Family first



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Family first

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Falconstrike
Member
Family first SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Family first   Family first Icon_minitimewo 4 dec 2019 - 1:19

De tribe was heel interessant, maar hij wist dat er een reden was geweest waarom Hazel hier naar toe was gegaan. In de bergen, was oma. Oma Brindleleaf om precies te zijn. Hij had nooit veel over zijn oma gehoord, een beetje van andere katten maar nooit van zijn moeder. Ze scheen een hele goede warrior te zijn van WindClan, maar ze had kittens gehad met zijn opa, een medicine cat van WindClan. Dat was natuurlijk een fout geweest, dat was wat ze altijd geleerd kregen niet? Medicine cats mochten geen kittens krijgen, geen liefdesrelatie aan gaan want ze moesten alles geven aan StarClan. Maar zijn oma scheen wel heel erg lief te zijn. En dat was voor hem al reden genoeg om met haar te gaan praten. Hij wist niet hoe ze zou reageren op hem. En hij wist ook niet of zijn moeder al met haar had gepraat. Maar als ze was zoals de verhalen dan vertrouwde hij er wel op dat ze het goed zouden gaan vinden samen. Dat hij goede herinneringen zou maken met zijn oma in de korte tijd die hij hier samen met haar had. Want wie weet zou dit de enige en de laatste keer zijn dat hij haar ooit zou zien. Dus hij wilde geen dingen doen waar hij spijt van zou gaan krijgen. Waar hij terug op zou gaan kijken en denken dat hij het liever anders zou willen doen. Hij had haar allang gespot. En zonder enige twijfel begon hij naar haar toe te lopen. "Brindleleaf?" begon hij voorzichtig tegen de poes. Hij hoopte dat ze niet was zoals zijn moeder, want dan zou het niet lang duren voordat hij waarschijnlijk ook ruzie met haar zou gaan hebben. "Hoe.. hoe gaat het met je?" begon hij ietwat ongemakkelijk. Wat moest hij anders zeggen? Hoi! Ik ben je kleinzoon? Dat was ook geen goede ijsbreker, moest hij zeggen. Of zou ze al weten dat hij haar kleinzoon was? Hij wist het niet zeker hoeveel ze had opgevangen. Ze had vast wel veel gehoord van Hazel, maar dan nog!
+ Brindleleaf <3


그대는 나의 이야기였다
Family first Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Family first UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimewo 4 dec 2019 - 16:00

Haar dochter was er weer. Het verbaasde haar niks dat ze Hazelpaw was komen zoeken. Ondanks dat Hazelpaw haar meerdere keren had gezegd dat ze het niet zeker wist, dat Amberstorm alleen maar boos op haar was. Ze kende haar dochter, onder het masker zat een onzekere en gebroken kattin. Die ergens wel van haar kittens hield. Als ze had geweten hoe het Amberstorm zou breken, hoe ze daardoor vervolgens haar bloedeigen kittens zou verwaarlozen, dan had ze alles heel anders aangepakt. Ze was toen jong geweest, jong en impulsief. Weg gaan was haar grootste fout geweest, maar ja dat was achteraf. Ze kon het niet meer terugdraaien en lijmen kon ze het ook niet meer. Haar dochter was koppig en afstandelijk, ze zou haar niet laten lijmen. Haar kleindochter daar in tegen was een schatje en het deed haar ontzettend veel pijn dat Amberstorm haar zo verwaarloosde. Dat verdiende die lieve Hazelpaw niet en opnieuw werd ze geconfronteerd met wat ze allemaal had aangericht. Het wende nooit, maar ze had haar lot inmiddels wel geaccepteerd. Haar verleden zou niet rusten, haar toekomst zou er mee verweven blijven tot haar dood. Eerder was ze altijd bang geweest voor pijn, maar juist dat bleef haar overal achtervolgen. Ook dit was weer pijnlijk. Al stelde het haar gerust om Amberstorm gezond en wel te zien, om haar kleinkinderen gezond te zien. Alsnog deed het pijn en ook daar moest ze mee leren leven. Het zien van haar kinderen en kleinkinderen zou elke keer weer pijn doen en wonden openrijten. Ze had al gehoord dat Falconpaw mee was, haar kleinzoon. De broer van Hazelpaw, waar Hazel zo gek op was. Er lag een warme glimlach om haar lippen, ondanks de pijn in haar goudgele ogen. De reuma in haar lijf werd steeds erger, maar het was nu niet alleen de fysieke pijn die zichtbaar aan haar was. “Aangenaam Falconpaw, mijn prachtige kleinzoon. Jij bent net zo stoer als Hazelpaw je voor geschilderd heeft.” Lachte ze. “Ik zal er niet om heen draaien dat het pijn doet om jullie te zien, omdat het het volgende bewijs is dat ik Amberstorm te veel heb laten lijden. Toch is het ook heel erg mooi dat ik deze kans krijg van StarClan, dat ze jullie hier naar toe hebben gebracht.” Miauwde ze eerlijk. De moons hadden haar oprecht gemaakt, ze loog niet meer, niet meer zomaar. Alleen als daar een hele goede reden voor was.


Family first X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Family first SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimedo 5 dec 2019 - 0:27

Hij had geen idee of zijn moeder ook nog met zijn oma zou gaan praten, maar hij zou zich er niet mee gaan bemoeien. Want hij had toch al ruzie met zijn moeder, als hij dit ook nog zou gaan proberen zou er alleen maar meer problemen gaan ontstaan tussen hun. Het was al heel erg wat dat ze mee was gekomen naar de bergen om haar dochter op te halen. Een warme glimlach was er te zien op het gezicht van zijn oma. Compleet anders dan zijn moeder en ergens snapte hij niet hoe haar moeder zo was geworden. Zijn oma leek echter heel erg aardig en zijn opa was een medicine cat.. Dat vertelde toch wel genoeg? Dan zou je toch denken dat ze warm zou worden? Maar niets was minder waar. Haar moeder was vaak ijzig en koud. Het enige waar ze om gaf was de warrior code. "Aangenaam Falconpaw, mijn prachtige kleinzoon. Jij bent net zo stoer als Hazelpaw je voor geschilderd heeft." klonk er lachend van de poes af, waarop Falcon zijn oortjes ietwat schamend naar achteren draaide. Hazel vond hem zo stoer dat ze dat aan oma had verteld?? Hij zou zichzelf niet stoer noemen, maar de woorden van zijn oma deden hem wel heel erg goed. Hij glimlachte dan ook lichtjes op de woorden van zijn oma. "Ik zal er niet om heen draaien dat het pijn doet om jullie te zien, omdat het het volgende bewijs is dat ik Amberstorm te veel heb laten lijden. Toch is het ook heel erg mooi dat ik deze kans krijg van StarClan, dat ze jullie hier naar toe hebben gebracht." klonk er van de poes af, waarop hij even twijfelend met zijn oortjes draaide. Hij wist niet wat er was gebeurt tussen haar en zijn moeder. Zijn moeder was immers niet echt een open boek, hij hoorde niet eens over zijn vader van zijn eigen moeder dus dat beschreef het karakter van zijn moeder wel genoeg. "Je moet je er niet slecht over voelen, als het op dat moment het beste voelde om te doen, oma." sprak hij voorzichtig tegen haar. Hij wist immers niet wat er precies gebeurt was, maar ze was nu hier, ver weg van WindClan. "En ze is... lastig." sprak hij terwijl hij zijn oren iets naar achteren vouwde. "Ik heb nu eh... ruzie met haar." sprak hij ietwat ongemakkelijk tegen zijn oma. Ze leek wel te vertrouwen zijn om tegen te praten en ze kende meer over zijn moeder dan hij wist. En anders, over een tijdje waren ze weer weg.


그대는 나의 이야기였다
Family first Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Family first UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimeza 7 dec 2019 - 20:33

Haar woorden leken hem wat verlegen te maken, maar ach het was in de positieve zin. Hij mocht best even weten hoe dol zijn zusje op hem was. Ze had het idee gekregen dat Hazelpaw zich aan hem had vastgeklampt, dus misschien was het wel even goed geweest dat ze een tijdje uit elkaar waren gehaald. Voor haar zelfstandigheid. Alleen ze was heel erg blij dat ze zo’n lieve broer had, die voor haar zorgde. Dat had ze nodig, want zoals ze begreep zou Amberstorm dat niet doen. Het was indirect haar schuld dat haar dochter haar kittens zo koud behandelde, maar ze kon er niks meer aan veranderen. Natuurlijk ze wilde wel met haar praten, maar ze wist niet of het er beter van werd. Amberstorm had toen de Clans in de bergen waren ook haar afstand proberen te behouden. Al was dat niet altijd gelukt. Ze betwijfelde of haar dochter dit keer weer zo dichtbij zou komen. Ze had het compleet verpest bij haar en dat begreep ze heel goed, ze had het alleen zo graag anders gezien. Voor haar kleinkinderen, niet voor haarzelf, want zij verdiende het om zo behandeld te worden. Ze schudde haar kop bij de woorden van Falconpaw. “Dat is heel erg lief, Falcon. Alleen ik had het niet moeten doen, het was egoïstisch. Jullie moeder was nog heel jong toen. Ze was te jong om alleen gelaten te worden, mijn kinderen hadden mij nodig en toch ben ik weg gegaan. Ik dacht dat ze beter af waren zonder mij, maar ik wist toen niet hoe enorm fout ik daarbij zat.” Amberstorm was koud en afstandelijk geworden, ze had Mousewish de dood in gejaagd. De band die ze met haar had gehad was sterk geweest en ze had moeten weten dat Mousewish niet zonder haar had gekund. Toen schudde ze nogmaals haar kop. “Ze is niet lastig, ze is gebroken.” Fluisterde ze. “Natuurlijk het geeft haar het recht niet om jullie zo te behandelen, maar ze heeft nooit beter geleerd. Ze heeft geleerd katten op afstand te houden, omdat ze je pijn doen als je ze te dichtbij laat komen.” Even staarde ze in het niets, voordat ze haar kleinzoon weer aankeek. “Het is niet erg om ruzie te maken, ze mag best weten dat het fout is. Alleen probeer haar niet de schuld te geven oké? Het is verkeerd dat is het zeker, alleen soms heeft zij ook gewoon een knuffel nodig.” Ze klopte naast haar. “Kom eens Falconpaw.” De glimlach kwam terug om haar lippen terwijl haar goudgele ogen warm gloeiden.


Family first X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Family first SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimezo 8 dec 2019 - 18:28

Hazel was de belangrijkste familie die hij had op dit moment, in zijn ogen. Ze waren een two-package-deal. Als je vrienden werd met Falcon, werd je ook vrienden met Hazel. Want daar zorgde Falcon wel voor, dat ze meer vrienden kreeg. Dat was tenminste tot ze verdween, dat was namelijk stress voor hem geweest. Vooral omdat ze nergens te vinden was. Zijn instinct riep hem al, dat ze naar de bergen moesten gaan omdat ze naar oma wilde gaan. Maar ze hadden er eerst zeker van moeten zijn dat ze niet ergens in het territorium vast had gezeten. Want anders hadden ze een giga reis gemaakt terwijl dit niet nodig was geweest. Hij snapte het wel hoor, maar toch wist hij gewoon dat ze hier heen was gekomen. Alles in hem riep dat. Brindle schudde haar kop toen hij sprak dat ze het op dat moment misschien wel het beste had geleken om weg te gaan. "Dat is heel erg lief, Falcon. Alleen ik had het niet moeten doen, het was egoïstisch. Jullie moeder was nog heel jong toen. Ze was te jong om alleen gelaten te worden, mijn kinderen hadden mij nodig en toch ben ik weg gegaan. Ik dacht dat ze beter af waren zonder mij, maar ik wist toen niet hoe enorm fout ik daarbij zat." klonk er van de gevlekte poes af, waarop hij langzaam knikte. Hij wist natuurlijk het hele verhaal niet, maar het was in ieder geval interessant om de kant van zijn oma te horen. "Maar terugkijken op je fouten is anders.. Op dat moment vond u dat dat het beste leek.. U heeft toch sorry gezegd tegen mama?" vroeg hij zachtjes aan de poes. Sorry kon niks volledig oplossen, dat wist hij ook wel, maar het kon wel een begin zijn. Want naar wat hij wist was zijn moeder dan vrijwel niet veranderd. "Ze is niet lastig, ze is gebroken." fluisterde zijn oma zachtjes over zijn moeder, waarop hij zijn oren naar achteren draaide. Maar ze deed niks om het beter te maken.. "Natuurlijk het geeft haar het recht niet om jullie zo te behandelen, maar ze heeft nooit beter geleerd. Ze heeft geleerd katten op afstand te houden, omdat ze je pijn doen als je ze te dichtbij laat komen." Wat voor onzin was dat nou weer? Hij had heel veel katten dichtbij zich en die deden hem ook geen pijn! Hij keek weg van zijn oma en draaide zijn oren wat naar achteren. Het maakte toch niet uit wat hij deed, zijn mama duwde hem toch iedere keer weg. "Het is niet erg om ruzie te maken, ze mag best weten dat het fout is. Alleen probeer haar niet de schuld te geven oké? Het is verkeerd dat is het zeker, alleen soms heeft zij ook gewoon een knuffel nodig." Hij keek naar zijn oma en knikte even heel langzaam. Hij had haar genoeg knuffels gegeven toen hij een kitten was. "Maar dat helpt ook niet..." sprak hij zachtjes, terwijl hij zijn oren weer een beetje naar achteren draaide. Het brekende punt van hun relatie was het feit dat Hazelpaw weg was en dat hij de schuld aan zijn moeder gaf. Wat ook deels haar schuld was, daar was hij van overtuigd. De poes klopte naar haar. "Kom eens Falconpaw." klonk er met een glimlach van de poes af, waarop hij naast de poes ging zitten en naar haar keek. "Ja, oma?" vroeg hij met grote blauwe ogen aan haar. Hij had al niet veel echte familie, maar als hij dan echte familie had, dan waren ze speciaal voor hem. Ook al had hij ruzie gehad met zijn mama, ze bleef speciaal voor hem.


그대는 나의 이야기였다
Family first Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Family first UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimema 9 dec 2019 - 14:23

Falconpaw was volwassener dan Hazelpaw, dat merkte ze direct. Waarschijnlijk voelde hij zich verantwoordelijk voor zijn zusje, dat had ze al snel in de gaten door zijn manier van praten. Ze knikte toen hij vroeg of ze sorry had gezegd. “Ja, ik heb mijn excuses aangeboden. Alleen toen was het kwaad al geschiet.” Miauwde ze. Hoe verder ze sprak hoe meer ze het idee kreeg dat Falconpaw het niet eens was met haar woorden. Toch wilde ze het gezegd hebben en hopelijk zou hij er alsnog over nadenken. Dat was alles wat ze kon doen, de rest moest Amberstorm zelf oplossen. Toen gaf Falconpaw aan dat knuffels ook niet hielpen, waardoor ze toch even moest slikken. Had ze zich echt zo van haar eigen kittens afgekeerd? “Misschien dat ze het niet durft te laten zien, maar ik kan me echt niet voorstellen dat het haar helemaal niks doet.” Vervolgde ze tegen haar kleinzoon. Toen nodigde ze hem uit naast haar te komen zitten. Hij keek haar aan en zij kon alleen maar terugkijken. Het was een wonder dat ze ze toch nog mocht ontmoeten. “Je moet weten dat ik er altijd voor jullie zal zijn zo lang ik leef. Ik weet dat de reis ver is, maar mocht er iets zijn waar je echt niet meer uitkomt dan zal ik er zijn. Ik heb twee prachtige kleinkinderen, daar ben ik ontzettend trots op en ik hoop echt met heel mijn hart dat Amberstorm het uiteindelijk ook gaat inzien. Jullie verdienen dat.” Ze legde even toch nog iets wat voorzichtig, omdat ze niet wist of hij het leuk vond, haar kop op die van hem.


Family first X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Family first SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimewo 11 dec 2019 - 20:25

Zijn oma was totaal niet hetzelfde als Amberstorm. Zijn oma was heel erg zachtaardig, terwijl zijn moeder meer hard was. Was dit omdat oma hier was of zat er meer achter? Hij wist het niet. Ergens wilde hij het haar wel vragen, want hij snapte niet waarom ze zo deed. Hoe kon ze zo zijn geworden als haar moeder zo lief was? Maar goed, veel katten snapten ook niet hoe hij niet zoals zijn moeder was geworden, zelfs zijn eigen moeder snapte dat waarschijnlijk niet. Op sommige punten waren ze wel precies hetzelfde, het scheelde bij hem waarschijnlijk grotendeels dat hij de liefde van de clan had gekregen om zich zo te ontwikkelen. Een andere reden kon hij er ook niet bij verzinnen. "Ja, ik heb mijn excuses aangeboden. Alleen toen was het kwaad al geschiet." klonk er van de poes af, waarop hij zijn oren iets naar achteren draaide. Als iemand sorry zei dan kon je vaak toch weer beginnen met terug op te bouwen? Hij wist het niet, hij probeerde ook maar iets te bedenken. Hij haatte het dat er zoveel ruzie was in zijn familie, er zoveel problemen waren in de familie. Hij probeerde alles te fixen en hun familie weer te helen maar dat ging lastig als zijn moeder hem niet toe liet om het te proberen. "Misschien dat ze het niet durft te laten zien, maar ik kan me echt niet voorstellen dat het haar helemaal niks doet." klonk er van zijn oma af, waarop hij langzaam knikte. Toch was hij niet volledig overtuigd en dat was ook wel te zien aan zijn kopje. Je kon ook niks anders verwachtten als je nooit een sprankje liefde had ontvangen van zijn moeder toch? Hij ging naast zijn oma zitten, die hem had uitgenodigd om bij hem te komen zitten en dat deed hij met alle liefde. Zijn oma was aardig, lief. Iets wat niet veel in zijn huidige familie voor kwam, buiten Hazel en hem. "Je moet weten dat ik er altijd voor jullie zal zijn zo lang ik leef. Ik weet dat de reis ver is, maar mocht er iets zijn waar je echt niet meer uitkomt dan zal ik er zijn. Ik heb twee prachtige kleinkinderen, daar ben ik ontzettend trots op en ik hoop echt met heel mijn hart dat Amberstorm het uiteindelijk ook gaat inzien. Jullie verdienen dat." klonk er van de poes af, waarna ze voorzichtig haar kop bovenop die van hem legde en hij zijn kopje meer tegen die van zijn oma aan drukte en begon te spinnen. Hij wist dat de reis lang was, maar hij was blij dat er iemand zou zijn waar hij op kon bouwen, waar hij zonder enige problemen naar toe kon gaan. En dat was heel wat, voor de situatie waar hij in zat. Vooral omdat zij hem misschien wel een beetje begreep, maar vooral ook zijn moeder begreep. "Dankuwel, oma." sprak hij zacht spinnend tegen haar. Hij hoopte alleen niet dat Hazel nu steeds heen en weer ging reizen om dingen aan hun oma te vragen. Hij was er immers ook nog! "Ik hoop ook dat mama het uiteindelijk gaat zien.." fluisterde hij zachtjes. Hij probeerde steeds volwassen te zijn, voor zijn zusje. Hij wilde haar blij hebben, dat was op dit moment het belangrijkste voor hem. Zolang Hazel niet blij en gezond was dan moest hij het gaan oplossen. Amberstorm deed het niet dus hij had de taak volledig op zich genomen. Hij probeerde haar altijd te introduceren aan andere apprentices, zodat ze vrienden zou krijgen, sliep toen ze net in de apprentice den waren dichtbij haar.. Hij deed alles voor haar. En dat zou hij ook blijven doen, want Hazel was te speciaal voor hem om te laten gaan. Ze waren siblings, maar ook beste vrienden en daar zou hij nooit een verandering in willen zien. "Hazel.. het doet haar goed om u te zien." sprak hij zachtjes tegen de poes, terwijl hij zijn blik richtte op zijn poten. Hij was niet genoeg geweest, dat wist hij ook wel. Hij was zo druk bezig geweest met trainen dat ze misschien er aan begon te twijfelen dat zijn liefde genoeg zou zijn. "Ik hoop dat ze nu wat vrolijker wordt zodra we thuis worden... Dat verdient ze.." sprak hij zachtjes terwijl hij zijn oren wat naar achteren vouwde. Altijd maar bezorgd zijn over zijn zusje.


그대는 나의 이야기였다
Family first Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Family first UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimedo 12 dec 2019 - 15:07

Falconpaw begon te spinnen, waardoor er een glimlach rond haar lippen ontstond. Ze sloot kort haar ogen om te genieten van het moment. Quality time met haar kleinzoon zal waarschijnlijk niet zo heel vaak voorkomen. Ze had niet veel tijd met ze, dus genoot ze er elke seconde van. Slokte ze alles van het tweetal op. Elk klein momentje met ze was een cadeautje, een wonder. “Ik zal met haar gaan praten, maar ik kan niks beloven Falcon. Ik weet niet of ze zal luisteren.” Miauwde ze. Amberstorm luisterde niet zo graag meer naar haar en nee ze nam haar het niet kwalijk, zij was immers ook vergeten te luisteren, toen ze had besloten om te vertrekken. Haar ogen kregen weer een warme gloed toen Falconpaw zei dat het Hazelpaw goed deed om haar te zien. “Ik ben blij dat ik toch nog de kans heb gekregen om iets voor jullie te kunnen betekenen. Ik heb haar steeds meer zien ontdooien hier in de bergen. Ik hoop dat ze nu echt weer een jonge kattin kan zijn die weer kan groeien.” Toen knikte ze langzaam. “Ik hoop het ook Falcon, ik hoop het ook. Alleen vergeet je dat zelf ook niet? Vergeet zelf ook niet soms te ontspannen.” Ze gaf hem een lik over zijn kop, zoals ze bij Mouse heel vaak deed. “Je hebt een tante hier in de bergen, ze heet Mouse.” Vervolgde ze toen met een trotse uitdrukking op haar gezicht.


Family first X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Family first SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimeza 14 dec 2019 - 0:05

Hij wist zelf ook wel dat de tijd die hij kon spenderen met zijn oma minimaal was. En niet alleen dat, dit misschien wel eens de eerste en de laatste keer kon zijn dat hij zijn oma ooit zou spreken. Het was raar om te bedenken, hij vond het eigenlijk helemaal niks, maar er was niks om te veranderen. Zijn oma zat nu bij de tribe en hij hoorde bij WindClan. Hij snapte wel dat Hazel hier naar toe wilde gaan, naar oma wilde gaan. Hij was een familiekat. Hij hield er van om omringd te zijn door zijn familie en hier was meer familiale warmte dan dat er in de clan was geweest. "Ik zal met haar gaan praten, maar ik kan niks beloven Falcon. Ik weet niet of ze zal luisteren." klonk er van zijn oma af, waarop hij langzaam en voorzichtig knikte. Zijn moeder luisterde al niet eens naar hem, dus hij betwijfelde het. Hij slikte even en sloot zijn blauwe ogen rustig. Hij hoopte dat ze het ooit zou inzien, eerder dan later. Hij wist dat het moeilijk zou worden en er was een kans aanwezig dat zijn moeder nooit zou gaan veranderen en dat het voor altijd zo zou blijven, maar hij wilde niet zijn moeder opgeven. "Ik ben blij dat ik toch nog de kans heb gekregen om iets voor jullie te kunnen betekenen. Ik heb haar steeds meer zien ontdooien hier in de bergen. Ik hoop dat ze nu echt weer een jonge kattin kan zijn die weer kan groeien." Hij knikte instemmend op de woorden. Hij hoopte het ook. Hij zou er in ieder geval alles aan doen om ervoor te zorgen dat Hazel zich comfortabel weer zou voelen in WindClan. Of in ieder geval dat ze zo door kon blijven doorgroeien. "Ik hoop het ook Falcon, ik hoop het ook. Alleen vergeet je dat zelf ook niet? Vergeet zelf ook niet soms te ontspannen." klonk er van de gekleurde poes af, waarna ze hem een lik over zijn kop gaf en hij even zachtjes spinde. Hij knikte even rustig, waarna een zachte glimlach op zijn kop stond. "Zolang Hazel oké is.. ben ik ook oké." sprak hij rustig tegen de poes met een glimlach op zijn gezicht. Want dat was de waarheid. Hij had de rol van zijn moeder op zich genomen, uit kijkende voor zijn zusje, haar blij houdende en liefde gevend aan haar. Hij probeerde het, om de leegte van hun moeder bij haar op te vullen. En daar buiten had hij natuurlijk nog wel wat vrienden en training om zijn gedachten van hun moeder af te houden, dat was altijd heel erg fijn. "Je hebt een tante hier in de bergen, ze heet Mouse." klonk er met een trotse uitdrukking op haar gezicht, waardoor Falcon naar haar op keek. Mama was daar zeker niet blij mee.. of wel dan? "Ik zal haar binnenkort opzoeken!" sprak hij blij spinnend tegen de poes. Hoe meer familie er was, hoe blijer hij zowat zou worden. Zo zat hij gewoon in elkaar.


그대는 나의 이야기였다
Family first Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Family first UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimedi 17 dec 2019 - 15:37

Zolang Hazelpaw oké was, dan was hij dat ook. Die twee waren wel heel erg aan elkaar gehecht. Wat bewees dat ze altijd alleen elkaar hadden gehad. Was dat ook zo geweest tussen Amberstorm en haar sibs toen zij was verdwenen? Dat was vast anders, want zij had hen eerst wel liefde gegeven. Dus misschien dat het daarom nog harder bij haar dochter was aangekomen. Wie zou het zeggen. Duidelijkheid zou er waarschijnlijk nooit komen. Ze glimlachte toen Falconpaw zei dat hij Mouse zou opzoeken. “Dat zal ze leuk vinden.” Miauwde ze warm. “Hoe gaat het met de andere katten in WindClan, hoe gaat het met Oceanstar?” Brindleleaf had nog niet meegekregen dat ze nu met StarClan joeg. Toen Barksound naar de bergen was gekomen om te vertellen over de dood van haar zus had Oceanstar nog geleefd.


Family first X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Family first SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimedi 17 dec 2019 - 18:39

Het was eindelijk of hij weer volledig was nu hij wist dat Hazel veilig was. Hij had er lelijker door gedaan, door de afwezigheid van zijn zusje. Vooral tegen zijn moeder dan, want daar lag volgens hem alle problemen waardoor dit was veroorzaakt. Niet dat het uiteindelijk erg was, want hij leerde nu veel meer dingen kennen dan dat hij ooit had gedroomd, maar het begin was even een stap terug voor hem geweest. "Dat zal ze leuk vinden." sprak zijn oma warm toen hij had gezegd dat hij Mouse wel zou gaan opzoeken, het was immers familie! Hij kwam er achter dat hij steeds meer en meer familie had. Meer dan dat hij had verwacht dat hij had! "Hoe gaat het met de andere katten in WindClan, hoe gaat het met Oceanstar?" Bij die naam draaide hij zijn oren wat naar achteren en slikte hij even. Oh... dat wist ze natuurlijk niet. "Oceanstar... is overleden." sprak hij zachtjes tegen de poes. "Stallionstar is de nieuwe leader, met Sabrefur als zijn deputy." vervolgde hij zachtjes terwijl hij voorzichtig op keek naar zijn oma. Dit moest vast even iets zijn wat ze moest verwerken, er was immers zoveel gebeurd sinds ze weg was gegaan. "Oceanstar was drachtig geworden.. en de kittens overleden. Zij overleed zelf ook bij de geboorte... Ze heeft haar laatste levens opgeofferd zodat haar kittens konden leven." Hij had nooit echt veel contact met elkaar gehad, maar ja.. Het bleef een klap, voor de hele clan. En vooral omdat hij wel veel contact had met haar kittens, een glimps in het leven van de leader die goed bekend stond in de Clan.


그대는 나의 이야기였다
Family first Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Family first UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimedo 19 dec 2019 - 14:55

Toen Falconpaw zei dat Oceanstar was overleden bleef ze een tijdje stil. Ze begon anders te reageren op de dood van katten die ze lief had gehad. Op Mousewish had ze enorm heftig gereageerd, op Bronzemask enorm verdrietig. Ze zei niks, had even tijd nodig om te realiseren wat haar kleinzoon zei, om het ergens te plaatsen. Ergens waar ze niet te extreem reageerde. Waar ze het langzaam op haar eigen tempo een plekje kon leren geven. Zij was toen nog Oceanbreeze haar mentor geweest. Ze had een band met de kattin opgebouwd, eentje die diep ging. Misschien niet zo diep als met haar familie verbonden door hetzelfde bloed, maar zeker wel een vertrouwensband en wederzijds respect. Zelfs toen Oceanstar hier in de bergen was geweest had ze laten zien dat ze Brindleleaf nog steeds vertrouwde, dat ze haar vergaf voor haar daden. Het had haar heel veel gedaan, om te weten dat er WindClanners waren die haar nog steeds vertrouwden en respecteerden. “Spijtig om dat te horen, ze was een bijzondere kattin een goede leidster voor WindClan.” Alleen het had niet lang zo mogen zijn, net zoals Bronzemask geen leader had mogen worden. Zouden dat ook nog straffen zijn door haar fouten? Nee, zo ver zou StarClan toch niet gaan. Zij had hun band gebroken door weg te gaan, toch was die band nooit echt verbroken geweest. Het was schijn geweest, dat was wel gebleken toen de Clans hier in de bergen waren gekomen. En nu ook weer, met hoe makkelijk ze een voorzichtige band met Hazelpaw en Falconpaw op kon bouwen. Ze zou altijd verbonden blijven met WindClan.


Family first X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Family first SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimevr 27 dec 2019 - 22:44

Toen hij sprak tegen zijn oma dat Oceanstar helaas was overleden was ze even stil. Hij wist niet hoe close ze was geweest met de leader, daarom gaf hij haar even een moment om het te verwerken. Hij wist niet wat hun geschiedenis samen was geweest. Hij wist helemaal niets. Hij vertelde ook maar de reden hoe ze was overleden, aangezien veel katten het een mooie daad vonden hoe ze haar laatste levens was verloren voor haar kittens. Zo'n type was Oceanstar altijd al geweest had hij gehoord van katten. Een moederlijk type. Het was jammer dat ze er niet meer was, maar anders waren de kittens van Oceanstar er niet meer geweest. En dat was ook best iets waar je dan even van moest slikken. "Spijtig om dat te horen, ze was een bijzondere kattin een goede leidster voor WindClan." sprak zijn oma tegen hem, waarop hij even langzaam knikte. Lang had hij haar niet mogen kennen en naast een enkele ontmoeting had hij ook niet veel interactie met haar gehad. Wat best jammer was als hij zo die verhalen allemaal had gehoord. "Dat was ze inderdaad. Ze was een moeder met een warm hart, die koos voor haar kittens in plaats van haar eigen leven." sprak hij zachtjes terwijl hij zijn oren ietsjes naar achteren vouwde. Ze was een kat om te respecteren. Maar iedereen respecteerde haar wel in de clan. "Maar Stallionstar doet het ook goed hoor! Hij is mijn mentor!" sprak hij trots tegen zijn oma met sprankelende blauwe ogen.


그대는 나의 이야기였다
Family first Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Family first UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimewo 15 jan 2020 - 20:50

Bij de volgende woorden van Falconpaw gleed er even een verdrietige uitdrukking over haar gezicht. “Dat heeft ze niet van mij geleerd, ik ben blij dat ze dat instinct gewoon uit haarzelf al had.” Sprak ze toch ietsje bitter. Zij had gedacht dat ze voor haar kittens gekozen had, waaruit was gebleken dat ze veel te jong was geweest om kittens te krijgen. Ze was nog lang niet volwassen genoeg toen om haar moederinstinct te volgen. In plaats van haar eigen kromme gedachtegang. Ze was blij dat ook al was zij haar mentor geweest, Oceanstar haar kittens wel voor alles had laten gaan. Hoe hard dat ook voor haar had uitgepakt. “Ik had ook niets anders verwacht.” Glimlachte ze zwakjes toen hij aangaf dat Sallionstar het ook goed deed. Hij was een stuk jonger dan haar, maar altijd al veel serieuzer geweest dan zij was geweest. “Je zult een goede mentor in hem hebben Falconpaw.” Ze gaf hem een klein duwtje tegen zijn schouder. “Ik heb een schitterend stel kleinkinderen.” Vervolgde ze trots.


Family first X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Family first SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimevr 17 jan 2020 - 16:31

Oceanstar was een moeilijk punt bij zijn oma, dat merkte hij wel door haar manier van laten en doen. Hij wist natuurlijk niet zo goed hoe goed Brindleleaf en Ocean elkaar hadden gekend, maar van haar reactie uit gaande hadden ze elkaar redelijk goed gekend. Een verdrietige gloed kwam er over de kop van zijn oma heen bij zijn woorden. "Dat heeft ze niet van mij geleerd, ik ben blij dat ze dat instinct gewoon uit haarzelf al had." klonk er van de poes af, misschien zelfs wel iets bitter. Hij draaide zijn kopje iets bij die woorden. Ze had het over leren dus.. "Was je Oceanstar's mentor?" Vroeg hij even voorzichtig, maar toch geïnteresseerd. Hoe klein de wereld soms ook kon zijn. Oceanstar was een kat die diep gerespecteerd werd in de clan, eentje waar weinig warriors aan haar beslissingen hadden getwijfeld. Hij vertelde vervolgens dat Stallionstar het goed deed en dat hij zelfs Stallionstar als mentor had gekregen! "Ik had ook niets anders verwacht." klonk er van de poes af, waarop hij even trots glimlachte. Hij vond natuurlijk dat Stallionstar het super goed deed! "Je zult een goede mentor in hem hebben Falconpaw." klonk er, waarna ze hem een duwtje gaf tegen zijn schouder. Hij grinnikte even zachtjes en knikte instemmend. "Dat zeker!" Sprak hij met een brede glimlach tegen de poes. Daar had hij geen enkele twijfels aan. "Ik heb een schitterend stel kleinkinderen." klonk er trots, waardoor hij even warm glimlachte naar de poes en zijn kopje tegen haar aan duwde. "En Hazel en ik hebben een super lieve oma!" sprak hij spinnend tegen zijn oma. En dat zou hij niet zo snel vergeten ook, zelfs als hij nooit meer zijn oma zou gaan zien.
Ɓσ


그대는 나의 이야기였다
Family first Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Family first UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimeza 18 jan 2020 - 20:17

Toen Falconpaw vroeg of ze Oceanstar haar mentor was geweest, knikte ze. “Van toen nog Oceanbreeze en Swanhunt.” Miauwde ze terwijl haar blik even een afwezige glans kreeg. Ze was anders geweest in haar mentorschap dan daarbuiten. Al had ze zelfs daarin soms haar wispelturigheid meegenomen, maar tijdens de trainingen was dat niet erg geweest. Toen was dat juist de goede kant op gevallen. Daarin had ze haar voordeel er mee kunnen doen, waar het in haar beslissingen juist zo verkeerd had uitgepakt. Ze schudde de gedachten weer van haar af en knipperde met haar ogen. Ze had twee katten opgeleid en in WindClan twee nestjes gebaard. Een hele prestatie, maar zo zag zij het niet. Dat Oceanbreeze leader was geworden, misschien ook wel een beetje dankzij haar trainingen, zag ze dat ook niet zo. Oceanstar had het aan haarzelf te danken, omdat ze was geweest wie ze was geweest. Een warme lach sierde haar snoet toen Falconpaw zei dat zij een lieve oma hadden. “Dankjewel Falconpaw, je wilt niet weten hoe goed die woorden mij doen.” Haar stem was vervuld met liefde.


Family first X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Family first SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimema 20 jan 2020 - 14:46

Hij vroeg aan zijn oma of de poes toevallig de mentor was geweest van de overleden leader. Hoe ze over haar sprak, klonk het wel alsof ze de poes beter kende dan dat hij misschien wist. Het was simpelweg een vermoeden, een vraag of het mogelijk kon zijn dat zijn oma de mentor was geweest van de poes. En zijn vermoedens werden bevestigd door de poes, die knikte naar hem. "Van toen nog Oceanbreeze en Swanhunt." klonk er terwijl de glans in haar ogen veranderde naar een iets afwezige glans in plaats van een heldere, duidelijke glans. Een glans die vertelde dat ze luisterde naar het heden, in plaats van bedenkelijk leefde in de gedachten. Hij wist niet waar zijn oma over na dacht. Of ze terug dacht aan de tijd waarin ze dan Oceanbreeze en Swanhunt. Of ze terug kon zien hoe ze toen bij haar waren en hoe ze nu zouden zijn. Oceanstar met sterren in haar vacht en Swanhunt? Hij wist niet goed hoe ze die voor zich dacht. Hij had ook nooit echt met de kat gesproken, dus hij wist ook niet echt hoe hij de kat moest indenken. Ze kwam weer terug, dat merkte hij aan de manier hoe haar ogen weer een levende glans kregen. Hoe ze weer terug kwam naar hem, naar het beeld recht voor haar. Toen hij sprak dat ze de liefste oma hadden, kwam er een warme glimlach op het gezicht van de poes. "Dankjewel Falconpaw, je wilt niet weten hoe goed die woorden mij doen." klonk er een stem gevuld met liefde. Hij vond het heerlijk om zo'n stem te horen met zo'n toon. Iets wat hij niet van zijn moeder kon krijgen, maar dus wel van zijn oma en dat was natuurlijk wel heel erg bijzonder voor hem. Dat was echt een dingetje waarvan hij zei dat hij het soms mistte. "Je hebt ook veel voor ons gedaan, meer dan dat je weet." sprak hij met een warme glimlach tegen de poes, waarna hij even wat meer leunde tegen de poes aan en zijn kopje verstopte zijn kopje in de vacht van zijn oma. Zijn familie waar de warmte was te vinden die familie elkaar hoorde te geven. "Daarom moet u dit ook nooit vergeten, net zoals dat wij het ook nooit zullen vergeten en hier sterkte uit halen!" Sprak hij met een brede glimlach tegen de poes.
Ɓσ


그대는 나의 이야기였다
Family first Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Family first UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimedo 23 jan 2020 - 13:53

Ze spon zachtjes toen hij aangaf dat ze al veel voor ze had gedaan. “Dat vind ik heel erg lief van je Falconpaw, dankjewel. Ik had alleen zo veel meer kunnen doen. Nu moet ik met mijn eigen beslissingen leven en al gaat dat elke dag een stukje beter, het zal nooit compleet vanzelf gaan.” Ze zou altijd de gevolgen blijven voelen. Elke dag dat ze wakker werd. Er was altijd wel iets, al was het soms klein, die haar herinnerde aan haar verleden. Aan wat ze kwijt was. Al had ze hier ook een mooi leven opgebouwd, had ze een mooie dochter erbij gekregen. Dan nog zal haar verleden altijd een deel van haar blijven. “Ik zal jullie zeker nooit vergeten, jullie hebben al een plekje in mijn hart veroverd.” Glimlachte ze warm. “Ik hoop dat Amberstorm ooit zal zien wat voor geluk ze in jullie heeft, wat voor moois ze op de wereld heeft gezet, en dat ze jullie liefde zal gaan accepteren en stopt met het weg te duwen. Dat hoop ik zo, want dat verdien je Falconpaw.” Even kwam de droefheid terug in haar ogen toen ze aan haar WindClan dochter dacht. Het had allemaal zo anders kunnen zijn, maar dat was het niet. Ze hoopte dat Amberstorm daar ooit mee zou kunnen leven. Zoals zij in de bergen had leren leven met haar gemaakte fouten. Ze vroeg niet aan haar dochter om haar te vergeven, maar om het te accepteren en weer te leren om lief te hebben.


Family first X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Family first SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimedi 4 feb 2020 - 0:30

Zijn oma spinde zachtjes toen hij tegen haar zei dat ze al veel voor hen had gedaan. Het leek misschien alsof dat niet zo was maar daar was hij het niet mee eens. Brindleleaf had al zoveel voor hen gedaan, hen laten zien dat familie om elkaar kon geven en dat het niet alleen Hazel en hij tegen de wereld was. Dat soort dingen was kostbaar in een tijd zoals deze en was eigenlijk sowieso altijd al kostbaar geweest. Hij was er blij mee, dat hij mee was gegaan om Hazel te gaan zoeken. Niet dat hij anders niet mee was geweest hoor, maar het was toch weer even een stuk verder dan het windclan territorium door crossen. Het deed wel iets goed voor zijn uithoudingsvermogen, dat dan weer wel. ”Dat vind ik heel erg lief van je Falconpaw, dankjewel. Ik had alleen zo veel meer kunnen doen. Nu moet ik met mijn eigen beslissingen leven en al gaat dat elke dag een stukje beter, het zal nooit compleet vanzelf gaan.” Hij knikte even langzaam en glimlachte zachtjes naar de poes. ”Uiteindelijk vergeeft ze je wel.” Sprak hij met een warme glimlach op zijn snoet. Hij meende het, uiteindelijk zou Amberstorm haar moeder vergeven. Zou ze inzien waarom de poes het misschien had gedaan. Amberstorm zou nooit voor altijd boos op haar zijn, net zoals dat hij nooit altijd boos op zijn moeder zou zijn, al dacht hij dat eerst misschien wel. ”Ik zal jullie zeker nooit vergeten, jullie hebben al een plekje in mijn hart veroverd.” klonk er met een warme glimlach van de poes af, waarop hij breed naar de poes glimlachte. Hij zou zijn oma in de bergen ook nooit vergeten. Dat was zeker. ”Ik hoop dat Amberstorm ooit zal zien wat voor geluk ze in jullie heeft, wat voor moois ze op de wereld heeft gezet, en dat ze jullie liefde zal gaan accepteren en stopt met het weg te duwen. Dat hoop ik zo, want dat verdien je Falconpaw.” klonk er van de poes af, waardoor hij toch wel ietwat natte oogjes kreeg bij de woorden van de poes. ”En jij verdient rust, oma.” sprak hij met een warme, natte glimlach tegen zijn oma. Een zorgzame glimlach. ”Je hoeft je geen zorgen te maken over Hazel en mij. Wij redden ons wel.” Sprak hij met een warme glimlach. ”En maak je ook geen zorgen over mama. Ze komt er wel boven op. Uiteindelijk.” sprak hij met een lichte grinnik 
Ɓσ


그대는 나의 이야기였다
Family first Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Family first UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Family first   Family first Icon_minitimevr 14 feb 2020 - 11:04

Falconpaw miauwde dat ze het haar uiteindelijk zal vergeven. “Ik betwijfel het en ze heeft ook alle recht om mij het kwalijk te nemen.” Vervolgde ze toen rustig. Ze had het verschrikkelijk gevonden, maar inmiddels had ze het geaccepteerd. Ze had er vrede mee dat haar dochter voor altijd boos op haar zou blijven. Haar zou minachten om wat ze had gedaan. Het was logisch, het was niet meer dan logisch. “Maar ik ben blij dat jij er zo over denkt. Jij kent haar nu langer dan dat ik haar gekend heb.” Dat was de harde waarheid. Zij was er maar 5 moons voor de kittens geweest. Met hun 9 moons kenden Hazelpaw en Falconpaw hun moeder langer, waren ze langer om haar heen. “Dus je zult gelijk hebben.” Miauwde ze. Door zijn volgende woorden verzachtte haar blik weer en legde ze haar kop op die van haar kleinzoon. “Rust is vrij lastig in mijn onstuimige leven, maar ik heb het er zelf naar gemaakt. Ik accepteer het nu in ieder geval.” Toen gaf ze hem een lik en keek hem weer aan. “Je bent sterk Falconpaw, daarom geloof ik het direct dat jullie je wel redden.” Glimlachte ze liefdevol.


Family first X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Family first
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water-
Ga naar: