Paying you a visit - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Paying you a visit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Ardentheart
Member
Paying you a visit - Pagina 2 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Paying you a visit   Paying you a visit - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 mei 2020 - 17:33

De verbazing was duidelijk te zien op het gezicht van zijn vriendin. Vlak daarna vertelde ze hem met een lachje dat zij Settleddust ook kende. Wauw, het was echt een kleine wereld aan het worden. Hij kon niet anders dan het eens zijn met haar woorden echter, want zijn eerste ontmoeting met de Shadowclanner was hij ook bang geweest. “Tja, hij was die keer wel een beetje onaardig, maar ik denk dat dat kwam omdat hij het gewoon geen leuke grap vond. Zeker niet omdat degene die ons in de maling had genomen echt nog maar net apprentice was toen,” Vertelde hij met een schouderophaal. Tja, het was nu allemaal weer goed, dus veel problemen had het niet opgeleverd.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
Paying you a visit - Pagina 2 YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: Paying you a visit   Paying you a visit - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 17:49


Misschien zou ze het hem ooit nog wel vertellen, dat ze Settleddust uit de boom had moeten helpen. Maar dat zou ze later wel zien. Oei, in bomen klimmen, dat had ze wel gemist. Ze kon niet wachten tot ze dat weer kon doen, maar ze wachtte met veel geduld. Het was iets om naar uit te kijken, maar ze zou deze tijd ook voor geen miljoen prooien willen versnellen. Ardentheart vertelde toen dat de kater een beetje onaardig was geweest, maar dat dat waarschijnlijk kwam door de grap. Silver glimlachte. 'Nou, bij mij was hij niet onaardig hoor. Ik vind hem juist erg aardig,' knikte ze. 'Maar zo'n grap kan natuurlijk anders uitpakken dan je denkt,' grinnikte ze zachtjes.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Paying you a visit - Pagina 2 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Paying you a visit   Paying you a visit - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 jun 2020 - 22:12

Ardentheart.
They were frightened by his ardent, burning eyes.
Hij kon niet anders dan het eens zijn met haar woorden. “Nee, de twee keer daarvoor was hij ook wel heel aardig tegen me,” reageerde hij met een glimlach. Alhoewel, een van die keren was de gestreepte shadowclanner op hun kant van het donderpad geweest, dus dan zou het ook niet slim zijn geweest om ruzie te gaan zoeken. Toen was Ardentheart zelf nog een apprentice geweest. Tijd was snel gegaan, te snel voor hem om het eigenlijk nog goed bij te kunnen houden. Zijn vrienden hadden nu allemaal hun eigen taken voor hun uitgelegd, net als hem en hij kon alleen maar hopen dat dat hun in geheel niet zou veranderen. “Maar, jij hebt hem dus ook ontmoet?” Vroeg hij naar Silverwish’s verhaal.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
Paying you a visit - Pagina 2 YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: Paying you a visit   Paying you a visit - Pagina 2 Icon_minitimedo 23 jul 2020 - 16:41


Ardentheart vertelde dat Settleddust de twee keer eerder ook aardig was geweest. Zoveel had ze hem nog niet ontmoet, maar dat maakte niet uit natuurlijk. Silver knikte instemmend. Settled was over het algemeen sowieso wel een aardige kater, dus dat zat wel goed. 'Maar, jij hebt hem dus ook ontmoet?' vroeg hij. Silver glimlachte en een zachte grinnik verliet haar bekje. 'Jaa, toen we beiden nog Apprentices waren,' begon ze te vertellen. 'We ontmoette op Fourtrees, hij was in één van de eiken geklommen. Eerlijk gezegd wil ik daar nog steeds eens op klimmen.'




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Paying you a visit - Pagina 2 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Paying you a visit   Paying you a visit - Pagina 2 Icon_minitimema 3 aug 2020 - 23:23

Ardentheart.
They were frightened by his ardent, burning eyes.
In de eiken van fourtrees klimmen? Nou dat was hem eens een gek idee. Maar hij was ook niet de beste klimmer in Thunderclan en hij deed het ook niet echt voor de lol, zoals Silverwish wel had gedaan voordat ze haar kittens had gekregen. "Liever jij dan ik," vertelde hij met een glimlach. Nee hij vond de bomen van fourtrees mooi om te bewonderen maar er in klimmen hoefde hij niet. "Was hij toevallig ook uit de boom gevallen? Want dat maakt dan twee Shadowclanners diet uit bomen vallen op fourtrees." Grinnikte Ardentheart.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
Paying you a visit - Pagina 2 YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: Paying you a visit   Paying you a visit - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 aug 2020 - 18:20


'Jij liever dan ik,' vertelde hij haar waardoor ze lichtjes grinnikte en knikte. Dat antwoord kreeg ze wel vaker. Wie weet dat ze ooit nog iemand vond om mee samen te klimmen, maar goed. In haar eentje zou ook wel tof zijn. Misschien dat ze Olive een keer zo ver kon krijgen, maar wie weet. 'Was hij toevallig ook uit de boom gevallen? Want dat maakt dan twee Shadowclanners diet uit bomen vallen op fourtrees,' grinnikte Ardent. Silver keek hem aan voor ze ook grinnikte. 'Ik denk dat we wel kunnen veronderstellen dat ShadowClanners geen beste klimmers zijn dan,' miauwde ze. 'Maar nee, hij zat vast bovenin, dus ik heb hem eruit geholpen.'




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Paying you a visit - Pagina 2 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Paying you a visit   Paying you a visit - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 sep 2020 - 21:19

Het was fijn om zo'n luchtig gesprek te houden, maar het liet de tijd ook vliegen. Buiten begon het al te schemeren. Tijd om zelf nog gauw wat te gaan eten en dan zijn nest in te duiken voor een nieuwe, drukke dag de volgende morgen. "Tja, ze hebben ook niet echt bomen waarin ze kunnen oefenen als ons," zei hij met een schouderophaal. Zij hadden genoeg takken als opzetjes waarmee ze konden leren op een rustig tempo tot het lukte. In Shadowclan hadden ze alleen maar de dennen staan. Daar viel niet echt in te klimmen. Niet zo goed als op het Thunderclan territorium dan. "Maar ik denk dat ik je weer met rust ga laten, het moet vast vermoeiend zijn om drie kittens op te voeden. Geen twijfel mogelijk dat ze net zulke druktemakertjes met oneindige energie zijn, net zoals jou Silver," vertelde hij haar met een plagende glimlach.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
Paying you a visit - Pagina 2 YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: Paying you a visit   Paying you a visit - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 okt 2020 - 20:19


'Tja, ze hebben ook niet echt bomen waarin ze kunnen oefenen als ons,' zei hij en Silver knikte daarmee instemmend. Daar kon ze moeilijk niet mee eens zijn, al hadden dennen ook wel takjes. Maar die waren meestal niet groot, breed of stevig genoeg om echt goed te leren. Daar moest je echt recht omhoog, in ThunderClan ging je van tak naar tak. Silver moest ook wel toegeven dat ze het waarschijnlijk ook niet vol zou kunnen houden om alleen maar rechtop te gaan, zonder een beetje rust. Hoewel ze het super leuk vond om nog door te kletsen, was het inderdaad laat aan het worden, zoals Ardentheart al soepel aangaf. Ze grinnikte en knikte. 'Vermoeiend, maar ook wel leuk hoor,' grijnsde ze. Ze was gelukkig niet alleen. Stel je voor. Maar gelukkig had ze ook geen hele drukke kinderen. De drukste was Eggpaw, en dat viel ook allemaal wel mee. Ze knikte haar vriend glimlachend gedag voor ze zich weer over haar kleintjes ontfermde.

Topic uit




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Paying you a visit - Pagina 2 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Paying you a visit   Paying you a visit - Pagina 2 Icon_minitimema 26 okt 2020 - 23:04

Hij glimlachte nog bij de laatste woorden van Silverwish. Maar het was een halfhartige glimlach. Hij zou het ook ooit willen meemaken, een gezin starten, maar met Dewberry zou hij dat niet kunnen doen. Hij wist ook wel dat hij dom bezig was en het eigenlijk zou moeten afkappen, maar die gedachte alleen deed hem al pijn aan het hart. Hij draaide zich met een lichte zucht om en liep de den uit. Het was misschien maar tijd om gewoon ook zelf zijn nest in te duiken; warrior zijn bleef hard werk. Hij liep rustig de open plek over en dook de warrior's den in. Het duurde zeker niet lang voordat hij zijn nest had gevonden, er in neer was geploft en in slaap was beland.


Yess, topic uit



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Paying you a visit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: