[TS] RC apprentices



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] RC apprentices

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Apricotpaw
Member
[TS] RC apprentices Dcb702r-5e0d288b-85a9-40ea-94b5-11b21c056d44.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2NmMjgzNmNiLTU4OTMtNGE2Yy1iMTU2LTVhODlkOTRmYzcyMVwvZGNiNzAyci01ZTBkMjg4Yi04NWE5LTQwZWEtOTRiNS0xMWIyMWMwNTZkNDQuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Lyra
171
Actief
I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Apricotpaw
BerichtOnderwerp: [TS] RC apprentices   [TS] RC apprentices Icon_minitimeza 28 dec 2019 - 23:42

Heyhey,

Ik ben op zoek naar 1 of 2 Riverclan apprentices die vriendjes willen (proberen) te worden met Apri.
Het liefst rond haar leeftijd of iets ouder, haar mentor is wat minder actief en Apri wil graag nog het een en ander leren.

Als je wat leuks in de aanbieding hebt, hoor ik het wel (:


Under the apricot tree
Stands you and me
Unlikely, it seems
This tree, it breathes
[TS] RC apprentices Dyfcr0-27c8684b-ff34-4e2c-ac2c-5da65d99b0fc.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2UwNDI4N2FkLTM0Y2YtNGQ4ZS04OTAxLTJjZjE2Mzk0MmMwZVwvZHlmY3IwLTI3Yzg2ODRiLWZmMzQtNGUyYy1hYzJjLTVkYTY1ZDk5YjBmYy5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ


Topic search
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
[TS] RC apprentices Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: [TS] RC apprentices   [TS] RC apprentices Icon_minitimezo 5 jan 2020 - 14:52

Ik weet niet of je dit nog steeds zoekt, maar ik heb Rookpaw wel als buddy? <3 Ze zijn dezelfde leeftijd en Rook is best een sociaal figuur, dus misschien wel wat je zoek en/of ik heb Faintlight, een blinde elder van 8 moons die ook altijd wel vriendjes zoekt


This isn't about right or wrong now
[TS] RC apprentices Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] RC apprentices
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: