Resting time - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Resting time

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Inkspots
Member
Resting time - Pagina 2 Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Resting time   Resting time - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 jan 2020 - 19:46

Twistedkit was erg blij met de complimenten die hij gaf aan hem De kitten gloeide compleet en zijn borst was ook gerezen met trots die hij uit pufte. Hij snapte het wel hoor, maar de kitten zou uiteindelijk nog erg veel moeten leren. Gelukkig was hij over het algemeen geen mentor. Hij was er namelijk behoorlijk slecht in om katten dingen te leren. Het was gewoon een dingetje dat bij hem niet zo goed ging en dat was vaak omdat hij gewoon te eigenwijs en jeugdig was van zichzelf dat hij er niet goed over na dacht. 'Oh ja?? Nou, ik ben al heel erg super goed hoor!!' piepte Twistedkit toen hij zelf ook in de sluiphouding was gezakt. De kitten had dat graag gezien, dus waarom dacht hij meteen dat het een uitdaging was? Misschien kon de kitten er ook nog wat van leren door te zien hoe hij aan het sluipen was, maar lang had hij niet om na te denken, want voordat hij het wist was de kitten in een soort jachthouding gezakt en vloog de kitten op hem af. Een speels kreetje klonk er toen de kitten op hem landde en Inkspots zichzelf liet omvallen, zodat ze dichterbij de grond waren en daardoor de kitten zich minder snel zou kunnen bezeren. "Kijk eens aan! Je hebt zelf een warrior kunnen vloeren!" Sprak hij met een grinnik tegen de kitten. Normaal zou hij natuurlijk gewoon overeind kunnen blijven staan, hetzelfde gold met een jonge apprentice, maar voor kittens bleef hij toch maar omvallen.
Ɓσ


Resting time - Pagina 2 Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
Resting time - Pagina 2 ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: Resting time   Resting time - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 jan 2020 - 14:01


Twistedkit voelde zich wel heel erg stoer hoor, dat hij zomaar een Warrior had gevloerd. Hij piepte vrolijk van plezier en hij stapte rond over Inkspots flank. Dat was dus zegmaar de extra schade die hij aan het aanbrengen was. Hij was zó goed dat de kater niet eens meegaf. Hij lag daar maar! Twistedkit dacht wel dat hij super sterk was nu.
'Kijk eens aan! Je hebt zelf een warrior kunnen vloeren!' sprak de kater met een grinnik. Twisted knikte trots. 'Ja! Ik ben veel te sterk voor iedereen!' riep hij en hij sprong nog een paar keer op en neer op de arme Warrior.


Resting time - Pagina 2 Wc2u8Fj
whistle in the dark
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Resting time - Pagina 2 Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Resting time   Resting time - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 feb 2020 - 17:20

De kitten moest zich vast heel wat voelen om het feit dat hij hem zo had gevloerd, maar goed, het was niet dat hij zich echt totaal had laten vallen voor de ander. Maar Twisted zou al snel wel merken dat het niet meer zo makkelijk zou gaan zodra hij apprentice zou worden. En hij hoopte dat hij niet degene werd die de kater moest gaan leren, want dan moest hij veel gaan uitleggen aan de jonge kater. De kitten piepte vrolijk van plezier en begon over zijn arme lichaam heen te lopen. Zijn arme, arme warriors lichaam. Hij sprak dan ook tegen de kater dat de kater zelfs een warrior had kunnen vloeren, waarop de kater even knikte naar hem, heel trots natuurlijk. Maar dat kon niet anders. ’Ja! Ik ben veel te sterk voor iedereen!’ riep de kitten door het kamp heen, waardoor hij even met een verontschuldigende blik rond keek naar de andere katten in het kamp. De kitten begon op en neer te springen waardoor hij even wat lucht uit zijn longen gedrukt werd. Oof, dat was niet lekker. ”Ja, heel sterk. Al zul je nog beter moeten worden om je vader en je leader te verslaan.” sprak hij met een knipoogje tegen de kitten, hopend dat de kitten snel van zijn arme lichaam af zou gaan.
Ɓσ


Resting time - Pagina 2 Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
Resting time - Pagina 2 ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: Resting time   Resting time - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 feb 2020 - 18:24


De kitten merkte niet dat hij de ander misschien pijn deed, hij was volledig gericht op heel erg sterk zijn en de Warrior verslaan. Want hij had hem gevloerd en niemand anders! 'Ja, heel sterk. Al zul je nog beter moeten worden om je vader en je leader te verslaan,' sprak de Warrior met een knipoog.
Twistedkit stopte met springen en keek de Warrior met grote ogen en open bekje aan. Zijn vader en Leader verslaan?! Dat zou nog eens cool zijn! 'Wooowww jaaa! Maar dat kan ik wel hoor! Ik zal het bewijzen!' piepte hij en hij stampte met zijn pootje op de schouder van de ander, om extra kracht bij zijn woorden te voegen. Zijn vader verslaan, de aller stoerste en slimste en snelste en coolste(!) Warrior aller tijden! Dat ging een uitdaging worden, maar hij zal het wel aankunnen! 'Ik moet alleen heel veel trainen maar ik train al heel erg super veel!' Knikte hij.


Resting time - Pagina 2 Wc2u8Fj
whistle in the dark
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Resting time - Pagina 2 Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Resting time   Resting time - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 maa 2020 - 23:37

Hij wist ook wel dat het maar een spel was voor de kitten, maar heel fijn vond hij dit ook niet echt. Hij kon het echter wel volhouden hoor, het was toch juist leuk om te zien dat hij goed met kittens was?? Toch?? Er keken vast wel katten mee naar het tafereel. Hij wilde niet slecht in het boekje bij katten komen te staan. Al wist hij ook wel dat hij dat al was bij sommige katten, waarom snapte hij dus even niet he. Hij was juist super leuk en lief! En niet te vergeten knap, charmant, vriendelijk... hij was het totaal pakketje! 'Wooowww jaaa! Maar dat kan ik wel hoor! Ik zal het bewijzen!' piepte de jonge kater tegen hem terwijl hij een keer op zijn schouder stampte met zijn kleine poot. "Ik verwacht niets meer van je dan dat." sprak hij met een grijnsje op zijn gezicht tegen de jonge kater. Ach, beetje de echo strelen van de kitten zoals hij vaker al zijn eigen echo streelde, daar was hij toch al zo goed in dus dit zou hij ook kunnen hoor. 'Ik moet alleen heel veel trainen maar ik train al heel erg super veel!' sprak de kater knikkend tegen hem, waarop hij lichtjes grijnsde naar Twistedkit. "Heel goed, dan gaat het je zeker wel lukken." sprak hij met een knipoogje tegen de jonge kater.


Resting time - Pagina 2 Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
Resting time - Pagina 2 ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: Resting time   Resting time - Pagina 2 Icon_minitimedi 31 maa 2020 - 18:27


De kater vertelde hem dat hij niets meer van hem verwachtte toen hij zei dat hij het zou bewijzen. Een grote grijns verscheen op zijn gezicht en knikte. Hij was trots op zichzelf. Hij ging het zeker bewijzen, zeker weten waar. 'Heel goed, dan gaat het je zeker wel lukken,' sprak Inkspots vervolgens toen hij zei dat hij al super veel oefende. Twisted glimlachte breder en knikte nogmaals. 'Dat denk ik ook, Inkspots!'
Hij sprong vervolgens van hem af. 'Is er verder nog iets wat ik moet weten??' Het was belangrijk om goed voorbereid te zijn op Warrior zijn natuurlijk! Twisted nam het in ieder geval erg serieus.


Resting time - Pagina 2 Wc2u8Fj
whistle in the dark
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Resting time - Pagina 2 Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Resting time   Resting time - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 apr 2020 - 2:50

Ach, hij moest gewoon een beetje leuk praten met kittens, dan vonden ze alles best. Hij kon alleen geen verkeerde dingen bij het zoontje van Acorndust vertellen, want dan wist hij zeker dat hij de deputy achter hem aan kreeg. Dus hij kon gewoon mooie verhalen vertellen, zolang het maar niet verkeerd was. De deputy kon aardig eng zijn wanneer nodig, dat wilde hij dus echt even niet riskeren. Wat als de deputy hem weer naar de rang apprentice zette? Dan was zijn hele reputatie weg. Al zou hij dan wel een bad boy zijn, dat zou wel weer misschien cool zijn. Maar de reden waarom niet, dan moest het wel echt even een goede reden zijn waarom hij weer terug naar apprentice gezet zou moeten worden. Maar goed, voor nu moest hij dus maar gewoon een mooi verhaal ophangen over het feit dat Twistedkit zichzelf zou gaan bewijzen en dat het hem zeker zou gaan lukken. Of het de kitten echt ging lukken was een tweede, dat lag er compleet aan hoe de kitten er mee om zou gaan in zijn apprentice tijd. Als de kater niet zoals hem zou zijn in zijn apprentice tijd (wat eigenlijk wel de meest leuke keuze was, maar goed) dan zou hij vast wel een prima warrior worden. De kitten sprong gelukkig eindelijk van hem af, thank starclan dat hij eindelijk weer een beetje overeind kon komen zonder dat hij een kitten van zich af gooide. ’Is er verder nog iets wat ik moet weten?’ klonk er van de jonge kater af. Man, hij kon zich nooit herinneren dat hij ooit zó gedreven was om dingen te leren toen hij een kitten was, maar goed. Hij was nooit een gemiddelde kat geweest heh? ”Hmm…” sprak hij even rustig en nadenkend. Was het slim om hem over poezen te vertellen? Nah, daar was de jonge kater nog iets te jong voor. Als hij later wat ouder zou zijn zouden ze wel nog een gesprekje hebben hoor. Dan ging hij er wel voor zorgen dat de kater een charmeur zou gaan worden. Eentje waar hij trots op zou zijn. ”Ik denk dat dat het wel een beetje is voor nu. Natuurlijk is het logisch dat je de warrior code goed in acht moet nemen en dat soort dingen.” Niet dat hij dat ooit had gedaan en kijk, hij was ook warrior geworden!


Resting time - Pagina 2 Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
Resting time - Pagina 2 ZXqwKe2
Camilla
459
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: Resting time   Resting time - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 mei 2020 - 15:25


Twistedkit keek hem vol enthousiasme aan, klaar om alle dingen te leren die er te leren vielen! Misschien zou hij dan zelfs wel eerder Apprentice én dus ook eerder Warrior worden! Hoe cool zou dat zijn! Hij wist zeker dat zijn vader hem daarbij wel kon helpen. Hij huppelde dan ook ongeduldig van het ene pootje op zijn andere pootje terwijl de grote Warrior nadacht over zijn antwoord. 'Ik denk dat het wel een beetje is voor nu. Natuurlijk is het logisch dat je de warrior code goed in acht moet nemen en dat soort dingen,' zei hij uiteindelijk. Twisted knikte zijn kopje op en neer, dat het er haast af zou vallen. Dat snapte hij wel! 'Ik zal zeker doen wat de Warrior Code zegt hoor!' Hij had nog wel meer dingen willen leren, maar goed, misschien was hij wel gewoon al zo goed bezig dat er niks meer te leren viel! 'Dankjewel meneer Warrior Inkspots!' riep hij met een blij gezicht. 'Ik ga dan maar meer oefenen hoor!' vervolgde hij, en met die woorden huppelde de kitten weer weg. Op zoek naar iets waar hij zijn aandacht weer op kon vestigen.

Topic uit


Resting time - Pagina 2 Wc2u8Fj
whistle in the dark
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Resting time
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: