{Wolfpaw} Heart don't fail me now



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Wolfpaw} Heart don't fail me now

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Slatefur
StarClan
{Wolfpaw} Heart don't fail me now DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: {Wolfpaw} Heart don't fail me now   {Wolfpaw} Heart don't fail me now Icon_minitimewo 1 jan 2020 - 13:06


Ze had verwacht dat ze dood zou zijn. Maar op de één of andere manier, om een reden die ze niet kon omvatten, weigerde haar koppige hart te stoppen met kloppen. Had Sinclaw een fout gemaakt? Gedacht dat ze haar keel eruit gerukt had zonder dat ze het compleet afgemaakt had? Slatefur kon alleen maar bepalen dat ze ontzettend veel geluk had gehad, ondanks dat ze zich zo ontzettend gammel voelde dat ze zich nauwelijks kon bewegen. De energie was uit haar poten gelekt en infectie en koorts hadden haar in eerste instantie beetgegrepen. Ze had zich zelden zo beroerd gevoeld en uit angst voor meegenomen ziekte en infectie mocht ze ook nauwelijks katten zien. Niet dat Slatefur daar genoegen mee had genomen. Ze had zichzelf geprobeerd naar de nursery te hijsen, ijlend roepend dat ze naar haar kinderen moest, om vervolgens weer terug naar haar nest gedirigeerd te worden. Gelukkig begon haar koorts wat te zakken ondertussen en was een infectie afgewend, maar alsnog lag ze daar als een zielig, mager hoopje ellende op het moment, met veel spinnenwebben rond haar hals en de diverse wonden die ze had opgelopen. Nu ze uit het ergste gevaar was, mocht ze weer bezoek ontvangen.

{Wolfpaw}
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
{Wolfpaw} Heart don't fail me now Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: {Wolfpaw} Heart don't fail me now   {Wolfpaw} Heart don't fail me now Icon_minitimema 6 jan 2020 - 0:29

{Wolfpaw} Heart don't fail me now Dbyufyg-5a1a214a-8dd4-4ab0-ae82-3da045112d6f

Dat Acefray en Bloodpaw hun oren nog hadden, was een wonder. Wolfpaw had ze met liefde van hun domme koppen gescheurd, gezien ze kennelijk toch niet luisteren konden. Ze wilde naar Slatefur toe, haar zien en haar geruststellen, maar het mocht niet. Infectie m'n reet, dacht Wolfpaw, ze zou wel gewoon voorzichtig zijn. Toch werd ook zij gedwongen om te luisteren, maar het moment dat ze de groene vlag kreeg om Slatefur weer op te zoeken deed ze dan meteen. Tussen haar kaken had ze een waterrat geklemd, de molligste die ze in deze tijd van het jaar had kunnen vinden. Was het om iets goed te maken? Het voelde ergens wel zo, want schuld gevoel knaagde aan haar. Schuld gevoel en een verschrikkelijk eng gevoel dat ze geen controle had, dat ze nooit altijd op zou kunnen letten en wanneer ze dat niet deed, de sterren op haar poten zouden spugen. Nee, de sterren verdienden niet zoveel roem, het was Sinclaw die haar telkens in het gezicht bleef spugen. De rat gleed uit haar bek toen ze Slatefur daar zag liggen, een zielig hoopje botten van wiens vacht nog niet eens al het bloed gewassen was. Ze ademde, maar daar bleef het bij. Haar adem stokte, maar ze slikte de brok in haar keel door en pakte de rat weer op. Uiterst voorzichtig krulde ze zich om de poes heen, waarna ze een behapbaar stukje van de prooi scheurde en dat naar haar vriendin toe neusde. Woorden kwamen niet over haar lippen, want ze was bang dat ze dan in tranen uit zou barsten.

{Wolfpaw} Heart don't fail me now Wolf_hunch_by_tevros-daz3cxv
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
{Wolfpaw} Heart don't fail me now DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {Wolfpaw} Heart don't fail me now   {Wolfpaw} Heart don't fail me now Icon_minitimezo 19 apr 2020 - 12:09

Hoe lang ze hier al lag? Slatefur wist het niet goed. De dagen leken vreemd samen te hangen, dag ging over in nacht zonder dat ze het zich goed besefte. Zeker als je blind was en slechts nog maar vaag licht meekrijg als enigste dienst van je ogen, was het al helemaal een beetje een vreemde gewaarwording. Maar ze besefte zich wel dat katten om haar heen kwamen, haar bezoeken, haar wonden probeerden te genezen. Ze was ze er dankbaar voor, al vroeg ze zich af waarom ze hier uberhaupt nog op deze aarde liep. Wellicht had ze wel ontzettend mazzel gehad. Ze had zich in ieder geval nooit meer elder gevoeld dan nu. Haar keel klopte van de pijn terwijl ze haar kop iets hief van het geluid van pootstappen. Die geur kende ze maar al te goed. Een zacht gespin ratelde in haar keel, ook al deed dit pijn. "Hey Wolfpaw.." miauwde ze schor, blij knijpend met haar ogen naar de kattin. Ondanks dat Wolfpaw de dochter was van dat monster, zou ze haar nooit iets aanrekenen. Ze zag Wolfpaw ondertussen meer als een eigen dochter, dan als die van Sinclaw, al zou ze haar dat nooit zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
{Wolfpaw} Heart don't fail me now Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: {Wolfpaw} Heart don't fail me now   {Wolfpaw} Heart don't fail me now Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 19:41


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD
Ergens was ze bang dat Slate boos zou zijn. Immers, het was toch haar moeder die dit gedaan had? Haar eigen bloed. Schuldgevoel kwam in golven over haar heen terwijl ze zich zo om haar beste vriendin heen krulde, haar warme staart beschermend en voorzichtig om de ander heen. Ze wilde nooit meer weg, nooit meer van haar zijde wijken en nooit, nooit meer haar gevaar laten lopen. In een doosje doen, voor altijd in een doosje doen waar niemand ooit meer aan haar kon zitten. Wolfpaw had nog nooit zulke rauwe angst gevoeld. "Hey Wolfpaw.." haar stem was blij, ze snorde ondanks de pijn die duidelijk hoorbaar was in haar stem. Wolfpaw was stil, omdat ze eigenlijk alleen nog maar wilde huilen. "Shht, spaar je stem," ze probeerde haar stem in plooi te houden, maar de brok in haar keel was hoorbaar. Voorzichtig schoof ze het kleine stukje rat meer haar kant op. Starclan, wat was het fijn dat Slatefur blind was. Ze hoefde nooit haar oogjes rood van tranen te zien. "Ik ga haar vermoorden," sprak ze zachtjes, resoluut en met angst in haar hart. "Ze gaat nooit meer met haar gore poten aan je zitten,". nooit nooit nooit nooit nooit nooit


Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
{Wolfpaw} Heart don't fail me now DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {Wolfpaw} Heart don't fail me now   {Wolfpaw} Heart don't fail me now Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 20:11

Slatefur kon het rauwe verdriet aan Wolfpaw's stem horen. Het meisje had het zo zwaar, altijd al zwaar gehad en nu nog zwaarder. Wolfpaw verdiende het allemaal niet. Slatefur wilde alleen maar het beste voor haar en wellicht.. wellicht was het dan wel beter dat Sinclaw weg was. Slatefur legde voorzichtig haar hoofdje tegen Wolfpaw aan, genietend van de warme lange vacht van de kattin. " Het gaat wel Wolfpaw.. Maar ik zal mijn stem wel sparen dan.." snorde Slatefur zachtjes. Elk woord ging als doornen door haar keel, maar ze wilde zoveel aan Wolfpaw zeggen. "En ik ben trots op je.." Trots dat ze nog hier was, trots dat ze Wolfpaw was, trots dat ze niet met Sinclaw mee was en bovenal, verschrikkelijk opgelucht dat Wolfpaw er nog was. " Je maakt me het meest blij als je bij haar weg blijft.. Als je.. veilig blijft.. murmelde Slatefur zachtjes, "je bent net zoals mijn eigen kinderen.. Je betekent teveel voor me.. om je iets te laten overkomen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
{Wolfpaw} Heart don't fail me now Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: {Wolfpaw} Heart don't fail me now   {Wolfpaw} Heart don't fail me now Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 21:00


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD
Slatefur legde haar kopje tegen haar aan en Wolfpaw bracht slechts een gesmoord gespin uit. Ze zou nooit uit kunnen leggen hoe blij ze was dat Slate niet boos op haar was, nooit onder woorden kunnen brengen hoe bang ze was geweest dat ze terug zou deinzen toen ze binnen stapte. Er leken al genoeg katten te zijn die haar in de voetsporen van haar ma zette, maar niet Slatefur. Zolang het maar niet Slatefur was. " Het gaat wel Wolfpaw.. Maar ik zal mijn stem wel sparen dan.." en ze sprak alsnog. Dom kind, ze kon horen hoeveel pijn het deed. Troostend sloeg ze haar warme staart om de ander heen, waarna ze vreemd teder diens oor begon te wassen. "En ik ben trots op je.." haar adem stokte in haar keel omdat die woorden harder in sloegen dan welke klap ze ooit zou krijgen. " Je maakt me het meest blij als je bij haar weg blijft.. Als je.. veilig blijft.." ze wist dat het pijn deed, maar Slatefur bleef praten. "je bent net zoals mijn eigen kinderen.. Je betekent teveel voor me.. om je iets te laten overkomen.." Ze verplaatste haar staart naar de lippen van Slatefur, om haar zo het zwijgen op te leggen. Vooral ook omdat ze niet dacht dat ze er nog meer van aan kon horen. Het verscheurde haar van binnen, omdat dit de exacte woorden waren die ze al zo lang had willen horen... Van haar eigen moeder. En het deed pijn, het deed zoveel pijn dat ze die nooit meer zou horen, dat ze voor altijd haar kind zou blijven. Maar anderzijds begon langzaam een besef binnen te druppelen dat bewees dat ze op begon te groeien. Het besef dat ze het Sinclaw niet meer terug zou keren, maar dat Slatefur hier nog was. Dat ze eigenlijk al die tijd dat Wolfpaw achter haar moeder aan kroop, Slatefur haar had opgevangen. Had beschermd. Had lief gehad. "Hou nou eens je mond, stomme sukkel," ze krulde zich nog dichter om de ander heen, hopend dat haar tranen stil genoeg waren voor Slate om niet tekunnen horen. "...Ik hou van je," Het was niet romantisch, maar vanuit het diepste uit haar hart. Het was slechts een fluistering, maar het waren woorden die ze nooit eerder had gezegd.


Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
{Wolfpaw} Heart don't fail me now DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {Wolfpaw} Heart don't fail me now   {Wolfpaw} Heart don't fail me now Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 21:09

Elk woord dat ze uit haar keel drukte prikte en deed pijn. Ze had moeite om ze uit te spreken, maar ze wilde dat Wolf ze hoorde. Ze had al die tijd Wolf geprobeerd te beschermen, geprobeerd te troosten en geprobeerd bij zich te houden. Ze had haar geprobeerd op te bouwen in plaats van af te breken, zoals de wereld om haar heen leek te proberen. Ze zag het potentieel, ze wist zeker. Ze moest enkel gesteund worden. Zachtjes snorde ze toen Wolfpaw haar oortje begon te wassen, alsof ze zichzelf een houding probeerde te geven. Je kon Slatefur's gevoelige oren echter niet voor de gek houden. Ze kon wel horen dat Wolfpaw emotioneel was, tot aan haar ademhaling aan toe. "Prima.. dan is het laatste wat ik zeg dat ik van je hou als een dochter.. Wolfpaw.." snorde Slatefur zachtjes, waarna ze haar kop op de dikke staart van Wolfpaw neerlegde en haar toestond om haar te wassen. Ze wilde dat Wolfpaw dat wist, dat ze hier katten had die haar liefhadden. Voor als Sinclaw voor haar zou komen.. voor als Sinclaw ongetwijfeld weer op zou duiken. Dan hoopte Slatefur met heel haar hart dat Wolfpaw de juiste keuze zou maken.. Dat ze haar niet zou verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
{Wolfpaw} Heart don't fail me now Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: {Wolfpaw} Heart don't fail me now   {Wolfpaw} Heart don't fail me now Icon_minitimezo 3 mei 2020 - 1:38


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD
Ze horde Slatefur snorren en wist dat het goed was. Ze was even zo boos geweest, maar zelfs dat was nooit echt tegenover haar gericht. Bovenalles op de wereld, op haar moeder, op alles - maar nooit echt op Slatefur. Ze wist dat deze het niet verdiende, maar Wolfpaw had nooit geleerd om ingewikkelde emoties een plaats te geven. Het was veel makkelijker om gewoon kwaad te zijn, om je klauwen uit te slaan en iets te slopen in plaats van te praten. Immers was ze zo opgegroeid, vooral vanaf het moment dat haar vader het contact had verbroken. De jonge poes had geen idee hoe ze met die kwetsbare gevoelens om moest gaan die ze had, maar van alle katten leek Slatefur degene te zijn die daar dwars door heen kon kijken. Best knap, zonder zicht. "Prima.. dan is het laatste wat ik zeg dat ik van je hou als een dochter.. Wolfpaw.." haar adem stokte wat en even happerde ze in haar ritmische bewegingen, waarna ze toch door ging met ietwat ruw en onhandig de ander te wassen. Het was allemaal goed bedoeld. "Hou nou eens je stomme mond, koppige ezel," mompelde ze zachtjes, maar met een stem die zeer teder was en dik van verborgen tranewn. Systematisch likte ze haar vacht, totdat deze helemaal schoon was. Hopelijk zou ze troost in haar warmte kunnen vinden, zoals zij dat ook bij Slate deed. "...En eet wat,"


Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Wolfpaw} Heart don't fail me now
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: