We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Your topics. Hand them over. [ts] zo 27 okt 2019 - 16:54
Oke sorry voor deze extreem cursed titel en plaatje maar!! Ik zoek dus topics! c: Ik heb nu eindelijk een beetje uitgezocht wie ik actief hou en wie niet dus dat is leuk. Anyway, dit heb ik voor nu in de aanbieding! Genoeg assortiment
Onderwerp: Re: Your topics. Hand them over. [ts] zo 27 okt 2019 - 23:18
Pebble x Oleander Mottle x Oleander Cougar x Cyanide Mottle x Rookpaw Mottle en/of blueberry x Wolfpaw En als cyanide een keer niet bij de tribe rond hangt misschien met Blueberry
kijk maar wat je leuk vind, ik vind niet erg om te maken :3 en als je wilt heb ik nog een topicje waar jackdaw op kan reageren c:
“I've only got forever and forever is fine”
Cyanide
Member
Kip 346 Actief Screaming is the most beautiful sound of the night
@Aquamoon; Ja leuk! Zou jij misschien willen maken? ^^
@Hierboven; yes leuk! Ik vind het allemaal best! c: Hier zijnOleander x Pebble en Mottle x Oleander. Kijk anders maar welke van de rest je er nog bij wilt! En zou je die dan willen maken? ^^
Onderwerp: Re: Your topics. Hand them over. [ts] vr 1 nov 2019 - 23:32
We hebben al wat topic's maar ik kom nog meer halen B) Oleander en Falcon hebben we al B) Maar als je een nieuw topic wilt waarin Oleander ouder is dan is dat ook gucci :> Little x Inkspots? Wolfpaw x Inkspots? Cyanide x Fox? Coyo x Fox?