Burn the stars



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Burn the stars

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Junipernose
Member
Burn the stars DPKsfdL
Cynthia
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Junipernose
BerichtOnderwerp: Burn the stars   Burn the stars Icon_minitimevr 13 maa 2020 - 2:31

Ze had wel opgemerkt dat er een vrij jonge queen nu in de nursery lag. Niet dat dat niet kon, maar ze vroeg zich toch wel een beetje af of ze het niet miste om een warrior te zijn. Het kon namelijk niet zijn dat de oudere poes lang warrior was voor ze een queen werd. Ze stapte dan ook met een doel op de queen af en bleef kort voor haar nest staan. "Mis je het warrior zijn niet?" Misschien was ze er iets te enthousiast ingegaan met de vraag. Ze had niet eens moeite gedaan om de queen fatsoenlijk te begroeten tenslotte. Maar nu was het hopen dat de ander wel antwoord zou geven.


[Silverwish]
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
Burn the stars YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: Burn the stars   Burn the stars Icon_minitimeza 21 maa 2020 - 13:44


Silverwish lag een beetje te doezelen. Haar kittens lagen vredig te slapen en haar mate was met een patrouille mee gegaan. Ze nam de tijd goed in gebruik, haar rust pakken was namelijk ook belangrijk. Maar veel rust kwam er blijkbaar niet echt van. Ze zag de kitten al aankomen door haar halfgesloten ogen. 'Mis je het warrior zijn niet?' vroeg ze.
Silver opende haar ogen helemaal en glimlachte naar de kitten, die ze herkende als Juniperkit. 'Hallo Juniperkit,' begroette ze haar eerst. 'Ik mis het heus wel hoor, maar ik heb nog genoeg tijd om Warrior taken uit te voeren als mijn kittens Apprentices worden,' antwoordde ze. Ze was nog niet lang Warrior geweest voor ze in verwachting was geraakt, maar ze was jong en ze wilde dit ook voor geen miljoen prooien missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Junipernose
Member
Burn the stars DPKsfdL
Cynthia
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Junipernose
BerichtOnderwerp: Re: Burn the stars   Burn the stars Icon_minitimeza 18 apr 2020 - 2:12

Ze miste het dus wel, maar zou nog genoeg tijd hebben nadat de kittens apprentices waren. Dat klonk ergens wel logisch, maar verloor je niet een deel van je vrijheid wanneer je hier moest zijn voor de kittens? Niet dat ze zelf op keek tegen het kittens hebben ooit, maar het maakte haar gewoon nieuwsgierig. "Wanneer worden je kittens apprentices?" Ze waren jonger dan haar, dat was zeker, dus de queen zou nog langer moeten blijven dan haar in de nursery. Ergens kon ze zelf niet wachten tot het zover was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
Burn the stars YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: Burn the stars   Burn the stars Icon_minitimezo 19 apr 2020 - 19:45


'Wanneer worden je kittens apprentices?' vroeg Juniperkit toen. Silver glimlachte naar haar. 'Over een paar manen al,' miauwde ze. Haar poten kriebelde ondertussen wel hoor, maar binnenkort zou ze misschien ook weer een prooi kunnen vangen. Zolang het allemaal maar niet te lang duurt of te intensief is. Ze wilde immers ook niet te lang bij haar kits weg blijven. Ze wist dat het nog moeilijk ging worden zodra ze Apprentices worden. 'Misschien kunnen jullie dan samen trainen,' miauwde ze met een glimlach. Het was prettig om te weten dat ze vriendjes hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Junipernose
Member
Burn the stars DPKsfdL
Cynthia
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Junipernose
BerichtOnderwerp: Re: Burn the stars   Burn the stars Icon_minitimedi 12 mei 2020 - 1:57

De kittens waren misschien iets jonger dan zij was, maar ze zouden vast en zeker wel samen trainen voor zij warrior werd, daar twijfelde ze niet over. "Dat zou leuk zijn, dan kan ik ze misschien wat leren." Waarschijnlijk was ze tegen die tijd al veel beter in alles en dan zou ze ook meer hebben om te laten zien dan ze nu had. Hopelijk zouden de kittens het ook niet erg vinden als ze hun wat dingen wilde leren. "Dat is als ze wel willen leren," Iedere kat was anders en had ook zijn of haar eigen manier van leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
Burn the stars YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: Burn the stars   Burn the stars Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 19:09


Juniperpaw leek in ieder geval enthousiast dat haar kleintjes met haar samen konden trainen. 'Dat zou leuk zijn, dan kan ik ze misschien wat leren.' Silverwish glimlachte en knikte. Net zoals haar mate bij haar gedaan had toen ze nog Apprentices waren. 'Dat is als ze wel willen leren.' De Queen glimlachte geruststellend naar haar. 'Oh, ik denk dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken hoor. Het is altijd leuk om samen te trainen en dingen te leren,' miauwde ze. 'Ik zou in ieder geval niet weten waarom mijn kittens daar moeilijk over zouden doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Junipernose
Member
Burn the stars DPKsfdL
Cynthia
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Junipernose
BerichtOnderwerp: Re: Burn the stars   Burn the stars Icon_minitimevr 12 jun 2020 - 2:37

Ze lichtte weer wat op bij het horen dat ze zich er geen zorgen over hoefde te maken. Dat de kittens van Silverwish er waarschijnlijk niet moeilijk over zouden doen. Ergens had ze er ook wel zin in om de jongere katten dingen te leren, ondanks dat ze zelf nog niet zoveel wist als ze heel eerlijk was. "Tegen die tijd hoop ik ook meer te weten dan ik nu al weet." Tenslotte was ze nog niet zo heel lang apprentice, dus ze zou vast nog veel te leren krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Burn the stars
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: