Walking the same path



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Walking the same path

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Honorbound
Member
Walking the same path Honor2
Butter
468
Actief
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is to always try one more time."

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honorbound
BerichtOnderwerp: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimeza 11 jan 2020 - 16:28

tag:Shrimpkit
he who lives without discipline dies without
honor.
Honorkit was vier Moons en dat betekende dat haar beste vriendin al oud genoeg was om Apprentice te worden. De tijd vloog voorbij en ondertussen was het al bekend in de Clan dat de verdwenen kittens door een Bloodclanner ontvoerd waren, de afgelopen Moons had de kitten pas leren begrijpen dat dit een ernstige feit was. Immers konden ze het nooit opnemen tegen de gevaarlijke katten, zeker nu ze nog zo jong en klein waren. Hoop bleef de parelgrijze kitten houden, misschien dat ze hen nog zou zien, ooit. Ravenkit en Crabkit hadden dit niet verdiend. Hoewel de eerste tegen sommige kittens gemeen was geweest, had Honorkit toch nog een goed hart in haar gezien. Immers had ze veel plezier met haar gehad toen ze samen speelden, een beetje ruiger dan gebruikelijk maar niet bewust pijnlijk.

'Shrimpkit!' Mauwde de jongere kitten vrolijk terwijl ze naar haar gekozen zus toe stapte. Ze waren soms meer dan vrienden. Honorkit was er altijd als de ander zich onzeker voelde en deed dan wat ze het beste kon, de ander afleiden en opvrolijken. Bloed maakte niet altijd een familie, dat konden soms ook de keuzes zijn. Riverclan was een gekozen familie en al helemaal de katten waar ze van hield. 
♥ spenny


Walking the same path Honors13
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Walking the same path NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimezo 12 jan 2020 - 16:55


De kleine kitten, die al bijna Apprentice zou worden, zat een beetje voor zich uit te staren. Een Apprentice worden, het idee alleen al gaf haar onzekerheden. Ze was al niet heel zeker van zichzelf, maar door alles wat er gebeurt was... Ze wilde niet ook ontvoerd worden, ook al zou ze dan misschien wel haar zusje terug zien. Maar BloodClan leek geen fijne plek om te zijn dus.. Liever niet. Ze wist ook wel dat zodra ze Apprentice werd ze dingen leerde, ze zou veel sterker zijn dan toen Crabkit was geweest toen ze ontvoerd werd. Maar toch... Het idee...
Ze werd uit haar gedachten geholpen door Honorkit, die haar vrolijk begroette. Shrimpkit draaide haar kopje naar de jongere kitten en glimlachte kort naar haar. 'Hoi Honorkit. Wat is er?'


if you see someone without a smile, give them one of yours
Walking the same path 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Honorbound
Member
Walking the same path Honor2
Butter
468
Actief
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is to always try one more time."

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honorbound
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimema 13 jan 2020 - 19:16

tag:Shrimpkit
he who lives without discipline dies without
honor.
Honorkit wist dat het spannend was om Apprentice te worden, en al helemaal als er zoveel om hen heen gebeurde. Ze was zelf nog zeer jong geweest toen Ravenkit en Crabkit verdwenen, en zelfs zij vond het stiekem wel een beetje eng om naar buiten te gaan. Immers had ze van de andere katten wel geleerd dat Bloodclan een vreselijke groep was om mee in aanraking te komen. Ze wisten niet hoe het met Crabkit en Ravenkit ging, ze zouden toch geen pijn hebben? Ravenkit was altijd een lieve, vrolijke kitten geweest en Honorkit had geen idee of hij dat nog steeds was. Wat als ze hem ooit tegen zou komen en hij net zoals de rest van Bloodclan was? Wat als hij niet eens meer leefde? Dat waren vragen die af en toe naar boven kwamen drijven, hardnekkig en irritant. Toch was de kitten verder gegaan met haar leven en leek ze zich redelijk goed te voelen. Het was dan ook tijd om Shrimpkit wat op te vrolijken, immers wist ze dat haar goede vriendin snel angstig was. 'Hoi Honorkit. Wat is er?' Vroeg de iets oudere kitten waardoor Honorkit haar met een glimlachje aan keek. 'Je bent toch niet bang? Je krijgt vast een goede mentor die je super veel kan leren en misschien kan jij dan in het kamp mij ook wat leren van wat jij geleerd hebt.' Mauwde de kitten vrolijk, immers ging ze er niet van uit dat Shrimpkit haar geheel zou gaan vergeten.
♥ spenny


Walking the same path Honors13
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Walking the same path NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimeza 18 jan 2020 - 16:10


Haar vriendin glimlachte naar haar. 'Je bent toch niet bang? Je krijgt vast een goede mentor die je super veel kan leren en misschien kan jij dan in het kamp mij ook wat leren van wat jij geleerd hebt,' miauwde Honorkit vrolijk. Shrimpkit knipperde eventjes met haar blauwe oogjes, maar glimlachte toen flauwtjes.
'Ja, dat zal vast wel... Ik wil je heus wel dingetjes leren.' Ze vond het een beetje eng maar ze probeerde haar zelf maar in haar kopje te stampen dat ze er alleen maar beter van zou worden. En tijd doorbrengen met Honorkit vond ze ook geen probleem. Ze waardeerde het dat de jongere kitten haar wilde afleiden. 'Ik ben benieuwd wat ik als eerst ga leren... Ik heb best wel zin om te leren vissen,' miauwde ze en haar stem klonk ietsje vrolijker nu ze er aan dacht. Ze hield van vis en zwemmen in het beetje water in de Nursery vond ze inmiddels ook niet meer eng. Ze vond het zelfs leuk om te doen. Vissen en zwemmen, daar keek ze niet heel erg tegen op, dus dat was goed.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Walking the same path 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Honorbound
Member
Walking the same path Honor2
Butter
468
Actief
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is to always try one more time."

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honorbound
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimeza 18 jan 2020 - 17:34

tag:Shrimpkit
he who lives without discipline dies without
honor.
Het leek te werken, Shrimpkit zag er niet meer uit alsof iemand haar lievelingsveer gestolen had. Natuurlijk vond Honorkit het ook wel spannend, immers was de jonge kitten het niet gewend om zonder Shrimpkit én Ravenkit de dagen door te komen. De crèmekleurige kitten was een soort van zus voor haar geworden, de band die ze onderling hadden was enkel versterkt met de vermissing van Crabkit en Ravenkit. Twee kittens die al enkele Moons niet meer in het kamp waren geweest. Ze miste de zwarte geest nog steeds, en zelfs Crabkit die best nog wel eens een andere vriendin had kunnen worden, ondanks haar ruige karakter. Shrimpkit knipperde even met haar helderblauwe ogen voordat ze een zwak glimlachje op haar snoet toverde. Dit was al weer stukken beter dan het gepieker waarom Shrimpkit bekend stond. Ze wist zeker dat de ander het naar haar zin zou krijgen, immers leken de meeste Apprentices het harstikke leuk te vinden en trots te zijn op hun eerste vangst. 'Ja, dat zal vast wel... Ik wil je heus wel dingetjes leren.' De stille, maar was de jongere kitten niet ontgaan maar ze wist dat zijzelf ook nerveus zou zijn. Immers was ze nog nooit het veilige kamp uit geweest, had ze zelfs nog niet gezwommen! Papa was ook bang voor de buitenwereld, of meer wat er met haar en haar nestgenoten kon gebeuren als hij niet oplette. Ze zou vast veel grijze haren bij hem veroorzaken wanneer ze Apprentice werd en hij haar niet meer de hele dag dor een Warrior in de gaten kon laten houden. 'Ik ben benieuwd wat ik als eerst ga leren... Ik heb best wel zin om te leren vissen,' Verklaarde Shrimpkit waardoor Honorkit glimlachtte en haar een vrolijk duwtje gaf. 'Je papa heeft je in ieder geval al leren zwemmen. Ik heb dat nog nooit gedaan, het lijkt mij koud!' Tegen de tijd dat ze het wellicht had kunnen leren was de temperatuur behoorlijk koud geweest en had ze in een dip gezeten met het verlies van haar eerste maatje alsmede het feit dat ze Whitecough had gehad. Haar immuunsysteem moest nog herstellen, dus het zat er nog niet in.
♥ spenny


Walking the same path Honors13
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Walking the same path NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimezo 19 jan 2020 - 13:36


Honorkit gaf haar een vrolijk duwtje bij haar woorden. Shrimp keek haar aan met een klein glimlachje. Honorkit was zo lief voor haar. 'Je papa heeft je in ieder geval al leren zwemmen. Ik heb dat nog nooit gedaan, het lijkt mij koud!'
Ze keek haar vriendinnetje een beetje verbaasd aan. Nog nooit leren zwemmen? Dat leerde iedere kitten toch al van jonge leeftijd. Zij was tussen de twee en drie manen geweest toen. 'Nog niet? Het is wel een beetje koud ja, maar je went er aan. Ik vind het wel leuk om te doen.' Ze had het eerst spannend gevonden, zeker toen Crabkit Hermitkit bijna had verdronken. Maar ze had geoefend. 'Wil je anders pootje baden?' stelde Shrimp toen voor. Honorkit leerde zwemmen, daar dacht ze niet over. Maar gewoon eventjes pootje baden moest toch geen probleem zijn?


if you see someone without a smile, give them one of yours
Walking the same path 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Honorbound
Member
Walking the same path Honor2
Butter
468
Actief
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is to always try one more time."

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honorbound
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimezo 19 jan 2020 - 22:17

tag:Shrimpkit
he who lives without discipline dies without
honor.
Het leek Shrimpkit wel te verbazen dat Honorkit nog niet had leren zwemmen. Wellicht dat haar vriendinnetje had gemist dat ze Whitecough had gehad en nog niet diep het water in had gemogen. Eerst moest ze aansterken. Iets dat de kitten gelukkig goed eed, ze at voldoende, voelde zich energiek en was over het algemeen vrolijk. Daarnaast had ze behalve een hele lieve familie, ook een gekozen zus. Een die wellicht enkele Moons ouder was waardoor ze haar een poosje in de Nursery zou moeten missen. Tot die tijd hadden ze nog voldoende avonturen te beleven in het veilige kamp. 'Nog niet? Het is wel een beetje koud ja, maar je went er aan. Ik vind het wel leuk om te doen.' Verklaarde de oudere kitten waardoor de parelgrijze kitten langzaam knikte. 'Ik heb Whitecough gehad, mocht het nog niet.' Verklaarde ze met een zachte stem, gelukkig was het een relatief milde vorm geweest en knapte ze na de goede zorgen van de Medicine Cat en diens Apprentice snel op. Ook al was ze enige dagen toch echt wel lusteloos geweest. 'Wil je anders pootje baden?' Stelde de ander haar voor waardoor Honorkit vrolijk met haar oortjes trok. 'Ja hoor,' Het leek erop dat haar missie was geslaagd. Shrimpkit was met iets anders bezig dan bang zijn én ze konden samen wat doen. Een win-win situatie.
♥ spenny


Walking the same path Honors13
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Walking the same path NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimevr 24 jan 2020 - 14:06


'Ik heb whitecough gehad, mocht het nog niet,' verklaarde Honorkit met een zacht stemmetje. 'Aaah...' Ja, dat verklaarde het. Ze glimlachte geruststellend naar haar, want dat was helemaal niet erg natuurlijk. Gelukkig was ze weer beter nu en hopelijk zou ze snel kunnen leren zwemmen. Shrimpkit vond het in ieder geval erg leuk om te doen!
Ze glimlachte blij toen haar nieuwe zusje - ook al kon ze Crabkit niet vervangen natuurlijk - vrolijk met haar oortjes trok. 'Ja hoor.'
'Oké, kom op dan.' Bij die woorden stond de kitten op en draaide om naar de Nursery. Ze stapte tussen de nesten door naar achteren, waar het beetje water was. 'Hierzo, hier is het ook minder koud,' miauwde ze en ze stapte als voorbeeld al het water in.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Walking the same path 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Honorbound
Member
Walking the same path Honor2
Butter
468
Actief
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is to always try one more time."

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honorbound
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimeza 25 jan 2020 - 17:17

tag:Shrimpkit
he who lives without discipline dies without
honor.
Het was wellicht niet het eerste idee dat Honorkit zelf op zou brengen, pootjebaden met het koude weer; echter was de Nursery vaak heerlijk warm zelfs met de koude die de rest van het kamp leek te treffen waardoor de kitten zonder moeilijk te doen ermee in stemde. Haar gekozen zus was slim, en rustig genoeg om haar niet in gevaar te brengen. Dat was een ding dat zeker was waardoor Honorkit vrolijk knikte en instemde. Shrimpkit had haar steun in ieder geval, ongeacht wat er zou gebeuren. 'Oké, kom op dan.' Met deze woorden vertrok Shrimpkit naar de Nursery waardoor de parelgrijze kitten haar snel vrolijk huppelend volgde. Achterin lag een kleine laag water, waar de kittens konden leren zwemmen. 'Hierzo, hier is het ook minder koud,' Mauwde de oudere kitten waarop Honorkit haar het water in volgde. Haar oren sloeg ze even gespannen en onwennig in het nek, maar zoals een echte Riverclanner beaamde, bleef die angst niet lang. Het was nat, maar niet erger dan regen. In de zomer zou dit geweldig zijn, zelfs!
♥ spenny


Walking the same path Honors13
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Walking the same path NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimeza 8 feb 2020 - 22:49


Ze had een paar stapjes gezet maar ze wilde het water niet tot haar buik laten komen. Gelukkig was ze flink gegroeid na haar eerste keer in het water, maar ze was nog steeds aan de kleine kant. En alhoewel het water hier warmer was dan buiten, was het nog steeds koud. Om het water bij haar buikje te hebben leek haar geen prettig idee, zeker niet als het niet per se hoefde.
Toen ze vond dat ze ver genoeg het water in gewaad was draaide ze zich om naar haar gekozen zusje. Ze zag hoe Honorkit even onwennig haar oren in haar nek sloeg, maar ze wende al snel. Ze glimlachte blij. 'Jaa, zie je, het is best lekker toch? Ik weet zeker dat je het goed gaat doen tijdens het zwemmen. Maar ik zal het je niet leren,' miauwde ze. Zij had immers alleen de basis dingen nog geleerd, en alleen maar in het rustige water in de Nursery. Ze vroeg zich af hoe het zal zijn als ze een Apprentice zou zijn. Zou het water niet veel te sterk voor haar zijn?


if you see someone without a smile, give them one of yours
Walking the same path 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Honorbound
Member
Walking the same path Honor2
Butter
468
Actief
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is to always try one more time."

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honorbound
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimezo 9 feb 2020 - 10:17

tag:Shrimpkit
he who lives without discipline dies without
honor.
Het was in het begin wel wat onwennig, immers had de kitten nog nooit het water verkend. Shrimpkit was erbij en hoewel het water niet ijskoud was, wilde de parelgrijze kitten er niet te ver in waden, immers moest ze ook nog weer drogen en wilde ze geen koude vatten. Het bleef warmer dan buiten, dat was een ding dat zeker was. Shrimpkit, haar gekozen zusje leek blij te zijn met haar onwennige bewegingen in het ondiepe water. 'Jaa, zie je, het is best lekker toch? Ik weet zeker dat je het goed gaat doen tijdens het zwemmen. Maar ik zal het je niet leren,' Verklaarde de oudere kitten. 'Het is wel redelijk koud, maar in greenleaf is het denk ik best lekker.' Mauwde de kitten zachtjes terwijl ze nieuwsgierig naar haar weerspiegeling keek.
♥ spenny


Walking the same path Honors13
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Walking the same path NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimezo 16 feb 2020 - 14:55


'Het is wel redelijk koud, maar in greenleaf is het denk ik best lekker,' miauwde Honorkit zachtjes.
Shrimpkit knikte en waadde naar de grijze kitten toe. 'Ja, dat denk ik ook. Ik heb het voor het eerst geprobeerd in leaf-fall, maar toen was het ook koud. Wel een stuk warmer dan nu, hoor,' grinnikte ze en ze spetterde zachtjes met haar pootje in het water. 'Vooral als het warm is zal het lekker verfrissend zijn, dat hoor ik tenminste,' glimlachte ze. Shrimpkit had het natuurlijk nog niet erg warm meegemaakt, dus waar ze op moest wachten wist ze niet precies. Maar als het water dan wel lekker koel zou zijn, dan moest het wel lekker weer zijn, bedacht ze.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Walking the same path 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Honorbound
Member
Walking the same path Honor2
Butter
468
Actief
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is to always try one more time."

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honorbound
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimewo 19 feb 2020 - 17:20

tag:Shrimpkit
he who lives without discipline dies without
honor.
Het leek erop dat Shrimpkit er geen problemen mee had om het koude water in te gaan, Honorkit rilde nog niet maar snapte wel dat het niet altijd prettig was om nat te worden en te zwemmen. Haar goede vriendin en gekozen zus waadde naar de jongere kitten toe. 'Ja, dat denk ik ook. Ik heb het voor het eerst geprobeerd in leaf-fall, maar toen was het ook koud. Wel een stuk warmer dan nu, hoor,' grinnikte de ander voordat ze met haar pootjes zachtjes in het water spetterde. Honorkit knikte overtuigend voordat ze haar neusje kort tegen het water aan tikte en voorzichtig wat op likte. 'Vooral als het warm is zal het lekker verfrissend zijn, dat hoor ik tenminste,' Verklaarde de oudere kitten vrolijk. De kittens hadden beide nog niet het warmste weer mee gemaakt en zodoende konden ze er ook weinig over zeggen. 'Er is dan vast ook meer prooi, als ik de verhalen van de Elders moet geloven,' Mauwde ze zacht waarna ze voorzichtig weer het water uit stapte, de droge grond weer op en haar staart zacht zwiepte.
♥ spenny


Walking the same path Honors13
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Walking the same path NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimewo 18 maa 2020 - 19:48


Ze keek toe met een glimlach hoe Honorkit voorzichtig het water ontdekte. Ze dronk er wat van, wat haar gelijk ook de behoefte gaf om even wat te drinken. Snel likte ze wat water op en volgde haar gekozen zusje naar de kant - want ze zou nooit de plek van Crabkit in kunnen nemen. Niet dat dat Honorkits bedoeling was, dat wist zij ook wel. Maar nog steeds.
'Er is dan vast ook meer prooi, als ik de verhalen van de Elders moet geloven,' murmelde ze zacht. Shrimpkit knikte en schudde haar vachtje uit. Al had ze niet veel last van de kou door haar wintervacht, ze had toch wel de behoefte om in een warm nest te gaan liggen. 'Dan kunnen wij ook meer vangen, als ze eenmaal Apprentices zijn,' miauwde ze met een glimlachje.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Walking the same path 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Honorbound
Member
Walking the same path Honor2
Butter
468
Actief
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is to always try one more time."

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honorbound
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimewo 18 maa 2020 - 19:57

tag:Shrimpkit
he who lives without discipline dies without
honor.
Het was altijd goed om tijd door te brengen met haar gekozen zus. Al kon Shrimpkit niet Ravenkit vervangen en zijzelf niet Crabkit, hadden ze wel steun aan elkaar. Ze konden samen zijn en samen de wereld aan die toch wel eens zwaar en heftig was. Iets dat de jonge Honorkit nog niet geheel had ervaren maar langzaam aan wel had ontdekt. Haar blauwe ogen glinsterden vrolijk en warm toen Shrimpkit achter haar aan het water uit stapte. Shrimpkit knikte bij haar laatste woorden waarna ze haar vachtje uit schudde. De parelgrijze kitten glimlachte licht voordat ze het voorbeeld van Shrimpkit volgde en ook haar vachtje uit schudde zodat het water er niet in bleef hangen. Immers was het wel wat frisjes. 'Dan kunnen wij ook meer vangen, als ze eenmaal Apprentices zijn,' miauwde haar beste maatje met een glimlachje. Enthousiast knikte Honorkit voordat ze vrolijk in de richting van haar nest stapte. 'Maar eerst warm worden, je wordt vast een geweldige Warrior Shrimpkit, ik ben wel benieuwd wie onze mentoren worden en of we samen kunnen trainen later.' Mauwde de jongere kitten zacht.
♥ spenny


Walking the same path Honors13
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Walking the same path NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimewo 18 maa 2020 - 20:29


Honorkit schudde ook haar vachtje uit nadat zij het had gedaan. Ze knikte bij haar woorden. Daarna stapte ze vrolijk op haar nest af. 'Maar eerst warm worden, je wordt vast een geweldige Warrior Shrimpkit, ik ben wel benieuwd wie onze mentoren worden en of we samen kunnen trainen later,' mauwde Honorkit zacht.
Shrimpkit volgde haar en keek haar aan. 'Dat denk ik wel hoor. En anders vraag ik het,' antwoordde ze met een glimlachje. Al is dat natuurlijk makkelijk gezegd nu dan gedaan later. 'Maar ik ben ook benieuwd ja. Ik hoop wel een lieve mentor...' Als ze een strenge mentor zou krijgen.. Ze wist niet of ze dat erg prettig ging vinden, maar het antwoord is niet.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Walking the same path 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Honorbound
Member
Walking the same path Honor2
Butter
468
Actief
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is to always try one more time."

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honorbound
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimewo 18 maa 2020 - 21:00

tag:Shrimpkit
he who lives without discipline dies without
honor.
Het hoefde niet eens met woorden gezegd te worden of gevraagd te worden. Immers wist Shrimpkit dat ze welkom was in het nest van Honorkit en andersom. Zolang Hermitkit niet in de buurt was want de jonge parelgrijze kitten wist niet hoe ze met het broertje van de ander om moest gaan, hij was een geval apart. 'Dat denk ik wel hoor. En anders vraag ik het,' Verklaarde haar gekozen zus waardoor de jonge parelgrijze kitten vrolijk knikte. 'Papa geeft vast wel een goede mentor aan ons, hij is misschien een brombeer maar wel mijn lieve brombeer.' Haar stem klonk vol vertrouwen en licht geamuseerd terwijl ze het over de grote kater had. Hij kon heftig uit de hoek komen maar nooit zonder reden. 'Maar ik ben ook benieuwd ja. Ik hoop wel een lieve mentor...' Shrimpkit was van nature niet de meest zelfverzekerde kitten, wellicht omdat er zoveel was gebeurd in haar jonge leven of omdat de wereld erbuiten zo hard en heftig leek. Hoe het ook kwam, Honorkit zag er geen probleem in, ze mocht Shrimpkit omdat het een vredelievende en eervolle kattin was zover ze haar had leren kennen en omdat ze een geweldig speelmaatje was geweest de afgelopen Moons. 'Ik kan mij niet voorstellen dat een Warrior ooit boos op je wordt Shrimpkit, jij bent veelte lief!' Sprak de kitten overtuigd, en als ze wel boos op haar vriendin werden, dan deed ze haar best wel haar te troosten, daar waren ze gekozen zussen voor!
♥ spenny


Walking the same path Honors13
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Walking the same path NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 17:48


Haar vriendin vertelde dat haar papa hun wel goede mentoren zou geven. Het klonk alsof ze alle vertrouwen in hem had, net zoals Shrimpkit alle vertrouwen in haar papa had. Ze glimlachte lichtjes, besluitend maar niet te vertellen dat ze de grote, grijze kater soms wel een beetje eng vond. Maar als Honorkit zei dat hij te vertrouwen was, dan geloofde ze dat met een volle 100%.
'Ik kan mij niet voorstellen dat een Warrior ooit boos op je wordt Shrimpkit, jij bent veelte lief!' sprak Honorkit vervolgens. Hierin klonk ze ook erg overtuigend. Shrimp giechelde zachtjes. 'Nawh, dat is lief van je, Honor. Jij bent ook veelte lief hoor!' miauwde ze en ze gaf haar gekozen zusje een speels kopje.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Walking the same path 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Honorbound
Member
Walking the same path Honor2
Butter
468
Actief
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is to always try one more time."

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honorbound
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 16:36

tag:Shrimpkit
he who lives without discipline dies without
honor.
Het was wellicht moeilijk te geloven dat haar papa een zachte, warme, knuffelige kant had. Immers was hij zeer imposant en streng, een sterke Warrior die wellicht een leeuwenhart droeg of in zijn geval een panter hart. Dapper en sterk, hij leek nergens echt bang voor te zijn. Toch had elke kat zwaktes en angsten en ooit zou de jonge Honorkit dat ook leren, inzien dat haar dappere papa ook een kat had die anderen kon vrezen. 'Nawh, dat is lief van je, Honor. Jij bent ook veelte lief hoor!' Mauwde haar gekozen zusje waarna ze speels een kopje gaf. Lachend dook de parelgrijze kitten ineen voordat ze voorzichtig maar fel de ander speels aanviel, snorrend liet ze zich omvallen zodat ze naast haar beste vriendin op haar flank viel. 'Dankje, Shrimpkit. Ooit worden we goede Warriors. Jij bent sterker dan je denkt.' Mama was anders dan haar papa maar niet een minder goede Warrior net zoals Chivysniff in staat was dapper en sterk te zijn zelfs al was ze niet in dezelfde weg getraind. Kortom, er waren zoveel wegen die onder de sterren gelopen werden. Niets stond vast in steen, maar een ding was zeker. Honorkit keek er naar uit samen met Shrimpkit tot Warrior te worden benoemd.
♥ spenny


Walking the same path Honors13
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Walking the same path NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Walking the same path   Walking the same path Icon_minitimedi 31 maa 2020 - 16:23


Honor lachte en dook ineen voordat ze haar aanviel. Shrimpkit merkte al snel dat het alleen speels was en ging lachend met haar mee. Ze belandde samen op de grond. 'Dankje, Shrimpkit. Ooit worden we goede Warriors. Jij bent sterk dan je denkt.'
Ze glimlachte naar Honorkit. 'Dank je... Jij bent ook veel sterker dan je denkt hoor,' miauwde ze met een knik. Warrior worden, het gaf haar nog steeds zenuwen. Maar ze was er al een stuk zekerder van dan eerst. En eerst moesten ze natuurlijk Apprentices worden. 'We zullen er een leuke tijd van maken, toch Honor?' Als ze wist dat ze tenminste iemand had, naast Hermit, naar wie ze altijd kon gaan, dan gaf dat haar al een stuk meer zekerheid.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Walking the same path 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Walking the same path
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: