New morning



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 New morning

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mistynose
Member
New morning Giphy
Ema
195
Actief
The darkest nights aren't always completely dark:
the moon still orbits it and lightens the path

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Mistynose
BerichtOnderwerp: New morning   New morning Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 12:16

De lichtgrijze, wollige poes lag opgerold in haar kleine, slaapplekje in de warriorsden. Ze sliep dicht bij de in/uitgang. Ze werd gewekt door een kleine zonnestraal die op haar vacht en haar gezicht blinkte. Mistynose stond recht, en rekte haar uit. Ze keek even naar buiten en hoorde de bladeren ritselen. De zon was alleen maar een stukje opgekomen. De poes wilde het liefst gewoon verder slapen, maar ze kon niet in slaapvallen, door die felle, prachtige zonnestraal. Ze probeerde een ander plekje te vinden, zonder dat ze per ongeluk stapt op iemand anders. Jammer genoeg, stapte ze toch op die dunne staart, van een kater. Gelukkig werd de kater niet snel wakker, hij sliep heel diep. Mistynose had in gedachte dat de andere katten toch wakker zouden worden, omdat binnenkort de ochtendpatrouilles starten. Ze rolde zich op in een nieuw slaapplekje, waar ze niet zo gewend was. Het was er erg donker, en liefst sliep ze bij de uitgang. De poes rolde zich altijd opnieuw op, verplaatste zich, en ze rolde zich uiteindelijk dat ze met haar buik naar boven lag. Mistynose wist dat ze niet meer kon slapen. Maar nu moest ze weer naar de uitgang zien de krabbelen, om naar buiten te gaan. En ze wilde niet alleen naar buiten, ze was een heel verlegen, maar toch sociale poes. Dus ze ging gewoon zitten waar ze zat, kijkend naar de andere warriors die lagen te slapen. 'Hoe lang gaat dit nog duren?'. En terwijl, staarde ze naar buiten.


New morning Misty_15
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
New morning N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: New morning   New morning Icon_minitimeza 18 jan 2020 - 13:39

De vorige dag was een zware dag geweest. De gathering stond nog vers in haar geheugen. Het had nog al wat in haar los gemaakt. Toch werd ze wakker toen de eerste lichtstralen de den in vielen. Haar oogleden trilden, voordat haar felgele ogen open gingen. Ze rolde zichzelf uit en keek om haar heen. Ze moest zo de patrouilles gaan regelen, maar eerst had ze nog even tijd om wakker te worden en wat te eten. Al stond haar kop op het moment nog niet echt naar eten. De woorden die gezegd waren op de gathering gingen weer door haar gedachten. De prophecy zat haar totaal niet lekker en ook het gedrag van de Clans eigenlijk niet. Ze vond het maar laf, laf dat iedereen zichzelf gewoon weer in zijn kamp had opgesloten. Ze moesten zich gedeisd houden. En dan? Gewoon wachten totdat het gevaar naar hun toe kwam… Nee, dat zag ze echt niet zitten. Ze kwam overeind en rekte haar spieren uit. Voordat haar blik op Mistynose viel. Ze gaf de kattin een vriendelijk knikje. “Zin om samen een prooi uit te zoeken van de prooistapel?” Nodigde ze de warrior uit haar te vergezellen.


New morning BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistynose
Member
New morning Giphy
Ema
195
Actief
The darkest nights aren't always completely dark:
the moon still orbits it and lightens the path

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Mistynose
BerichtOnderwerp: Re: New morning   New morning Icon_minitimezo 19 jan 2020 - 18:05

Mistynose hoorde wat bewegen, ze zag een grote, grijze pluk vacht opstaan. Mistynose keek in de richting van de bewegende kat. Niet veel later merkte ze dat het Eveningglow was. Ze zag de gestreepte kattin uitrekken. Toen ze zag dat ze met haar felle ogen haar richting inkeek, werd ze best wel een beetje nerveus, maar toen ze haar vraag had gesteld, wilde de langharige poes graag met haar mee om een lekkere prooi uit te zoeken. Ze had al een tijdje zitten wachten, en haar buik rommelde. De poes antwoordde. 'Ja, ik wil graag meegaan naar de prooistapel', terwijl ze begon te spinnen dat ze eindelijk kon eten. Ze stapte voorzichtig naar de uitgang en lette vooral op die ene staart die ze eerst perongeluk had getrapt, en kwam eindelijk bij de uitgang, en volgde de gestreepte kattin naar de prooistapel. Toen Mistynose keek naar haar zag ze ook wel de bezorgdheid in haar ogen, ook al wist ze niet waarom.


New morning Misty_15
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
New morning N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: New morning   New morning Icon_minitimedi 21 jan 2020 - 15:07

Ze wenkte haar met een zwiep van haar staart en liep naar de prooistapel. Even gleed haar blik over de prooien en koos ze een eekhoorn uit. Die pakte ze in haar bek en draaide ze zich naar Mistynose. “Zullen we de eekhoorn delen?” Vroeg ze tussen de vacht van de prooi door. Haar stem werd er door gedempt, maar ze was wel verstaanbaar. Daar ging het om. Daarna liep ze met de prooi naar een plekje in het kamp en ging liggen. In afwachting of de warrior haar zou volgen. Ze legde de eekhoorn tussen haar poten en keek in de richting van Mistynose.


New morning BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistynose
Member
New morning Giphy
Ema
195
Actief
The darkest nights aren't always completely dark:
the moon still orbits it and lightens the path

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Mistynose
BerichtOnderwerp: Re: New morning   New morning Icon_minitimedi 21 jan 2020 - 16:26

Ze had erge zin in wat te eten. Haar ogen waren gericht op de prooistapel, klaar om te antwoorden op haar vraag. Terwijl de grijze poes niet eens door had dat de gestreepte kattin was verdwenen van naast haar, wilde ze een antwoord geven, maar ze zag haar niet. Ze keek eventjes over het kamp om te zien waar ze was, en zag opeens haar blik die ze al een tijdje op haar richtte. De langharige poes ging naar de plaats waar dat Eveningglow lag. Toen dat ze eindelijk ging zitten naast haar, gaf ze eindelijk het antwoord. 'Ja, ik wil het met je delen'. Ze nam een hapje van de eekhoorn en genoot van de smaak van prooi, waar ze al de hele tijd naar verlangde. Ze voelde zelf wel nog een beetje vernederd dat ze niet had gemerkt dat de kattin was verdwenen van naast haar. Maar de grijze poes genoot toch heel erg van de eekhoorn.


New morning Misty_15
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
New morning N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: New morning   New morning Icon_minitimewo 22 jan 2020 - 13:01

Ze schoof de eekhoorn wat naar haar toe, toen ze aangaf wel te willen delen. Mistynose nam een hap en ze volgde haar voorbeeld door ook een stukje vlees af te scheuren. Ze hield van eekhoorn, ze vond het één van de lekkerdere hapjes. In deze tijd zou ze er alleen nooit eentje alleen voor haarzelf pakken, Leafbare stond voor de deur. Ze langzaamaan zouden ze zuinig moeten gaan worden op hun prooistapel. “Hoe staat het ermee Mistynose? Nog problemen tijdens je taken of lukt het allemaal?” Ze nam soms een warriors mee om het gesprek mee aan te gaan. Het was haar verantwoordelijkheid op de hoogte te blijven over alles wat er in de Clan speelde. “Geen BloodClangeuren geroken de laatste tijd?” Ze nam nog een hap van de prooi en keek Mistynose onderzoekend aan.


New morning BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistynose
Member
New morning Giphy
Ema
195
Actief
The darkest nights aren't always completely dark:
the moon still orbits it and lightens the path

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Mistynose
BerichtOnderwerp: Re: New morning   New morning Icon_minitimewo 22 jan 2020 - 13:33

Ze slikte een hapje eekhoorn in en gaf antwoord. 'Ik vond alleen dat er een kleine vreemde geur hing aan de border die ik niet herkende, anders gaat alles goed met mijn taken. Ik ben zeker dat de geur die ik rook waarschijnlijk ongevaarlijk is.' zei ze, en nam opnieuw een hap. De grijze poes keek toen naar de kattin, slikte het stukje eekhoorn in, en vroeg aan haar: 'En hoe is het met jou? Vind je het niet een beetje zwaar met je deputy verantwoordelijkheden? Je ziet er een beetje bezorgd uit.' zei ze en keek weer naar de eekhoorn die bijna volledig was opgegeten. Ze wilde net een hap nemen maar besloot om het terug te schuiven naar Eveningglow, want ze wilde het laatste stukje aan haar geven.


New morning Misty_15
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
New morning N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: New morning   New morning Icon_minitimedo 23 jan 2020 - 14:04

Mistynose begon over een vreemde geur bij de border. “Wat voor vreemde geur? Een kattengeur of iets anders?” Vroeg ze. Alles wat ongevaarlijk leek kon op het moment alles behalve ongevaarlijk zijn. Ze wilde alles weten en misschien moest ze dan zelf ook even een kijkje nemen. “Welke border was het?” Vroeg ze vervolgens. “Het is niet zwaar.” Miauwde ze vervolgens. “Ik wist waaraan ik begon en het is de plek waar mijn hart ligt. Ik wil met alles wat ik in mij heb de Clan helpen en dat kan nu.” Sinds ze deputy was, was ze op haar plek. Wist ze veel beter wat ze met haar leven aanmoest. Het maakte haar compleet. Al had ze ook regelmatig het idee dat ze faalde, dat ze het beter had kunnen doen. Maar dan zorgde ze dat ze er weer uitkrabbelde en het daadwerkelijk ook beter deed, want dan lag het aan haar. Aan hoe zij het had aangepakt. “Ik maak me zorgen om de prophecy, maar dat doet iedereen. Daarom wil ik ook alles horen, hoe klein het ook lijkt.” Sprak ze. “Dankjewel.” Vervolgde ze toen Mistynose de rest van de eekhoorn naar haar toeschoof. Ze schraapte secuur het laatste vlees van de botten en legde de resten toen aan de kant, om het zo te kunnen begraven.


New morning BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistynose
Member
New morning Giphy
Ema
195
Actief
The darkest nights aren't always completely dark:
the moon still orbits it and lightens the path

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Mistynose
BerichtOnderwerp: Re: New morning   New morning Icon_minitimedo 23 jan 2020 - 16:15

Ze zag Eveningglow de restjes van de eekhoorn wegschuiven. Mistynose probeerde te herinneren waar ze die geur had geroken, en toen herinnerde ze het weer. 'Het was bij de ShadowClan border...' zei ze, en de langharige poes dacht nog eventjes verder na van wat de geur kon zijn. 'Het was een beetje moeilijk te ruiken door verschillende prooigeuren die ertussen kwamen, maar het rook naar... muizen, eekhoorns, en andere prooidieren, en dan kwam er een vossengeur binnen.' zei ze en ging verder: 'De vossengeur rook alsof het gisteren nog op ons territorium was, maar ik denk dat het in ShadowClan territorium is.' en sloot haar zin af. De grijze kattin was eventjes aan het nadenken, en zei ook nog: 'Ik ben ook nog vergeten te noemen dat er een kattengeur ging die niet van ShadowClan was.
Maar die geur kon ik niet echt herkennen.' zei ze en begon haar pootje te likken. Eigenlijk had ze een beetje gelogen toen ze zei dat het ongevaarlijk was, maar ze wilde de deputy niet ongerust maken. Maar ze dacht logisch na en wist dat ze er toch achter zou komen dat het gevaarlijker was dan Mistynose zei.


New morning Misty_15
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
New morning N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: New morning   New morning Icon_minitimedo 30 jan 2020 - 20:33

Ze trok wat ongerust met haar oren na de uitleg van de andere kattin. “Kun je het me laten zien?” Vroeg ze toen aan Mistynose. Vooral die kattengeur alarmeerde haar. Ze wilde het checken en het liefste zelf. Dan wist ze direct wat ze zich er bij voor moest stellen en of ze het in de gaten moesten gaan houden. “Ik vraag even twee katten om de patrols te leiden en dan ga ik met je mee.” Ze begroef de restjes van de eekhoorn en stapte op twee warriors af die ook de den uit waren gekomen en samen een merel deelden. Daarna liep ze weer terug naar Mistynose en wenkte haar opnieuw met haar staart. “Laat maar zien waar je de kattengeur hebt geroken.” Vervolgde ze.


New morning BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistynose
Member
New morning Giphy
Ema
195
Actief
The darkest nights aren't always completely dark:
the moon still orbits it and lightens the path

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Mistynose
BerichtOnderwerp: Re: New morning   New morning Icon_minitimedo 30 jan 2020 - 21:32

Ze knikte wanneer de gestreepte kattin zei dat ze haar wilde volgen. De grijze poes was bereid hen te leiden naar de mysterieuze geur. Ze begon een paar stappen te zetten en checkte of dat alle katten haar volgden. Langzaam wandelden ze voorbij het kamp, zodat ze de geur goed kon opvangen. Na een tijdje te wandelen door de bladeren en de takjes, kwamen ze aan de ShadowClan border waar ze die geur rook. De geur was wat sterker, en ze zei aan de katten: 'Ik ruik de geur hier. En blijkbaar is die hier opnieuw langsgelopen sinds de laatste keer ik hier was. Maar de vossengeur ruikt ouder.'

Ze zag de twee warriors en de deputy ruiken naar de geur, en Mistynose zat ondertussen te ruiken of dat er nog andere geuren waren.


New morning Misty_15
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
New morning N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: New morning   New morning Icon_minitimezo 2 feb 2020 - 10:10

Ze volgde Mistynose schuin achter haar. Ze had haar bek een stukje open en haar snorharen trilden, om geen enkel geurspoor te missen. Er lag een geconcentreerde en alerte blik in haar felgele ogen. Naarmate ze dichter bij het ShadowClan territorium kwamen. Ze stond al stil voordat Mistynose haar bek open had gedaan om te vertellen dat het hier was. Het rook gelukkig niet naar BloodClan. Als het wel de Elite was geweest, had ze alleen maar meer bewijs gehad dat het dom was geweest om zich in hun holletjes schuil te gaan houden. Dan gaven ze BloodClan alleen maar vrij baan. Zagen de leaders dat dan niet? Ze wilde Thornstar zijn keuzes niet in twijfel trekken, ze had respect voor hem, maar toch knaagde er iets aan haar. Deze geur rook in ieder geval naar een rogue, naar één kat. Ze gaf een kort knikje naar Mistynose. “Ik ruik het. Het ruikt niet naar BloodClan. Ik denk een rogue die langs de borders heeft gezworven. We gaan terug. Wil jij daarna twee katten meenemen om de geur te volgen? Wanneer die te ver uit ThunderClan territorium gaat of je zal op het territorium van een andere Clan komen als je verder gaat. Dan draai je om.” Dan was het niet meer hun probleem en ze had geen zin in gewonde warriors omdat ze te ver waren afgedwaald of in het territorium van een andere Clan waren terecht gekomen.

[Eveningglow is eigenlijk alleen mee, dus vandaar dat mijn post ietsje anders is. Je zegt nu ook dat ze aan de geur ruikt, maar je kunt eigenlijk alleen dingen omschrijven in je post die al gebeurd zijn, wat Eveningglow betreft. Bij karakters die niet echt bespeeld worden mag je wel voor hun bepalen natuurlijk! Dan weet je dat voor in het vervolg =D ]


New morning BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistynose
Member
New morning Giphy
Ema
195
Actief
The darkest nights aren't always completely dark:
the moon still orbits it and lightens the path

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Mistynose
BerichtOnderwerp: Re: New morning   New morning Icon_minitimezo 2 feb 2020 - 11:55

Ze was opgelucht dat het maar één rogue was, en geen heel groepje. Ze knikte toen de gestreepte kattin vroeg om twee katten de geur te laten volgen. Voordat de langharige poes terugkeerde naar het kamp, zag ze een muis ritselen onder de blaadjes, dus ze achtervolgde hem. Na haar in haar jacht-positie te zetten, sprong ze op de muis af, maar ze had gemist. Na een zucht omdat de poging was mislukt wandelde ze terug naar het kamp. Na een tijdje te wandelen over de takjes, kwam ze weer aan in het kamp en likte haar pootje, want ze had een klein sneetje gemaakt aan een scherp steentje.

Ze ging daarna de warriorsden in en vroeg twee willekeurige katten om samen te geur te gaan volgen bij de ShadowClan border. Toen de katten beiden knikten, ging Mistynose weer uit het kamp met de twee katten om ze naar de exacte plek te wijzen waar ze daarstraks ook was.
Ze snuffelde en ze ruikte het weer. 'Vreemd...' zei ze, 'Het ruikt verser dan de vorige keer dat ik hier was, en dat was vandaag nog...'. Ze zag de twee warriors die ze had meegenomen ruiken, en ze gingen akkoord dat het vers rook. Alsof de rogue hier net nog is geweest. De langharige kattin zag een paar pootafdrukken in een beetje modder. Een paar staartlengtes van haar zag ze opeens een cream-gekleurde vacht langslopen. Ze hoorde een van de warriors mompelen dat het leek op een konijn, maar Mistynose kneep haar ogen eventjes heel fijn. 'He... dat lijkt op mijn zus...' zei ze, en bracht de andere katten in schok. De groene ogen van de rogue keken even naar haar, en met wijd gesperde ogen rende ze hard weg. Mistynose wist niet echt wat ze moest voelen, want die rogue leek zo erg op haar zus waarvan ze dacht dat ze dood was.
Met vele twijfels keerden ze terug naar het kamp.

[oh, bedankt voor de tip!
Trouwens, de 'mijn zus' stukje is een Npc, :3.]


New morning Misty_15
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
New morning N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: New morning   New morning Icon_minitimedi 4 feb 2020 - 15:03

Ze was even met Lionpaw op pad geweest, voor een korte training. In afwachting op de terugkeer van Mistynose en de katten die Mistynose had meegenomen om de geur verder te onderzoeken. Toen ze weer het kamp binnen kwam, zag ze dat Mistynose ook weer net terug was. Dus stapte ze op de kattin af, benieuwd wat ze hadden ontdekt. “Heb je het geurspoor kunnen volgen? Moeten we het in de gaten houden of was het een verdwaalde kat die niet meer terug zal keren?” Vroeg ze aan haar terwijl ze ging zitten. Dan wist ze ook wat ze aan Thornstar moest rapporteren. Als het een verdwaalde kat was geweest dan was het even de geursporen vernieuwen en dan zou het wel meevallen, maar als er meer aan de poot was dan was het een ander verhaal.


New morning BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistynose
Member
New morning Giphy
Ema
195
Actief
The darkest nights aren't always completely dark:
the moon still orbits it and lightens the path

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Mistynose
BerichtOnderwerp: Re: New morning   New morning Icon_minitimedi 4 feb 2020 - 16:05

Ze zag de gestreepte kattin naar haar toe stappen. Ze opende haar mond, maar zuchtte eerst, omdat ze twijfels had over wat ze had gezien. De grijze poes ging in ieder geval toch verder en zei: 'We hebben de rogue zelfs gezien... Maar...Ze leek zo erg op mijn zus. En toen we oogcontact maakten, rende ze meteen weg. Ik weet niet of ze terug zal komen of niet.'

En sloot haar zin af. Mistynose gaf de twee katten een teken dat ze mochten gaan, en bekeek ze toen ze weg-stapten. Toen richtte ze een blik in de deputy haar ogen, hopend dat zij maar niet dacht dat Mistynose raar was voor te denken dat die rogue haar zus is.


New morning Misty_15
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
New morning N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: New morning   New morning Icon_minitimedi 11 feb 2020 - 11:07

Haar zus? De kattin die ThunderClan had verlaten. Ze wist dat één van Mistynose haar zussen de Clan uit was gestapt. Het klonk ergens toch wel wat verontrustend. “Ik wil dat je de komende dagen die grens in de gaten blijft houden.” Miauwde ze daarom ook. “Als je haar weer ziet dan wil ik dat direct weten. Ik zal het met Thornstar gaan overleggen.” Vervolgde ze toen. “Je bent nu vrij om je taken van deze dag uit te voeren.” Ze gunde haar een klein glimlachje. Voordat ze bij haar weg stapte om het nieuws aan Thornstar te vertellen. Er was toch niet ook een ThunderClanner naar de Elite overgestapt? Niet na al dat gedoe met die prophecy. Ach, wie weet viel het allemaal wel mee. Alleen ze wilde op het moment nergens zomaar vanuit gaan, dat was te riskant.

[Topic uit]


New morning BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
New morning
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Warriors den-
Ga naar: