Walking among the trees - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Newleaf, 5°C - 15°C
Na een korte vorstperiode ontdooit de rivier. De prooidieren komen weer uit hun schuilplaats en het kan niet lang meer duren voordat deze nestjes jongen krijgen. De vogels fluiten uitbundig en kondigen een nieuwe Newleaf aan.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
Prophecy given by Starclan
"Heed the darkness that creeps near.
Heed the purge that will begin
Seeping into the forest slowly.
Poisoning the clans from within

Blood will turn the forest red.
Lie low in order to thrive
Stay aware of who your allies are.
Or none of the clans will survive"
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
foundr
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Walking among the trees

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Shaka
Member
Walking among the trees - Pagina 2 DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Kitten
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: Walking among the trees   Walking among the trees - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 21:14

De lof maakte hem nog trotser dan de blauwe kater zich al voelde en hij was blij dat het hem gelukt was. Hij had net zo goed er naast kunnen grijpen net zoals eerder, maar het was hem dit keer wel gelukt. De volgende woorden lieten zijn ogen bijna letterlijk stralen. Wauw, hij een woudkat? Dat was niet meer dan een droom... of misschien toch niet? 'Zou je echt denken?' vroeg de jonge kater toen. Hij had wel vaker gedagdroomd of letterlijk door zijn dromen op prooi gejaagd tussen de bomen. Iets wat hij nu echt gedaan had, maar een vraag verbrak zijn gedachten gang en heel even was Shaka gedesoriënteerd. De muis... Tja hij had hem nu wel gevangen, maar wat moest hij ermee??? Zelf had hij zat voer in het tweebeen nest, mocht het ooit zo ver komen dat hij op straat zou komen te staan dan kon hij altijd nog zijn eigen voedsel vangen. 'Neem hem maar mee.' miauwde Shake toen en keek van de muis voor zijn poten richting Moonstorm. 'Eumh zie het als mijn bedankje voor de lessen die je me geleerd hebt om te jagen. Mocht ik ooit om welke reden deze methode nodig hebben om andere katten te helpen dan kan ik voor hen jagen en ze laten delen in de prooi die ik dan gevangen heb.' Okay dat kwam er wijzer uit dan de blauwe rus ooit had geleerd van een andere kat, maar eigenlijk kwam dit meer van de tweebenen die hem gered hadden uit een benauwende en duistere tijd in zijn vroegere jeugd. Oh wat een baknijd had hij toen gehad en er vaak voor op zijn kop gekregen tot Shaka netjes met de rest van de andere katten het eten deelde zonder alles voor zichzelf te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
moonstorm
Member
Sven
96
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: Walking among the trees   Walking among the trees - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 18:50

Moonstorm zag de andere kater glunderen dankzij zijn woorden en was blij dat hij Shaka een beetje trots kon laten voelen. Shaka vroeg hierna zelfs of hij er echt zo over dacht en hierop antwoordde Moonstorm: "Natuurlijk, dat heb je vandaag wel laten zien.". De krijger meende het echt, hij had maar weinig katten gezien met zo'n talen om te leren en hij had dit talent zeker nog nooit gezien in huiskatten. Toen de gestreepte kater vroeg wat Shaka met zijn muis wou doen, vertelde de blauwe rus hem dat hij hem maar mee moest nemen. Shaka vervolgde dat het als bedankje was voor de jaag lessen van vandaag. "Bedankt, deze prooi zal zeker niet verspild worden bij ons." antwoordde Moonstorm blij. Ondanks dat hij deze kater had leren kennen was hij toch nog verrast over de gulheid van Shaka, ook dit zag je bijna nooit bij katten buiten de clans. Toen de krijger Shaka bedankt had zag hij dat de blauwe rus een beetje afdwaalde naar een herinnering van vroeger. Het leek wel of hij aan iets slechts terugdacht. "Alles goed?" vroeg Moonstorm een beetje bezorgd. Hij was stiekem ook een beetje benieuwd naar wat een huiskat allemaal in zijn leven kon hebben beleefd dat een slechte herinnering achter zou laten.

Walking among the trees - Pagina 2 Test_210
Profiel bekijken
Shaka
Member
60
Actief

CAT'S PROFILE
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: Walking among the trees   Walking among the trees - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 20:25

Shaka wist zichzelf even geen houding te geven door alle lof die hem gegeven werden en begon zichzelf over zijn borst te likken om dat te verbergen, maar keek weer op toen Moonstorm hem bedankte en de prooi niet verspilt zou worden voor hij zich in zijn herinneringen verloor. De stank van uitwerpselen en zowel vers als gedroogd bloed leken zijn neusgaten opnieuw te vullen net als het klagelijke gejank of de smeekbeden van de dieren om hem heen die later weer door scherpe pijnkreten van de dieren en het zware gebrul van een kwade tweebeen die een van de dieren dan pijnigde om ze tot stilte te krijgen, maar de stem van Moonstorm hoewel die van ver klonk leek door het alles heen te snijden. Heel even klapte zijn oren naar achteren en werden zijn ogen groot van angst, maar toen de schimmige beelden oploste en hij de bruin gestreepte kater weer voor zich zag verdween alle spanning die even van zijn lichaam bezit had genomen. Kennelijk had Moonstorm het opgemerkt. 'Ik... ja het gaat weer gelukkig. Ik ben blij dat je clan er profijt van zal hebben de muis te eten.' probeerde Shaka er onderuit te komen. Hoewel hij het koud begon te krijgen wilde de kleine blauwe kater nog niet terug. Hij genoot het gesprek met deze woudkat.
Profiel bekijken
moonstorm
Member
Sven
96
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: Walking among the trees   Walking among the trees - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 maa 2020 - 20:36

Het leek even dat de kater tegenover hem aan het dagdromen was, maar nadat hij zijn vraag had gesteld reageerde Shaka gelukkig gelijk. De blauwe rus vertelde hem dat het weer ging en dat hij blij was dat de clan dankzij hem iets extra's te eten zou hebben. Moonstorm's nieuwsgierigheid was nog niet helemaal gestild door dit antwoord, ook was de krijger best wel bezorgd door de plotselinge blackout. Hij besloot nog een keer te proberen of hij kon uitvinden wat er mis was. "Weet je zeker dat er niets is waar je over wilt praten?" vroeg hij een beetje vriendelijk en bezorgd. De gestreepte krijger zou het heel goed snappen als Shaka er niet over wou praten, sommige dingen uit het verleden moesten immers gewoon met rust gelaten worden, maar misschien dat erover praten juist wel kon helpen. De reden dat hij dit dacht was omdat zijn mentor vaak verteld had dat je slechte herinneringen eerst moest trotseren om er overheen te komen. Hij keek Shaka medelevend aan om te zien hou hij zou reageren.

Walking among the trees - Pagina 2 Test_210
Profiel bekijken
Shaka
Member
60
Actief

CAT'S PROFILE
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: Walking among the trees   Walking among the trees - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 maa 2020 - 21:49

De meelevendheid en bezorgdheid was niet te missen. Als katten openlijk konden zweten en de ander het zou hebben kunnen zien zou hij dat nu gedaan hebben. Ondanks de koud begon zijn huid onder zijn vacht te gloeien. Hij kreeg het heet van de gedachten dat een andere kat hem zo gemakkelijk kon lezen?! Maar ondanks dat was Moonstorm enkel hoewel in het begin vriendelijk tegenover hem geweest en hijzelf dat ook naar de kater terug. Ineens bekroop een ijzige kou hem en voelde hij een ruwe hand opnieuw om zijn kleine lijfje vormen zelfs knijpen en leek het of deze onzichtbare hand hem ruw van zijn plek trok om gevoed te worden. Puur van afschuw kon de blauwe kater het niet verhelpen dat hij zich plotseling op dezelfde manier uit schudden om van het nare gevoel af te komen waarna hij met zijn rug vacht begon te trekken. 'Wel... Eigenlijk is er wel iets.' mauwde Shaka bijna fluisterend en zijn oren bogen zich naar achteren en zijn blik gleed naar de sneeuw onder zijn pootjes. 'Nou veel weet ik er niet meer van, maar voor ik met mijn tweebenen hier kwam wonen behoorde ik eerst tot andere tweebenen. De... De plek waar ik toen gezeten had was eenzaam en niet bepaald warm te noemen, maar niet zo koud als hier buiten. Ik... iik weet dat ik nog in een soort glimmend web ding lag in een vreemd eentonig nest, maar die kon me niet de juiste warmte bieden. Wel wist ik dat ik niet helemaal alleen was. Ondanks dat ik alleen in de dat tweebeen webding lag kon ik andere geluiden waarnemen, waaronder andere katten en honden en misschien zelfs wel andere dieren.' begon Shaka en hij kon alles opnieuw voelen en horen zoals in die koude dagen en nachten. Een nieuwe huivering schoot over zijn ruggengraat en nu schudden hij zich al zittend. 'Het was er altijd donker en niemand was ooit stil en altijd was er wel geluid. Soms riep ikzelf om meer warmte, maar als we geluid durfde te maken kwam er een tweebeen die ons dan pijn deed of... of... Op een ruwe manier ons te eten gaf. Het smaakte altijd smerig en ik... ik werd altijd zo ruw vast gehouden dat mijn gehele lijf er pijn van deed en werd daarna weer terug gedumpt zonder mede leven...' nog een huivering trok door zijn lichaam heen en voor het eerst zins tijden leek Shaka zo fragiel als een pas geboren kitten. Al die tijd behield Shaka zijn blik op zijn poten hij voelde zich nu net zo vreselijk als hij zich toen had gevoeld. Eenzaam, koud en miserabel! 'Op een nacht leek het wel of de aarde open scheurde. Zo werd en geschreeuw en weer galmde knallen op de plek waar ik met de andere had gezeten. Tweebeen tegen tweebeen. Ik vermoedt de gemene tweebenen tegen de die die ons goed behandelde later. We werden daar weg gehaald en bekeken of we niet ziek waren of zo geloof ik. We kregen andere plekken waar de tweebeen dingen warm en zacht waren. Er kwamen ook meer dan genoeg tweebenen langs die zo nu en dan een dier meenamen. Zo ben ik hier terecht gekomen en hoewel het voer uit blik is wat ze me geven lijkt het niets op de smurrie die mijn buren krijgen.' Al gaande weg Shaka verder sprak kwam zijn kop weer rechter op zijn schouders tot de kleine blauwe kater Moonstorm weer recht aan kon kijken. 'Wat er met de slechte tweebenen gebeurd is weet ik niet en wil ik geen eens weten, ik mag hopen dat ze dezelfde behandeling krijgen als die ze ons gaven.' hoewel de blauwe rus geen eindelijke vijandigheid eerder had getoond vlamde zijn prachtige groene ogen even zo vijandig op alsof hij de vijand even voor zich zag en die in gedachten te lijf ging en die aan stukken scheurde, maar die angstaanjagende glans verdween ook weer toen Shaka zijn ogen even sloot voor hij die weer opende. Daar was verder niets anders te zien dan een vreugdevolle jonge kater die in de bloei van zijn leven was en die maar wat graag alles wilde zien en leren.
Profiel bekijken

Walking among the trees
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Blooming Woods-
Ga naar: