Hyacinth [Mottleshroud]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hyacinth [Mottleshroud]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Flower
Member
Hyacinth [Mottleshroud] DPKsfdL
Bo 3
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flower
BerichtOnderwerp: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimevr 18 okt 2019 - 17:20

De andere katten hadden haar vroeger altijd verteld dat ze dichtbij huis moest blijven, nooit te ver de stad in, en al helemaal niet richting het bos. Daar zouden wilde katten wonen die niets moesten hebben van wat zij 'Kittypets' noemden. Nu wist Flower dat er daar, in dat mysterieuze woud, inderdaad katten woonden. Ze had ze wel eens van een afstand gezien, meestal in groepjes en altijd met van die serieuze gezichten. De jonge kattin had zich wel eens afgevraagd waarom zij vrijwillig kozen voor een moeilijker leven. En vandaag wilde ze antwoord hebben.

De tocht naar de grens van het woud was niet erg lang, maar gewoon naar binnen lopen was geen optie. Hoewel ze in het gebied van de mensen niet veel aanwezig waren herkende Flower grenzen wel. Als ze hier zomaar het bos in liep gaf ze de katten van het woud een reden om aan te vallen, en ze had zo het vermoeden dat ze daar niet goed vanaf zou komen. En dus begon ze langs de grens te lopen, hopend iemand tegen te komen die bereid was met haar te spreken. Af en toe was het zeer aanlokkelijk om éventjes de grens over de steken wanneer ze weer eens een muis of eekhoorn rook. Want hoewel Flower wel op een boerderij met mensen woonden, lieten die haar over het algemeen zelf voor haar eten zorgen.


Laatst aangepast door Flower op vr 18 okt 2019 - 18:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Hyacinth [Mottleshroud] Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimevr 18 okt 2019 - 17:55

Hyacinth [Mottleshroud] Dcnygi9-dcc03437-8339-4d66-ace5-9410ee9dacae.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzEzOTJmMmUzLWQyMTQtNDQwZC04YTk3LTY1ZTFkNmY1YTQ2MFwvZGNueWdpOS1kY2MwMzQzNy04MzM5LTRkNjYtYWNlNS05NDEwZWU5ZGFjYWUucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Mottleshroud wandelde rustig langs de rand van het Windclan territorium. Zijn poten droffelde zachtjes over de harde bodem en de wind streek zachtjes door zijn vacht heen. Hij stak zijn kop in lucht en ademde de geuren die om hem heen deinde in. De gewoonlijke geur van windclan en een oud spoor van konijn, misschien een vleugje rogue maar dat kon ook gewoon over gewaaid worden. En ook een andere geur, eentje die maar zelden herkende. Maar ergens die in zijn geheugen... Kittypet! Hij hield zijn kop scheef, wat moest een Kittypet hier nou? Hij versnelde zijn pas en draafde vlot voorwaarts. Al snel zag hij het lang harige gedaante van een andere kat. De kater schraapte zijn keel, "Hallo" miauwde hij toen hij voor de andere kat stond, "ben je verdwaald?" vroeg hij toen nieuwschierig. Het was immers best ongewoon een kittypet aan te treffen. Hier bij de windclan grens
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower
Member
Hyacinth [Mottleshroud] DPKsfdL
Bo 3
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flower
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimevr 18 okt 2019 - 18:47

Op het moment dat ze de nieuwsgierige stem haar hoorde begroeten zag Flower vanuit haar ooghoek een kat staan. Toen ze zich naar hem had omgedraaid en was blijven staan bleek het een kater te zijn, en wel eentje die er een heel stuk gespierder uit zag dan zijzelf. Hoewel ze over het algemeen niet erg verlegen was moest ze toch even slikken voordat ze zijn vraag kon beantwoorden. "Verdwaald? Nee hoor, ik was gewoon op onderzoek uit." Legde ze, zonder enige trilling in haar stem, uit en keek de kater recht aan. Ze wilde immers niet zwak overkomen. "Ik was op zoek naar iemand die me meer kon vertellen over wie hier dan allemaal wonen" vervolgde ze met een glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Hyacinth [Mottleshroud] Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimedo 24 okt 2019 - 12:56


De kattin slikte even, "Verdwaald? Nee hoor, ik was gewoon op onderzoek uit." miauwde ze best wel kalm, en ze keek hem recht aan. "Ik was op zoek naar iemand die me meer kon vertellen over wie hier dan allemaal wonen" Mottleshroud glimlachte vriendelijk, bang dat hij de kittypet anders zou afschrikken. "Dan heb je erg veel geluk gehad, er zijn weinig clankatten die je zo open hadden verwelkomt." miauwde hij, en hij gaf een zwiep met zijn staart. Shadowclan had haar vrij waarschijnlijk gelijk aangevallen, riverclan en thunderclan waren ook niet te vertrouwen. En natuurlijk zou ook niet elke windclan kat zo gereageerd hebben. "Ik kan je vertellen wie hier allemaal wonen, maar dan wil ik wel eerst je naam weten. Ik moet je iets noemen right?" miauwde hij vriendelijk. Rustig ging hij er voor zitten en sloeg zijn staart over zijn voorpoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower
Member
Hyacinth [Mottleshroud] DPKsfdL
Bo 3
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flower
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimevr 25 okt 2019 - 16:06

Hij maakte een goed punt, ze had geluk gehad met wie ze hier ontmoet had. Niet iedereen zou haar ook maar begroet hebben. Flower had zo het idee dat er hier genoeg katten woonde die haar simpelweg weggejaagd zouden hebben met bedreigingen, of misschien wel gewoon met een regelrechte aanval. En ze had nog meer geluk: De kater wilde haar wel vertellen over het woud, met als enige compensatie dat ze hem vertelde wat haar naam was. "Ik ben Flower, en ik wil je alvast bedanken" Zei ze, nu weer volledig ontspannen. Die verhalen die ze gehoord had waren dus ook voor een groot deel gewoon fabels geweest. Dat waren ook gewoon katten zoals zij, misschien waren ze wat wilder en wat meer gedisciplineerd, maar het waren geen monsters.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Hyacinth [Mottleshroud] Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimevr 25 okt 2019 - 19:14


"Ik ben Flower, en ik wil je alvast bedanken" miauwde de kittypet, al een stuk meer ontspannen. Mottleshroud glimlachte, "Aangenaam Flower dan, ik ben Mottleshroud." miauwde hij. De kater wiebelde rustig met zijn oren, "Zeg, wat wil je precies allemaal weten?" vroeg hij haar. Er waren zoveel dingen te vertellen. Starclan, naam verdelingen, de clans, de krijgers code. Van alles en nog wat. Als de kattin kon vertellen wat ze wou weten dan kon hij ergens beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower
Member
Hyacinth [Mottleshroud] DPKsfdL
Bo 3
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flower
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimevr 25 okt 2019 - 20:41

Pfff, wat wilde ze weten? Hoe moest ze dat nou zeggen als ze nog hélemaal niks wist, ze wist niet eens wat voor vragen ze kon stellen. Na even na te denken knikte Flower, ze had een algemene vraag bedacht waar hij waarschijnlijk wel een antwoord op kon geven. "Leven jullie echt allemaal samen? Of is het ieder voor zich?" Beide scenario's had ze wel eens van de stadskatten gehoord, hoewel ze altijd haar twijfels had getrokken bij hun wijsheid over een plek waar ze nooit gewoond hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Hyacinth [Mottleshroud] Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimeza 26 okt 2019 - 11:17


Na een tijdje knikte de kittypet, "Leven jullie echt allemaal samen? Of is het ieder voor zich?" vroeg ze tenslotte. Mottleshroud wiebelde een beetje en ging er goed voor zitten. Dit kon nog wel eventjes duren, niet dat hij het erg vond. Hij vond het geweldig om over zijn clan en starclan te vertellen aan kittens, of in dit geval een Kittypet. "Vroeger leefde we allen als zwerfkatten verspreid in het woud, sommige in groepen andere alleen. Dat was vele vele manen geleden." begon hij. "Er waren veel gevechten om de prooi en gebieden. Ooit was een groot gevecht, vele katten stierven, geen kat kwam er zonder schrammetje vanaf. Toen herezen de gestorven katten als geesten met de sterren in hun vacht. Verenig of sterf, waren hun woorden. De zwerfkatten verdeelde zich in vier groepen. De katten Thunder, Wind, River en Shadow namen de taken als leiders opzich en zo onstonden de vier clans, Thunderclan, Windclan, Riverclan en Shadowclan. en die legende leeft voort tot de dag van vandaag. De leiders krijgen 9 levens van hun voorouders in sterrenclan, de hemel bovenons. en de krijgers houden zich aan de krijgerscode." vertelde hij. Hij begon zich wel een beetje af te vragen waarom hij dit allemaal vertelde aan een vreemde. Hopelijk zou het niet tot problemen lijden. Maar gezien de kattin zou dat wel niet zou zijn. "Ik ben van de windclan, en dit is mijn territorium." zei hij tenslotte en hij wees met zijn neus naar de heide achter hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower
Member
Hyacinth [Mottleshroud] DPKsfdL
Bo 3
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flower
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimezo 27 okt 2019 - 10:56

Ze keek hem verwonderd aan en probeerde die zeer beknopte geschiedenis te verwerken. Oke, dus ze waren in vier groepen verdeelt... Of waren het er vijf? Nee, die Starclan waren geesten. Wacht, had hij nou geesten gezegd? En hun leiders hadden negen levens, hoe werkte dat dan? Flower bleef even stil en knikte toen, ze was in één keer wel heel veel te weten gekomen, hoewel ze zo haar twijfels had bij het deel over Starclan. Maar dat gebeurde waarschijnlijk wanneer je met z'n allen in een afgesloten territorium zat, dan ging je vreemde dingen geloven. "Oke, dat is duidelijk... En hier mag niemand komen, behalve de leden van jullie clan?" vroeg ze, stiekem hopend dat hij zou zeggen dat er uitzonderingen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Hyacinth [Mottleshroud] Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimema 28 okt 2019 - 20:30

(( It is never too late to be what you might have been. ))
Mottleshroud glimlachte geammuseert toen de kattin hem vragend aankeek toen hij over de starclan begon en geesten. Ach niet iedereen kan geloven dat hun voorouders in de hemel voortleefde, maar als je er mee opgroeide en de verhalen van de medicine-cats hoorde was het een heel ander verhaal. De kitty-pet zou waarschijnlijk denken dat ze gek geworden waren. "Oke, dat is duidelijk... En hier mag niemand komen, behalve de leden van jullie clan?" Hij wiebelde geïnteresseerd met zijn snorharen, "Correct." miauwde hij een beetje verbaasd dat Flower het al zo snel door had. "Als wij leden van een andere clan over onze grens aantreffen worden deze verjaagd, tenzij zij een goede reden hebben. Maar die is er bijna niet. Meestal gaat het om stelen van prooi. Dat wordt niet getolereerd uiteraard. Ieder zijn eigen gebied." hij besloot maar niet te vertellen over de katten die naar de maansteen reisde. Dat was beter om geheim te blijven en ze hoefde ook niet alles te weten. "Er lopen wel wat rogues rond, of kittypets. Zodra die niet aan de prooi komen en enkel doorreizen is er meestal niks aan de hand. Al weet ik niet of elke kat en elke clan hier zo over denkt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower
Member
Hyacinth [Mottleshroud] DPKsfdL
Bo 3
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flower
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimema 28 okt 2019 - 20:44

Geen uitzonderingen, behalve als ze op doorreis zou zijn, en dan zou het niet erg gemakkelijk zijn om nog terug te komen. En zelfs als ze die smoes gebruikte was er blijkbaar nog steeds een aanzienlijke kans dat ze alsnog weggejaagd zou worden. Ze boog haar kop even, dankbaar voor alles dat Mottleshroud haar al verteld had. Er was echter nog wel iets waar ze vraagtekens bij had staan "jullie leiders... zei je dat ze negen levens kregen?" vroeg ze, hopend dat ze niks verkeerd had begrepen "Worden zij dan heel oud? En wie kiest die leiders dan?" Ze begon te beseffen dat elk antwoord juist weer nieuwe vragen zou brengen, dit kon waarschijnlijk een eeuwigheid doorgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Hyacinth [Mottleshroud] Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimema 28 okt 2019 - 20:51

(( It is never too late to be what you might have been. ))
"jullie leiders... zei je dat ze negen levens kregen?" vroeg flower hopend, "Worden zij dan heel oud? En wie kiest die leiders dan?" Precies de vraag die Mottleshroud eigenlijk al eerder had verwacht. "Starclan geeft een leider negen levens, om zijn clan beter en langer te kunnen dienen. Leiders moeten vaak meer risico's nemen. besloot hij, hij voreg zich af of de kattin het zou geloven maar ach, het was een antwoord. "Een clan heeft een leider en een commandant. De commandant helpt de leider met regelen. Zodra een leider sterft neemt de commandant de plaats van leider in. De leider kiest de commandant, dus eigenlijk kiest de leider de nieuwe leider. Maar vaak kost het meerdere commandanten tot het laatste leven van een leider vergaat. eindigde hij, misschien als ze dat wou kon hij haar ook nog wat over de namen vertellen. Maar dat zou wel komen. Gezien de intresse van de kattin zou ze misschien wel vaker langs komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower
Member
Hyacinth [Mottleshroud] DPKsfdL
Bo 3
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flower
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimema 28 okt 2019 - 20:59

Aha, dus de leiders hadden een second-in-command die hun rang plek overnam wanneer zij stierven. Flower vroeg zich direct af of dit wel eens resulteerde in verraad van de deputy, zodat hij zelf leider kon worden. Het clanleven klonk in ieder geval alles behalve saai, aangezien ze zich wel kon voorstellen wat een groep hongerige boskatten in de winter zou doen voor een stukje extra bos om op te jagen. De kattin besloot het gesprek over de leiders achter zich te laten, ze wist immers nog steeds niet zeker of ze het echt geloofde. In plaats daarvan wilde ze zich iets meer op hem, de kat die voor haar stond, focussen. "Dus jullie worden daar geboren... En dan? Want ik mag aannemen dat je niet meteen alle dingen weet en kan waar jij me net over verteld hebt" Waarom was het dat die katten die hier leefden zoveel sneller en sterker waren dan zij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Hyacinth [Mottleshroud] Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimema 28 okt 2019 - 21:09

(( It is never too late to be what you might have been. ))
Zoals verwacht leek ze het verhaal niet helemaal te geloven, en focuste zich op iets anders. "Dus jullie worden daar geboren... En dan? Want ik mag aannemen dat je niet meteen alle dingen weet en kan waar jij me net over verteld hebt" Mottleshroud glimlachte bij het terug denken aan zijn kitten tijd hoe hij dagen bij de oudste doorbracht om verhalen te luisteren. "Onze moeder, die voor ons zorgt als we nog in de nursery zijn, verteld het meeste aan ons. Maar we gaan ook vaak langs de Elders, voor verhalen van vroeger. Als we zes manen oud zijn worden we Apprentice en krijgen we een mentor die ons de rest leert. Ook leert ie ons vechten en jagen." miauwde hij, Mottle besefte hoe leuk hij het vond om over de culturen van de clan te praten. Hij glimlachte naar Flower, Nog meer vragen?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Flower
Member
Hyacinth [Mottleshroud] DPKsfdL
Bo 3
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flower
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimema 28 okt 2019 - 21:39

Nee, ze had gelijk gehad, ze werden inderdaad niet zo geboren. Aandachtig luisterde ze naar het proces dat nodig was om een kat om te toveren tot een echte... wat was het? Warrior? De kalmte en glimlach waarmee Mottleshroud het allemaal vertelde maakte haar alleen maar enthousiaster om meer vragen te stellen. En het leek er ook niet op dat hij van plan was om gauw te stoppen met antwoord geven of weg te gaan. En dus ging ze in op zijn naam "Dus, Mottleshroud... Niet om lullig te doen, maar dat lijkt me een redelijk ongebruikelijke naam. ik neem aan dat daar ook een verhaal en regels aan verbonden zit" grinnikte ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Hyacinth [Mottleshroud] Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimema 28 okt 2019 - 21:47

(( It is never too late to be what you might have been. ))
"Dus, Mottleshroud... Niet om lullig te doen, maar dat lijkt me een redelijk ongebruikelijke naam. ik neem aan dat daar ook een verhaal en regels aan verbonden zit" grinnikte Flower, Mottleshroud grinnikte mee, "Juist," namen waren zijn favoriete ding om over te praten gewoon omdat het hem boeide. Al vanaf kitten af aan had hij gehoopt op een leuke naam die bij Mottle paste. Hij was best tevreden met zijn naam. "Als een kitten in de clan wordt geboren krijgt hij de naam met kit," een voorbeeld, anders sloeg het nergens op. "Stel jij was in mijn clan geboren zou jij Flowerkit heette. Tot 6 manen oud, dan krijg je het wordt paw. Dus Flowerpaw. Dat is dan je apprentice naam. En als je dan warrior bent krijg je een andere bij jouw passende suffix. Bijvoorbeeld Flowerfur, Flowernose. En deze bedenkt de leider meestal voor je." eindigde hij. Hij wist niet of het logisch was maar de kittypet was redelijk slim dus het zou wel goedkomen. "Als je leider wordt dan verandert die in Star trouwens. Dus Flowerstar bijvoorbeeld." voegde hij er nog aan toe. Dat was vanwege je connectie met Starclan, voegde hij er in stilte aan toe. Hij kon beter ophouden over Starclan met Flower er bij.

Terug naar boven Ga naar beneden
Flower
Member
Hyacinth [Mottleshroud] DPKsfdL
Bo 3
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flower
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimedi 29 okt 2019 - 18:50

Toen ze haar hypothetische clannamen hoorde giechelde Flower zachtjes, ze vond het we wat hebben: Flowerpaw. Of zou ze ondertussen al een warrior zijn geworden? Ze knikte om te laten zien dat ze begreep wat hij allemaal verteld had. "Jullie hebben maar vreemde gebruiken" Zei ze op een vriendelijke toon, ze bedoelde het niet kwaad. Voor buitenstaanders was dit hele gebeuren met al die tradities, vreemde namen en geesten gewoon heel ongewoon. "Ik denk dat ik zo wel genoeg weet voor nu... Wil jij nog iets vragen?" Bood ze hem toen aan, niet verwachtend dat hij veel wilde weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Hyacinth [Mottleshroud] Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimewo 30 okt 2019 - 11:33

(( It is never too late to be what you might have been. ))
Flower knikte, "Jullie hebben maar vreemde gebruiken" Mottleshroud glimlachte. Hij kon het zelf moeilijk indenken hoe het zou moeten zijn voor de kittypet om de clan begrippen te proberen te begrijpen. Maar het leek hem wel grappig als katten opeens over geesten begonnen te ratelen. "ach, voor mij is het gewoon." hij haalde zijn schouders op. En stiekem vroeg Mottle zich af hoe het zou zijn om een kittypet te zijn, al leek deze kat niet echt 100% kitten. Ze droeg geen halsband, en rook niet helemaal naar tweebenen zoals hij had verwacht. "Ik denk dat ik zo wel genoeg weet voor nu... Wil jij nog iets vragen?" vroeg ze, Mottle kneep met zijn ogen. Nou ja, misschien wel. "Woon je echt bij tweebenen? Het ruikt niet zo." besloot hij.

Terug naar boven Ga naar beneden
Flower
Member
Hyacinth [Mottleshroud] DPKsfdL
Bo 3
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flower
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimedo 31 okt 2019 - 17:58

Ze mocht deze kater wel, hij was beleefd en vriendelijk tegen haar geweest. En gastvrij tot de mate waarin dat mogelijk was zonder haar binnen te laten. Hij was zeer-zeker tegelijkertijd vriendelijk tegen vreemden en loyaal aan zijn clan. Toen kwam de vraag die ze best wel vaak hoorde van iedereen die niet bij mensen woonde, en zelfs van de échte huiskatten. "Ja, maar ik ben geen bezet. Het is meer een... stille afspraak: Zij geven mij onderdak, en ik hou de muizen weg uit hun schuur" legde ze zonder enige vorm van gêne, zij schaamde zich niet om deze woonsituatie. Het was een ideale omgeving om in te leven: Ze had onderdak, eten maar kon ook gaan en staan waar ze wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Hyacinth [Mottleshroud] Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Hyacinth [Mottleshroud]   Hyacinth [Mottleshroud] Icon_minitimedo 31 okt 2019 - 19:40

"Ja, maar ik ben geen bezet. Het is meer een... stille afspraak: Zij geven mij onderdak, en ik hou de muizen weg uit hun schuur" vertelde Flower. Mottleshroud knikte, dat klonk eigenlijk als een goed leven. Met prooi in overvloed. Niet dat hij weg zou willen bij zijn clan, z'n clan was alles. "Klinkt als een goed leven met veel prooi." snorde hij vriendelijk. Enkel die tweebenen die de hele tijd in de buurt zouden zijn stonden hem niet aan. Een rilling liep over zijn rug bij de gedachte om tussen die wezens te leven, Yuk! "En waar staat je boerderij?" vroeg hij, en met een schok besefte hij ook waarom de kittypet hier ronddwaalde, ze kwam niet van de two-leg huizen die hij gewend was te zien, maar van een boerderij. Iets na de grens van zijn territorium stonden er een aantal, ook in het territorium. ze woonde veel dichterbij misschien wel dan dat hij had gedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hyacinth [Mottleshroud]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: