[Training 1] Show me what you got (Amberpaw)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Frostfall
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) CEvwkFZ
Renske
109
Actief
You're every move you make
So the story goes


CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Frostfall
BerichtOnderwerp: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimevr 1 nov 2019 - 12:44

Frostfall was na de drukke ceremonie meteen vertrokken uit het kamp. Hij wachtte net buiten de uitgang, naast de bremstruiken die hun kamp beschermden. Hij was net benoemd als mentor van de jonge Amberpaw. De poes was al iets ouder en had ongetwijfeld al het een en ander geleerd in haar eerste manen als leerling. Maar nu zou ze beginnen met  het echte werk. Niet simpel het territorium verkennen en geuren herkennen. Nee, hij verwachtte enkel volledige inzet van de jonge poes. De tunnels waren een gevaarlijke plek als je niet goed wist wat je deed. Ongelukken zaten in kleine hoekjes. Het duurde niet heel lang voordat de gevlekte poes zich bij hem aansloot en hij gaf haar een knikje toen ze aankwam. ‘Hallo, Amberpaw,’ miauwde hij vlak. Hij bleef kalm zitten met zijn pluizige staart over zijn voorpoten gevouwen. Hij gebaarde haar om ook even te gaan zitten. ‘Voordat we beginnen, vertel me alles wat je al hebt geleerd.’
Tag: Amberpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimevr 1 nov 2019 - 21:23

Na de ceremonie was Amberpaw direct achter haar witte mentor aan gehobbeld. Ze zouden meteen beginnen en daar was ze maar wat blij mee. Haar amber kleurige ogen keken in die blauwe van Frostfall die op haar zat te wachten naast de bremstruiken waar ze net door de ingang uit was gedrongen. Hij begroeten haar en gebaarde haar te gaan zitten. 'Hallo Frostfall.' miauwde ze en ging tegenover hem zitten. De gevlekte poes werd gevraagd wat ze zo al wist en Amber dacht even na. 'De Clan moest eerst gevoed zijn voor ikzelf prooi mag eten en ik ken alle clan geuren al, net als alle prooi geuren en die van das en de vos. Maar van de tunnels weet ik dat je niet in mul zand moet graven, want dat valt toch steeds weer dicht. Stenen moet je proberen te vermijden die splijten je klauwen als ze scherp zijn en ingevallen tunnels beter niet opnieuw open graven. Tenzij er een kat in bedolven is, toch?' De eerste dingen die ze goed had onthouden somde ze meteen op maar de laatste wist ze even niet zo zeker meer. Maar clan genoten moest je altijd helpen dat wist ze wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfall
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) CEvwkFZ
Renske
109
Actief
You're every move you make
So the story goes


CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Frostfall
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimedi 5 nov 2019 - 0:27


Frostfall knikte even kort toen zijn nieuwe apprentice hem begroette. En meteen begon de training en hij was tevreden met de kennis van de apprentice. Ook beviel haar gehoorzaamheid hem wel. Ze was leergierig, snel en alles wat ze zei was correct. ‘Heel goed, Amberpaw,’ prees hij zijn leerling. ‘Maar je bent een belangrijke vergeten. Water in de tunnels: Ze kunnen overstromen, en dan worden ze levensgevaarlijk. Merk je dat er water uit het plafond komt moet je maken dat je wegkomt. Later zal ik je leren hoe je dat kunt repareren, maar dat ik voor de meer ervaren tunneler,’ miauwde hij kalm. Soms gingen tunnels onder stromen door. Liever werd dat vermeden, want mocht een tunnel dan instorten kon de hele tunnel overstromen en dan kon het hele systemen vernietigen. ‘Laten we dan nu naar de tunnels gaan zodat we een controle patrouille kunnen doen. Op de weg daar naartoe kun je wel even de Warrior Code voor me opnoemen,’ miauwde hij alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Hij eiste discipline, en de warrior code was de rode draad in hun bestaan. De witte kater kwam overeind en begon de weg naar de tunnel te leiden die hij vandaag onder poten wilde nemen, zijn oren gespitst voor de woorden van zijn leerling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimedi 5 nov 2019 - 20:26

Frostfall prees haar voor de juiste antwoorden, maar ze had er eentje over het hoofd gezien. Water natuurlijk! Hoe kon ze die nu vergeten? Toch knikte ze begrijpend op zijn woorden en stond te popelen om zich weer in de tunnels te begeven. Ze had er niet in gemogen zolang ze mentor loos was en dat vond Amberpaw wel jammer. Ze had al een paar tunnels die ze goed kende, maar toch was het boven de grond ook niet zo verkeerd geweest in die tijd. Toch trok het duister van de tunnels aan haar, net als aan een mol die zich graag onder de grond voort bewoog. 'Een van de oudste had toen ik nog kitten was verteld dat Rook ook gevaarlijk is wanneer dat in de tunnels kan komen, is dat waar?' vroeg ze eerst voor ze gevraagd werd de Warrior code op te noemen? Wat dacht hij dat zij die niet wist? Elke leerling op haar leeftijd kon de Warrior code wel uit hun gedachten? Als een kat zijn wangen had kunnen opbollen zoals tweebenen dat konden dan had Amberpaw dat gedaan. Wel wiebelde ze licht verontwaardigt haar oortjes, maar gehoorzaamde de opdracht wel die haar gegeven werd en ze volgde haar mentor richting de tunnel waar de witte kater naar toe liep. 'Wel om te beginnen horen we de clan te verdedigen met ons leven. We vriendschappen mogen hebben met katten uit andere Clans, maar onze loyaliteit moet bij onze eigen Clan blijven, op een dag zul we ze misschien tegen komen in een gevecht en dan mogen we niet twijfelen over welke kant we kiezen om zo onze andere clan vrienden niet aan te vallen wat dan tot conflicten kan leiden met onze eigen clan.
We mogen nooit op het territorium van een andere Clan komen en al helemaal niet daar jagen, welke muizenbrein zou dat trouwens doen?
Elders en kits horen als eerste verse prooi te krijgen, daarna pas de warriors en apprentices. Behalve als zij toestemming hebben mogen apprentices niet eten tot ze hebben gejaagd om de elders te voeden, nogal logies
De prooi wordt alleen gedood om te eten, niet om voor sport. Dank Starclan voor zijn leven.
Een kitten moet minimaal 6 manen oud zijn voor hij/zij een apprentice mag worden.
Nieuwe warriors moeten een nachtwaken houden nadat ze hun warrior naam hebben ontvangen terwijl de rest van de clan slaapt.
Een kat kan geen deputy worden zonder minimaal een keer mentor te zijn geweest van een apprentice.
De deputy zal de nieuwe Clanleider worden wanneer de leider gestorven is of te oud wordt om de clan te kunnen dienen. De nieuwe leider zal naar de hoge stenen moeten reizen om bij de Maansteen te gaan samen dromen met Starclan om zijn negen levens te ontvangen.
Na de dood of het afzien van een te oude deputy moet de nieuwe deputy gekozen worden voor maanhoog.
Er vind elke volle maan een grotevergadering tussen de vier Clans plaats bij Vier boom, waar alle Clan territoria bij elkaar komen en voor die enkele nacht zullen de Clans in vrede naast elkaar staan.
De grenzen moeten elke dag worden gecheckt en gemarkeerd. Hierbij worden alle onbekende katten die het territorium betreden bevochten of verjaagd en ook worden gerapporteerd wanneer dit gebeurd of als er dassen en vossen geuren worden waar genomen.
Een warrior mag geen kitten pijn bezorgen of ze in gevaar brengen nog mogen ze een kitten in nood negeren, zelfs als deze van een andere Clan is.
Het woord van de Clanleider is de warriorcode.
Een eervolle warrior hoeft andere katten niet te doden om het gevecht te winnen, behalve als ze buiten de warriorcode staan of als het noodzakelijk is voor zelfverdediging. Maar dit geld toch meer voor eenlingen en Bloodclan katten?
Een warrior verlangt niet naar het zachte leven van een poessiepoes. Dat zou ik niet eens willen. constant die tweebenen om je heen, Bah!'
somde Amberpaw de hele lijst op en gaf op sommige punten haar eigen commentaar er bij, maar ze bleef beleefd en bleef achter haar mentor aan trippelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfall
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) CEvwkFZ
Renske
109
Actief
You're every move you make
So the story goes


CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Frostfall
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimedo 7 nov 2019 - 16:37


Frostfall zijn nieuwe apprentice was pienter. Ze leek ook leergierig genoeg. Hier kon hij mee werken. Ze vroeg zelfs nog naar rog naar rook in de tunnels, iets wat maar zeer zelden voorkwam. Enkel in zeer droge greenleafs was het wel eens dat de heide in brand kwam te staan. Rook kon de tunnels binnendringen. ‘Dat klopt, maar dat gebeurd zelden,’ miauwde de witte kater kalm. ‘Dan moet je ook maken dat je wegkomt. Rook in de tunnels in verstikkend, je kan zomaar zonder lucht komen te zitten.’ Frostfall wandelde verder naar de tunnels, waarna hij zichzelf stil hield en wachtte tot de poes keurig de code opnoemde. Bij elke regel vond ze het wel nodig om eens te benadrukken waarom het wel niet zo was. Ze vertelde dat alleen een muizenbrein op andermans territorium jaagde. Dat klopte inderdaad, maar het gebeurde vaker dan hun lief was. Daarom moesten ze RiverClan dan ook zo snel mogelijk weer terugjagen naar hun eigen territorium. Maar uiteindelijk kwam er toch nog een vraag van de apprentice. ‘Precies zoals de code zegt. Eervolle warriors hoeven niet te doden. Katten zoals BloodClan en rogues zijn katten die buiten de code staan. Zij eren de wetten van Starclan niet. Zolang zij niet naar de code leven, verdienen ze geen eervol gevecht.’ Frostfall zijn ijsblauwe ogen schitterden even kort. Als je in een gevecht met BloodClan was het soms dood of gedood worden, dan moest je voor je eigen hachje redden. ‘Maar er mag niet gedood worden in gevechten om grenzen. WindClan en RiverClan hebben daarvan geleerd in hun meest recente gevecht, er werd gedood en beide clans zijn gestraft. Knoop dat in je oren.’ Frostfall keek weer voor zich en hij was bij de tunnel aangekomen die hij wilde controleren. Hij ging zitten voor de ingang en keek de gevlekte apprentice even aan. Deze tunnel leidde noordwaarts en kwam uiteindelijk uit in de buurt van de Outlook rock. Frostfall gebruikte deze persoonlijk graag.  ‘Ken je deze tunnel al?’ Hij moest goed weten waar ze allemaal al was geweest, voordat hij daarop uit kon breiden. Aan het eind van de training zou ze het hele web van tunnels kennen, en precies kunnen uitbeelden waar ze was boven de grond als ze in de tunnels was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimedo 7 nov 2019 - 18:38

Frostfall bevestigde haar vraag naar wat ze van de oudste had horen vertellen, maar ze knikte begrijpend al legde ze haar oren wel losjes naar achteren. Dat was iets was net zo beangstigend was al water! Amberpaw schudden haar kop en somde de hele warriorcode op. Natuurlijk begreep ze wat haar mentor zei. Wie de code niet eerbieden zou zich er dan ook niet zo naar gedragen. 'Begrepen Frostfall.' Miauwde ze opnieuw begrijpend knikkend en bleef hem volgen tot ze bij de tunnel aan kwamen. Zijn woorden over de oorlog tussen wind en rivierclan maakte haar wat nerveus, maar ze knikte nogmaals om te laten zien dat ze het in haar oren knoopte geen kat bij een grens verschil dodelijk te verwonden of erger te doden!!! Maar haar gedachten gingen even nog naar zijn woorden ervoor en van wat zij had horen vertellen kon je beter vluchten voor een Bloodclan kat dan ze tot een gevecht uitdagen! Amber hoopte dat ze nooit tegen zo'n kat zou komen te staan... wat natuurlijk ooit in de toekomst zou kunnen gebeuren dat snapte de gevlekte leerling ook wel. Ze werd terug uit haar gedachten gehaald toen de witte krijger haar een vraag stelde. De tunnel waar Frostfall haar mee naar toe had genomen herkende ze meteen. Ja die ken ik, die loopt tot aan Outlook rock. Daar ben ik met mijn vorige mentor naar toe geweest.' murmelde ze en wiegde met haar staart van verwachting. Ze wilde graag weer onder de grond rond wandelen en wenste daar snel weer heen te kunnen al spookte de opgesomde gevaren nog even door haar hoofdje. Daar moest ze wel aan denken, maar zich er niet bang voor laten maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfall
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) CEvwkFZ
Renske
109
Actief
You're every move you make
So the story goes


CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Frostfall
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimedo 7 nov 2019 - 22:34


Frostfall keek tevreden naar zijn apprentice toen ze sprak dat ze het begreep. ‘Goed,’ antwoordde hij kort. Verder had ze uitstekend geantwoord, dus dan was het tijd om het echte trainen te beginnen. Hij moest alleen nog te kijken tot hoever haar fysieke kennis streek, want tussen haar oren leek het prima in orde. Ze wist ook meteen de tunnel te benoemen en dat de uiteindelijk naar de Outlook Rock ging. ‘Uitstekend,’ sprak hij. ‘Dan gaan we nu écht beginnen.’ Hij keek de gevlekte poes even op en neer aan, waarna hij op zijn poten kwam. ‘Ik wil dat je voorop gaat. Doe gewoon je werk zoals normaal, als een alledaagse patrouille. Ik wil weten hoe goed je al bent met het navigeren door de tunnels.’ Hij wilde kunnen zien hoe ze lette op de geuren, haar snorharen, hoe ze bewoog en of ze de wind en kleinste geluiden in de tunnel kon opmerken. Ogen had ze vanaf nu niet meer nodig, ze zou al haar andere zintuigen moeten gebruiken. Hij wenkte met zijn staart dat ze voor moest gaan. Geen tijd meer te verliezen.


Laatst aangepast door Frostfall op ma 18 nov 2019 - 22:33; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimevr 8 nov 2019 - 20:49

Frostfall antwoorden kort toen Amber zei dat ze het begreep en daarna volgde hij dat ze nu echt gingen beginnen. De gevlekte poes haar snorren trilde van opwinding. Al dat gevraag deed haar vacht krullen en in de klit raken, maar toen ze voor mocht gaan trippelde Amberpaw naar voren en toen ze haar eerste passen in de tunnel had gezet sloot ze haar ogen. Het was toch te donker in de tunnels en zo kon ze zich beter consenteren. Haar snorharen streken langs de tunnelwanden en ze stapte zelf verzekerd verder. De lucht was aardig en de wind die eerder nog over hen heen gewaaid had viel nu groot en deels weg. Maar de lucht die er hing kwam toch ook van buiten. De aarde was vochtig van de regen eerder en dus koeler dan anders onder haar kussentjes. ze probeerde te voelen of ze ergens een scheur in de aarde kon voelen met haar snorharen en haar oren waren naar achteren gericht om er geen stof en zand erin te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfall
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) CEvwkFZ
Renske
109
Actief
You're every move you make
So the story goes


CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Frostfall
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimema 18 nov 2019 - 22:41

De apprentice ging voor hem de tunnels in. Hij dook achter haar aan, zijn kop laag houdend en zijn ogen vernauwden zich. Hij drukte zijn oren in zijn nek toen de complete duisternis hem opslokte. Zijn apprentice wandelde zelfverzekerd door, duidelijk op haar gemak. Ze waren dan ook net mollen, compleet onafhankelijk van hun ogen. Hij voelde de manier waarop de tunnel onder de grond slingerde met zijn snorharen, zijn staart volgde hem als een witte sluier. Hij volgde tevreden de voetsporen van zijn apprentice. Dit was prima, ze had de basis al onder de knie. Maar Frostfall kreeg op een gegeven moment de geur van een konijn in zijn neusvleugels. Benieuwd of Amberpaw deze ook rook, kwam hij tot stilstand. ‘Stop,’ beval hij haar in een zachte fluistering. Nu zouden ze de tijd nemen en Amberpaw zou haar kans krijgen om een konijn te vangen. Als ze eenmaal al ondergronds waren was het lastig, maar met simpele tactiek was het mogelijk. Zou ze alle middelen die ze tot haar beschikking had moeten gebruiken. ‘Wat ruik je?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimedi 19 nov 2019 - 21:42

Het was zo stil in de tunnel dat je alles goed kon horen zelfs wat boven de grond zou gebeuren. Amberpaw voelde zich op haar gemak in het duister van de tunnels, maar ze schrokop van het bevel hoewel die gefluisterd was door Frostfall. Meteen stond Amber stil en luisterde naar zijn volgende woorden. Ze was zo geconsenteerd geweest op de tunnel wanden dat ze de geur helemaal vergeten was. Ze opende haar bekje een beetje en rook direct een vluchtige geur de prooi. 'Konijn, verderop...' fluisterde Amberpaw al kon ze nog niet helemaal vaststellen waar de prooi zich bevond. Zo gemakkelijk kon ze de prooi onder de grond nog niet precies neer zetten. Echter dronk ze de lucht nog eens in en hield haar ogen gesloten en wiebelde zachtjes met haar oren hoewel die naar achteren gericht waren. Ze probeerde de precieze lokatie vast te stellen, maar het lukte haar nog niet helemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfall
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) CEvwkFZ
Renske
109
Actief
You're every move you make
So the story goes


CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Frostfall
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimedo 21 nov 2019 - 0:19


De poes leek pas door te hebben dat er prooi was toen hij er iets van zei. Daar moesten ze het nog even over hebben, maar daar was nu geen tijd voor. Eerst moesten ze dit zien op te lossen. ‘Goed,’ fluisterde hij zachtjes achter haar. Hij bleef verder doodstil staan, het dreunen van de grond proberen te voelen. Het konijn was waarschijnlijk in een hol verderop aan de linkerkant, maar exact kon hij het zelfs niet vastleggen. Maar er waren andere manieren om een konijn te vangen, zeker als je met zijn tweeën was. ‘En.. hoe ga je dit aanpakken? Gebruik alle omstandigheden die je hebt,’ fluisterde hij zachtjes, hintend op dat ze niet alleen was. Maar hij zou niet alles voorkauwen, ze moest haar creativiteit gebruiken. Pas dan leerde je echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimedo 21 nov 2019 - 19:00

Amber kreeg een goed keurend woord achter haar. Daar was ze al blij mee, maar ze probeerde zich te herinneren wat haar vorige mentor verteld had wat ze moest doen. Haar oortjes bewogen opnieuw, maar dit keer verder van haar kop af al hingen ze nog laag. Ze probeerde het geluid dat het konijn zou maken op te vangen met haar oren, maar ook opende ze haar bekje wat verder om de lucht in te drinken. De geur was tamelijk vers dus was het konijn dichterbij dan ze eerst had gedacht. Het geritsel verderop was zo zacht dat je het nauwelijks horen kon. Echter stoorde haar mentor net midden in haar concentratie waardoor haar staart verschrikt omhoog schoot, maar nog net het plafon niet raken zou of ze Frostfall raken zou wist ze nog niet. Hoe gingen ze ook al weer een konijn in de tunnels vangen? Wat had ze toen ook al weer gezegd? Hm... '1 kat kan buiten langs gaan waardoor de kat in de tunnel het konijn naar buiten kan jagen zodat de kat boven de prooi alleen maar hoeft te grijpen. Of de kat van buiten jaagt het konijn verder de tunnel in zodat ze kat in de tunnel de prooi kan vangen en doden.' fluisterde Amberpaw bijna ademloos. Ze had haar ogen nog altijd gesloten zodat ze beter na kon denken. Ze voelde de lucht in de tunnel trillen, maar dat was niet van een konijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfall
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) CEvwkFZ
Renske
109
Actief
You're every move you make
So the story goes


CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Frostfall
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimema 25 nov 2019 - 15:48


Amberpaw leek opgeschrikt te zijn, want even voelde hij haar staart tegen zijn neus. Hij blies de staart weg, waarna ze een tactiek probeerde uit te leggen. Heel goed, dat waren inderdaad opties die ze zouden kunnen doen. Maar alsnog was er niets concreets en hij wilde de apprentice zelf laten beslissen. ‘Dus, Amberpaw. Wat gaan we doen?’ fluisterde hij naar haar. Hij zou het haar niet zomaar geven. Het was doen en daarna zouden ze kunnen evalueren. Ze moest leren om initiatief te tonen, leiderschap. Dat waardeerde Frostfall als goede kwaliteiten in een tunneler. Zeker van je zaak zijn: want in de tunnels was vaak geen tweede kans. Hij likte langs zijn lippen, de verse konijnengeur zorgde ervoor dat zijn poten gingen jeuken voor de jacht. Ze moesten nu niet meer lang treuzelen, voor ze het wisten had het konijn hun door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimema 25 nov 2019 - 21:48

Ze voelde hoe haar staart werd weg geblazen, maar reageerde er niet direct op. Ze was druk aan het bedenken wat ze het beste konden doen. Haar mentor vond kennelijk dat ze zelf maar een beslissing moet nemen. Geen punt daar zou Amber niet moeilijk over doen. 'Ik zal hem op jagen zodat u hem op kan vangen!' nam de gevlekte leerling een besluit. Ze zou dan even moeten wachten tot Frostfall op zijn plek aan zou komen, maar ze zou zijn geur snel genoeg ruiken! Ze zouden niet te lang bij konijnen moeten wachten ondanks dat ze vrij dom waren, waren die springers nog altijd slimmer dan muizen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfall
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) CEvwkFZ
Renske
109
Actief
You're every move you make
So the story goes


CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Frostfall
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimewo 27 nov 2019 - 19:47


Frostfall was blij dat de poes een beslissing nam. Hij waardeerde haar respect, zoals dat hoorde naar een mentor. Hij kon het tot nu toe prima met de gevlekte apprentice vinden. Ze was dan ook dan wel op het niveau wat hij verwachtte. Alleen was haar plan nog niet genuanceerd genoeg. Te tijd begon nu echt te dringen. Hij begon wat met het puntje van zijn staart heen en weer te wiegen, waarna hij zijn oren spitste en aandachtig naar het gescharrel luisterde. ‘Okee..’ miauwde hij, proberend de poes te dwingen om wat gedetailleerder te zijn. ‘Waar moet ik heen? Boven de grond, onder de grond? Welke uitgang. Wees precies, Amberpaw,’ fluisterde hij naar de poes. Een konijn onderscheppen was kinderspel, maar om dan precies dat op de goede plek uit te meten, dat was de kunst ervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimewo 27 nov 2019 - 22:09

Kennelijk was haar mentor nog niet helemaal eens met haar plan van aanpak. Tja ook wilde hij de precieze lokatie weten. Ze sloot haar ogen die ze voor kort even geopend had en luisterde vol inspanning. Ze ging liggen om haar oren goed te kunnen gebruiken. Ze draaide heen en weer en Amberpaw probeerde het zo goed en zo snel mogelijk te doen. 'We zijn nog ruim 10 vossen lengtes van de uitgang van deze tunnel. Het konijn is links op 3 konijnen hupjes van ons af. De uitgang ligt naast onze tunnel in 4 of 5 konijnen afstand Daar kan u buiten het hol wachten.' legde Amber snel toch duidelijk in het gefluister uit. Ze hoorde de prooi rond scharrelen alsof het bijna door had wat de katten wilde gaan doen... Ze hoopte dat ze goed zat anders joeg ze het konijn uit het verkeerde hol en zou haar mentor waarschijnlijk mis grijpen of er achteraan moeten rennen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfall
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) CEvwkFZ
Renske
109
Actief
You're every move you make
So the story goes


CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Frostfall
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimewo 27 nov 2019 - 22:16

Frostfall zijn instructies werkten, want het deed zijn apprentice nog harder nadenken. Op een gegeven moment wist ze precies aan te geven waar ze wilde waar hij moest zijn. ‘Goed,’ miauwde hij. Hij zou precies doen wat ze zei, dan zouden ze zien of haar plan zou lukken. Hij zette vervolgens een paar passen achteruit, waarna hij de ruimte had om om te draaien. In een vlotte draf rende hij de tunnel uit, naar het licht aan het einde van de tunnel. Eenmaal boven de grond racete hij naar de uitgang van de tunnel waar Amberpaw beloofde het konijn heen te jagen. Daar bleef hij in een jachthouding stil afwachten. Het was nu aan Amberpaw..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimewo 27 nov 2019 - 22:25

Amber hoorde haar mentor goed keurend miauwen voor ze hem weg hoorde stappen zich omdraaien en weg lopen. Ze bleef ingespannen liggen luisteren en mat de tijd die Frostfall nodig had om het hele stuk over het land te rennen. Ze hoopte maar dat ze niet te vroeg of te laat in actie zou komen. Toen ze dacht dat ze wel kon gaan stond ze op en volgde het gescharrel van het konijn en vond de gang waar een sterke konijnen geur vandaan kwam. Ze opende haar ogen weer en zag een flauw licht de tunnel in komen waar ze zich naar toe draaide. Het diertje zat zich voor nu even onwetend te wassen, maar zodra de schildpad poes een stap in zijn hol zetten merkte het haar meteen op. Amber blies en schoot naar voren. Het konijn schrok nog heftiger door haar actie en sprong weg naar de uitgang die de hopelijk goed had uit gemeten? Ze renden laag door het hol heen en joeg het dier op en besloot dat als het toch de verkeerde uitgang zou zijn er zelf achteraan te rennen en anders kon ze snel genoeg remmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfall
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) CEvwkFZ
Renske
109
Actief
You're every move you make
So the story goes


CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Frostfall
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimedo 28 nov 2019 - 22:27


Frostfall stond als een standbeeld te wachten, alleen zijn lange vacht bewoog omdat de wind eraan trok. Het duurde niet lang voordat hij getrappel in de tunnels kon horen. Hij zette zich schrap, hopend dat er binnen nu en enkele momenten een konijn de tunnel uit kwam spurtten. En ja hoor, niet veel langer zag hij de lichtbruine vacht van het konijn die letterlijk zijn poten in kwam rennen. Hij onderschepte de prooi en met een snelle beet maakte hij er een einde aan. Hij snorde kort en dankte StarClan voor deze prooi. Zijn apprentice had uitmuntend werk verricht! Hij bleef bij de verse prooi staan wachten en ging zitten, waarna hij zijn staart om zijn poten sloeg. Wachtend tot Amberpaw waarschijnlijk binnen enkele hartslagen zou verschijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw) DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: [Training 1] Show me what you got (Amberpaw)   [Training 1] Show me what you got (Amberpaw) Icon_minitimevr 29 nov 2019 - 21:29

Ze dook achter het konijn aan die naar buiten vluchten en hopend dat ze haar mentor de juiste kant op had gestuurt renden de schildpad poes achter de prooi aan, maar toen ze bijna door de ingang van de tunnel het konijn zag verdwijnen zag Amber een witte schim in actie komen. Een zucht van opluchting kwam over haar lippen en ze draafde nu wat rustiger naar buiten. Frostfall had de prooi onderschept en ze dankte Starclan dat het haar gelukt was de juiste keuzes te maken. Haar amber kleurige ogen waren op Frost gevestigd toen ze zich door de ingang van het hol wurmde en naar haar mentor ging zitten. 'De prooi is mooi groot, goed voor de oudste of de moederkatten.' miauwde ze trots en keek in zijn blauwe ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Training 1] Show me what you got (Amberpaw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: