♡ Ex's And Oh's



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ♡ Ex's And Oh's

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Prairiefox
Member
♡ Ex's And Oh's 0e6b1c33a56997a1ebb6f9d6c95ceb72
loïs
70
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Prairiefox
BerichtOnderwerp: ♡ Ex's And Oh's   ♡ Ex's And Oh's Icon_minitimevr 13 dec 2019 - 21:59

One, two, three, they gon' run back to me
Cuz' I'm the best baby that they never gotta keep ♡

Op patrouille gaan was misschien wel haar favoriete verplichting. Ze had haar groepje wat achter zich gelaten zodat ze in alle privacy de grenzen kom markeren. Ze hoefde geen pottenkijkers bij deze bezigheid als het even kon. Zachtjes humde ze een melodietje terwijl ze haar zij langs een steen liet glijden, haar appelgeurtje plakte hier mooi aan vast. Vervolgens liet ze zich in het gras vallen om hier wat rond te rollen. Toen ze opkeek zag ze een kat van een andere clan staan. Een charmante glimlach krulde over haar lippen terwijl ze haar pootje opstak en deze heen en weer zwaaide in een lieve begroeting. "Hey there," miauwde ze zoetjes waarna ze haar kopje iets optilde om te kijken met wie ze te maken had. Haar floppy oortje viel half voor haar oog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafface
Member
♡ Ex's And Oh's DPKsfdL
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leafface
BerichtOnderwerp: Re: ♡ Ex's And Oh's   ♡ Ex's And Oh's Icon_minitimevr 13 dec 2019 - 22:06

Met kalme passen liep hij langs de grens eerder opzoek naar prooi dan daadwerkelijk druk bezig met het markeren van de grens. Zijn blik viel op de rivierclan grens waar een poes had liggen rollen in het gras. Hm? Zijn blik ging langs de rest van de grens, maar er was geen enkele verdere rivierclan kat in de buurt? Wat deed die dan zo ver van haar kamp af om zo open en bloot te gaan liggen? Leafface zag dat ze hem op gemerkt had en dus kwam Leaf maar wat dichterbij en ging op zijn eigen clan territoria op de grens zitten. 'Een goede dag gewenst.' miauwde Leafface vriendelijk tegen haar en bleef verder geduldig aan zijn kant zitten. Een gesprek was nooit weg natuurlijk, maar daarbij behield Leaf wel de code in acht zonder de grens te overschrijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Prairiefox
Member
♡ Ex's And Oh's 0e6b1c33a56997a1ebb6f9d6c95ceb72
loïs
70
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Prairiefox
BerichtOnderwerp: Re: ♡ Ex's And Oh's   ♡ Ex's And Oh's Icon_minitimevr 13 dec 2019 - 22:16

De kat kwam haar kant op, gezellig. Ze wiebelde met haar snorhaartjes door de sterke Thunderclan geur. Wat een serieuze kater, zeg, bedacht ze zich toen ze zijn begroeting hoorde. "Alsof ik tegen een koning spreek," grinnikte ze terwijl ze haar pinkje de lucht instak alsof ze netjes thee aan het drinken was bij de koningin. "Hoe is het, Thunderclanner?" vroeg ze toen met pretlichtjes in haar ogen. Nog steeds lag ze op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafface
Member
♡ Ex's And Oh's DPKsfdL
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leafface
BerichtOnderwerp: Re: ♡ Ex's And Oh's   ♡ Ex's And Oh's Icon_minitimevr 13 dec 2019 - 22:52

Het was best een grappig gezicht dat de poes zich zo op haar gemak voelde in haar eigen territorium. Wat ook normaal hoorde te zijn natuurlijk, maar zo blijven liggen terwijl ze sprak? Dat vond hij wel heel ongewoon, maar toch liet Leafface zich niet van de wijs brengen en luisterde kalmpjes naar haar woorden. 'Het gaat zijn gangetje. En hoe gaat het met jouw?' vroeg Leaf en kon haar pretlichtjes wel zien en hoewel ze haar uiterste teentje omhoog geduwd had kon hij enkel er alleen maar om glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Prairiefox
Member
♡ Ex's And Oh's 0e6b1c33a56997a1ebb6f9d6c95ceb72
loïs
70
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Prairiefox
BerichtOnderwerp: Re: ♡ Ex's And Oh's   ♡ Ex's And Oh's Icon_minitimema 16 dec 2019 - 13:34

Hm, in ieder geval leek de kater tegenover haar geen zuurpruim. Dat was tenminste al iets! Erg vrolijk was hij dan ook niet echt, misschien zat daar nog een verbeterpuntje, maar ach haar hoorde je niet echt klagen. "Met mij gaat alles heel goed, zoals je kan zien," beantwoordde ze terwijl ze haar staart kort over het gras liet glijden. "Mijn vacht glimt en mijn buikje is vol, ik heb niks te klagen." Ze keek kort weer omhoog naar de kater. "Wat is je naam, Thunderclanner? Of moet ik je Thunderclanner blijven noemen?" Ze giechelde kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafface
Member
♡ Ex's And Oh's DPKsfdL
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leafface
BerichtOnderwerp: Re: ♡ Ex's And Oh's   ♡ Ex's And Oh's Icon_minitimedi 31 dec 2019 - 20:00

Of deze kat was echt lui, of ze was onbeschaamd over haar manier van doen... Hm ze was knap dat wel, maar Leafface wist dat hij onmogelijk iets zou kunnen beginnen met een kattin buiten zijn clan. Hm ze was wel door voed dat was zeker en hoewel hijzelf niets te klagen had zou hij dat niet zo openlijk tegen een buitenclanse kat vertellen. Leaf grinnikte wel op haar woorden. 'Wel wel, luiaard als naam zou goed bij je passen, Maar mijn naam is Leafface.' miauwde de gevlekte kater geamuseerd en schudden vrolijk zijn kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Prairiefox
Member
♡ Ex's And Oh's 0e6b1c33a56997a1ebb6f9d6c95ceb72
loïs
70
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Prairiefox
BerichtOnderwerp: Re: ♡ Ex's And Oh's   ♡ Ex's And Oh's Icon_minitimewo 1 jan 2020 - 13:02

Werkelijk, hoe kon het toch dat ze steeds als luilak bestempeld werd? Prairie was letterlijk op patrouille op het moment en alsnog vond meneer tegenover haar dat ze aan het luieren was. Alle vrolijke en lieve emotie die net in haar gezicht gestaan hadden, verdwenen als sneeuw voor de zon. Ijskoud keek ze naar de kater tegenover haar die net het verkeerde knopje ingedrukt had bij de borderline poes. 'Nou meneer Leafface, ik zou maar heel snel teruggaan naar het Thunderclan kamp met je staart tussen je poten want volgens mij ben jij zonet de grens overgegaan en moet ik je daarvan verjagen.' Haar blik gleed naar de poten van de kater die nog netjes aan zijn eigen kant van de grens stonden. Niemand zou dat weten though, alleen hij en zij, en als ze nu in gevecht raakten zou ze snel haar patrouille erbij roepen en hem afschilderen als de slechterik. Eerlijk dit soort dingen waren te makkelijk voor Prairie. Ze zou hem kapot maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafface
Member
♡ Ex's And Oh's DPKsfdL
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leafface
BerichtOnderwerp: Re: ♡ Ex's And Oh's   ♡ Ex's And Oh's Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 19:50

Okay... Leafface zag hoe ze omdraaide als een blad in de wind. Toch liet hij zich niet door haar intimideren. Leaf wist dat hij netjes op zijn eigen grond stuk zat en zij lag wat verder beneden hem. 'Ik ben en kat die zich zo gemakkelijk zal laten weg sturen. Zeker niet als het een mede warrior is. Mocht je een commandant te zijn geweest zou ik wellicht misschien weg gegaan zijn, maar aangezien jij dat niet bent en ik op mijn eigen territorium sta heb je al helemaal niets over mij te zeggen tenzij je ons territorium in zou willen pikken? Dan zal ik je weg moeten jagen.' zijn stem klonk vriendelijk en hoewel zijn houding verder niets verried voelde Leafface zichzelf warm worden onder zijn vacht. Als deze kat zou willen vechten zou hij geen moeite doen om haar tegen te houden zodra ze ook maar 1 haartje over de grens zou zetten, maar zoals altijd probeerde de gevlekte kater het altijd eerst met woorden dan met klauw en knauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
♡ Ex's And Oh's
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: