Futile Devices [SPT]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Futile Devices [SPT]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Amberhunt
Member
Futile Devices [SPT] 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Futile Devices [SPT]   Futile Devices [SPT] Icon_minitimedo 7 nov 2019 - 23:34


Op zijn gemak volgde hij de zwarte kattin op een klein afstandje. Natuurlijk had hij haar gefeliciteerd toen ze warrior was geworden. Maar er waren zoveel anderen geweest die hetzelfde hadden willen doen dat Amberhunt niet zoveel tegen zijn dochter had kunnen zeggen als hij gewild had toen ze haar warriornaam had ontvangen. Nightmareslayer, een verwijzing naar haar vader en een naam waar ze trots op mocht zijn. Toen ze een eindje het kamp uit waren begon Amberhunt haar in te halen. Hij had gewacht om dit buiten het kamp te doen om er zeker van te zijn dat ze zich niet zou schamen voor zijn emoties. "Hey" Miauwde hij toen hij eenmaal naast haar liep.

[Nightmareslayer] 
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightmareslayer
Member
[img][/img]
dodo
68
Actief
some bodies may be temples,
but all are ruins at your feet.

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightmareslayer
BerichtOnderwerp: Re: Futile Devices [SPT]   Futile Devices [SPT] Icon_minitimezo 1 dec 2019 - 21:49

De jonge warrior liep met vlotte passen door het kamp. Ze had een prooi op de stapel gelegd, maar erg veel was net niet geweest. Net zoals haar vader Demonslayer was de zwarte kattin stevig en groot gebouwd. Haar nagels waren net te lang om compleet ingeklapt in hun hulzen te zitten en dus staken de witte puntjes van haar nagels altijd uit, verborgen onder haar lange vacht. ”Hey,” hoorde ze naast haar en de herkenbare oranje vacht van haar vader Amberhunt verscheen in haar ooghoek toen ze het kamp net uitwas. ”Hey” reageerde ze en draaide haar kop even om hem aan te kijken met een kleine glimlach op haar snuit. ”Hoe gaat het?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Futile Devices [SPT] 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Futile Devices [SPT]   Futile Devices [SPT] Icon_minitimezo 1 dec 2019 - 22:19

Ze stond een stukje hoger op haar poten dan hij, en dus moest Amberhunt een beetje schuin omhoogkijken om Nightmare aan te kijken. Ze glimlachte toen ze hem zag en begroette hem. "Kom op nou... Jij bent net warrior geworden. Het gaat natuurlijk geweldig." Glimlachte hij trots terug terwijl ze samen doorliepen. "Ik ben zo ongelofelijk trots op je.." vervolgde hij iets zachter en met een bepaalde zachtheid in zijn anders zo directe stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightmareslayer
Member
[img][/img]
dodo
68
Actief
some bodies may be temples,
but all are ruins at your feet.

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightmareslayer
BerichtOnderwerp: Re: Futile Devices [SPT]   Futile Devices [SPT] Icon_minitimezo 1 dec 2019 - 22:39

Ondertussen was ze groter dan de rode kater naast haar, wat haar eerst verbaasde, maar ze vond het niet erg. Nu ze ouder was had ze eindelijk wat spieren opgebouwd en er was moeilijk te zien dat ze de laatste en de zwakste kitten uit het nest was geweest toen ze waren geboren. ”Kom op nou... Jij bent net warrior geworden. Het gaat natuurlijk geweldig” zachtjes moest de shecat om zijn opmerking grinniken en gaf hem een zacht duwtje tegen zijn schouder. ”Dat is al weer bijna twee moons geleden sukkel” miauwde ze, maar de dankbaarheid en trots was nog steeds te horen in haar stem. Er waren katten die op deze leeftijd nog steeds apprentice waren, maar zij niet. ”Ik ben zo ongelofelijk trots op je..” Vervolgde hij met een iets zachtere stem en Nightmareslayer trok even met haar oortje. ”Gelukkig wel ja” erg goed met complimenten was de kattin nog steeds niet en dus kwam haar antwoord misschien een beetje lomp en stug over, maar het was goed bedoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Futile Devices [SPT] 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Futile Devices [SPT]   Futile Devices [SPT] Icon_minitimezo 1 dec 2019 - 23:27

Goed, misschien was net een beetje een overstatement geweest. Maar hij had gewoon nog geen tijd gehad om haar goed te vertellen hoe blij hij was dat ze het gehaald had. Hij glimlachte zachtjes toen ze hem uitmaakte voor sukkel, alleen omdat hij wist dat het natuurlijk maar een grapje was. Toen kreeg hij één van haar klassieke reacties op complimenten voor zijn kiezen. Het was erg recht voor zijn raap en zou voor anderen een beetje lomp hebben geleken, maar voor hem was het genoeg. Amberhunt keek Nightmareslayer aan en ging verder: "Ik heb het altijd een beetje minder makkelijk gehad. En daarom was ik bang dat er misschien nooit iets terecht zou komen van katten die ik opvoedde... Maar vanaf het moment dat ik jullie voor het eerst alleen zag spelen wist ik dat het goed zou komen" Miauwde hij een beetje sentimenteel
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightmareslayer
Member
[img][/img]
dodo
68
Actief
some bodies may be temples,
but all are ruins at your feet.

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightmareslayer
BerichtOnderwerp: Re: Futile Devices [SPT]   Futile Devices [SPT] Icon_minitimedo 12 dec 2019 - 12:22

Hoewel ze al eventjes warrior was kon ze het nog steeds wel waarderen dat haar vader nog steeds trots op haar was. Het gaf haar een goed gevoel in haar borst, alsof dat was wat ze nodig had om nog meer zelfvertrouwen te krijgen. Ze was een goede warrior, anders was ze toch nog niet benoemd tot warrior? Althans, dat hoopte ze. "Ik heb het altijd een beetje minder makkelijk gehad. En daarom was ik bang dat er misschien nooit iets terecht zou komen van katten die ik opvoedde... Maar vanaf het moment dat ik jullie voor het eerst alleen zag spelen wist ik dat het goed zou komen" zei de kater en Nightmareslayer keek even naar haar poten. "Maar het is allemaal goed gekomen" reageerde ze een beetje ongemakkelijk misschien, maar verder wist ze ook niet zo goed wat ze mest doen op dat moment.


Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Futile Devices [SPT] 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Futile Devices [SPT]   Futile Devices [SPT] Icon_minitimema 16 dec 2019 - 9:11

Ze liepen even samen in stilte door nadat Nightmareslayer haar antwoord had gegeven. Amberhunt had wel gemerkt dat zijn dochter niet helemaal op haar gemak was bij het gespreksonderwerp. Desondanks had hij het gevoel dat hij nog even verder moest gaan, hij wilde immers wel zijn volledige zegje doen. "Ik heb gezien dat je deze rang dubbel en dwars verdiend hebt. Er is niemand die daaraan zou kunnen twijfelen." Vervolgde de rode kater zachtjes. Dat kon niet over iedereen gezegd worden. Sommigen werden niet meteen als waardig voor hun nieuwe positie binnen de clan gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Futile Devices [SPT]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: