Don't Fool Me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't Fool Me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Celestialquartz
Member
Don't Fool Me UJEuK74
Loïs
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 13 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ✦ Young Warrior
Celestialquartz
BerichtOnderwerp: Don't Fool Me   Don't Fool Me Icon_minitimema 13 jan 2020 - 14:50

Don't Fool Me NwmZfcs

Nu ze wat ouder werd kon Celestialkit gaan en staan waar ze wilde. Althans, dat vond ze voor nu, want het kamp uit gaan was voor nu nog een beetje ambitieus. Al begon ze er wel steeds meer over na te denken.. Misschien dat ze het over een maandje is stiekem wou doen, samen met één van haar sibs. Maar eerlijk gezegd mocht ze hen niet zo heel graag, ze was liever een alleenskindje geweest. Dat had ze ooit eens gezegd tegen mama, maar die had dat niet zo leuk gevonden. Haar grotere zussen en broer vond ze dan wel weer leuk, die waren namelijk al groot en oud en stoer. Zo zou zij later ook worden. Maar die waren vaak druk dus daar kon ze niet mee spelen, dan maar haar eigen saaie siblings. "Hey Honor!" piepte ze de nursery in van buitenaf. "Kom spele!"
- Honorkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Honorbound
Member
Don't Fool Me Honor2
Butter
468
Actief
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is to always try one more time."

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honorbound
BerichtOnderwerp: Re: Don't Fool Me   Don't Fool Me Icon_minitimema 13 jan 2020 - 19:44

tag:Celestialkit
he who lives without discipline dies without
honor.
Honorkit werd al groot, ze was dan ook al vier Moons oud, dat betekende dan ook dat ze niet meer de kleinsten en jongsten in de Nursery waren. Immers waren er kittens bij gekomen en deze waren ook zeer interessant. Was ze ooit ook zou klein geweest? Vast, maar ze kon zich er nog maar weinig bij voorstellen. Ze herinnerde echter nog wel dat toen ze zo jong was, alles zoveel makkelijker was. Het nest voelde groter, Ravenkit was er nog geweest en alles was goed. De bekende stem van een van haar nestgenootjes deed haar opkijken. 'Hey Honor!' Klonk er van buiten de Nursery. 'Kom spele!' Met een vragende blik in haar ogen stapte de parelgrijze kitten naar buiten toe waarna ze naar Celestialkit zocht. 'Wat wilde je doen?' Vroeg ze op een zachte toon, immers was ze nog wat sneller vermoeid door de Whitecough die ze laatst had opgelopen. Hoewel ze weer helemaal beter was, had ze niet altijd de energie om rond het kamp te stuiven, hoewel ze altijd wel in was voor een spelletje. Al helemaal met Celestialkit die ook avontuurlijk was, alleen op een andere manier dan Honorkit.
♥ spenny
Terug naar boven Ga naar beneden
Celestialquartz
Member
Don't Fool Me UJEuK74
Loïs
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 13 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ✦ Young Warrior
Celestialquartz
BerichtOnderwerp: Re: Don't Fool Me   Don't Fool Me Icon_minitimema 20 jan 2020 - 18:02

Uuuugh, Honorkit vroeg aan haar wat ze wou doen. Met een geërgerde blik keek ze naar haar zusje. "Weet ik veel, als ik iets leuks wist zou ik jou niet roepen," legde ze uit alsof de ander dom was, waarna ze met haar kont op de grond ging zitten. "Verzin jij is wat, ik kan niet altijd de origineelste zijn," miauwde ze met een kleine grijns waarna ze de borst van Honor een duwtje gaf met haar witte poot. Toen realiseerde ze zich dat Honor ziek geweest was en met een vies gezicht trok ze haar poot terug. "Beter heb je geen vieze bacillen meer, want dan ga ik het tegen papa zeggen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Honorbound
Member
Don't Fool Me Honor2
Butter
468
Actief
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is to always try one more time."

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honorbound
BerichtOnderwerp: Re: Don't Fool Me   Don't Fool Me Icon_minitimema 20 jan 2020 - 21:49

tag:Celestialkit
he who lives without discipline dies without
honor.
Honorkit drukte haar oortjes in haar nek toen haar zus haar geërgerd aan keek. 'Weet ik veel, als ik iets leuks wist zou ik jou niet roepen,' Sprak haar lichtkleurige zus alsof de parelgrijze kitten dom was waardoor Honorkit zacht snoof en haar staart lichtelijk gefrustreerd zwiepte. 'Verzin jij is wat, ik kan niet altijd de origineelste zijn,' Sprak haar zus nadat ze was gaan zitten. Het was echt niet alsof Celestialkit de beste was, Ravenkit was veel aardiger geweest en Shrimpkit was leuker om mee op avontuur te gaan, die kon tenminste lief zijn. Echter had ze geen hekel aan haar zus, tenminste niet echt. Haar missen wilde ze niet, hoe irritant en verwaand ze haar ook af en toe vond. De andere kitten gaf met een kleine grijns Honorkit een duw tegen diens borst met haar witte poot. Toen ze realiseerde dat de parelgrijze kitten ziek was geweest trok ze met een vies gezicht haar poot terug. 'Beter heb je geen vieze bacillen meer, want dan ga ik het tegen papa zeggen.' Honorkit kneep haar ogen dicht voordat ze zich kalm omdraaide. 'Als je niet wilt spelen had je dat ook gewoon kunnen zeggen, verwaand kreng.' Mauwde ze zacht voordat ze in de richting van de Nursery stapte. 'Wat dacht je van verstoppertje spelen.' Mauwde ze droog en zo luid mogelijk voordat ze haar vacht uitschudde. Dan had ze weer rust, hoefde ze niks met haar zus en kon ze doen alsof ze de ander niet kon vinden. Vergevingsgezind was de kitten absoluut niet en haar zus was te ver gegaan.
♥ spenny
Terug naar boven Ga naar beneden
Celestialquartz
Member
Don't Fool Me UJEuK74
Loïs
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 13 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ✦ Young Warrior
Celestialquartz
BerichtOnderwerp: Re: Don't Fool Me   Don't Fool Me Icon_minitimedi 18 feb 2020 - 22:05

Oh! Wat had haar zusje opeens een verschrikkelijk grote bek. Met een intens boze blik keek Celestialkit naar Honorkit, die zojuist had gezegd dat ze een verwaand kreng was. Oh, oh echt niet! Daar zou ze een stokje voor steken. "MAMA!" krijste ze hard waarna ze met flitsende ogen naar Honorkit keek. Oh, die zou ze krijgen! Ze zou haar helemaal kapot maken! Ze had toch gezegd dat ze naar papa of mama zou gaan? Honorkit zou ervan langs krijgen en hoe dan!! "MAAAMAA!" gilde ze nog een keer waarna ze krokodillentranen opzette. Helaas waren mama en papa weg op patrouille, dus zouden die de twee niet kunnen komen helpen. Dat wist Celestialkit niet. Maar misschien zou een andere queen of warrior haar kreten horen..
- Open voor een volwassene die dit heerlijke kitten dispuut wil komen kalmeren
Terug naar boven Ga naar beneden
Honorbound
Member
Don't Fool Me Honor2
Butter
468
Actief
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is to always try one more time."

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honorbound
BerichtOnderwerp: Re: Don't Fool Me   Don't Fool Me Icon_minitimewo 19 feb 2020 - 17:38

tag:Celestialkit
he who lives without discipline dies without
honor.
Honorkit sprong bijna een gat in de lucht van schrik toen haar zus overdreven begon te krijsen. Haar oortjes drukte ze dieper haar nek in, door haar hoge irritatie niveau maar ook om het geluid wat te dempen. 'MAMA!' Begon Celestialkit terwijl ze met flitsende ogen naar haar parelgrijze zusje keek. Honorkit zette een hoge rug op terwijl haar haren langzaam overeind kwamen. De meeste wisten wel dat ze een vredige, lieve kitten was en niet snel boos werd. Echter als ze over de streep ging dan was er geen beginnen meer aan. Blazend draaide de kitten zich meer naar de Nursery toe. 'MAAAMAA!' gilde de andere lichtgekleurde kitten nogmaals, waardoor Honorkit haar kopje liet hangen. Ze was enkel voor zichzelf opgekomen, waaraan had ze dit verdiend? Celestialkit was in haar ogen geen familie meer, ze zou haar mijden. Ze had meer dan genoeg zussen die wel lief waren en geen vossenstront. 'Ik ga naar andere kittens die wel leuk zijn en geen muizenbrein zoals jij.' Mauwde ze kalm maar niet hooghartig. Tranen drupten uit haar ogen terwijl ze haar opgezette staart slapjes liet hangen. Honorkit was meer dan boos, ze voelde zich de grond in getrapt, ongezien en ongehoord. Ze voelde zich voor het eerst eenzaam. Haar snorharen trilden door de emoties die haar poten lieten trillen waarna ze een intens pijnlijk geluid liet horen. Een die klonk als een dodelijk gewond dier, anders dan het toneel dat Celestialkit bedreef. Oprecht.

- Heb geen hekel aan je hoor Lolo ;') dit is gewoon Honor die niet tegen oneerlijke katten kan en moeilijk vergeeft.
♥ spenny


Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarykit
Member
Don't Fool Me Fq5bnWw
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons -
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rosemarykit
BerichtOnderwerp: Re: Don't Fool Me   Don't Fool Me Icon_minitimewo 4 maa 2020 - 15:43


Don't Fool Me BPNR8Ta
Rosemarykit was aan het doezelen in de nursery met Thymekit dicht tegen zich aan. Ze speelden bijna altijd samen, maar nu begon Thyme ook andere vriendjes te krijgen. Eerlijk gezegd was hij wel een tikkeltje jaloers, maar als zijn broer gelukkig was, hij ook. Hij had zijn donkergrijze pootkussentjes tegen die van zijn broer gezet en zo waren ze samen aan het trappelen. Soms schoot hij uit en gaf hij perongeluk een schop in het gezicht, maar zo kreeg hij er ook eentje terug. 'Wat dacht je van verstoppertje spelen.' Hij spitste zijn gepluimde oren en rolde geïnteresseerd om. Het kwam van Honorkit, de dochter van de deputy. Ooh spannend! Rosemary sprong uit zijn nest, haast in een vogelvlucht. Hij fluisterde zacht nog iets tegen zijn slapende vader waarna hij op het stel af draafde. Verstoppertje wou hij wel mee spelen! Enthousiast bleef hij op zijn plaats staan, maar voor hij iets kon zeggen begon Celestialkit te gillen. W-wat? Hij kromp ineen, en werd bijna onzichtbaar achter een leeg nest. Hij hoorde Honorkit weer spreken. Volledig uit de context hoorde hij enkel hoe zij haar zus gemene dingen toe wierp. Dat is niet flink, zijn ouders hadden hem de Warrior Code al aangeleerd en een van de dingen zei: heb altijd respect... of zoiets. Daarom ontspande hij zijn spiertjes en kwam hij uit zijn schuilplaats. Rosemarykit trippelde, zo dapper als hij kon helemaal naar voren. Hij bibberde een beetje, maar probeerde Honor streng aan te kijken. "Volgens de Wa-" Hij werd luidkeels onderbroken door een vreselijke gil. Oh... oh gosh... Zijn vel bibberde er nu bijna af. Hij snapte het absoluut niet, maar koos onbewust de kant van de kitten die alleen maar naar haar mama had geroepen. Gefronst keek hij naar Celestial. "Wat heeft ze?", fluisterde hij zo stilletjes mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celestialquartz
Member
Don't Fool Me UJEuK74
Loïs
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 13 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ✦ Young Warrior
Celestialquartz
BerichtOnderwerp: Re: Don't Fool Me   Don't Fool Me Icon_minitimewo 4 maa 2020 - 20:00

Huuhuu, haar zusje begon naar haar te blazen en nijdig sloeg Celestial met haar staart. Hallo, zij was de stomme hier! De stomme stomme kitten. Die haar een muizenbrein noemde. Ze riep nog een keer om haar moeder, maar die kwam maar niet. Wat stom zeg, die moest er toch voor haar zijn als ze haar nodig had? En geen één warrior leek zich ook tot haar te richten. Jeetje, wat moest je doen voor een beetje aandacht hier? Plots kwam er een andere kitten naar haar toe, die haar vroeg wat er aan de hand was met haar ondertussen overdreven jammerende zusje. Met een boze blik keek ze in de richting van haar zus. "Ze stelt zich ontzettend aan!" miauwde ze hard. "Ze wou niet met me spelen, ze wou verstoppertje doen zodat ze weg kon lopen, echt gemeen,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Honorbound
Member
Don't Fool Me Honor2
Butter
468
Actief
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is to always try one more time."

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honorbound
BerichtOnderwerp: Re: Don't Fool Me   Don't Fool Me Icon_minitimewo 4 maa 2020 - 20:44

tag:Celestialkit & Rosemarykit
he who lives without discipline dies without
honor.
Honorkit had eerst niet door dat er een andere kitten in de buurt was. Rosemarykit wilde duidelijk mee spelen, als Honorkit hem had zien staan, had ze waarschijnlijk meteen hem uitgenodigd mee te doen. Dan was ze tenminste niet alleen met Celestialkit. Echter was ze te veel gefocust op haar nestgenootje om door te hebben dat nog iemand in de buurt was. Honorkit was dan ook echt boos, zelden had ze zich zo geërgerd en gekleineerd gevoeld. Zeker toen duidelijk werd dat haar zusje begon te krijsen en schreeuwen. Honorkit drukte haar oren verder haar nek in terwijl ze haar kopje schudde. Ze wist niet goed wat ze moest doen. Een hels geluid kwam uit haar mond, terwijl de jongere kitten haperend had gesproken. 'Volgens de Wa-' was hij streng begonnen terwijl hij de parelgrijze kitten aan keek. Honorkit liet haar opgezette haren langzaam zakken terwijl ze ineen dook. 'Wat heeft ze?' Vroeg de jongere kater aan Celestialkit. 'Ze stelt zich ontzettend aan!' Mauwde haar zus hard. 'Ze wou niet met mij spelen, ze wou verstoppertje doen zodat ze weg kon lopen, echt gemeen,' Honorkit schudde haar kop terwijl ze happend naar adem sprak. 'Nadat jij zei dat je niet altijd de orgineelste kon zijn en dat ik beter niet nog steeds vieze bacillen kon hebben van de ziekte van een halve Moon geleden. Als ik die wel had zou je het papa zeggen.' Mauwde de kitten terug terwijl ze met haar snorharen trok. 'Het spijt me Rosemarykit.. niet iedereen kan eervol blijven. Wilde je mee spelen?' Vroeg ze zachtjes terwijl ze de andere kitten vragend en een stuk warmer aan keek dan haar eigen zus.
♥ spenny
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't Fool Me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: