Hypokits



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hypokits

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fireteller
Healer
Hypokits  13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Hypokits    Hypokits  Icon_minitimedo 28 nov 2019 - 14:06

Heyhey mensen!
Babs en ik kregen gisteren het idee om hypokits te gaan maken, aangezien veel characters op de site al leuke en originele designs hebben. Na een testje te hebben gemaakt hebben we besloten een shopje te openen. In dit shopje bieden we verschillende dingen aan. Namelijk adopts van vooraf gemaakte designs of een custom litter! Al het werk en de verdiensten worden verdeeld onder ons twee.

Adoptables – First come first serve
Beschikbare adoptables zullen gepost worden in dit shopje, als er eentje tussen zit die je leuk vind kan je hem gratis claimen door onderaan te plaatsen welke je graag zou willen en eventueel voor welk account hij gebruikt gaat worden.

Custom litter on base – €5,- per twee designs
Bij deze commission kan je twee katten aanbieden waarvan wij hypokits gaan ontwerpen. Dit zou je bijvoorbeeld kunnen gebruiken voor een kitten search, of voor een design voor jezelf. Je kan zelf besluiten of je de designs wilt op Babs of op mijn base, of dat we dit mixen. Je kan zelf besluiten hoeveel je er wilt, maar we delen de workload altijd samen!

Code:
[b]Ik wil on base litter![/b]
[i]Design mama:[/i]
[i]Design papa:[/i]
[i]Gewenste base:[/i]
[i]Hoeveel kittens:[/i]  

Custom litter, custom lines – €20,- voor twee, €30,- voor vier, €40,- voor zes
Hierbij kan je wederom twee katten aanbieden waarvoor wij hypokits gaan ontwerpen, voor jezelf of voor een opkomende search. Maar hierbij krijg je originele lineart per kitten (deze wordt dan als volwassen getekend). Hiervoor kan je ook wat losse suggesties geven voor wat je graag zou willen zien. Zet bij het aanvragen hiervoor ook duidelijk wat voor bouw en vachtlengte de katten hebben zodat we hier rekening mee kunnen houden. Mocht je een specifiek idee hebben, misschien maar één design willen of wat anders, contacteer ons en dan kijken we wat er mogelijk is!

Code:
[b]Ik wil custom litter![/b]
[i]Design mama:[/i]
[i]Design papa:[/i]
[i]Eventuele voorkeuren:[/i]
[i]Hoeveel kittens:[/i]  

! Voor alles telt: de koppels hoeven niet logisch te zijn! Het kunnen twee katten zijn die geen relatie hebben maar die je enkel knap vind samen. Het kunnen twee she-cats of tom-cats zijn, alles mag! Als je het design van een kat als vader of moeder wilt gebruiken, zorg wel dat je toestemming hebt van diens eigenaar. !

Je commission kan je of in dit topic plaatsen of naar een van ons sturen via discord als je graag wilt dat je nestje geheim blijft <3 Natuurlijk kan je voor vragen ook altijd bij ons langs komen.



Laatst aangepast door Spark • op do 28 nov 2019 - 14:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
Hypokits  13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: Hypokits    Hypokits  Icon_minitimedo 28 nov 2019 - 14:07

HUIDIG EVENT

Om de 'feestelijke opening' van ons shopje te vieren, zouden we graag van start willen gaan met een klein eventje! Jullie hebben al kunnen lezen dat we tegen betaling deze hypokits designen. We willen echter voor deze keer jullie de kans geven een batch van 2 custom hypokits te winnen.

Hoe gaat dat in zijn werk?
Heel simpel! Je vult het lijstje hieronder in en vermeldt erbij dat het voor de wedstrijd in. Vrijdag eind van de dag zullen we de koppels verzamelen en kan er gestemd worden op het leukste setje! Deze setjes hoeven uiteraard niet bestaande koppels te zijn.

Code:
[b]Ik doe mee aan het event![/b]
[i]Design mama:[/i]
[i]Design papa:[/i]
[i]Gewenste base:[/i]
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
Hypokits  13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: Hypokits    Hypokits  Icon_minitimedo 28 nov 2019 - 14:07


HYPOKITS

Hier komen alle kittens te staan die we al hebben gemaakt! Dit kunnen adoptables of voltooide commissons zijn.

Op het moment hebben we nog geen open adopts of voltooide commissions, maar hier is een voorbeeld van onze designs en bases! De bovenste is van Babs, de onderste van mij. Dit zijn dus voorbeelden en niet open voor adoptie.

Testhypokits
Hypokits  Hypobabies1

Eveningglow x Glazeheart (Event Hypokits)
Hypokits  Sh0iRme

Blueflower x Appleseed (Event Hypokits)
Hypokits  XQCCsuG

Beechresin x Bloodpaw (Commission Hypokits)
Hypokits  HBXQ1zs



Laatst aangepast door Spark • op za 7 dec 2019 - 23:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Hypokits  XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Hypokits    Hypokits  Icon_minitimedo 28 nov 2019 - 14:20

Ik wil on base litter!
Design mama: Butterstar
Design papa: Warhound
Gewenste base: mixje
Hoeveel kittens: 2
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Hypokits  13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Hypokits    Hypokits  Icon_minitimedo 28 nov 2019 - 14:52

Dank je Mim <3 Super lief!

En ik wil nog even toevoegen dat de kits bij het voorbeeld op mijn ipad gemaakt zijn (de bovenste 2), aangevraagde hypokits ga ik gewoon netjes op de laptop maken. ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
Hypokits  2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: Hypokits    Hypokits  Icon_minitimedo 28 nov 2019 - 15:17

Ik doe mee aan het event!
Design mama: Eveningglow <3 Ze is een mooie zilvergrijze tabby. Ze heeft een witte borst en witte poten, maar de bovenkant van haar kopje, haar rug en staart zijn zilvergrijs. Ze heeft felgele ogen en een slanke bouw.
Design papa: Glazeheart <3 Een slanke, soepele Bengaalse kater met groene ogen. Hij heeft grote puntige oren en een lange dunne staart. Zijn spieren zijn duidelijk zichtbaar als hij loopt en klimt. Ook heeft hij lange poten.
Gewenste base: Jamie's base (al vind ik die van Babs ook supermooi!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Hypokits  DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Hypokits    Hypokits  Icon_minitimedo 28 nov 2019 - 15:21

Ik wil on base litter!
Design mama: Beechresin, Langharige Bruine tabby met wit. Ze heeft gelige ogen en is vrij stevig gebouwd. Der design is verder te vinden op der profielpagina: https://www.warriorcatsnl.com/u7369
Design papa: Bloodpaw, Langharige tortie met koperkleurige ogen die wat groen hebben rond de pupillen. Is verder een stevig gebouwde kater. Meer over het design is ook te vinden op de profielpagina: https://www.warriorcatsnl.com/u7462
Gewenste base: Mix
Hoeveel kittens: 2
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Hypokits  Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Hypokits    Hypokits  Icon_minitimedo 28 nov 2019 - 16:04

Ik doe mee aan het event!
Design mama: Shatteredice is een sproetige licht gekleurde flame-point met ijs blauwe kristallen ogen, ze is slank en klein gebouwd. Ze heeft een schoonheid vlekje op haar (rechter)wang en een hartje op haar schouder<3 haar neusje is roze (ook haar oor en pootkussentjes) met enkele zwarte spikkels. (kijk ava!)
Design papa: Papa Wolfheart is een knappe kater om te zien. Hij’s een vrij grote fluffy kater met het uiterlijk van een Somali kat. Zijn ogen zijn goudgeel en zijn poten (en de onderkant daarvan) zijn pikzwart.
Gewenste base: Verras me mocht ik winnen ;w;
Terug naar boven Ga naar beneden
Saffronpaw
Member
Hypokits  DPKsfdL
Thomas
185
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Saffronpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hypokits    Hypokits  Icon_minitimevr 29 nov 2019 - 15:07

Ik doe mee aan het event!
Design mama: Soundkit: Een witte poes met een halflange fluffy vacht en helder blauwe ogen
Design papa: Saffronpaw: Een red tabby norwegian forrest cat met amberkleurige oogjes. Lekker fluffie, van oorpluis tot staart. 
Gewenste base: mix
Terug naar boven Ga naar beneden
Appleseed
Member
Hypokits  6VpWtAD
Beertje
178
Actief
All is stone
And all is soft inside

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Failure
Appleseed
BerichtOnderwerp: Re: Hypokits    Hypokits  Icon_minitimevr 29 nov 2019 - 17:10

Ik doe mee aan het event!
Design mama: Blueflower: een fijngebouwde kleine kattin, heeft een spitse kop en is crèmekleurig met blauwe point. Haar ogen zijn zacht blauw.
Design papa: Appleseed: een grote pezige kater, heeft grote poten en meer een ronde brede kop. Hij heeft appelgroene ogen en een donkere cyperse vacht met zwarte strepen (mackarel)
Gewenste base: Mix c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Hypokits  6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Hypokits    Hypokits  Icon_minitimewo 4 dec 2019 - 22:08


EVENT RESULTATEN

Ons eerste event is weer afgelopen! In de Discord hebben we jullie laten stemmen en hiervoor is het hypokits nestje van Glazeheart en Eveningglow uitgekomen!

Hypokits  Sh0iRme

Maar dat was niet alles, Babs en ik hebben zelf ook nog een extra koppeltje uitgezocht van de genomineerde om de hypokits van de te maken. Meer babies is immers altijd beter.

Hypokits  XQCCsuG
Super bedankt voor het meedoen en de commissions die al geplaatst zijn <3 we stellen dit echt enorm op prijs en vinden het geweldig om zo aan designs te mogen werken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Hypokits  BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Hypokits    Hypokits  Icon_minitimezo 8 dec 2019 - 19:07

Ik wil on base litter!
Design mama: Baneflower, zwart-witte poes hehehe jamie you know best
Design papa: Coyote that stole the fire, seal-point kater met witte markings onder z'n ogen
Gewenste base: mix!
Hoeveel kittens: 2 <3

references van Yote en Bane!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Hypokits  Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Hypokits    Hypokits  Icon_minitimezo 8 dec 2019 - 20:18

Ik wil on base litter!
Design mama: Lethal - Een bicolor seal ragdoll met drie verschillende kleuren; wit, lichtbruin en donkerbruin. Ze heeft een bles op haar neus en witte vacht op haar borst en buik. Ze heeft een donker masker bij haar ogen, donkere oren en een donkere staart. De vacht op haar rug loopt van lichtbruin naar donkerbruin over. Op haar poten gaat het van wit naar donkerbruin naar lichtbruin, wat uiteindelijk weer overgaat naar het wit op haar borst. Ze heeft een cyaan blauw linkeroog en een mintgroen rechteroog. https://web.500px.com/photo/130601777/queen-of-the-forest-by-Antonia-Weber/?ctx_page=1&from=search&ctx_type=photos&ctx_q=ragdoll
Design mama: Zahida - Een chocolate tortie, ook met drie verschillende kleuren; wit, lichtbruin met een roze ondertoon en donkerder bruin. Ze heeft een witte bles op haar neus en witte vacht op haar borst en buik. Haar linkervoorpoot is ook helemaal wit. De vacht op haar rug wisselt steeds rozebruin en wit af. Haar achterpoten hebben witte voetjes. Op haar wangen en oren zitten donkerbruine vlekken. Op het puntje van haar staart loopt het rozebruin over naar donkerbruin. Ze heeft gifgroene ogen.
zahida:
Gewenste base: Mix
Hoeveel kittens: 2! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hypokits
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: