Getting ready - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Getting ready

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Inkspots
Member
Getting ready - Pagina 2 Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Getting ready   Getting ready - Pagina 2 Icon_minitimema 30 dec 2019 - 21:52

De kater glimlachte alleen maar bij hem. Het was goed om te zien dat de ander zoveel kon glimlachen, dat was een goede eigenschap als het aan hem lag. Toen hij vroeg of de kater een apprentice had keek de kater even verbaasd naar hem, alsof het een wereldwonder was dat hij kon raden dat de kater een apprentice had. Het was voor hem gewoon even slim denken, de kater leek zoveel wijsheid mee te dragen en aangezien hij vaak de zonsopgang zag... Dat was meestal de ideale tijd om te beginnen met de training van een apprentice. Tenminste, hij zag vaak zat katten vertrekken in de ochtend voor de training met hun apprentice. 'Hoe weet je dat?' klonk er van de kater af met een klein lachje. Hij glimlachte rustig naar de kater en knipoogde even. "Een magiër verteld nooit hun geheimen." sprak hij met een grijnsje tegen de kater. Tja, hij kon toch niet al zijn geheimen gaan verklappen aan de kater. "En? Werkt je apprentice een beetje mee?" Vroeg hij even rustig terwijl hij met zijn gezicht naar de lucht keek, die steeds meer begon te verkleuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Getting ready - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Getting ready   Getting ready - Pagina 2 Icon_minitimedi 31 dec 2019 - 14:13


De kater glimlachte naar hem en gaf hem een knipoog. 'Een magiër verteld nooit hun geheimen,' sprak hij met een grijnsje. Shadefeather keek hem even verbaasd aan, waarna hij grinnikte. Oké dan. Ach, het maakte hem niet zoveel uit. Misschien straalde hij wel heel goed uit dat hij een Apprentice had. Hoe hij dat deed, hij had geen idee. Of het was gewoon een wilde gok geweest van de ander. Hij zal het nooit weten..
'En? Werkt je apprentice een beetje mee?' vroeg de kater rustig waarna hij zijn blik naar de lucht richtte.
Shadefeather volgde zijn blik en knikte. 'Jazeker, het gaat heel goed met Heatpaw. Hij luistert goed en is leergierig. Ik heb hem ontmoet als kitten en toen was het al snel duidelijk dat hij mij als mentor wilde, en ik hem als Apprentice,' grinnikte hij. 'Gelukkig mocht dat.' De zwarte kater keek naar de ander. 'Heb je zelf ook een Apprentice?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Getting ready - Pagina 2 Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Getting ready   Getting ready - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 0:35

De kater keek hem even verbaasd aan toen hij vertelde dat een magiër hun geheimen nooit vertelde. Toch kwam er een grinnik uit, gelukkig maar. Het was niet de bedoeling dat de kater zometeen dacht dat hij één of andere stalker was die hem al een tijdje in de gaten had gehouden en er zo aan dacht dat de kater een apprentice had. Daar had hij helemaal geen tijd voor om dat te doen maar het was niet de bedoeling dat de windclan kater dacht dat hij dat wel had gedaan. Hij was niet zo'n pervert! Geez. Zijn volgende vraag was of zijn apprentice een beetje mee werkte. Het was de terror van iedere mentor om een apprentice te krijgen die totaal niet luisterde- een apprentice zoals Inkspots dus eigenlijk. Want hij was echt een terrorapprentice geweest om te hebben en hij had medelijden met Sootleap. Hij gunde niemand een apprentice zoals hij was geweest. 'Jazeker, het gaat heel goed met Heatpaw. Hij luistert goed en is leergierig. Ik heb hem ontmoet als kitten en toen was het al snel duidelijk dat hij mij als mentor wilde, en ik hem als Apprentice.' klonk er van de zwarte kater af, waarop hij even begrijpend knikte. Niet dat hij hetzelfde had meegemaakt hoor, want dat was zeker niet het geval. Hij was niet zo goed met jonge katten en al helemaal niet goed met kittens. Dus nee, hij kende dat gevoel niet zo goed, totaal niet. 'Gelukkig mocht dat.' sprak de kater waarna de kater naar hem keek. 'Heb je zelf ook een Apprentice?' klonk er van de ander af, waarop hij even naar de ander keek en zijn kopje schudde. "Nope, ik ben niet echt... mentormateriaal." Sprak hij even met een grijnsje tegen de kater. Hij kon er niets aan doen en hij zou ook maar niet zeggen waarom want dan wist je het wel, dat ging hoe dan ook mis. "Maar goed, wie weet ooit niet waar?" sprak hij met een lichte grinnik in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Getting ready - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Getting ready   Getting ready - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jan 2020 - 23:49


Hij had gevraagd of de ShadowClanner zelf ook een Apprentice had. De kater keek hem aan en schudde zijn kopje. 'Nope, ik ben niet echt... mentormateriaal,' sprak hij met een grijnsje. Shadefeather keek hem verbaasd aan. 'Maar goed, wie weet ooit niet waar?' sprak hij met een lichte grinnik.
Shade glimlachte en knikte. 'Ik denk dat iedereen wel een mentor kan zijn. Zolang je maar gekoppeld bent met de juiste Apprentice. Dat kan al een hele hoop schelen namelijk,' miauwde hij. De kater naast hem was niet veel ouder dan hem, maar had dus nog nooit een Apprentice gehad. Ach ja, soms gebeurde dat. Hij was zelf wel erg verbaasd geweest toen hij zijn eerste Apprentice kreeg, maar als je al aangaf dat het niet echt iets voor jou zou zijn en er verder geen tekorten waren, waarom zou je iemand dan opschepen met een Apprentice?
'Maar ik weet zeker dat je het goed zal doen, zodra je er één hebt,' glimlachte hij. 'Je bent in ieder geval al heel aardig en grappig, dus dat is altijd pluspunten,' grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Getting ready - Pagina 2 Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Getting ready   Getting ready - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 jan 2020 - 20:00

Nee, mentormateriaal was hij niet. Mentor zijn zat niet echt in zijn bloed en al helemaal niet in zijn gedachten. Hij zou niet de verantwoordelijkheid willen hebben ook om een apprentice onder zijn hoede te nemen. Hij was normaal al van vrijheid en met een apprentice had je een stuk minder vrijheid dan als je geen apprentice had. Met apprentice had je meer taken waar je mee bezig moest zijn en zag je hem al dingen leren aan een kat? Oké, sociale dingen kon hij wel weer leren aan de ander, maar daarnaast? Vrijwel niks waarschijnlijk als hij heel erg eerlijk was. 'Ik denk dat iedereen wel een mentor kan zijn. Zolang je maar gekoppeld bent met de juiste Apprentice. Dat kan al een hele hoop schelen namelijk,' Hm, daar had de zwarte kater wel een goed punt, maar hij wist niet of er ooit een apprentice langs zou komen die goed zou zijn voor hem. Dan moest hij of een compleet tegenovergestelde apprentice krijgen dan dat hij was of juist een apprentice die heel erg op hem leek. Maar dan zouden ze waarschijnlijk meer kleppen dan echt gaan trainen en dat was niet... echt de bedoeling. De bedoeling was namelijk dat ShadowClan weer een goede warrior erbij zou krijgen. "Daar heb je zeker gelijk in, maar goed, dan is de apprentice die ideaal bij mij past nog niet langs gekomen." Sprak hij met een grinnikje tegen de gitzwarte kater. Het was dan geen leugen tenminste, want hij had nog geen apprentice. Het was ook puur dat hij niet verwachtte dat hij er ooit eentje zou gaan krijgen. 'Maar ik weet zeker dat je het goed zal doen, zodra je er één hebt,' klonk er met een glimlach van de zwarte kater af, waardoor hij even terug glimlachte naar de zwarte kater. Nou kijk, dat was tenminste fijn dat iemand dacht dat hij wel mentorwaardig zou kunnen zijn, al had hij daar zelf ook twijfels bij. 'Je bent in ieder geval al heel aardig en grappig, dus dat is altijd pluspunten,' Grinnikte de kater, waarop er even kort een grijnsje op zijn gezicht kwam. Was dat nou een poging tot flirten van de zwarte kater af of..? Waarschijnlijk niet als hij heel erg eerlijk was maar zo zou hij het wel maar gaan opvatten, was toch weer een streling over zijn ego waar hij zo erg van hield. "Ach, hou op." sprak hij met een grinnik, waarna hij even kort met zijn poot tegen de schouder van de zwarte kater aan duwde. Beetje casual houden niet waar? Hij moest niet te hard gaan flirten want hij wist dat zat katten daarvan afgeschrikt konden worden. "Jij bent toch veel aardiger dan dat ik ben." sprak hij met een grijnsje tegen de andere kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatwave
Member
Getting ready - Pagina 2 Ezgif_10

Elfje
266
Actief
Heat is not a luxury, It's an absolute must-have

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heatwave
BerichtOnderwerp: Re: Getting ready   Getting ready - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 jan 2020 - 1:28

Het rood-witte katertje was er op zichzelf op uitgetrokken. Hij was aan het, uhm, trainen? Ja, trainen was het woord. Hij had al een paar lessen in het jagen er op zitten nu, maar het ging hem nog niet helemaal geweldig af. Maar dat liet Heatpaw zich niet ontmoedigen. Falconpaw had het ook niet gelijk perfect gekund, dus dat stelde hem wel wat gerust. Niet dat hij dacht dat de andere apprentice slecht was, nee helemaal niet. Hij vond het juist knap dat zijn vriend zo hard werkte en een apprentice zijn was ook wel heel moeilijk eigenlijk. Maar dat was waarom hij vandaag ging trainen! Of nouja, trainen, hij was gaan werken op zijn vermogen om geuren op te pikken en te onderscheiden. Het idee was zijn hoofd binnen gedrongen toen hij zijn mentor nog laat op de dag het kamp uit zag gaan. Hij had even gewacht, zodat hij Shadefeather niet zou volgen wanneer hij hem nog kon zien, want dan zou zijn kleine oefening niet veel nut hebben. Toen hij dacht dat zijn mentor dan eindelijk ver weg genoeg was, was Heatpaw opgestaan en door de kampingang het territorium ingeglipt. Nu zou de echte uitdaging beginnen; het geurspoor van zijn mentor volgen, waar hij ook naartoe mocht zijn gegaan. Daar was hij toch ook wel heel nieuwsgierig naar, eigenlijk. Het was in ieder geval niet erg gebruikelijk dat de zwarte warrior laat het kamp uit ging voor zoverre hij wist. Het was een beetje gek, maar de apprentice vertrouwde zijn mentor helemaal en veel zocht hij er dan ook niet achter. Met zijn neus in de lucht baande Heatpaw een weg door het territorium wat hij nu al meer dan een maan mocht bewandelen en tot zijn verrassing leidde het hem tot een van de grenzen. Shadefeather had ze hem een paar keer laten zien en het leek erop dat dit de grens met Shadowclan was. Na allerlei verschillende en afleidende geuren, zoals de heide die op het Windclan territorium groeide, geprobeerd opzij te zetten, had hij dan eindelijk zijn ogen gelegd op zijn mentor. Een trots gevoel vulde de jonge kater, want het was toch best pittig geweest om hier te komen. Echter maakte die trots al gauw plaats voor verwarring. Shadefeather stond met een kater aan de andere kant van de grens te praten, een Shadowclanner dus. Hij had verteld dat je vriendelijk mocht zijn met katten van andere clans en dan zal dit wel zo'n situatie zijn. Toch, zijn intresse was gewekt en dus naderde hij verder. Zijn oren pikten hun gesprek op voor hij hun gezichtsuitdrukkingen kon zien, maar het leek er op dat ze elkaar al wat langer kenden dan alleen van daarnet, zo leken ze te lachen en zo gemakkelijk verliep het gesprek. Een frons kwam op zijn gezichtje, want waarom zou zijn mentor dat dan niet vertellen dat hij vrienden had in de andere clans? Hij had gezegd tegen hem dat het mocht, een voorbeeld zou het dan toch duidelijker hebben gemaakt? Shadefeather sprak in ieder geval dat de kater aan de andere kant van de grens grappig en aardig was, waarop het antwoord een grinnik was en dat Shadefeather een hoop aardiger was. "Shadefeather is heel aardig!" sprong Heatpaw dan ook in nadat hij de laatste paar staartlengtes tussen hem en de warriors had afgelegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Getting ready - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Getting ready   Getting ready - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 jan 2020 - 16:36


De kater vertelde dat hij wel gelijk had, maar dat zijn ideale Apprentice nog niet voorbij is gekomen. Shadefeather glimlachte enkel, wetende dat het ooit wel zou komen. Een jonge kat opleiden tot Warrior had hij erg spannend gevonden maar hij vond het ook een hele eer. Hij was in de ogen van de Leader goed genoeg daarvoor, wat hem altijd weer een gevoel van trots bezorgde. Daarna maakte hij een opmerking over dat de ander al pluspunten had verdiend met grappig en aardig zijn. Voor Shadefeather was dat in ieder geval zeker pluspunten waard.
'Ach, hou op,' sprak Inkspots met een grinnik en hij duwde hem zachtjes aan tegen zijn schouder. Shadefeather draaide even verbaasd met zijn oortjes om die actie, maar grinnikte hartelijk mee. 'Jij bent toch veel aardiger dan dat ik ben,' sprak hij met een grijnsje.
Shadefeather schudde zijn kop maar voordat hij kon reageren, sprong zijn eigen Apprentice opeens op het toneel. 'Shadefeather is heel aardig!' mauwde Heatpaw.
De zwarte kater keek zijn Apprentice met volle verbazing aan. Wat deed hij hier? 'Heatpaw, wat doe jij hier nog zo laat?' vroeg hij verbaasd. Niet dat het verboden was, maar hij had liever niet dat de jonge kater laat nog het kamp uit ging. Zeker niet alleen. Als hij wat ouder was zou hij daar makkelijker over doen, maar hij wilde niet dat hem iets overkwam in het donker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Getting ready - Pagina 2 Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Getting ready   Getting ready - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 jan 2020 - 19:28

Shadefeather draaide even verbaasd met zijn oren toen hij tegen de kater zei dat hij moest ophouden en hem even porde met zijn poot tegen de zwarte schouder van de kater. Maar voordat de kater ook maar een antwoord kon geven, werd hun gesprek verstoord. Hij had de jonge kater veel te laat opgemerkt, maar hij was dan ook best wel heel erg bezig geweest om de omgeving te blijven te scannen, niet waar? "Shadefeather is heel aardig!" klonk er van de kleine rood-witte katertje af. Was dit zijn apprentice of was dit gewoon een apprentice waar Shadefeather soms contact mee had? Beide waren zeker weten een goede mogelijkheid waar hij rekening mee kon houden. 'Heatpaw, wat doe jij hier nog zo laat?' klonk er verbaasd van de zwarte kater af, waarop Ink even zachtjes grinnikte. Ach, hij was zelf vaak zat als apprentice laat buiten te vinden, zonder mentor natuurlijk. "Hey, Heatpaw. Ik merk inderdaad dat Shadefeather een hele aardige kater is." Sprak hij met een glimlachje tegen de kater. Ja, dat kon hij zeker wel merken. Dat hoefde de jonge apprentice hem niet te vertellen, maar het was toch wel heel erg aandoenlijk. "Ik ben Inkspots. Waarom kom je niet mee kijken naar de zonsondergang?" Vroeg hij even aan de jonge rood-witte kater, waarna hij naar de zwarte kater keek met een warme glimlach. "Daar heb je toch geen problemen mee?" Vroeg hij rustig aan de kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatwave
Member
Getting ready - Pagina 2 Ezgif_10

Elfje
266
Actief
Heat is not a luxury, It's an absolute must-have

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heatwave
BerichtOnderwerp: Re: Getting ready   Getting ready - Pagina 2 Icon_minitimedi 11 feb 2020 - 22:09

Oh, was Shadefeather nou boos dat hij alleen naar buiten was gegaan? Hij klonk verbaasd, alsof het niet mocht. Heatpaw slikte kort. "Ik- Ik wilde alleen maar oefenen met geuren volgen en jij ging het kamp uit en toen was ik nieuwsgierig," stamelde hij, nou toch wel een beetje bang dat zijn mentor hem een straf ging geven voor zo laat het kamp nog uit te gaan in zijn eentje. Gelukkig kwam er een afleiding voor zijn nervositeit toen de bruingestreepte kater tegen hem begon te praten met een glimlach. Hij was dan gelukkig niet boos dat hij het gesprek ineens had onderbroken, dat was goed. De kater stelde zich voor als Inkspots en stelde voor dat hij zich bij hen voegde met het kijken naar de zonsondergang. Zonsondergang? Maar dat was toch eigenlijk helemaal niet zo interessant? De zon ging namelijk iedere dag onder. Toch, het was een vriendelijk aanbod en Heatpaw wilde het niet afwijzen, vooral niet omdat Inkspots een warrior van een andere clan was. Hij was immers nog steeds een apprentice en hij hoorde respect te hebben naar alle warriors of ze nou van WindClan waren of niet. Het rood-witte katertje knikte dan ook en keek zijn mentor aan. Zou het ook van Shadefeather mogen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Getting ready - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Getting ready   Getting ready - Pagina 2 Icon_minitimema 17 feb 2020 - 21:27


Was hij iets te fel geweest? Hij was wel erg verbaasd. Maar Heatpaw slikte zenuwachtig. 'Ik- Ik wilde alleen maar oefenen met geuren volgen en jij ging het kamp uit en toen was ik nieuwsgierig,' stamelde hij. Shade zuchtte en knikte even, klaar om iets te zeggen, maar Inkspots was hem voor. 'Het, Heatpaw. Ik merk inderdaad dat Shadefeather een hele aardige kater is,' sprak hij met een glimlachje. Shade glimlachte ook even. Dat was een aardig compliment.
'Ik ben Inkspots. Waarom kom je niet mee kijken naar de zonsondergang?' vroeg de ShadowClanner vervolgens en hij keek hem aan. 'Daar heb je toch geen problemen mee?'
Shadefeather knipperde met zijn gele ogen maar glimlachte toen toch. Hij had Heatpaw liever in het kamp natuurlijk, waar het veilig was. Maar hij was nu toch hier, met hem en Inkspots. Dus waarom ook niet. Heatpaw leek het in ieder geval een goed idee, gezien hij knikte.
'Geen probleem hoor, gezellig,' miauwde hij. 'Maar Heatpaw, ik heb liever niet dat je zomaar het kamp uit glipt als het al laat is. Als je extra wil oefenen met iets kan dat altijd nog, oké?' Misschien was hij een beetje te bezorgd aan het doen, maar ja. Hij wilde niet dat hem iets overkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Getting ready - Pagina 2 Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Getting ready   Getting ready - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 maa 2020 - 23:34

De jonge rode kater leek een prima gozer te zijn, hij wilde dus extra trainen op zichzelf. Ambitieus was hij zeker dus wel. Totaal niet zoals hem dus, maar misschien was het wel een leugen. Het klonk zeker wel als een leugen die hij zelf had kunnen verzinnen toen hij nog een apprentice was geweest. Hij had in ieder geval meer dan genoeg smoesjes moeten verzinnen back in the day. Oh, die goede oude tijd was het zeker. Toen leefde hij al helemaal als een vrije man. Dat was nu iets minder, maar het zou vanzelf wel weer terug komen, hoopte hij. En zo niet, dan was het niet zo! Het maakte hem niet heel erg meer uit, hij hoefde in ieder geval niet meer aan zijn mentor te rapporteren wanneer hij het kamp uit ging en waarom hij het kamp uit ging. Dus dat was in ieder geval veel beter geworden. Oh en het feit dat hij zichzelf kon verdedigen nu was ook wel een erg fijn ding, dat ging vroeger namelijk niet zo goed als dat hij dat nu kon natuurlijk. De jonge, rode, kater knikte even op zijn aanbod, waarna de gele ogen gleden naar Shadefeather. De kater knipperde even, waarna een glimlach verscheen op het gezicht van de kater. 'Geen probleem hoor, gezellig,' sprak de kater, waarop hij breed glimlachte naar de jonge kater. Zie? Alleen maar leuk toch dat hij er bij kon komen? 'Maar Heatpaw, ik heb liever niet dat je zomaar het kamp uit glipt als het al laat is. Als je extra wil oefenen met iets kan dat altijd nog, oké?' klonk er van de zwarte kater af, waarop hij even met een schuine grijns naar de jonkie keek. "Ik zou maar luisteren, hij is erg wijs." sprak hij met een knipoogje tegen de jonge kater, waarna hij iets op schoof en naar de grond tussen hen keek. "Kom erbij." sprak hij terwijl hij rustig naar Shadefeather keek. Een apprentice zou hij al helemaal geen haar kwaad doen hoor. En anders kon hij de rode jongen nooit zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Getting ready
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: