Learn me fight! [Talonpaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Learn me fight! [Talonpaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluekit
Member
Learn me fight! [Talonpaw] DPKsfdL
Ryan
13
Afwezig
You cant plan the future by the past

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bluekit
BerichtOnderwerp: Learn me fight! [Talonpaw]   Learn me fight! [Talonpaw] Icon_minitimedi 29 okt 2019 - 16:05

Opgewonden struinde Bluekit door het camp. Hij was net uit de nursery komen stormsn, en ging blij op zoek naar een leuk spelletje. Hij ging stiekem naar de Apprentice den, om te kijken hoe de Apprentices vochten. Hij deed de vechtbewegingen van de Apprentices na, en vond dat hij het super goed deed. Hij sloeg met zijn klauwtjes op de grond en beet de opvliegende bladeren. Een andere Apprentice lag krabbend op zijn rug. Bluekit ging ook liggen en deed hem opgewonden na. Hij zou de beste warrior ooit worden!  Na het gevecht met de bladeren draaide hij zoch om, waar een Apprentice verrassend dichtbij zat. Bang deed hij een stapje achteruit. Wat zou de kat wel niet denken? "H-hallo?" vroeg hij verlegen. Hij keek de grote Apprentice bang aan. Als die hem maar niet terug naar de nursery bracht... de queens zouden vast niet blij zijn als ze te horen kregen dat hij stiekem ontsnapt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Talonpaw
Member
Learn me fight! [Talonpaw] DPKsfdL
Fré
102
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Talonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Learn me fight! [Talonpaw]   Learn me fight! [Talonpaw] Icon_minitimewo 30 okt 2019 - 17:20

Talonpaw was die ochtend meegegaan met de ochtendpatrouille en was daarna terug naar zijn den gegaan om nog wat bij te slapen. Aangezien zijn aanwezigheid niet meer vereist was door mijn mentor kreeg hij daar makkelijk de gelegenheid voor. Hij werd pas weer wakker tegen de late middag, waar hij gewekt werd door apprentices die hun vechttechnieken aan elkaar demonstreerden. Talonpaw’s snorharen trilden geamuseerd toen hij zag dat een kitten onder het zicht van de apprentices door naar binnen was gekomen en nu enthousiast de bewegingen van de apprentices nadeed, die in de verste verte nog niet leken op wat de apprentices presteerden. Oké, hij overdreef. Ze trokken er wel op, maar ze moesten natuurlijk nog geperfectioneerd worden. Maar dat was ook wel normaal als je je bedacht dat de kitten ook nog erg jong was en deze bewegingen niet eens moest leren. Opeens kruisten hun blikken met elkaar en leek de kitten erg te schrikken. Nu pas herkende Talonpaw hem als Bluekit, een van de jongere kittens. Talonpaw snorde zachtjes toen hij het verlegen toontje van de kat hoorde en richtte zich toen volledig op. Hij was groter dan de gemiddelde WindClanner; de spieren die hij had gekweekt dankzij het tunnelen waren duidelijk zichtbaar als hij zich voortbewoog. Hij kon zich voorstellen dat hij intimiderend overkwam, maar daar mocht de kitten zich niet door laten leiden. “Als je later zo wilt vechten tegen je tegenstanders zoals je na probeerde te doen, dan mag je geen schrik hebben. Voor niemand.” Hij gaf de kitten plagerig een duwtje. “En voor mij moet je al zeker niet bang zijn. Ik doe je niks. Aangenaam kennismaking kleine, mijn naam is Talonpaw.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluekit
Member
Learn me fight! [Talonpaw] DPKsfdL
Ryan
13
Afwezig
You cant plan the future by the past

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bluekit
BerichtOnderwerp: Re: Learn me fight! [Talonpaw]   Learn me fight! [Talonpaw] Icon_minitimewo 30 okt 2019 - 17:45

De grote Apprentice snorde even,  en maakte zich toen nog groter als hij al was. Bluekit zag zijn spieren onder zijn vacht rimpelen, wat hem nog banger maakte. Als hij hem maar geen mep gaf... "Als je later zo wilt vechten tegen je tegenstanders zoals je na probeerde te doen, dan mag je geen schrik hebben. Voor niemand." zei de kater. Met een schok besefte Bluekit dat de Apprentice al langer had moeten staan kijken, als die wist dat hij de andre Apprentices had nagedaan. De kater kwam op hem af en kwam hem een duwtje, waardoor Blue een paar stapjes achteruit moest zetten. Die zou hij terug krijgen! "En voor mij moet je al zeker niet bang zijn. Ik doe je niks. Aangenaam kennismaking kleine, mijn naam is Talonpaw." vervolgde de kater. Even keek Bluekit met zijn smaragdgroene ogen naar de kater. Hij liet zich onhandig in een of andere houding zakken, en gromde, gespeeld boos: "Pas maar op!". Hij deed een vechtbeweging na die hij net ook had gedaan, en zijn klauwtjes raakten onhandig de vacht van de Apprentice.


Laatst aangepast door Bluekit op vr 1 nov 2019 - 16:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Talonpaw
Member
Learn me fight! [Talonpaw] DPKsfdL
Fré
102
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Talonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Learn me fight! [Talonpaw]   Learn me fight! [Talonpaw] Icon_minitimevr 1 nov 2019 - 15:53

Talonpaw zag tot zijn tevredenheid de blik van de kitten veranderen van angst naar een vastberaden blik nadat Talonpaw hem een duwtje had gegeven. Hun blikken kruisten elkaar opnieuw en Talonpaw wiebelde met zijn oortje, afwachtend op wat de kitten nu ging doen. Toen kwam de kitten naar voren en viel Talonpaw aan. Zijn klauwen raakten zijn vacht, maar de kitten had niet genoeg kracht gezet om zijn vel open te krassen. Voordat Bluekit hem echter weer kon raken, dook Talonpaw al in de houding en rolde snel weg. Vervolgens cirkelde hij om de kitten heen en ontblootte zijn tanden alsof hij een gevaarlijke tegenstander omcirkelde. De blik in zijn ogen was echter speels en zijn nagels waren niet uitgeklapt, wat ook zeker niet de bedoeling was aangezien hij de kitten geen pijn wilde doen. “Ik ben Nightslash uit ShadowClan en ik kom WindClan overnemen,” gromde hij tegen Bluekit alsof hij echt een warrior van een andere Clan was. Hij was groot genoeg om effectief van ShadowClan te kunnen zijn, maar gelukkig had hij hun stank niet overgenomen. Met een kleine aanloop sprong hij over de kitten heen en draaide zich meteen weer om, zijn poot uitstekend om Bluekit nog een duwtje te geven. Zachtjes, natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluekit
Member
Learn me fight! [Talonpaw] DPKsfdL
Ryan
13
Afwezig
You cant plan the future by the past

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bluekit
BerichtOnderwerp: Re: Learn me fight! [Talonpaw]   Learn me fight! [Talonpaw] Icon_minitimevr 1 nov 2019 - 16:21

Jammer genoeg kon Bluekit geen plukjes vacht wegtrekken, maar dat kon de pret niet derven. De kater ontweek zijn volgende aanval, en Bluekit keek geïnteresseerd toe hoe hij wegrolde. De kater bleef rondjes om hem heen lopen, en Blue kon zijn tanden zien zitten. "Ik ben Nightslash uit ShadowClan en ik kom WindClan overnemen." gromde hij. Hij deed een stap dichterbij en sprong op de kleine kitten af. Toen hij achter hem landde, voelde Bluekit een poot in zijn rug, en hij rolde weg zoals hij de Apprentice had zien doen. Beter gezegt, hij probeerde weg te rollen. Het enige dat gebeurde was dat hij onhanig op zijn rug viel. Snel kwam hij weer overeind, en sprong met uitgesperde kaakjes op de kater af. "Wraah! Ik verdedig het camp!" kirde hij vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Talonpaw
Member
Learn me fight! [Talonpaw] DPKsfdL
Fré
102
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Talonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Learn me fight! [Talonpaw]   Learn me fight! [Talonpaw] Icon_minitimezo 3 nov 2019 - 17:19

Talonpaw lachte geamuseerd toen Bluekit op zijn rugje viel. Natuurlijk waren zijn vechttechnieken en zijn defensieve technieken niet zo ontwikkeld als die van een apprentice, maar Talonpaw moest zeggen dat de kleine kitten het voor een schijngevechtje niet slecht deed. En voor geen ervaring te hebben. Opeens kwam het irrationele idee in hem op dat hij deze apprentice misschien mocht trainen als hij warrior was. Hij zou binnen twee maanden warrior worden en tegen dan waren er nog een paar maanden te gaan eer dat de kitten appretice zou worden. Maar dan kwam het gedeelte waarom het irrationeel was: hij was dan maar een paar moons warrior en zou echt niet genoeg ervaring hebben om al een apprentice te kunnen trainen. Jammer, want hij zou zeker wel willen zien hoe Bluekit zich zou ontwikkelen als apprentice. Door zijn onoplettendheid was Talonpaw te laat met reageren en had Bluekit genoeg tijd om hem te raken met zijn tandjes. De tandjes waren niet bijzonder scherp en Talonpaw grinnikte terwijl hij zich voorzichtig lostrok. Vervolgens gaf hij de kitten weer een por en zette zijn poten aan weerszijden van het lichaam van de kitten. “Zo, nu dat de dappere Nightslash van ShadowClan je gevangen heeft, volgt de… kieteldood!” En vervolgens gebruikte hij eerst zijn ene en daarna zijn andere poot om Bluekit de ene na de andere por te geven. “Probeer hier maar eens aan te ontsnappen!” riep hij op een zogenaamde boosaardige toon, de lach duidelijk doorklinkend in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluekit
Member
Learn me fight! [Talonpaw] DPKsfdL
Ryan
13
Afwezig
You cant plan the future by the past

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bluekit
BerichtOnderwerp: Re: Learn me fight! [Talonpaw]   Learn me fight! [Talonpaw] Icon_minitimema 18 nov 2019 - 12:24

Zijn tandjes raakte de vacht van Talonpaw, maar het richtte niet veel schade aan. De kater gaf hem een por, en zei: "Zo, nu dat de dappere Nightslash van ShadowClan je gevangen heeft, volgt de… kieteldood!". De tom ging voor hem staan en begon hem te kietelen. Onwillig moest Bluekit lachen, steeds harder en harder. "Probeer hier maar eens aan te ontsnappen!" zei de Apprentice lachend. Bluekit deed zijn best om zich los re worstelen, maar niets hielp. "Mij kun je niet verslaan!" kirde hij lachend, en hij maakte zich heel erg klein. Hij probeerde om onder de poten van de kater door te lopen, om zo bij zijn staart te komen en die aan te vallen. Wat was hij toch slim!
Terug naar boven Ga naar beneden
Talonpaw
Member
Learn me fight! [Talonpaw] DPKsfdL
Fré
102
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Talonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Learn me fight! [Talonpaw]   Learn me fight! [Talonpaw] Icon_minitimewo 20 nov 2019 - 15:43

Talonpaw had er eerlijk gezegd nooit over nagedacht of hij later zelf kittens wilde hebben. Hij was nog niet eens in de buurt van de leeftijd dat hij daar al een beslissing over moest maken, laat staan dat hij een potentiële partner had gevonden in zijn Clan. Maar nu hij hier zo bezig was met Bluekit, moest hij toegeven dat het toch wel tof zou zijn om later een nestje te hebben waar hij zo mee kon spelen als hij even geen Clantaken uit moest voeren. Het was toch een deel van het opgroeien en verdergaan, niet dan? Hij schudde het mentaal van zich af. Hij had nog tijd genoeg om over dat soort dingen na te denken, eerst moest hij Bluekit maar eens laten zien dat hij niet te verslaan… Een kleine steek in zijn staart liet hem doorhebben dat Bluekit zich allang onder hem uit gewurmd had en het nu op Talonpaw’s staart had gericht. “Ah, niet doen!” riep Talonpaw op een dramatische manier. “Dadelijk ben ik niet meer de dappere Nightslash, maar de vernederde Halftail.” Hij liet zich dramatisch op zijn zij vallen, natuurlijk in de andere richting dan waar Bluekit was. Hij wilde de kitten immers niet per ongeluk pletten onder zijn gewicht. “Je bent een dappere kitten, WindClanner,” gromde hij. “Ik zal je voor nu laten gaan, voordat ik mijn staart niet meer terug kan vinden. Maar ik kom terug voor je, hoor.” En hij liet vervolgens een mislukte, half boosaardige lach door zijn den gallen. Heerlijk, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Learn me fight! [Talonpaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: