goed!” Miauwde ze enthousiast toen Wren aangaf dat ze snel plekjes moesten gaan bezoeken. Ja, daar had ze zin in. Ze vond haar aardig, ze kon vast wel haar vriendin worden! Die had ze nog niet, omdat ze in WindClan zo stil was geworden. Ze was zo benauwd voor haar moeder geweest en hier was haar moeder niet, dus ontdooide ze weer compleet. De jonge kitten Hazel kwam in haar naar boven. “Je hebt ook heel veel open vlaktes hoor, daar ben ik het liefste. Ik wil altijd graag heel hard rennen, jij?” Vroeg ze toen aan de andere kattin. “Wat is een chief?” Vroeg ze verder toen Wren over haar mentor begon. “Ooh! Net zoiets als een medicine cat. Die mogen dat ook niet, mijn opa is dus heel stout geweest.” Fluisterde ze bijna. “Maar mag ze jullie dan nog wel zien ook al is ze healer to-be geworden?” Ineens kwam er een hele vragenstroom uit haar bekje. Net zoals dat bij Wren in het begin het geval was. Ze kaatste nu allemaal vragen terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
Before I was born Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimeza 7 dec 2019 - 0:08


Wauw, het werd een echte kletssessie. Ze hadden al in elk geval een afspraak om eens samen in de bergen te gaan spelen, maar nu konden ze nog heel veel van elkaar leren. Wren vond het maar wat interessant, de rood-witte poes met haar net wat andere accentje en naam. Ze sprak over dat ze het liefste rende over de open vlaktes. ‘Oh! Ja, snap ik. Hier kan je meestal niet heel hard rennen of je rolt de berg af,’ miauwde ze lachend. Ze glimlachte toen, waarna haar blik kort naar buiten ging. ‘Oh, ik hou van de hoge toppen! Van heel hoog klimmen. Dan loop je tussen de wolken en is het net alsof je de de hemel aan kunt raken,’ miauwde ze. Ja, ze stond het liefst op hoge, kale richels met niets anders dan de lucht om haar heen en de wereld aan haar voeten. Al snel kwam er de volgende vraag. ‘Oh, dat is zeg maar de kat die alles een beetje regelt. Wie wanneer de grot uit gaat enzo, wie wanneer moet jagen bla bla bla,’ begon ze te mompelen. Ja, hij stuurde gewoon een beetje iedereen aan. Day deed dat op zijn uitermate vriendelijke manier, maar op een of andere manier werkte dat bij Wren soms op haar zenuwen. Maar Hazelpaw begon over medicine cats, die een beetje waren als hun healers. ‘Oh! Wat grappig,’ snorde ze toen. Maar haar opa was dus stout, en hij had wel kittens gekregen. Haar bekje viel even open. ‘Oh, als Skyteller dat zou doen... dan zou iedereen woest worden!’ miauwde ze toen. Maar dat kon ze zich ook niet voorstellen. Je zag Skyteller nauwelijks buiten zijn grot. ‘Oh ja, tuurlijk mag mama ons nog zien. Mijn broer denkt dat ze ons in de steek laat, maar dat is helemaal niet zo! Ze heeft het gewoon druk en nou ja. Ze doet haar best hoor,’ legde Wren toen uit. Ze vond Rumble nog steeds een beetje stom dat hij zo boos deed. Wren kon nog prima spelen met hun moeder! ‘Maar zie jij je opa dan nog wel? En was iedereen toen boos op ze?’ Ja, dat wilde ze ook wel een beetje weten. Als het wel meeviel.. misschien kon mama dan toch ook nog een keer een nestje krijgen. Voor als.. Ja, het zou wel leuk zijn om kleine zusjes te krijgen! Stiekem...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelgrouse
Member
Before I was born Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimema 9 dec 2019 - 12:45

Haar ogen kregen een verwonderlijke glans toen Wren vertelde dat je dan tussen de wolken kon lopen. “Kun je StarClan dan ook zien?” Dat leek haar wel gaaf. Dan kon ze misschien haar vader wel ontmoeten en haar tante weer zien. Of haar oudere broers en zus ontmoeten! Als je tussen de wolken kon lopen, dan vast ook wel tussen de sterren. Wren legde uit wat een chief was, aha. Dat klonk een beetje als een deputy in de Clans. Toen zei Wren dat iedereen woest zou worden als Skyteller dat zou doen. “Dat waren ze op mijn opa en oma ook hoor, toen mocht Sparrowfeather geen medicine cat meer zijn.” Vertelde ze aan de andere kattin. “Mijn opa is een beetje teruggetrokken, ik zie hem niet zo heel veel. Alleen als ik wil kan ik hem wel zien.” Ging ze nog in op Wren haar vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
Before I was born Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimewo 18 dec 2019 - 1:07


Wren kantelde haar kop verwonderlijk. ‘StarClan?’ vroeg ze verbaasd. Waar bazelde deze poes nu weer over. Toch realiseerde ze weer hoe vreemd die katten eigenlijk wel niet waren. Ze waren zo anders dan hen. Ze hadden geen bergen, geen cave-guard, geen Skyteller, geen cave of pointed stones. Hoe spraken ze dan met hun voorouders? Gek hoor. Hazelpaw sprak toen dat ze wel boos waren op hun opa en oma, en dat hij geen medicine cat meer mocht zijn. Ze knikte begrijpend. Precies. Ja, als mama nu weer kittens zou krijgen zou ze vast ook haar rang verliezen! Dat wilde ze echt niet, dat zou heel stom zijn! Dus ja, geen broertjes en zusjes meer voor Wren. Maar toch kreeg ze weer medelijden met Hazelpaw. Zo klonk ze wel een beetje eenzaam. Met oma hier in de bergen, haar opa die ze niet veel sprak en een moeder die veel boos op haar was. ‘Je mag anders ook wel hier blijven,’ stelde ze toen voor. ‘Ik kan het aan mama vragen. Ze zou het vast goed vinden!’
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelgrouse
Member
Before I was born Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimedo 19 dec 2019 - 15:27

Ze zag hoe de kattin haar kop kantelde in verwondering. Ze knipperde dan ook verrast met haar ogen. “Ja, onze voorouders. Onze voorouders die tussen de sterren leven, zoals mijn vader. Hebben jullie geen StarClan?” Waar gingen hun voorouders dan naartoe? Die moesten toch ook ergens naar toe als ze dood gingen. Ze verdwenen toch niet zomaar… dat kon niet hoor! Nee haar oma mocht ook niet gewoon verdwijnen. Die moest weer naar haar tante Bronzemask en hun andere familie in StarClan. Toen gaf Wren aan dat ze wel mocht blijven. Even ontstond er een bedenkelijke blik in haar hazelnootkleurige ogen. De katten hier waren aardig en haar oma was heel lief, alleen Falconpaw zou hier vast niet willen wonen. Ze kon niet zonder haar broer en ze kon hier niet zomaar gaan rennen. Dus schudde ze langzaam haar kopje. “Ik vind jou heel lief hoor, alleen ik kan hier niet zo goed rennen…” Miauwde ze toen voorzichtig. “Ik zou Falconpaw zo erg missen al zal ik oma ook missen en jou! Maar ja…” Ze ratelde, dus hield ze haar bekje maar weer. Het was moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
Before I was born Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimeza 21 dec 2019 - 0:04


Wren keek waarschijnlijk met een domme, lege blik naar de ander. Maar toen ze begon uit te leggen, klonk die "StarClan" heel erg als hun Tribe of Endless Hunting. Ze knikte dan ook uiteindelijk begrijpend. Ja, ja dit klonk logisch! Nog even pikte ze iets op dat haar vader al bij hun voorouders was, maar nog steeds was het een beetje vaag. ‘Oh, je bedoelt de Tribe of Endless Hunting!’ miauwde ze opgewekt. Dan kon ze het wel begrijpen. ‘Daar ga je heen als je dood gaat,’ fluisterde ze toen, misschien een beetje lomp. Maar dan was het tenminste duidelijk. Daarna sprak ze weer over dat ze misschien wel wilde blijven. Even keek Wren opgewekt, maar ze sprak al snel dat ze weer naar huis zou moeten. ‘Oh,’ miauwde Wren, toch een beetje teleurgesteld. Maar ze begreep het wel, ze zou haar broers ook niet zomaar kunnen achterlaten. ‘Ik snap het wel,’ miauwde ze toen. Maar ze had tenminste een oma hier. Ze kantelde haar kopje. ‘Maar zo lang je hier bent, zullen we dan vriendinnen zijn?’ vroeg ze toen. Ze ging heel veel om met katers, haar broers en een paar andere to-be's. En ze had ruzie met Moraine, dus eigenlijk had ze niet echte vriendinnen. Dat kon misschien wel leuk zijn! Een voorzichtig glimlachje kwam op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelgrouse
Member
Before I was born Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimema 23 dec 2019 - 14:37

Ze schudde fanatiek haar kopje. “Nee ik bedoel echt StarClan.” Miauwde ze vervolgens. Wren leek haar niet te begrijpen en dat was andersom net zo. Of hadden zij daar ook een andere naam voor? Net zoals to-be? “Of is dat hetzelfde als apprentice en to-be dat is ook hetzelfde toch?” Vroeg ze dan ook. Wren leek een beetje teleurgesteld toen ze aangaf dat ze niet kon blijven. “Sorry…” Zei ze zachtjes. Ergens wilde ze best blijven, maar er trokken meer dingen van WindClan aan haar, waardoor ze het niet kon. Toen vroeg de andere kattin of ze dan in ieder geval vriendinnen konden zijn en meteen begon ze te stralen. “Ja!” Dat leek haar fantastisch zelfs. “Heel graag!” Miauwde ze helemaal blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
Before I was born Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: Before I was born   Before I was born Icon_minitimedi 31 dec 2019 - 0:06


Oh dit was wel heel gek. Die woorden waren gewoon verwarrend. Starclan, apprentice. Kon ze niet gewoon praten? Het bleek maar weer dat ze nog veel kon leren van haar met haar gekke woorden. Ze vroeg nog of apprentice en to-be hetzelfde was. ‘Nou, ja als je bedoeld katten in training, dan wel,’ miauwde ze toen ook met een nadenkende blik. Meestal hield Wren niet zo heel veel van feitjes leren, ze hield meer van mooie verhalen en dingen doen. Vooral dingen doen. Wren dacht vaak niet na voordat ze iets deed, of zei. Maar gelukkig wilde Hazelpaw wel vriendinnen zijn. Wren kreeg een brede lach op haar gezicht en ze begon vrolijk te knikken. ‘Oh dat is fantastisch!’ miauwde ze opgewekt. ‘We kunnen samen eten, en je mag wel bij mij in de buurt slapen. En ik kan je het territorium laten zien! En misschien kan ik je wel wat dingen leren die mijn mentor aan mij leert! Dan kan je alsnog een beetje trainen,’ begon ze vrolijk te babbelen. Ja, ze zag het al helemaal voor zich. De dagen voordat ze naar huis moest, zou ze goede dagen maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Before I was born
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Clan Cavern-
Ga naar: