I still live for you



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I still live for you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Falconstrike
Member
I still live for you SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: I still live for you   I still live for you Icon_minitimeza 14 dec 2019 - 0:10

Hij had eindelijk wat tijd en dat betekende, dat hij zijn belofte ging vervullen. Er waren dan geen bloemen, maar hij vond dat Gorse een pauze moest hebben van zijn moeder. Zijn moeder zou toch niet naar hem toestappen dus dan was Gorse ook even veilig. Hij wilde zijn moeder er nog een keer over spreken, want ze moest het niet er op gokken dat ze ermee weg zou komen als ze Gorse niet goed behandelde. Dat had ze ook niet gedaan met hem of met Hazel, dus hij zou ervoor gaan zorgen dat ze het dubbel zo hard terug zou krijgen. Maar goed, hij zou eindelijk wat dingen met Gorsepaw buiten het kamp gaan doen! Want ook hij vond het leuk om even iets anders te doen en dan vooral: Tijd spenderen met zijn beste vriend en broertje. Dat was waarschijnlijk nog het raarste om te denken, dat ze nu broers waren. Hij vond het niet erg hoor, hij was toch al heel erg close met Gorsepaw dat hij hem als familie beschouwde. Dus er aan wennen hoefde hij ook niet, daar waren ze al close genoeg voor. Blij stapte hij de den in, met een grijns op zijn gezicht. Hij was hier nu net een aantal dagen uit, maar echt missen deed hij nog maar een heel klein beetje. Hij stopte bij het nest van Gorse en porde de kater voorzichtig tegen zijn schouder. "Gorse... Goooorse.. Wakker worden." sprak hij zachtjes tegen de kater terwijl hij hem porde. Wakker worden!
- Gorsebaby <3
en ze zijn nu nog in de app den! :>


그대는 나의 이야기였다
I still live for you Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gorsepaw
StarClan
I still live for you Unknown
Renske
538
Actief
⋆ Innocent people are not fools. They just think everyone has a heart ⋆

CAT'S PROFILE
Age: ▸ Died at 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Gorsepaw
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimewo 18 dec 2019 - 1:01


Hoe laat was het? Het voelde nog nacht. Hij lag in zijn zachte mos, dicht tegen die van Heatpaw aan geparkeerd. Aangezien Falconpaw enkele dagen geleden was vertrokken uit de apprentice den om bij Routnose te gaan wonen, hing hij heel erg aan zijn enige andere vriend die nog in de apprentice den sliep. Hij vond het heel jammer dat hij maar enkele dagen echt samen met Falconpaw apprentice had kunnen zijn, maar hij was ook ontzettend trots op zijn vriend die nu een heel speciaal pad zou gaan bewandelen. Toevallig droomde hij daar dan ook net over, Falconpaw met sterren in zijn vacht tussen gezichtloze katten van StarClan. Of nou ja, hoe hij StarClan in zijn dromen voorstelde. Een prachtige plek, mooier dan iets op aarde zelf. Want dat had papa verteld, dat het fantastisch was geweest. Maar opeens werd hij weer met zijn poten op aarde gebracht toen hij een poot tegen hem aan voelde porren. ‘Huh?’ bracht hij slaperig uit toen zijn ogen langzaam open kwamen. Maar hij was meteen klaarwakker toen hij in het vrolijke gezicht van zijn vriend keek. ‘Falconpaw!’ riep hij verrast uit. Waarna hij snel om zich heen keek of hij niet iemand wakker had gemaakt met zijn gemiauw. Maar vrolijk keek hij naar zijn vriend toen hij hem een kopje als begroeting gaf. ‘Wat doe je hier?’ fluisterde hij toen. Hij vond het helemaal niet erg hoor door hem wakker gemaakt te worden. Hij had een brede lach op zijn gezicht en keek hem enthousiast aan.



I still live for you Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
I still live for you SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimewo 18 dec 2019 - 23:29

Gorse lag nog te slapen en dat had hij natuurlijk nog wel verwacht. Vooral als het aan het begin van je apprenticeschap was, dan wist moest je nog in het ritme komen van een apprentice en een warrior, dus dan kon het nog wat moeilijker zijn voor de kater om goed wakker te worden. Dat had hij ook aan het begin wel veel last van, maar hoe langer je apprentice was hoe beter het zou gaan.'Huh?' bracht de rood-witte kater slaperig uit tegen hem toen hij hem wakker probeerde te maken. Ja het was even lastig maar uiteindelijk zou de kater toch wel door hebben dat hij echt wakker moest gaan worden? 'Falconpaw!' klonk er toen, luid en verrast van de rood-witte kater af. Hij dook meteen wat ineen door het geluid die er klonk door de den heen en keek meteen om zich heen of er andere apprentices wakker geworden waren. Gelukkig leek het heel erg mee te vallen, sommigen die draaiden zich om en gingen gewoon weer verder slapen. Zijn vriend glimlachte naar hem en hij glimlachte warm terug, waarna hij zijn vriend halverwege ontmoette met het geven van een kopje. 'Wat doe je hier?' fluisterde zijn vriend tegen hem, waardoor hij even warm naar zijn vriend glimlachte. Gelukkig leek de kater niet boos te zijn omdat hij hem had wakker gemaakt van zijn slaap, sommige katten konden daar totaal niet tegen, maar Gorsepaw keek hem aan met een brede glimlach op zijn gezicht en een enthousiaste blik in zijn ogen. "Zin om mee op stap te gaan? Jij en ik?" fluisterde hij zachtjes tegen zijn vriend meet sprankelende blauwe ogen. Hij kwam rustig weer wat meer overeind en wenkte de kater mee naar buiten. Hij trippelde naar buiten toe en ging rustig zitten, wachtende tot zijn vriend ook naar buiten zou komen. Hij zou hem wel even de tijd geven om goed wakker te worden en zich klaar te maken. Toen zijn vriend er eindelijk was glimlachte hij breed naar de kater. "Ik had het je beloofd om samen een keer op stap te gaan.. en nu heb ik nog niks te doen.." sprak hij met een brede glimlach tegen de kater, met glinsteringen in zijn ogen. Avontuur!


그대는 나의 이야기였다
I still live for you Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gorsepaw
StarClan
I still live for you Unknown
Renske
538
Actief
⋆ Innocent people are not fools. They just think everyone has a heart ⋆

CAT'S PROFILE
Age: ▸ Died at 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Gorsepaw
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimeza 21 dec 2019 - 0:10


Gorsepaw keek met grote ogen naar zijn vrolijke vriend. Hij wilde mee op stap, zij, saampjes, met zijn twee? Oh ja! Daar had hij al zo lang naar uitgekeken. Het was er nog niet van gekomen maar nu konden ze misschien samen eindelijk een keer wat leuks doen! En hoefde hij even niet te denken aan trainingen, moeilijke regels en zich te gedragen. Nee, bij Falconpaw kon hij helemaal zichzelf zijn. Hij knikte dan ook hevig. ‘Ja, ja heel graag!’ fluisterde hij opgewonden. Hij sloop zijn nest dan ook uit en met een opgewonden giechel sloop hij achter Falconpaw de den uit. Eenmaal buiten schudde Gorsepaw het mos van zijn vacht en keek met glimmende ogen naar zijn vriend. Hij keek met een grote grijns naar de rood-witte kater. Hij had niets te doen! Top! Dan kon hij ook wel even weg. Hij zou toch pas later op de dag gaan trainen. En als Falconpaw even niet met Routnose hoefde te leren over waarschijnlijk allemaal ingewikkelde dingen, konden ze samen even hun koppen leeg maken. ‘Dat lijkt me fantastisch!’ miauwde Gorsepaw opgewonden. Hij strekte zich even uit, waarna hij zijn pels nog een keer los schudde. Nou, hij was er klaar voor hoor! Gorsepaw had helemaal geen last van ochtendhumeur, helemaal niet als ze wat leuks zouden gaan doen. ‘Waar wachten we op? Laten we gaan!’ sprak hij met een vrolijke lach op zijn gezicht. En met die woorden rende hij naar de tunnel om naar buiten het kamp te gaan.



I still live for you Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
I still live for you SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimevr 27 dec 2019 - 22:54

Hij wist dat Gorse een aardig schema had, hij had niks anders verwacht van zijn moeder die hem aan het trainen was. Hij zou waarschijnlijk erg strict opgeleid worden, iets waar hij niet helemaal zeker van was dat het goed was voor zijn beste vriend, voor zijn broertje. Het was nog steeds onwennig om Gorse zijn broertje te noemen in zijn gedachten, maar het was geen naar gevoel wat hij erbij kreeg. Hij was immers altijd al wel close geweest met de jongere kater. Hij beschouwde hem ook echt als familie, maar nooit had hij gedacht ook echt familie te worden van de kater. Hij was er wel trots op, dat wel. Hij ging zich er niet anders door gedragen, want ja, zelfs voordat ze echt broers zouden zijn, zou hij er alles aan doen om de kater te beschermen en blij te maken. Dat gevoel was zeker niet veranderd. 'Ja, ja heel graag!' fluisterde hij opgewonden tegen hem, voordat hij de apprentice den verliet om Gorse even de tijd te geven om goed wakker te worden. De apprentice den waar hij tot voor kort ook in had gelegen. De kater volgde hem echter vrijwel meteen, waardoor hij met een warme glimlach om keek naar de kater. 'Dat lijkt me fantastisch!' klonk er van de kater af toen hij voorstelde om samen met de ander op stap te gaan. Ze hadden allebei nog niks te doen, dus het was het meest ideale moment om te vertrekken, voordat zijn moeder hem wel voor zijn neus wegkaapte. Dat zag hij namelijk ook wel weer gebeuren. 'Waar wachten we op? Laten we gaan!' klonk er van zijn vriend af, waarna hij naar de tunnel begon te rennen. Falcon grinnikte even, waarna hij ook begon te rennen, het kamp uit. Helaas zouden er nu geen bloemen zijn of iets in die trant, maar toch gezellig met zijn beste vriend en broer op stap gaan, er was niets anders wat hij nu liever zou gaan doen. Eenmaal buiten het kamp vertraagde hij zijn pas rustig, waarna hij rustig zijn staart ook iets liet hangen. "En? Geniet je een beetje van het apprenticeleven?" vroeg hij aan Gorse met een rustige glimlach. Anders moest Falcon even streng met bepaalde katten gaan spreken hoor.


그대는 나의 이야기였다
I still live for you Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gorsepaw
StarClan
I still live for you Unknown
Renske
538
Actief
⋆ Innocent people are not fools. They just think everyone has a heart ⋆

CAT'S PROFILE
Age: ▸ Died at 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Gorsepaw
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimema 30 dec 2019 - 0:05


Gorsepaw staarde naar de velden die nu nog eeuwig leken. Hij was nog nauwelijks bij de grenzen geweest. Alleen op zijn tour met Amberstorm, maar op zichzelf bleef hij er veilig bij uit de buurt. Hij vond het verder ook maar niets. Hij wilde ook geen ruzie en na de Gathering had hij genoeg vreemde katten voor een maan gezien! Nee, hij wilde gewoon blij genieten, het territorium was groot genoeg voor zichzelf. Hij vertraagde in een rustige pas en viel hij in het ritme van Falconpaw zijn stappen. Gorsepaw, ondanks dat hij een stuk jonger was, viel helemaal niet zo uit toon bij zijn vriend. Gorsepaw was best groot. Hij was de grootste van al zijn broertje en zusjes. Hij had een bredere schouderpartij, grotere poten. Hij was eigenlijk gewoon wat lomper vergeleken met het slanke, atletische lichaam van zijn vriend. Dus van veraf zou je bijna kunnen zeggen dat ze écht broers waren. Maar eenmaal dichterbij zou je duidelijk de verschillen kunnen aanwijzen. Gorsepaw verschilde sowieso wel van de andere apprentices. Maar zijn papa was ook groot, dus hij dacht dat het daar wel van kwam. Hij keek naar zijn vriend toe hij hem wat vroeg. ‘Oh ja het is prima! Ik mis slapen met mijn familie, maar ik heb Heatpaw,’ miauwde hij rustig. Dat was immers één van de grote veranderingen. ‘Maar.. maar het trainen is wel oké. Ik heb nog niets gevangen, maar ik doe wel heel erg mijn best!’ begon hij te vertellen. Bij Falconpaw was het nooit moeilijk om te praten. Hij had dan geen filter, hij hoefde niet bang te zijn. Hij kon hem altijd alles vertellen. Dus voor zijn vriend kon hij een open boek zijn. En natuurlijk zei hij niet dingen die hij misschien beledigend zou vinden. Niet dat hij ooit gemeen over Falconpaw zou kunnen zijn! Want hij was zijn allerbeste vriend.



I still live for you Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
I still live for you SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimema 30 dec 2019 - 22:04

Falcon en zijn vriend waren nu broers geworden, maar buiten de vachtkleur waren er zat verschillen tussen hen. Ze hadden de soortgelijke witte markings, dat wel, maar een andere kleur ogen en het meest belangrijke wel: de bouw was compleet anders. Maar dat maakte hem niet uit. Het was nog steeds zijn broer. Zelfs als de kater niet echt zijn fysieke broer was, voelde het wel zo mentaal. En dat zou niet zomaar veranderen en dat wist hij ook wel. 'Oh ja het is prima! Ik mis slapen met mijn familie, maar ik heb Heatpaw,' Hij glimlachte op die woorden misschien wel ietsjes verdrietig, want normaal had hij daar ook nu bij gelegen, daar hadden ze samen zo naar uit gekeken, dat ze samen met z'n drieën in de den konden liggen. Dus het was best jammer dat dat nu niet meer kon, dat er nu iets tussen was gekomen waardoor ze het moesten laten gaan. Hij sliep nu in een andere den, met Routnose, en dat vond hij ook totaal niet erg, maar hij had net zo lief ook met Gorse willen slapen. 'Maar.. maar het trainen is wel oké. Ik heb nog niets gevangen, maar ik doe wel heel erg mijn best!' klonk er van de kater af, waarop hij warm begon te glimlachen. Hij had ook die enthousiasme gehad met jagen, hij hoopte alleen maar dat het bij Gorse beter af ging dan bij hem. "Ach, maak je geen zorgen over het jagen goed? Ik was ook pas acht manen toen ik mijn eerste prooi had gevangen." sprak hij met een warme glimlach tegen de kater. Ja zijn eerste prooi was met Stallionstar geweest, in de velden toen hij een fazant had gevangen. Hij was er erg trots op geweest, zijn allereerste prooi en dan ook nog eens zo'n goede prooi! Dankzij Stallionstar was het gelukt. En daarna was het een eekhoorn... en een muis! Dat waren zijn eersten en laatsten prooien zo ongeveer. Dus nee, voor jacht tips moest de kater zeker niet bij hem gaan komen. Want jagen was zeker niet zijn sterkste punt, maar als de kater een keer met hem wilde gaan sparren of iets in die trant dan was hij zeker wel klaar voor de kater om iets te doen! Vechten kon hij namelijk wel helpen. Andere dingen moest hij echt wel via zijn moeder gaan doen. "Oh! Routnose zei ook dat je een keertje mocht blijven slapen in de medicine cat den als je dat leuk vindt!" Sprak hij met twinkelende ogen tegen de kater. Dat was toch een super leuk idee?? Of niet dan?


그대는 나의 이야기였다
I still live for you Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gorsepaw
StarClan
I still live for you Unknown
Renske
538
Actief
⋆ Innocent people are not fools. They just think everyone has a heart ⋆

CAT'S PROFILE
Age: ▸ Died at 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Gorsepaw
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 0:43


Gorsepaw stapte vrolijk door naast zijn vriend. Hij wist niet eens waar hij heen zou gaan. Ze leken niet echt een plan te hebben. Maar dat was niet erg, hij was met Falconpaw en dat maakte het goed. Hij was verbaasd om te horen dat Falconpaw er ook heel lang over had gedaan om een prooi te vangen. En hij had ook nog wel zijn vader als mentor gehad! Misschien was het dan helemaal niet zo raar om er iets langer over te doen. Hij was nu al bijna vergeten dat Falconpaw eigenlijk ook nog normale apprentice was geweest. Het voelde nu al bijna alsof het altijd al zo was geweest dat hij medicine cat apprentice was geweest. Ze hadden ook echt maar een paar dagen samen kunnen slapen, want een paar dagen na zijn ceremonie werd Falconpaw opeens medicine cat. En daarvoor was hij heel lang weg geweest in de bergen om Hazelpaw te zoeken. Hij had zijn vriendje zo erg gemist en dan was hij er eindelijk weer, moest hij weer verhuizen. Maar kennelijk moest het zo gaan. En bovendien, als StarClan altijd al een pad als medicine cat voor hem had uitgestippeld, hoefde hij ook helemaal niet te kunnen jagen. Opeens voelde Gorsepaw zich wat minder zeker dat hij er wat langer over deed. ‘Maar jij was medicine cat, StarClan wist vast al dat je beter moest zijn in iets anders,’ miauwde hij met een vrolijke glimlach op zijn gezicht. Falconpaw zou leren over kruiden en planten en hoe hij anderen beter kon maken. En bovendien zou hij kunnen leren over StarClan, kunnen praten met StarClan. Maar opeens had Falconpaw een heel leuk voorstel. In de medicine cat den slapen? Dat klonk heel leuk! ‘Oh ja, dat lijkt me heel leuk! Super gezellig, dan kunnen we de hele avond kletsen,’ miauwde hij vrolijk. Hij keek naar zijn vriend en snorde even dankbaar. Dat leek hem heel leuk! En hij kende Routnose ook nog helemaal nog niet zo goed. Ze leek ontzettend lief, dus hij wist zeker dat ze een goede mentor voor zijn beste vriend zou zijn.



I still live for you Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
I still live for you SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimedi 14 jan 2020 - 1:32

Hij was blij dat hij eindelijk met zijn beste vriend op stap kon gaan. Gewoon met z'n tweeën, een feestje was het gewoon om met hem op stap te kunnen gaan. Hij vond het super leuk dat Gorse ook tijd had. En het was niet dat zijn moeder direct weer boos op hem zou gaan worden omdat hij Gorse had meegenomen. De vorige ontmoeting tussen hem en zijn moeder was namelijk bijna uitgelopen op fysiek geweld, iets waar het gelukkig niet mee was geëindigd. Anders wist hij niet zeker wat er dan gebeurd was. Anyway, hij verzekerde aan Gorse dat het niet erg was dat hij nog niet zo goed kon jagen. Hij had er ook langer over gedaan dan de meeste apprentices en dat was ook geen slecht iets. Katten keken er daardoor niet slechter naar hem of iets in die trant. Ja, je kon er misschien alleen iets langer over gaan doen om warrior te worden, maar niet iedereen werd warrior op 12 manen! Er waren zat katten die door problemen langer door moesten gaan. Je kon gewoon niet perfect zijn in alles! 'Maar jij was medicine cat, StarClan wist vast al dat je beter moest zijn in iets anders,' klonk er met een vrolijke glimlach op het gezicht van Gorse, waarop hij even zachtjes grinnikte en zijn kopje iets schudde op zijn woorden. Dat was niet wat Routnose hem had verteld. "Ik moet nog steeds jachttrainingen en vechttrainingen volgen hoor." Sprak hij met een grinnik in zijn stem tegen de rood-witte kater. "Net zoals dat Lizardpath nu is afgetreden, ik moet het wel kunnen. En als ik ooit zal aftreden dan moet ik kunnen jagen! En mezelf en anderen verdedigen." Al was dat laatste zelfs voor nu al heel erg belangrijk en daar was hij ook heilig van overtuigd dat het belangrijk was voor hem om goed te leren vechten. Jagen was een extra bijzaak. Hij was tenminste al heel erg blij dat hij nog vechttrainingen zou krijgen. En of dat nou van Stallionstar was of van iemand anders, hij was blij dat hij ze zou gaan krijgen. 'Oh ja, dat lijkt me heel leuk! Super gezellig, dan kunnen we de hele avond kletsen,' klonk er van Gorsepaw af toen hij had verteld dat Routnose had verteld dat hij een keer zijn vrienden over mocht hebben voor een slaappartijtje. Het was dan wel even kijken wanneer de minste katten in de den waren natuurlijk, het moest niet zo zijn dat ze de zieken en gewonden gingen storen! "Jaa! En spelletjes spelen tot diep in de nacht." sprak hij grinnikend tegen de andere rood-witte kater.
Ɓσ


그대는 나의 이야기였다
I still live for you Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gorsepaw
StarClan
I still live for you Unknown
Renske
538
Actief
⋆ Innocent people are not fools. They just think everyone has a heart ⋆

CAT'S PROFILE
Age: ▸ Died at 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Gorsepaw
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimema 20 jan 2020 - 0:29


Gorsepaw was helemaal verwonderd dat Falconpaw zei dat hij ook gewoon nog moest jagen en vechten. Dat wist hij niet! Hij zag Routnose nooit jagen. Maar het klonk logisch. Als hij misschien ooit niet meer medicine cat kon zijn, dan moest hij gewoon ook nog een warrior kunnen zijn. Hij zou het niet aan kunnen zien dat Falconpaw dan maar elder moest worden ofzo. Maar liever had Gorsepaw dat helemaal niets daarvan zou gebeuren. Hij wilde gewoon dat zijn vriend medicine cat zou blijven. En hij zou de beste ooit worden! Hij zou vast allemaal belangrijke tekenen zien en de clan begeleiden en beschermen. En bovendien iedereen beter kunnen maken! Gorsepaw wist het zeker. StarClan had hem uitgekozen en ze hadden altijd gelijk. ‘Wat leuk! Misschien kunnen we dan ooit toch nog eens samen trainen,’ miauwde Gorsepaw met een vrolijke lach op zijn snuit. Hij keek vrolijk op naar de rood-witte kater. Ja! Dat leek hem wel leuk. Misschien konden ze ooit nog eens samen een haas vangen. Of eens lekker sparren met elkaar. Hij had geen idee of hij ooit goed zou worden in die dingen, maar hij zou zijn best doen. Maar eerst had hij slaapfeestjes om naar uit te kijken. Hij knikte dan ook enthousiast. ‘Oh, dat zou geweldig zijn!’ Een brede grijns stond op zijn snuit. En nu ze het over spelletjes hadden... De dag was nog jong, dus ze konden eerst nog wel even buiten spelen! ‘Ik race je naar de outlook rock!’ kirde Gorsepaw toen vrolijk. Hij keek met een beetje een uitdagende grinnik naar de medicine cat. Zou hij ook nog weten hoe hij hard moest rennen? Dat was immers ook nog training van het worden van een Moor Runner. ‘De laatste die er is moet een maan teken van de elders weghalen!’ En met die woorden spurtte de jonge kater weg. Tussen het lange gras door, op weg naar de grote rots hoog in hun velden.



I still live for you Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
I still live for you SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimewo 22 jan 2020 - 15:58

Hij was er wel heel erg blij mee toen hij hoorde dat hij gewoon ook zijn normale training moest doen, maar dat betekende ook dat hij nog heel erg veel moest leren. Het betekende dat hij nog een tijdlang moest leren en hij had ook niet verwacht dat hij zijn naam precies op 12 manen zou gaan ontvangen, dat wist hij al lang, maar hij wist wel dat hij een lange weg nog te gaan had om een medicine cat te worden en dat hij nog veel obstakels zou gaan krijgen op zijn weg naar medicine cat. Hij hoopte dat niet alleen Stallionstar hem dingen zou gaan leren, maar dat hij ook in de leer kon gaan bij andere katten. Hij vond het fijn om zo verschillende technieken te zien en te kijken welke het beste bij hem paste. Iedereen vocht en jaagde immers net even iets anders dan een andere kat. Hij had al een mentor, Routnose, daar buiten wilde hij dingen leren van katten die klaar stonden om hem te beleren. 'Wat leuk! Misschien kunnen we dan ooit toch nog eens samen trainen,' klonk er van de rood-witte apprentice af, waarop hij even enthousiast knikte. Zijn jaagsessies zouden misschien wel rond hetzelfde niveau zitten als die van Gorse, aangezien zijn vechttechnieken toch echt wel beter ontwikkeld waren dan zijn jaagtechnieken, leek het hem niet handig om met Gorse vecht dingen te gaan doen. Niet nu tenminste, misschien als hij wat meer getraind had. Hij hoopte wel dat ze vaker dingen konden gaan doen samen, dat wel. En toen ging hij het over zijn slaapfeestje hebben die er aan zou gaan komen, want Routnose had immers gezegd dat het goed was om een keertje dat te doen. 'Oh, dat zou geweldig zijn!' klok er van de kater af met een brede grijns op zijn snuit. Kijk, daar deed hij alles voor en dan zouden ze ook nog eens super veel plezier hebben samen! 'Ik race je naar de outlook rock!' klonk er toen opeens vrolijk van de kater af, waarna de kater met een uitdagende grinnik naar hem keek. 'De laatste die er is moet een maan teken van de elders weghalen!' klonk er waarop de kater weg begon te spurtten en Falcon even gierde van het lachen terwijl hij zelf ook een sprintje in begon te zetten. Rennen en snelheid? Precies zijn ding. Met zijn lange poten, in verhouding tot zijn lichaam, kon hij grote stappen zetten. Lange stappen die bij sprinten erg goed van pas kwamen. "Je bent vergeten dat ik al veel langer ren hier!" riep hij even met een grinnik, waarna hij het tempo nog meer op voerde. Hij kon hard rennen, maar hij had ook al het uithoudingsvermogen op kunnen bouwen die hij nodig had om hard te rennen. Hij had hier toch al bijna drie manen hard gerend, terwijl de andere kater nog niet eens een maan bezig was met trainen. Hij liet zich er echt niet door verslaan hoor! "Wees er maar klaar op om de teken te verwijderen!" lachte hij luid terwijl hij door racete richting de outlook rock
Ɓσ


그대는 나의 이야기였다
I still live for you Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gorsepaw
StarClan
I still live for you Unknown
Renske
538
Actief
⋆ Innocent people are not fools. They just think everyone has a heart ⋆

CAT'S PROFILE
Age: ▸ Died at 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Gorsepaw
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimewo 5 feb 2020 - 22:17

Trainingen, slaapfeestjes. Zijn leventje was goed met zijn beste vriendje aan zijn zijde. Ook al volgde ze nu niet meer hetzelfde pad, en was Falconpaw op weg naar een hele bijzondere bestemming. Gorsepaw volgde die van een normale warrior, een Moor Runner, al vond hij dat al meer dan genoeg. Hij was er alleen nog niet zo goed in. Hij kon nog niet zo goed jagen, of heel erg hard rennen. Maar hij deed goed zijn best en hij was ook nog maar net begonnen. Hij kon beter worden! Dus hij zou doorzetten, net zolang totdat hij ook goed kon jagen. Zo lang hij maar niet de tunnels in hoefde, alles behalve dat. Hij rende er vandoor, en Falconpaw scheurde achter hem na. Hij schreeuwde dat hij al langer rende en dat hij klaar moest worden om teken te verwijderen. Gorsepaw haalde eens diep adem en probeerde zijn passen te verlengen en nog groter en verder te springen. Het spieterige gras schoot onder zijn poten, alles leek een waas te worden. Totdat er opeens een rode waas aan hem voorbij schoot. Wauw! Falconpaw was echt heel snel. Gorsepaw wilde alleen niet direct opgeven en probeerde zijn vriend zo snel als hij kon te achtervolgen. Maar het was al een verloren strijd. De afstand tussen hen werd alleen maar groter. Toen de outlook rock dichterbij kwam zag Gorsepaw alleen nog maar het puntje van de staart van zijn vriend. Oh nee, hij had zijn eigen graf gegraven! Nu mocht hij echt straks nog voor eeuwig teken uit de vacht van de elders halen! Nou ja, dan had hij in ieder geval een excuus om naar de medicine cat den te komen om muizengal op te halen. Hijgend hield hij de achtervolging in stand, hopende dat hij niet te erg zou verliezen.



I still live for you Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
I still live for you SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimevr 7 feb 2020 - 18:00

Voordat hij het pad van medicine cat apprentice ging bewandelen, bewandelde hij het pad van een Moor Runner. En zelfs met de moon er tussen die hij niet hier had getraind maar in de bergen en onderweg, had hij alsnog een moon voorsprong op de kater. En hij had een aardige uithoudingsvermogen ontwikkeld door het verre stuk naar de bergen te lopen en daarbij ook nog eens veel moest klimmen daar. Het hielp zijn snelheid verschrikkelijk erg, dus hij had er alleen maar voordeel uit gehaald. Zijn lange poten schoten door het gras heen, zijn lichaam op een optimale snelheid brengende tot hij even naar achteren keek en hij Gorse niet eens meer goed kon zien. Een rode blob in de verte. Oeps? Hij vertraagde iets, om Gorse niet al te erg te laten verliezen, tot hij bij de Outlook Rock kwam en de steen aan tikte met zijn poot met een brede glimlach op zijn gezicht en al hijgend. ”Al spijt dat je me had uitgedaagd?” Sprak hij met een speelse grijns op zijn gezicht toen de andere apprentice ook bij de Outlook Rock kwam. Nu kon de kater lekker een maan lang de teken van de elders af gaan plukken, haha! Dan had hij tenminste niet nog een extra taak om te doen en goed, hem kennende, zou hij Gorse ook wel een beetje helpen. Hij was niet zó gemeen. ”Al zin om te gaan plukken?” Sprak hij speels met een wenkbrauw wiebel tegen de andere apprentice.
Ɓσ


그대는 나의 이야기였다
I still live for you Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gorsepaw
StarClan
I still live for you Unknown
Renske
538
Actief
⋆ Innocent people are not fools. They just think everyone has a heart ⋆

CAT'S PROFILE
Age: ▸ Died at 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Gorsepaw
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimedi 18 feb 2020 - 16:49

Gorsepaw was ver in de achterstand toen hij Falconpaw probeerde te volgen. Hij leek echt op een klunzige, lange slungel in vergelijking met Falconpaw, die als een haas door de velden heen schoot. Gorsepaw was gewoon blij dat hij nog niet op zijn bek was gegaan. De Outlook Rock kwam in zich en Falconpaw stond er al te wachten toen hij aankwam. Hijgend vertraagde hij zijn pas voordat hij er al goed en wel was en in een drafje kwam hij bij zijn beste vriend aan, die het hem breed grijnzend nog eens inwreef. Gorsepaw gniffelde en liet zich in het dorre gras vallen. ‘Best wel,’ miauwde hij hijgend. Hij blies eens hard tegen het gras, waarna hij met een schuin oog naar Falconpaw keek die het nog eens lekker benadrukte dat hij een maan lang in de vacht van de elders mocht gaan zitten. Brr. Abysshowl voor een maan, ze mochten hem wel direct naar StarClan dragen. Hij rolde op zijn rug en keek Falconpaw op de kop aan. ‘Super veel!’ miauwde hij sarcastisch, waarna hij speels een bootje naar zijn kin begon te slaan. ‘Maar no-way dat ik jouw teken ga plukken,’ miauwde hij, waarna hij een walgend gezicht trok. Hij had nu al zin om elke dag met zijn klauwen in klittende vacht te gaan zitten. Niet dat de elders niet aardig waren... maar het waren elders. Toch, had hij wel weer een excuus om niet te gaan jagen! Misschien was hij als professioneel teken-plukker wel nuttiger.



I still live for you Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
I still live for you SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimedo 20 feb 2020 - 23:05

Gorse moest vast en zeker weten dat hij een gigantische fout had begaan door hem uit te dagen. De kater had dan wel een voorsprong gehad, maar zelfs daarmee had hij de kater ingehaald en zelfs dik ingemaakt. Hij was dan stiekem ook wel een klein beetje trots op zichzelf hoor. Dat zelfs terwijl hij naar de bergen was gegaan en daar niet veel kon rennen, het er niet op leek dat hij dat gemist had. Hij was fitter dan dat hij ooit was geweest. Hij had natuurlijk wel veel gelopen daar en ook veel moeten klimmen want die bergen waren een partij hoog! Gorse vertraagde zijn pas toen hij er bijna was, hijgend en wel. Hij zou nog veel moeten leren, vooral conditioneel zou de kater het zeker nog wel gaan leren. Uiteindelijk zou de kater vast wel sneller worden dan dat hij was. Gorse gniffelde toen hij het hem nog even in wreef dat hij had gewonnen, waarna hij zich in het dorre gras liet vallen. ’Best wel,’ klonk er hijgend van de kater af, waarop hij even grinnikte. Ach, het zou vanzelf wel komen, hij had het ook de eerste weken. Toen kon hij het ook nog niet zo hard en lang, maar hoe langer hij zou trainen, hoe beter het zou gaan. Hij sprak dan nog maar een keer dat de kater lekker een maan lang de teken mocht gaan halen uit de vachten van de elders. Haha, daar kwam hij lekker onderuit. Soms zou hij echt wel helpen hoor, maar de hele maan? Dat werd hem wel teveel hoor. De rood-witte kater onder hem rolde op zijn rug en keek hem aan. ’Super veel!’ klonk er sarcastisch van de kater af, waarop hij even grinnikte en de kater met een brede grijns aan keek. ’Maar no-way dat ik jouw teken ga plukken,’ klonk er van de kater waarna hij een walgend gezicht trok en Falcon even moest lachen. ”Auw! Ik ben nog niet een elder!” Sprak hij dramatisch-beledigend tegen de ander. Allemaal plagend natuurlijk, het boeide hem echt niet zoveel hoor. ”En daarbij! Dankje hoor! Ik moet jou wel beter maken als je ziek of gewond bent maar je kan niet eens mijn teken verwijderen! Snik! Arme ik!” Sprak hij dramatisch tegen de ander. Het was toch ook een zielig leven dat hij had he.
Ɓσ


그대는 나의 이야기였다
I still live for you Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gorsepaw
StarClan
I still live for you Unknown
Renske
538
Actief
⋆ Innocent people are not fools. They just think everyone has a heart ⋆

CAT'S PROFILE
Age: ▸ Died at 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Gorsepaw
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimema 16 maa 2020 - 23:45


Gorsepaw grinnikte toen Falconpaw begon te mekkeren dat hij nog geen elder was. Hij kreeg een grijns op zijn gezicht. Toen kantelde hij zijn kopje en deed net alsof hij zijn vriend heel nauwkeurig bestudeerde. ‘Nou, ik denk dat ik toch wel echt een paar grijze haren zie!’ sprak hij plagend, waarna hij nog een slome poot richting de snuit van de medicine cat probeerde te slaan. Toen begon hij zielig te doen dat hij hem wel moest behandelen. Hij grinnikte. Ja, hij was inderdaad wel heel erg zielig zo. Gelukkig was hij nog nooit ziek geweest, dat had hij ook niet echt bepaald in de planning staan. Maar Falconpaw was natuurlijk wel heel erg sneu als medicine cat. Zoveel dat hij moest doen en hij kreeg nooit wat terug. ’Gelukkig hoef ik alleen maar te jagen en te vechten voor jou,’ miauwde hij met een preuts gezichtje. ‘En jij hoeft alleen maar bloemetjes en blaadjes te zoeken. Uhum, arme jij!’ sprak hij plagend. Natuurlijk was het maar een grapje. Hij rolde langzaam weer op zijn buik en keek zijn vriend aan. Hij had nooit aan hem gevraagd of hij zijn nieuwe taak leuk vond, maar hij leek ijverig en trots. En hij kon het goed vinden met Routnose, dus hij ging ervan uit dat hij het naar zijn zin had. Beter dan Gorse het had met Amberstorm, maar dat zou hij nooit hardop gaan zeggen. Nee. Het was nu gewoon goed. Eindelijk met zijn tweetjes op reis. Dat was het allerleukste!



I still live for you Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
I still live for you SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimeza 28 maa 2020 - 0:17

Falconstrike
Zijn beste vriend grinnikte toen hij mopperde dat hij nog helemaal geen elder was. Dat hij geen warrior zou worden betekende niet meteen dat hij een elder werd! De jongere kater kreeg een grijns op zijn gezicht, waarna hij zijn kop kantelde en hem nauwkeurig begon te bekijken. Het voelde een beetje ongemakkelijk, maar aan de andere kant kon hij zo wel bevestigen dat 'Nou, ik denk dat ik toch wel echt een paar grijze haren zie!' klonk er plagend, waarna de kater een zachte klap, een speelse klap, tegen zijn snuit kreeg. De kater grinnikte daarna even, waardoor hij even overdramatisch een poot op zijn eigen borstkas zette. "Oh nee! Niet de grijze haren!" sprak hij overdramatisch, waarna hij zich op de grond liet vallen. "Mishandeling! Mishandeling!" exclameerde hij, op navolging van de zachte klap van de kater. En dat nog wel bij een medicine cat apprentice?! Hoe durfde hij!! 'Gelukkig hoef ik alleen maar te jagen en te vechten voor jou,' sprak de kater met een onschuldig gezichtje van de andere kater af. Hey!! Dat was niet eerlijk om die kaart te trekken! Hij keek met een sip gezichtje omhoog naar de ander. Dat kon hij toch niet menen?? 'En jij hoeft alleen maar bloemetjes en blaadjes te zoeken. Uhum, arme jij!' klonk er van de rode kater af, waarna Gorse weer langzaam op zijn buik rolde en hem aan keek. Hij kon het niet laten om zachtjes te lachen. "Ja! Wat een zielig leven! Ik moet jullie behandelen omdat jullie watjes zijn en met een krab wondje naar me toe komen! Boehoe jullie!" sprak hij op dezelfde plagerige toon tegen de ander en een brede grijns op zijn gezicht. Hij was er wel echt aan toe, een dagje weg met Gorse. Niet dat het erg was met Routnose!! Totaal niet. Maar dit? Dit was toch echt even anders. Dit was een hechte vriendschap die hij miste soms in de den.
Ɓσ


그대는 나의 이야기였다
I still live for you Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gorsepaw
StarClan
I still live for you Unknown
Renske
538
Actief
⋆ Innocent people are not fools. They just think everyone has a heart ⋆

CAT'S PROFILE
Age: ▸ Died at 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Gorsepaw
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimedo 2 apr 2020 - 1:13


Gorsepaw grinnikte toen Falconpaw heerlijk meeging in het dramatische toneelstuk en zich uiteindelijk overdreven op de grond liet vallen. Hij was echt goed, hij zou er iets mee moeten doen. Hij keek ook meteen heel erg beledigd toen hij zei dat hij alleen maar hoefde te jagen en te vechten. Gorsepaw stak dan ook plagend zijn tong uit. Wat een aansteller. Maar hij kwam terug met dat hij met elk pijntje piepend naar de medicine cat den liep. Dramatisch liet hij zijn bek open vallen. Nou zeg! Hij was nog nooit naar de medicine cat den geweest! Dan deed Gorsepaw ook niets gevaarlijks en werd hij nooit gekrabd. Hij kon zich voorstellen dat hij ooit misschien wel eens een doorn in zijn poot zou krijgen of iets dergelijks, dan zou hij vast zijn hulp wel nodig hebben. Ugh jakkes, bloed! Nee, hij had daar vast de maag niet voor. Maar hij kon het toch niet laten om te vragen. ‘Zullen we dan ruilen? Ik ga met plezier op zoek naar bloempjes!’ gniffelde hij. Hij liet zijn kop op zijn poten hangen en zette zijn meest overdreven, smekende ogen op. Ja, hij moest wel een beetje zijn best doen? ‘Kan jij lekker vechten, dat doe je toch het liefste, oude vechtersbaas!’ Want ja, Falconpaw had gewoon meer training gehad. En hij won altijd als ze aan het stoeien waren!



I still live for you Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
I still live for you SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimedo 16 apr 2020 - 20:38

Hij hield van dit soort momenten. Hij hield ervan dat hij bij Gorse gewoon aan niets hoefde te denken en gewoon zichzelf kon zijn. Dat ze dit soort dingen gewoon samen konden doen zonder ook maar een hint te geven dat ze dat wilden doen. Hij kon alles doen bij Gorse en weten dat de kater wist dat hij dit allemaal niet meende dat het alleen maar speelse woorden waren en een beetje plagen, net zoals dat de kater hem ook aan het plagen was. De kater begon dan ook te grinniken toen hij mee ging in het dramatische spel die hij had op gezet. Hij deed extra dramatisch toen Gorsepaw sprak dat hij wel zou jagen en vechten voor hem, waarop de kater daarna meteen zijn tong naar hem uitstak. Maar!! Falcon had een comeback hoor, natuurlijk had Falcon een comeback. Hij sprak dat hij alle auwies van iedereen moest behandelen en dat ze watjes waren voor het naar hem toe te gaan voor alle kleine dingetjes. Dit keer was Gorse degene die zijn bek dramatisch liet openvallen op zijn woorden. Haha! Daar had hij niks op terug he? 'Zullen we dan ruilen? Ik ga met plezier op zoek naar bloempjes!' klonk er gniffelend van de kater af, waarna de kater extreem schattig naar hem begon te kijken. Hey!! Dat was niet eerlijk!! Dat was vals spelen!! Hoe kon hij ooit nee zeggen tegen die ogen van hem?? 'Kan jij lekker vechten, dat doe je toch het liefste, oude vechtersbaas!' Hij grinnikte, hij zou zeker niet ontkennen dat hij het soms fijn vond om een goede stoeipartij te hebben, gewoon om alles eruit te gooien wat hem dwars zat, daarna kon hij er zeker weer tegen aan, maar hij zou het toch echt niet willen omruilen voor wat hij nu had. "Oooh ik snap je al. Je wilt gewoon van Amberstorm af, niet waar?" sprak hij met een brede grijns tegen zijn rode vriend. Zelfs als de kater zou zeggen dat hij van Amberstorm af wilde, tja, dan zou hij het ook nog wel begrijpen ook, zijn moeder was complex. "Of je wilt gewoon een excuus om bloemen te blijven zoeken." sprak hij met een brede grijns op zijn gezicht, terwijl hij zijn poot uit strekte en deze zachtjes tegen Gorse's wang aan porde. Pak aan!


그대는 나의 이야기였다
I still live for you Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gorsepaw
StarClan
I still live for you Unknown
Renske
538
Actief
⋆ Innocent people are not fools. They just think everyone has a heart ⋆

CAT'S PROFILE
Age: ▸ Died at 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Gorsepaw
BerichtOnderwerp: Re: I still live for you   I still live for you Icon_minitimevr 17 apr 2020 - 17:21

Gorsepaw wilde dat dit voor eeuwig kon duren. Liggend in het gras, een beetje klooien met zijn beste vriend. Hij zuchtte en rolde weer op zijn rug, starend naar witte wolkjes in een blauwe hemel. Hij sloot even kort zijn ogen, voordat zijn vriend weer begon te zeuren. De naam van Amberstorm viel en even voelde hij zich ongemakkelijk. Want eigenlijk zou hij een andere mentor niet erg vinden, maar dat zou hij nooit hardop zeggen tegen zijn beste vriend. Amberstorm was zijn moeder! Dat kon hij niet maken! Bovendien was ze de deputy, je kon toch onmogelijk iets beters krijgen? Daarom hield hij zich even stil, waarbij hij zijn kopje schudde. Maar hij zei al snel waarbij hij wel kon lachen. Ja, bloemen! Als hij dat elke dag mocht doen, dat was toch een waar plezier? Hij grinnikte en keek zijn vriend vrolijk aan. ‘Ja, dat vind ik wel een goeie! Weet je, ik neem jouw mentor wel,’ miauwde hij vervolgens. Toen rolde hij weer op zijn buik. Waarna hij overeind kwam, maar met alleen zijn kont. Hij wiebelde eventjes, waarna hij bovenop Falconpaw sprong. ‘Maar die van jou leert je vast niet vechten!’ miauwde hij snorrend, waarna hij probeerde grip op Falconpaw te krijgen en hem met zijn achterpoten speels in zijn buik te duwen.
Ɓσ



I still live for you Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I still live for you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: