break of dawn



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 break of dawn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cyren
Member
break of dawn Giphy
.
50
Actief
Death is a girl and she's only one dance away

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyren
BerichtOnderwerp: break of dawn   break of dawn Icon_minitimezo 29 dec 2019 - 13:04

   


De ochtend was nog jong tegen de tijd dat ze terugkeerde in het kamp maar er was geen vermoeidheid te vinden in haar tred. Cyren zou zichzelf bestempelen als een vroege vogel, voornamelijk in deze koudere seizoenen. Wanneer de zon nog helemaal onderaan de hemel lui wakker werd, was zij vaak al in de straten te vinden. Haar witte vacht viel dan weg op het kleine laagje ijzel dat de wereld bedekte en gaf haar samen met de rust en stilte een betere kans om te jagen. Vandaag was ze vrij succesvol geweest, drie muizen had ze weten te vangen in een schuur. Twee daarvan had ze opgegeten, maar de derde was overbodig. Daarom had ze het dode beestje tussen haar kaken geklemd en maakte haar weg naar barn waar de moederkatten sliepen, waar ze haar gevangen prooi achterliet voor de queens en hun kroost.

&Skadi



- Dallas



Terug naar boven Ga naar beneden
Skadi
Captain
break of dawn Skadi-10
Elfje
673
Actief
Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Captain
Skadi
BerichtOnderwerp: Re: break of dawn   break of dawn Icon_minitimevr 3 jan 2020 - 23:12

Veel meer had ze hier niet te doen in de nursery, of wat daar hier dan voor gold, dan dat ze ooit in RiverClan had gedaan. Nee, daar had ze zelfs nog even weg gemogen om te trainen met zwemmen. Hier zat ze of in haar nest of in het kamp waar niemand haar een blik waardig vond. Ze had dan ook voldoende tijd, té veel tijd, eigenlijk, om alles in de gaten te houden. Ze wilde immers niet met stomme Aegir en zijn stomme spelletjes spelen en de andere kittens waren niet veel beter, dus dan bleef er niet veel over. Ja, met katten praten, maar dat was ook niet echt erg...gezellig geweest. Toch, toen er een witte kattin de nursery in kwam met een stuk prooi was haar intresse gewekt. Dat was een appr- uh, young one. Dat zou Aegir binnenkort jammergenoeg ook worden. Al was zij ook niet al te ver er van verwijderd. Vallon had haar dingen verteld, maar zij en Aegir hadden ruzie gehad en hij vertelde haar dat ze loog en leugens over de training hier geloofde. Wie beter te vragen als iemand die door de training ging? "Hey, jij daar!" Riep ze naar de young one toe die nu al haar weg naar de ingang van de nursery baande. Vastberaden maakte ze haar eigen weg naar de witte kattin en ging pal voor haar neus staan. "Ik heb vragen en jij gaat die beantwoorden," herhaalde ze de woorden die ze een paar moons geleden tegen een stomme apprentice in RiverClan had gesproken. Die had er gelijk om gaan zeuren en was haar gaan uitschelden. Wat een aansteller. Nee Skadi had hoop dat katten hier slimmer waren, vooral omdat zij de uitverkorene van StarClan was en ze haar wel als de beste moesten erkennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyren
Member
break of dawn Giphy
.
50
Actief
Death is a girl and she's only one dance away

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyren
BerichtOnderwerp: Re: break of dawn   break of dawn Icon_minitimeza 4 jan 2020 - 17:00

   


De schrille stem van een jong bracht haar tot een halt. Wanneer ze omkeek herkende ze het gevlekte vachtje meteen, het was een van de kittens die Lethal het kamp binnen had gebracht. Gestolen uit hun oude gezin en zomaar een nieuw leven in gegooid waar ze geen idee van hadden. Cyren haar snorharen trilden geamuseerd toen ze voor haar neus ging zitten en dingen van de oudere young-one af probeerde te dwingen. Een lachje ontsnapte haar en ze stapte iets dichterbij, zodat ze boven de kleinere kit uittorende. "Oh? En hoe ga je dat voor elkaar krijgen, kleine Skadi?" kwam er wat kleinerend uit haar mond. Het was niets anders dan verschot, Riverclan verschot, maar verschot zoals ieder ander desalniettemin. "Ga je mij in de staart bijten, mijn buik open scheuren, mijn keel opensnijden?"






Terug naar boven Ga naar beneden
Skadi
Captain
break of dawn Skadi-10
Elfje
673
Actief
Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Captain
Skadi
BerichtOnderwerp: Re: break of dawn   break of dawn Icon_minitimedi 7 jan 2020 - 19:35

Een frons kroop op het gezicht van de calico kitten en vlammen stonden in haar ogen. Hoe durfde deze stomme witte kattin zo tegen haar te praten! Zij was de uitverkorene van StarClan, niet een stomme mosbal die ze niet meer hoefde. Ze was niet beter omdat ze groter was dan haar, al helemaal niet! "Ga je mij in de staart bijten, mijn buik open scheuren, mijn keel opensnijden?" vroeg ze op dezelfde, kleinerende toon en Skadi lichtte haar kopje omhoog om haar aan te staren. Ze was heus niet bang hoor! “Dat hoef ik allemaal niet te doen, want anders vertel ik Lethal dat jij gemeen tegen mij doet en jij wilt vast geen problemen met haar,” Bracht ze op een wat achterbakse toon ter sprake. Toen de verbrande kattin haar bij de rivier had meegenomen was ze in eerste instantie heel eng geweest, maar toen had ze alles uitgelegd en was het allemaal niet meer zo eng. Toch, Skadi had wel het idee dat de young one voor haar neus geen problemen bij Lethal wilde opwekken voor die reden dat ze heel eng kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyren
Member
break of dawn Giphy
.
50
Actief
Death is a girl and she's only one dance away

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyren
BerichtOnderwerp: Re: break of dawn   break of dawn Icon_minitimedi 14 jan 2020 - 10:39

   


Oh de toorn die ze in het oog van de kit kon zien, het was een vermakelijk aanzicht. Cyren trok geamuseerd met haar snorharen en wachtte rustig de tirade af die haar kant op geslingerd werd. Achteraf giechelde ze zachtjes om het gore lef dat het rivier mormel had. "Hm?" sprak ze zoetjes. "Oh, maar zou jij wel graag problemen met haar hebben dan, kleine Skadi?" met haar zijde zachte staart streek ze kort langs de wang van de jonge she-cat. "Want wiens woord zou Lethal eerder voor lief nemen, dat van een wel presterende Young One of een kitten met een bek te groot voor haar eigen goed?" opperde ze rustig, geen woede te vinden in haar toon. Het was slechts een kind, wanneer ze tot een young one gemaakt zou worden zou de witte poes er geen problemen mee hebben om haar aan te gaan als een tegenstander. Tot die tijd blijven haar nagels keurig in hun hulsen."Misschien als je het magische woord geeft, dat ik je wel antwoorden wil geven," sprak ze met een knipoog.






Terug naar boven Ga naar beneden
Skadi
Captain
break of dawn Skadi-10
Elfje
673
Actief
Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Captain
Skadi
BerichtOnderwerp: Re: break of dawn   break of dawn Icon_minitimezo 9 feb 2020 - 20:32

De she-cat voor haar neus dacht het grappig te vinden, maar Skadi wist dat ze niet meer zou lachen wanneer ze het verhaal wat omdraaide en aan Lethal zou vertellen. Dit was gewoon weer net zo'n stomme apprentice die dacht dat ze hoog en machtig was omdat ze ouder en groter was als haar. Net als in Riverclan. Echter kwam er nu een ziekelijk zoete toon uit de ander en streek ze haar staart langs haar wang. Koppig en geïrriteerd trok Skadi haar kop weg en hapte ze kwaad naar de witte staart. Dat smerige ding hoefde haar niet aan te raken. "Want wiens woord zou Lethal eerder voor lief nemen, dat van een wel presterende Young One of een kitten met een bek te groot voor haar eigen goed?" Opperde de ander rustig, alsof het haar niet boeide dat ze net bijna een paar scherpe tanden in haar staart had gehad. Maar het was nu Skadi's beurt om een lach op haar gelaat te krijgen. "Ik weet wel zeker dat ze mij gaat geloven. Lethal is mijn moeder nu," vertelde ze trots. Lethal was sterk en intimiderend en zelfs deze young-one wilde haar bang maken met de verbrande kattin. Dat was iets waar Skadi naar opkeek. Iedereen wist dat je niet een gevecht met de kattin aan moest gaan. Ooit wilde ze ook dat soort respect hebben! Nu werdt ze alleen maar gekleineerd en voor dom aangezien door deze young-one en ook een tijd terug door die stomme apprentice. En nu werdt haar verteld dat ze ook nog eens alsjeblieft moest gaan zeggen. Mooi niet. "En ik dacht dat jullie wel beter waren dan die stomme apprentices uit Riverclan, maar blijkbaar niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyren
Member
break of dawn Giphy
.
50
Actief
Death is a girl and she's only one dance away

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyren
BerichtOnderwerp: Re: break of dawn   break of dawn Icon_minitimema 23 maa 2020 - 0:43

   


Ah, wat een pit. Als ze dat nu eens anders zou toepassen, wat ze dan wel niet zou kunnen zijn. Cyren trok haar staart weg voordat scherpe tandjes daarin afdrukken konden achterlaten. "Och kind, denk je een liefdevolle moeder te vinden?"  hoewel haar woorden je haast zo deden denken, was er geen medelijden te vinden in haar mierzoete stem. "Lethal zorgt voor je omdat je bruikbaar bent,"haar ogen stonden nog altijd liefelijk, alsof haar woorden lang niet zo giftig waren. Cyren schoof haar muis richting de ander, mocht deze willen eten. Anders had ze andere taken om zich mee bezig te houden dan eindeloos woorden te wisselen met het prinsesje. "Nee, gelukkig zijn wij veel en véél erger," de driekleurige kitten kreeg een knipoog van haar. Dit was niet langer thuis, wie er ook in Riverclan rond liep. Niemand zou ooit gelijk zijn aan haar. Aan Cyren.



Skadi



Terug naar boven Ga naar beneden
Skadi
Captain
break of dawn Skadi-10
Elfje
673
Actief
Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Captain
Skadi
BerichtOnderwerp: Re: break of dawn   break of dawn Icon_minitimema 23 maa 2020 - 23:33

Een liefdevolle moeder? Nee, ze wilde niet iemand die haar verzwolg in zoetheid en lieve woorden. Daar had ze toch niets aan. ”Ik zoek een sterke moeder, die mij begrijpt, dat is Lethal,” vertelde ze de ander dan ook alsof ze een feit opnoemde wat in haar hoofd was gestampt. Begreep de she-cat tegenover haar dan echt niets? Nee, de young-one vertelde haar dat Lethal alleen voor haar zorgde omdat ze bruikbaar was. Maar dat was helemaal niet waar. En zo wel, dan was het niet veel anders als het excuus van een adoptie vader die ze had gehad in Riverclan. Daarbij was ze een uitverkorene van StarClan, dus zou ze altijd bruibaar zijn. Altijd speciaal. Maar dat was toch iets wat die domme trut voor haar nooit zou kunnen begrijpen, dus waarom zou ze het uberhaupt proberen uit te leggen. Toen de halfopgegeten muis naar haar werd toegeschoven, schoof ze het ding ook weer koppig terug. Ze hoefde geen gore afdankertjes van haar te eten. ”Als je net zo dom en irritant veel en veel erger noemt, dan is er echt iets mis in je kop.” Misschien had de young-one wel gewoon veel te weinig breincellen in haar hoofd zitten om uberhaupt nog een goede gedachte te kunnen vormen. Daar leek het in ieder geval wel op.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
break of dawn
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: