Friendship.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Friendship.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Vipergaze
Member
Friendship.  DPKsfdL
Freedje
118

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vipergaze
BerichtOnderwerp: Friendship.    Friendship.  Icon_minitimezo 10 nov 2019 - 18:39

Het moment dat hij warrior zou worden, was bijna daar. Viperpaw wist niet zo goed hoe hij zich erover moest voelen. Het betekende dat er verwachtingen zouden zijn, dat hij misschien in de toekomst wel mentor zou worden. Dat hij een serieuze training moest geven en dat ShadowClan van hem verwachtte om die apprentice de beste warrior te maken die de Clan ooit gezien had. Vroeger nam Viperpaw zijn training erg serieus en wilde hij dat doel ook behalen, maar toen was hij op een punt gekomen waarop hij het veel grappiger vond om de clown uit te hangen en om zijn training niet al te serieus te nemen. En dat was op een punt gekomen dat zijn mentor zijn dreigementen waar had gemaakt: namelijk Viperpaw verlaat warrior maken. Viperpaw had eerst zijn best gedaan om Dewpaw te imponeren, maar dat had geleid tot een breuk van de sterke vriendschap die hij met Settleddust had, toen nog Settledpaw. Na een sterke woordenwisseling hadden de twee vrienden afstand van elkaar genomen, enkel om weer terug een reünie te hebben nadat Settleddust dan toch benoemd werd als warrior na een onzekere periode. Viperpaw had als reactie daarop besloten om niet langer met de knappe WindClanner af te spreken en had haar voor een paar moons links laten liggen, maar toch kon hij het niet helpen dat zijn gedachten soms afdwaalden naar de knappe kattin met de goudkleurige ogen. Hij slikte zijn gedachten weg toen hij pootstappen hoorde en opende zijn bek, alleen om vervolgens de geur van zijn goede vriend in te drinken. Viperpaw draaide zich om en keek de tabby aan met een grijns. Ze hadden elkaar na de ceremonie niet echt meer gesproken, maar hij vermoedde dat het weer koek en ei tussen hun was, zeker omdat hij zijn loyaliteit aan ShadowClan had bewezen door niet meer met Dewpaw af te spreken. “Guess what? Mijn mentor heeft een paar dagen geleden woorden met Tallstar gehad en ze zijn het er over eens dat ik warrior word.” Hij kon de trotse blik in zijn ogen niet vermijden en wachtte op reactie van zijn vriend.


+ Enkel voor Settleddust
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Friendship.  Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Friendship.    Friendship.  Icon_minitimema 11 nov 2019 - 22:44


Hoeveel manen had hij nu zijn warrior naam? Ergens voelde hij alsof hij altijd al warrior was geweest, zo erg had hij zich gestort op zijn taken, op beter worden. Zijn apprentice tijd was al zo lang geleden en Settleddust was zo erg veranderd. Maar iemand die ook veranderd leek te zijn was zijn beste vriend. Hij was ergens nog steeds een beetje boos op Viperpaw, maar hij leek zijn leven gebeterd te hebben. Hij was desondanks nog wel langer apprentice gebleven, maar hij leek zich weg te houden bij de grenzen. Settleddust vertrouwde hem nog niet zo blind, dus af en toe had hij hem stiekem een beetje gevolgd. Hij had zelfs een keer kort een praatje gemaakt met zijn mentor om te vragen hoe het met hem ging, en alles klonk positief. Settleddust miste hem wel bij hem in de den, ze hadden altijd zo veel lol gehad. Ze hadden elkaar steeds uitgedaagd, de domste opdrachten voor elkaar kunnen verzinnen. Dus Settleddust vond het weer tijd om gewoon weer een keer dom plezier met hem te hebben. Samen te praten, te roddelen, elkaar opjutten. Toen hij Viperpaw had gevonden stond dan ook een brede grijns op zijn gezicht, die veranderde in een trotse blik toen hij vertelde dat hij binnenkort warrior zou worden. ‘Dat meen je niet! Ik ben zo blij voor je,’ sprak hij met een brede lach. Zijn ogen schitterden vrolijk, waarna hij hem een flinke por tegen zijn schouder gaf. ‘Beter laat dan nooit hè, oude wildebras,’ grinnikte hij plagend. Tsja, hij moest het er toch even inwrijven. Dat moest gebeuren, daar waren vrienden voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vipergaze
Member
Friendship.  DPKsfdL
Freedje
118

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vipergaze
BerichtOnderwerp: Re: Friendship.    Friendship.  Icon_minitimezo 17 nov 2019 - 16:18

Viperpaw begon te snorren toen hij de oprecht trotse blik in de ogen van zijn vriend zag. En dan te bedenken dat hij deze vriendschap bijna had opgegeven! En voor wat? Voor een she-cat! Ha! Oké, dat mocht hij wel zo heel stoer zeggen, maar toch waren zijn gedachten soms nog wel bij Dewpaw. Zijn eerste liefde vergeten ging niet zo heel snel, dus hopelijk zou hij iemand vinden in zijn Clan die hem op andere gedachten kon brengen. Voor nu was hij daar echter nog niet zo mee bezig. “Ach, houd toch je kop, Rabbittail.” Met een grijns liep hij achter Settleddust door en deed net alsof hij het stompje een tikje ging geven, wat hij natuurlijk niet echt deed. Hij had geen idee hoe veel fantoompijn zijn vriend nog had en hij wilde het niet erger maken. “So cute,” sprak hij vervolgens op een toon alsof hij het tegen een kitten had. “Ik heb trouwens bij Tallstar een verzoek gedaan om me tot Viperdust om te dopen. Om onze vriendschap zeg maar volledig te verzegelen.” Hij liet zich op zijn rug vallen en rolde op een dramatische manier naar zijn vriend toe, totdat hij met zijn pootjes naar zijn borst gevouwen vlak onder Settleddust bleef liggen. “Is dat niet lief van mij?” vroeg hij vervolgens op een lieve manier. Gevolgd door een vrij directe: “Man, wat heb je vanaf hier een dikke kop, zeg!” En alsof hij een kitten was, begon hij met zijn poot uit te halen naar de kin van zijn vriend. Niet hard, maar wel hard genoeg dat het een irritant gevoel zou geven voor Settleddust. Ah, good times, good times.
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Friendship.  Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Friendship.    Friendship.  Icon_minitimewo 20 nov 2019 - 22:39


Viperpaw was er eentje. Hij keek vrolijk de kater aan, de idioot. Maar hij kon een grapje van hem wel waarderen. Hij was gewoon dolblij dat ze weer normaal met elkaar konden omgaan. Het was nogal een hobbelige weg voor hun geweest, maar ze waren vrienden desalniettemin. Hij rolde zijn ogen toen zijn vriend hem Rabbittail noemde. ‘Pas op,’ miauwde hij lachend, waarna hij hem een veeg om zijn oren probeerde te geven. Maar Viperpaw had het gemunt op zijn stomp. Meteen draaide hij zijn kont weg. ‘Hey! Verboden toegang voor mijn achterste,’ sprak hij lachend.  ‘Ik weet dat ik mooie billen heb, maar die zijn alleen voor speciale aangelegenheden,’ sprak hij grappend. Hij ging een stukje verderop dan weer zitten, maar zijn vriend was nog lang niet klaar met grappen en grollen. Hij opperde zelfs dat hij Viperdust genoemd wilde worden, wat hem hartelijk deed lachen. ‘Zeg dat niet tegen Pepperpaw, ze zal denken dat je één van Acorndust zijn leger bent,’ sprak hij met glimmende ogen. ‘Maar ik zou het werkelijk fantastisch vinden,’ miauwde hij toen hij zei dat het niet lief was. Hij snorde dan ook toen Viperpaw op zijn rug lach te kronkelen, waarna hij zijn kop over hem heen boog. Op de kop zag Viperpaws hoofd er erg vreemd aan, helemaal als hij zo lachte. Maar het was Settleddust die de dikke kop had en voor hij het wist kreeg hij aaitjes over zijn kin. Hij rolde met zijn ogen. ‘Ik zal je eens laten zien wat deze dikkop kan!’ sprak hij spelend, waarna hij bovenop Viperpaw sprong en kietelend met zijn neus door zijn buikvacht ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vipergaze
Member
Friendship.  DPKsfdL
Freedje
118

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vipergaze
BerichtOnderwerp: Re: Friendship.    Friendship.  Icon_minitimedo 21 nov 2019 - 15:34

“Ik kan me voorstellen dat het met kakken wel een stuk makkelijker moet gaan. Hoef je tenminste nog meer uit de weg te houden.” Dat was ook echt het eerste waar Viperpaw aan dacht als hij aan de positieve kanten moest denken van het ontbreken van een staart. Of het hebben van een stompje, in Settleddust’s geval. Maar goed, hij vond het in elk geval een voordeel en dat was het belangrijkste, toch? “Zo lang Tallstar me maar niet Viperblossom, Viperdance of iets anders she-cat-achtig gaat noemen, vind ik het eigenlijk wel prima,” zei Viperpaw met een grijns tegen zijn vriend. Hij wilde wel iets stoers hebben, zoals Viperflame of Vipershadow. Maar hij zag Tallstar er helaas wel voor aan om een vrouwelijke suffix te geven, al viel dat tot nu toe nog erg mee. Er waren niet echt warriors in zijn Clan wiens suffix Viperpaw liever niet wilde hebben. Viperdrive. Dat klonk ook vet! Viperpaw begon te lachen toen Settleddust op hem sprong en hem vervolgens begon te kietelen. “Oh, schat!” sprak hij uit met een hoog stemmetje en hij hief zijn kont op waarna hij zijn achterpoten met veel behendigheid om Settleddust’s rug heen probeerde te wikkelen. “Kom toch wat dichterbij en geef me een kusje!” Hij pakte vervolgens Settleddust’s kopje vast en probeerde deze naar boven de dwingen, zijn lippen tuitend. Vervolgens schoot er een gedachte bij hem binnen en hij liet zowel zijn voorpoten als zijn achterpoten zakken. “Heb je nog altijd geen chick gevonden, Settleddust? Of…” een grijns verscheen rond zijn lippen, “ben je erachter gekomen dat je toch meer voor de tommies bent?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Friendship.  Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Friendship.    Friendship.  Icon_minitimedo 21 nov 2019 - 16:13


Settleddust zijn mond viel open bij Viperpaws volgende opmerking, waarna hij in lachen uitbarstte. ‘StarClan verdomme, Viper!’ riep hij verbaasd uit. Dat was een foute opmerking, maar hij bleef grinniken. Het boeide zijn vriend helemaal niets, hij had totaal geen medelijden met hem. En eigenlijk had hij dat weer even nodig. Ze waren gewoon vrienden en er was niets veranderd. Maar vervolgens begon hij te piepen dat hij geen meisjesnaam wilde. ‘Oh, Viperdance is een prachtige naam! Ik zie je al door het woud swingen, als een vlindertje!’ grapte hij vrolijk. Oh hij zou het heerlijk vinden, iets permanents om Viperpaw voor eeuwig mee te pesten! Maar het zou vast goed komen en een naam krijgen waar hij trots op kon zijn.
Maar wat er vervolgens gebeurde was panisch. Hij werd in een soort houtgreep gepakt door zijn vriend, waardoor zijn snuit vervaarlijk dichtbij de zijne kwam. ‘Aahh, blijf van me af!’ gilde hij waarna hij hevig begon tegen te stribbelen, daardoor in een koprol kwam en op zijn rug naast zijn vriend landde die hem inmiddels al losgelaten had. Daar naast elkaar konden ze naar de lucht kijken, waardoor Settleddust moest grinniken. De casanova hemzelf vroeg aan hem of hij al een chick had. Plagend gaf hij een beuk tegen zijn vriend zijn schouder. ‘Nee man, ik heb andere dingen aan mijn hoofd gehad.’ Wijselijk hield hij de knappe RiverClan poes buiten beschouwing die hij recent een keer had ontmoet. Dat was ook maar één keer, dat betekende nog niets. ‘Ik degene die op katers valt? Jij probeerde me net te zoenen!’ sprak hij plagend, de opmerking terugkaatsend. Hij wist dat Viperpaw wel een oogje voor knappe poezen had. Nee, Settleddust liet dat nog maar even voor wat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vipergaze
Member
Friendship.  DPKsfdL
Freedje
118

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vipergaze
BerichtOnderwerp: Re: Friendship.    Friendship.  Icon_minitimevr 22 nov 2019 - 18:21

Viperpaw begon te bulderen van het lachen toen hij Settleddust’s geschokte reactie opmerkte nadat de tabby probeerde om hem een soort van te zoenen. Als je Settleddust’s reactie zou zien, zou je denken dat Viperpaw net tegen hem had gezegd dat hij geen warrior meer mocht zijn. Eerlijk gezegd zou Viperpaw dat zelf ook wel een akelige gedachte vinden; met wie moest hij anders door het woud rennen en flauwe grappen waren? Er waren katten in zijn Clan die hij kon tolereren, maar hij had met niemand zo’n goede band dan met zijn beste vriend. Bij zijn beste vriend had hij tenminste niet het gevoel dat hij veroordeeld werd voor de andere bloedlijn die door zijn aderen ging. Hij had ergens wel schrik dat als hij onverwacht toch een mate zou vinden binnen zijn Clan – hij achtte de kans vrij klein – dat hij die bloedlijn voort zou zetten. Hij slikte. Niet aan denken nu, Viperpaw. “Ja, je hebt gelijk,” zei hij op een overdreven, dramatische toon. “Misschien moet ik maar eens gaan luisteren bij Inkspots. Ik heb van horen zeggen dat hij ook voor de toms is.” Nee, die kant ging hij liever niet op. Maar een gezinnetje stichten lag ook nog niet op zijn planning. Hè, wat moeilijk allemaal, zeg. “Nee, maar even serieus,” zei hij met een ongewone serieuze blik in zijn ogen. “Vind jij het niet akelig? Heel dat idee van een mate vinden en een gezinnetje stichten?” Hij rilde over zijn lijf. “Ik bedoel, toen ik Dewpaw ontmoette dacht ik dat het gevonden had. Maar uiteindelijk was ze toch maar een spelletje voor me,” voegde hij er snel aan toe. “En ik wil aan de ene kant niet zo’n tom zijn die elke she-cat als een spelletje ziet, maar ik wil me ook nog niet binden.” Hij zuchtte. Wat moeilijk allemaal weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Friendship.  Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Friendship.    Friendship.  Icon_minitimema 25 nov 2019 - 16:21


Settleddust kon hier nog bijna wel het meest van genieten. Gewoon een beetje dom lullen met zijn beste vriend. Dat was nou eens goed. Je hoefde je nergens zorgen om te maken, gewoon plezier hebben. Hij gaf dan ook nog eens een plagende stoot aan zijn vriend toen hij hem gewoon keihard aan het uitlachen was. Maar toen zei hij dat hij maar een blaadje van Inkspots zijn verhaal moest nemen, kon Settleddust het ook niet uithouden. Hij grinnikte, een brede lach op zijn gezicht. ‘Niet zo roddelen, Viper,’ sprak hij zogenaamd streng, maar hij moest stiekem toch ook een beetje lachen. Inkspots was nogal een figuur, anders kon je niet zeggen. Maar opeens sloeg het gesprek om en begon hij over partners en kittens. Settleddust kneep zijn ogen samen en haalde zijn schouders op. ‘Viper, waar maak je je druk om, je bent nog een apprentice,’ miauwde hij. Maar de naam Dewpaw deed hem altijd weer alert opkijken. Had zijn vriend haar echt in het verleden gelaten? Hij kon niet geloven dat de knappe WindClanner niet af en toe in zijn gedachten opkwam. ‘Maar als ik de juiste tegenkom, denk ik dat ik dat wel zou kunnen,’ miauwde hij toen. Hij legde nadruk op de juiste. Hij kon dan wel denken dat Seamist een leuke poes was, hij moest wel met een ShadowClanner eindigen. Hij kon onmogelijk kits in een andere clan krijgen en het pad van zijn ouders gaan volgen. Dan zou nooit iemand hem in de clan meer serieus nemen. Nee, dat kon hij niet hebben. Maar kittens.. Ja, hij zou dat wel kunnen. Hij was dol op die kleine bolletjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vipergaze
Member
Friendship.  DPKsfdL
Freedje
118

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vipergaze
BerichtOnderwerp: Re: Friendship.    Friendship.  Icon_minitimedo 28 nov 2019 - 17:40

“En hoe lang duurt dat nog?” Viperpaw kon het niet helpen dat er wat uitdaging in zijn stem klonk. Hij had het idee dat zijn beste vriend net deed alsof hij nog maar zeven moons oud was en een hele training voor zich had liggen. Hij moest niet denken dat hij, omdat hij eerder warrior was geworden, een streepje voor had op Viperpaw. Oké, misschien was dat ergens ook wel zo, maar Viperpaw was een beetje klaar met het apprentice zijn. Hij wilde zijn nieuwe naam maar wat graag hebben en het contact met Dewpaw beëindigden was daar zijn beste stap voor geweest. Zijn mentor had het al met Tallstar besproken en Viperpaw wist dat het de volgende ceremonie zijn beurt zou zijn. En misschien zou hij dan ook capabel genoeg zijn om zelf een apprentice te mogen hebben. Hij dacht echter niet dat dat al voor snel zou zijn en misschien hoefde dat ergens ook wel niet omdat hij er niet serieus genoeg voor was, maar er waren momenten dat hij dat wél kon zijn en als hij die momenten vaker naar voren kon trekken dan de gek die hij kon uithangen, zou dat dan niet genoeg zijn? Pff, wat een lastige vragen, zeg! “De juiste, de juiste,” mopperde de tabby. “Alsof die gepresenteerd worden op een blaadje. Het zal wel mijn karma zijn van StarClan, maar ik geloof niet echt dat er een juiste rondloopt. Hoe groot is de kans dat je haar vindt als je haar nu nog niet tegengekomen bent? Het is niet alsof we niet alle she-cats in onze Clan al kennen.” Viperpaw haalde zijn schouders op. “Of ze moet nog geboren worden, maar dát lijkt me pas awkward.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Friendship.  Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Friendship.    Friendship.  Icon_minitimedi 3 dec 2019 - 1:00


Viperpaw voelde zich wel de man nu zijn ceremonie eraan zat te komen. Settleddust grinnikte dan ook vrolijk om zijn vriend. Hij wiebelde met zijn oren. ‘Oh, ik denk nog zo'n zes manen,’ miauwde hij plagend. Hij was al laat. Misschien zou hij Wolfpaw de tweede worden, die deed er ook al eeuwen over. Maar Viperpaw was veel meer geïnteresseerd in zijn liefdesleven leek het. Settleddust moest toch wel een beetje lachen. ‘Man, is je klokje aan het tikken, Casanova?’ miauwde hij grinnikend. De oude vrijer was het ook. Hij maakte nog een foute opmerking over dat ze nog geboren moest worden en hij haalde rillend zijn schouders op. ‘Víper, doe normaal!’ Maar weer moest hij weer een beetje lachen. Hij hield wel van het lompe, flapuit gedrag van zijn vriend. Je wist in elk geval dat hij geen geheimen meer voor hem hield. Zijn vriend moest eens weten wat Settleddust allemaal uitspookte wat hij hem niet vertelde. ‘Maar je kent ze niet echt. Misschien moet je een keer met ze praten, Viperpaw. Je weet wel, zonder die domme opmerking en misschien vinden ze je nog wel eens leuk,’ sprak hij plagend. Viperpaw moest het allemaal niet zo serieus nemen. Voor hij het wist was hij warrior, maar dan nog hoefde hij niet direct een partner en kittens te nemen. Er waren ook andere dingen om te beleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vipergaze
Member
Friendship.  DPKsfdL
Freedje
118

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vipergaze
BerichtOnderwerp: Re: Friendship.    Friendship.  Icon_minitimeza 7 dec 2019 - 14:39

“Over zes manen ben jij elder als je zo doorgaat,” bromde Viperpaw goedlachs. Hij vond het heerlijk om te dollen en flauwe grapjes met zijn beste vriend te maken. Ze waren weer als vanouds en Viperpaw kon zich niks mooier voorstellen dan dat. En misschien had de bruine tabby gelijk. Misschien moest Viperpaw het allemaal niet zo serieus nemen en het gewoon op zijn beloop laten. Toch kon hij het niet helpen dat het beeld van de WindClanner die hij zo knap vond zo nu en dan weer terug op zijn netvlies verscheen. En zo lang het enkel een beeld was dat op zijn netvlies verscheen, hoefde Settleddust er niks van te weten, toch? Viperpaw trok een verontwaardigd gezicht toen Settleddust zijn woorden sprak over de she-cats binnen hun kamp. “Zónder domme opmerkingen nog wel? Wat denk jij wel niet van mij? Denk je echt dat dat haalbaar is?” Hij grinnikte. “Maar je hebt gelijk. Misschien moet ik ze wel een kans geven. En als dat niet werkt…” Hij keek vervolgens in Settleddust’s richting alsof hij een immense crush op de tabby had. “Dan weet ik gewoon dat voor elkaar gemaakt zijn. Dat jij en ik samen horen. Denk jij ook niet, Settledlove??” Hij grijnsde breed naar zijn beste vriend. Zeker weten dat hij opmerkingen ging krijgen over die naam, maar dat was het méér dan waard.


OOC: Kijk Settled ff pretty zijn <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Friendship.  Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Friendship.    Friendship.  Icon_minitimewo 18 dec 2019 - 1:04


Settleddust rolde zijn ogen toen Viperpaw hem al snel uitmaakte voor elder. Joh, hij moest eens even rustig aan doen. Het was nog lang niet zo ver. De dramaqueen. Hij moest leven niet zo serieus nemen. En dat zei die over Viperpaw! Pfft! Hij keek de kater met een gekantelde kop aan, waarbij hij weer zuchtend zijn ogen rolde. ‘Ja, Viper. Serieus, je weet wel. Geïnteresseerd,’ sprak hij, alsof hij er alles van wist. Hij grinnikte even, waarna hij naar de gestreepte kater keek. Maar die begon hem opeens zo verlekkerd aan te kijken. ‘Oh, gatverdamme, stop Viperheart,’ sprak hij met een vies gezicht. Ja, nee dus. Dit was dus waarom Viperpaw nog geen vriendin had. Zulke opmerkingen. Hij sprong op zijn poten en keek zijn vriend met een brede grijns aan. Hij wist heus wel dat hij gewoon aan het dollen was. ‘Maar ik denk niet dat je me kunt vangen, Casanova,’ miauwde hij grinnikend, waarna hij het op een lopen zette. Hij moest hem maar vangen als hij echt Settledlove wilde hebben. Hij scheurde ervandoor tussen de naaldbomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vipergaze
Member
Friendship.  DPKsfdL
Freedje
118

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vipergaze
BerichtOnderwerp: Re: Friendship.    Friendship.  Icon_minitimezo 22 dec 2019 - 16:16

Viperpaw kromp kort ineen toen zijn vriend hem Viperheart noemde. Hij dacht niet dat hij ooit nog tot StarClan zou bidden als Acorndust hem die naam zou geven. Dan trok hij wel op een geheime missie naar de bergen en vroeg hij aan die katten in de Tribe of hij een nieuwe naam kon krijgen. Viper That Bites Your Tail of zoiets. Hij had toch van de elders gehoord dat het zo’n lange namen waren. Meestal gewoon een prefix zoals de Clan cats die ook hadden en dan vervolgens zo’n paar woorden daarachter die heel stoer over moesten komen en waarschijnlijk vervolgens totaal niet bij de kat pasten of iets dergelijks. “Dat dacht je maar!” riep hij zijn vriend achterna, waarna hij vervolgens ook vooruit stoof. Hij was iets groter dan de gemiddelde kat in ShadowClan, dus snelheid maken lukte hem vrij goed. Uithoudingsvermogen daarentegen… Nee, dat zat ook wel oké. Misschien zelfs wel beter dan zijn snelheid. Viperpaw probeerde de gedachten uit zijn kopje te bannen terwijl hij snelheid opbouwde en zijn tocht vervolgde. “Wees blij dat ik een casanova ben!” riep hij zijn vriend achterna. “Wie weet is er nu toch nog hoop voor jou!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Friendship.  Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Friendship.    Friendship.  Icon_minitimema 30 dec 2019 - 23:55


Settleddust was aan het rennen door de bomen. Het gevoel dat hij eindelijk weer een beetje tempo kon maken voelde goed. En het voelde ook goed dat hij een keer niet de ene was die achter Pepperpaw aan moest rennen. Hij kon haar nooit bijhouden. Vipergaze voorblijven was veel simpeler. Hij keek een keer achterom toen hij schreeuwde dat hij blij moest zijn voor hem. Hij grinnikte en sprong weer naar voren, over een omgevallen boom heen en over een greppel die erachteraan kwam. ‘Pak me dan, als je kan,’ miauwde hij plagerig. ‘Voordat ik alle poezen van het woud voor je neus wegkaap!’ Maar hij lette natuurlijk weer eens niet goed op. Een bramenstruik voor hem dacht hij dat hij er wel omheen was gerend, maar hij stapte midden op één van zijn takken. Een doorn werkte zich midden zijn pootkussentje in en meteen begon hij als een idioot op drie poten te hobbelen. ‘Auw!’ piepte hij. Hij kwam hortent en stotend tot stilstand en met een pruilend lipje keek hij naar zijn pijnlijke pootje. Toen Viperpaw bij hem kwam stak hij zijn poot naar hem uit. ‘Kijk nou eens wat je hebt gedaan!’ sprak hij, zo zielig en beledigend mogelijk. Maar hij kon zijn lach niet lang inhouden en hij grinnikte een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Friendship.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: