Let's hope it's not true



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let's hope it's not true

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Breezesong
StarClan
Let's hope it's not true TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimedo 19 maa 2020 - 14:03


Breezesong was naar het kamp toe gerend maar om geen argwaan of bezorgdheid op te wekken en gelijk de Leaders Den in te stormen, was ze al een eindje van het kamp vandaan overgegaan in een drafje. Zo was haar ademhaling weer rustig als ze het kamp had bereikt en leek het net alsof ze gewoon even op bezoek ging bij haar zoon.
'Stallionstar?' miauwde ze en ze stak haar kop om het hoekje. Ze wilde liever geen tijd verspillen. Ze liep de Den waarna ze diep adem haalde, om helemaal rustig te worden en haar gedachte even op een rijtje te kunnen zetten. 'Ik heb informatie... Wat misschien wel nuttig is. Niet alleen voor jou, maar voor heel de Clan. Het gaat om Bearclaw.' Ze keek de Leader serieus aan. Ze had geen idee tot hoeverre Scarface de waarheid had gezegd, misschien was het alleen maar een gedachte die ontstaan was uit boosheid. Maar ze wilde zijn mening en bezorgdheid niet in twijfel trekken, en het ten minste met de Leader bespreken. Waarom zou je anders een kat uit je eigen Clan van zo iets ergs beschuldigen?


Let's hope it's not true OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Let's hope it's not true 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimedo 19 maa 2020 - 20:23



What good is power if you cannot protect the ones you love?


De gevlekte kater schudde zijn brede schouders los toen hij overeind was gekomen. Het was vroeg op de dag maar soms leek het wel of niemand sliep in de Clan. Pootstappen kondigden het bezoek aan van een kat en hij draaide zijn oren naar voren terwijl hij zijn naam hoorde. "Kom binnen" miauwde hij gebaarde naar zijn moeder met zijn poot dat ze binnen moest stappen. Ze leek gestresseerd te zijn en hij vroeg zich af waar dat door kwam. Lang wachtte zijn moeder niet voordat ze er een storm aan woorden uit gooide. 'Ik heb informatie... Wat misschien wel nuttig is. Niet alleen voor jou, maar voor heel de Clan. Het gaat om Bearclaw.' miauwde hij moeder en het gezicht van de Leader betrok. "Informatie?" herhaalde hij. "Spreek vrijuit Breezesong, wat is er?" miauwde hij het formeler makend. Dit was een rare wending, dat zijn moeder naar zijn Den kwam over Bearclaw. Wat was er gaande?






Let's hope it's not true JXidV8r
Let's hope it's not true Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
Let's hope it's not true TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimevr 20 maa 2020 - 13:53


Het gezicht van haar zoon vertrok. Een logische reactie. Zelf was ze er ook niet helemaal comfortabel mee. Was dit wel het juiste om te doen? Ze schreeuwde het in ieder geval niet van high rock af. 'Informatie?' herhaalde Stallionstar. 'Spreek vrijuit Breezesong, wat is er?' miauwde hij. Ze knikte.
'Ik.. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre dit allemaal echt is, het zijn enkel verdenkingen. En, niet van mij. Maar mij leek het handiger als ik het door zou geven,' miauwde ze en ze haalde weer diep adem. 'Scarface heeft mij verteld dat hij in elkaar geslagen werd door Bearclaw, tijdens de bezetting van RiverClan. Daarnaast verdenkt hij Bearclaw er ook van dat hij Sabrefur heeft gedood.' Het kwam er niet makkelijk uit en met elk woord dat ze sprak voelde ze zich minder comfortabel. Ze had liever niet dat ze dit soort dingen over haar Clangenoten moest vertellen.


Let's hope it's not true OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Let's hope it's not true 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimevr 20 maa 2020 - 14:17



What good is power if you cannot protect the ones you love?


Zijn groene blik was scherp en berekenend toen zijn moeder begon te spreken. De woorden verdenking en niet van mij werden uitgesproken en zijn ogen versmalden. Wat was hier aan de hand? Toen zijn moeder diep adem haalde wist hij dat wat ze nu uitsprak haar hoog moest zitten. 'Scarface heeft mij verteld dat hij in elkaar geslagen werd door Bearclaw, tijdens de bezetting van RiverClan. Daarnaast verdenkt hij Bearclaw er ook van dat hij Sabrefur heeft gedood.' miauwde ze vervolgens in een ademteug en zijn oren draaiden zich naar achter en hij voelde zijn vacht ongemakkelijk prikken. "Dat zijn grove beschuldigingen die Scarface maakt." miauwde hij en blies scherp zijn adem uit. "Heeft hij enig bewijs voor deze beschuldigingen? Wacht, ik haal hem" miauwde hij en liep zijn den uit. "Scarface" miauwde hij scherp en hij wenkte de kater met zijn staart. Deze beschuldigingen waren niet niets om over een Clangenoot te maken en de waarheid zou nu zo snel mogelijk boven tafel moeten komen want als dit alles op niks gebaseerd was dan maakte Scarface een Clangenoot zwart achter diens rug om.






Let's hope it's not true JXidV8r
Let's hope it's not true Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
Let's hope it's not true DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimevr 20 maa 2020 - 22:17

Zoals verwacht had hij niet veel slaap meer gekregen. Scarface werd wakker gepord voor een patrouille en hij geeuwde even luid voor de crème kater op stond en enkele mos stukjes uit zijn vacht schudden. Eenmaal buiten rekte Scar zich nog even uit voor hij richting de ingang trippelde, maar nog voor hij halverwege was werd zijn naam op scherpe toon geroepen. Zijn blauwe ogen zochten heel even naar de kat die hem geroepen had en kwamen op Stallionstar terecht. Oh kay Breezesong had hem dus verteld... Hij zwiepte met zijn staart om de patrouille te laten weten dat hij ze wel in zou halen voor Scarface zich snel omdraaide en richting hun leider liep. Al leek hij door dikke buik hoge modder te lopen, zo zwaar leken zijn poten ineens! Ondanks dat zijn oren niet naar achteren stonden, maar ook niet helemaal naar voren stonden, maar lichtjes naar de zijkant gedraaid. 'Stallionstar.' miauwde Scarface zonder omwegen. Hij wist zeker dat zijn leider wist wat hij gezegd had en de geur van zijn oud mentor was nog vers dus ze zou hier vast nog in haar zoons hol zijn. Ook zijn ogen verborgen niet dat hij niet wist waar Stallionstar hem voor geroepen had, maar er branden geen vuur in van boosheid omdat zijn leider het wist. Scar had er zelf mee ingestemd dat Breezesong het haar zoon mocht vertellen. Kalm wachten de crème kater tot ze naar binnen zouden gaan. Hopelijk zou Stallion hem niet openlijk naar de beschuldigingen die hij tegenover Bearclaw beweerde. Dan zou het hem nog meer moeite kosten om bewijzen te vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Let's hope it's not true 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimeza 21 maa 2020 - 19:44



What good is power if you cannot protect the ones you love?


Toen Scarface hem ook gezien had draaide de kater zich om en stapte hij terug zijn Den in, het was niet nodig de Warrior buiten te ondervragen. Nee, dat kon beter gebeuren in zijn Den. Hij liet zich door zijn achterpoten zakken en sloeg zijn staart om zijn poten heen toen Scarface binnen kwam. Kort gaf hij de kater een knikje dat hij mocht gaan zitten. "Stallionstar" miauwde Scarface en hij zag aan de kater dat hij wist waarom hij naar zijn Den geroepen was. De ernst was op zijn gevlekte gezicht te lezen voordat hij sprak. "Scarface, ik hoor van Breezesong dat jij informatie zou hebben die de hele Clan zou kunnen aangaan. Waar haal je die informatie vandaan?" miauwde hij en tikte met het puntje van zijn staart zacht en ritmisch op de grond.






Let's hope it's not true JXidV8r
Let's hope it's not true Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
Let's hope it's not true TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimezo 22 maa 2020 - 19:12


Het waren zeker grove beschuldigingen. Zelf was ze er ook niet gemakkelijk onder. Stallionstar zei dat hij Scarface ging halen, wat misschien wel een goed idee geweest was. Hij kon het immers beter vertellen dan zij kon. Ze wachtte af tot Stallionstar en Scarface weer de Den in verschenen.
'Scarface, ik hoor van Breezesong dat jij informatie zou hebben die de hele Clan zou kunnen aangaan. Waar haal je die informatie vandaan?' vroeg de Leader. Breezesong keek richting haar oud Apprentice en gaf hem een licht knikje om te laten blijken dat hij zijn zorgen vrijuit kon bespreken. Ze wist dat haar zoon hier volwassen mee om zou gaan.


Let's hope it's not true OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
Let's hope it's not true DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimezo 22 maa 2020 - 21:08

Een beetje bespannen was de crème kater er wel onder. Hij wilde verder geen moeilijkheden veroorzaken die zowel hemzelf nog zijn clan zou horen te schaden. Na de uitnodiging om te gaan zitten was dat ook wat Scarface deed. Hij zag nog hoe zijn oud mentor hem een bemoedigend knikje gaf. Het was niet gemakkelijk geweest om informatie te vinden als die er al was. Een diepe ademhaling was dan ook wel op zijn plaatst om zijn razende hart wat rust te gunnen na de woorden van hun leider. Het misschien niet direct een antwoord, maar ik heb overal een beetje bij beetje wat puzzelstukjes kunnen vergaren die allemaal in elkaar glijden.' moest Scar wel eerlijk bekennen. Hij voelde zijn poten jeuken om weg te rennen en door te gaan met het onderzoek, maar ondanks dat bedwong hij zijn spieren die af en toe schokte door deze twee reacties. Hierdoor leek het alsof hij een lastige vlieg van zijn schouder weg wilde jagen. Maar het was nog veel te koud voor die lastige rot beesten. 'Nog in Leaf fall, Kort nadat de belegering op het rivierclan kamp met Sharing tongues raakte Bearclaw en ik bijna slaags. Sabrefur kwam tussen ons beide en ondanks mijn woede kon ik goed genoeg bemerken dat de oud deputy zich tot vijand van de bruine kater maakten. Ik weet verder niet wat ernaar gebeurd is omdat ikzelf ben weg gegaan. Maar ik ken Bearclaw niet als een snel vergevensgezinde kater.' begon Scar vanaf waar hij zijn nieuwe informatie was gaan verzamelen. Het deel dat Bear Crowcall, Frayhowl en hemzelf had verwijd en twee van hen onder poten had genomen hoefde Scarface niet nog eens te herhalen. 'De dagen daarna ben ik Bearclaw zo veel mogelijk uit de weg gegaan om geen verdere ruzie te kunnen ontwikkelen, maar toen ik weer terug naar het kamp kwam en Sabrefur kennelijk met een das in gevecht was. Vond ik het al vreemd dat Bear, zijn vrouw en Nog een windclan kat mee was gegaan om hem te redden. Dit... dit is waar ik het gevoel niet kwijt kat dat Bearclaw meer met de dood van Sabrefur te maken heeft dan dat het lijkt.'het was er, maar ontdanks de hapering voelde Scarface dat er iets niet klopte aan de dood van de deputy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Let's hope it's not true 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimezo 22 maa 2020 - 21:32

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



Naast hem gaf zijn moeder Scarface een knikje en hij besloot zijn aandacht verder op Scarface te richten. Zijn moeder was hier nu meer als morele steun van de kater hier tegenover hem. Serieus luisterde hij naar de woorden van Scarface en hij voelde een kou over zich heen komen, alsof hij in ijswater gedompeld werd. Het leek of er meer en meer jegens Bearclaw boven tafel kwam en hij voelde irritatie in zijn vacht prikken. De dag ervoor had hij Routnose nog gesproken en zij had hetzelfde verhaal verteld als Scarface eerder over Bearclaw en toen ze werden teruggebracht van de belegering van RiverClan. Ergens wilde hij direct vertrouwen stellen in Scarface, er waren nu al meerdere katten geweest met een overeenstemmend verhaal. "Sabrefur heeft juist gehandeld jullie uit elkaar te houden" miauwde hij en dacht na over zijn volgende woorden en hij keek even opzij naar zijn moeder en toen weer terug naar Scarface. "Voor Sabrefur heb je helaas geen bewijs maar wel voor het feit dat Bearclaw Crowcall en jou heeft aangevallen. Scarface, ik wil dat je goed te raden gaat voordat je deze vraag beantwoord. Was het een poging tot moord?" miauwde hij en zijn stem was bloedserieus. Als de kater bevestigend zou antwoorden en Crowcall ook dan was er maar een gepaste consequentie, een waarmee zijn Deputy het niet meer dan eens kon zijn. Als het een poging tot moord geweest was had Bearclaw twee regels gebroken van de Warrior Code, het bevel van zijn Leader opvolgen en een poging tot moord. Zijn oren vielen al iets naar achter in afwachting van het antwoord van Scarface.



Let's hope it's not true JXidV8r
Let's hope it's not true Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
Let's hope it's not true DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimema 23 maa 2020 - 21:33

Scarface kon enkel en alleen maar begrijpend knikken op wat Sabrefur gedaan had. 'Zeker, dat begrijp ik heel goed. Maar ik ben Sabrefur daar enkel dankbaar voor geweest.' mauwde de crème kater en luisterde naar wat Stallionstar daarna zei. Dit moest hij onwillend weer even terug halen, maar Scar dacht even terug aan de dag van het beleg. Zijn woede jegens Bearclaw borrelde opnieuw door zijn aderen en in reactie daarop boorde Scarface zijn klauwen in de zanderige bodem van de leiders den. 'Ik weet dat ik geen enkel bewijs ervoor de dood van Sabrefur heb dan alleen mijn gevoel en daar kan ik niemand mee te vrede stellen in welke vorm dan ook. Ik weet niet wat er in de bruine kater voor gaat en dat wil ik niet eens weten, maar wat ik je niet verteld heb die avond dat je me zo laat nog buiten het kamp vond is wat ik je nu ga vertellen Stallionstar. Dit is wat Bearclaw tegen me zei toen ik hem met een gevechtstechniek, maar in een schijnbeweging gebruikte.' begon de crème windclanner met het schudden van zijn kop aan het begin van zijn zin. 'Scarface, niet alleen ben je een verrader en een onruststoker maar gebruik je een gevecht's aanval om iemand te doden. Je zult boeten jij vieze judas. Ik draai je verdomde nek om en laat je lijk achter in het rogue gebied om te rotten. Dus ja het was een poging tot moord. Zeker als ik toen mezelf er niet toe had gedwongen om weg te gaan. Als ik die dag besloten had gehad om Bearclaw te blijven bevechten dan had ik het niet overleefd. Ondanks dat hij zijn nagels niet gebruikte kwam elke slag hard en gemeend aan.' Besloot Scarface zijn begonnen antwoord. Hij nam geen enkele houding aan die verraden zou dat hij gelogen had en eindelijk hield de vreemde trekking in zijn lijf op. Daar hij had het gezegd. Van Sabrefur kon hij helaas geen bewijzen neer leggen al had Scarface het nog zo graag gewild natuurlijk. Tijdens het uit spreken van zijn antwoord op de vraag die Stallionstar had gesteld. Had Scar zijn leider de gehele tijd aan gekeken op het enkele kop schudden na dan, maar verder wilde Scarface altijd eerlijk zijn tegenover iedereen en soms... tja soms kon het wel eens botsten met de krijgscode zeker als het onterecht was wat een andere kat deed wat eigenlijk ook tegen de krijgscode in ging zoals Sabrefur toen bij het beleg had gedaan, maar dat zou er nog niet voor zorgen dat hij de ex deputy erom zou gaan haten. Niet zoals hij Bearclaw haten, maar dat was meer omdat de bruine kater hem en een andere clangenoot had aangevallen. Iets wat ook niet volgens de krijgscode mocht!
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
Let's hope it's not true TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 18:02


Breezesong hoorde het verhaal voor de tweede keer nu. Ze controleerde in gedachte op punten die al voorbij waren gekomen, en of het allemaal klopte met de eerste keer dat hij dit vertelde. Niet dat ze hem geloofde, maar met zo'n beschuldiging kon je niet voorzichtig en secuur genoeg zijn. Ze hoopte maar dat alles uiteindelijk op z'n plek zou vallen.
Ze was het wel met Stallionstar eens. Ze konden vrij weinig doen als ze geen harde bewijzen hadden. Sabrefur's dood was dus nog een raadsel. Ze vroeg zich af tot hoeverre het allemaal waar was. En wie ze nu moest geloven.
De Leader ging inmiddels weer naar het akkefietje wat na het beleg op RiverClan afgespeeld had. De poes spitste haar oren toen Stallionstar de dringende vraag stelde. Was het een poging tot moord. Breezesong richtte haar blauwe ogen naar de lichte kater. Was dat het? Ze had hier niets over gehoord toen hij het haar voor het eerst verteld had. Maar ze had die vraag dan ook niet gesteld.
Dat het wel een poging tot moord was, deed haar haren bijna recht overeind staan. Ze ging verzitten en forceerde haar haren weer te gaan liggen. 'En er waren meer katten bij? Kunnen zij dit ook bevestigen?'


Let's hope it's not true OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Let's hope it's not true BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 18:21


Amberstorm stuurde nog een laatste jachtpatrouille erop uit voor ze met een tevreden gezicht rondkeek naar het relatief lege camp. Voila, zo moest dat, iedereen had een taak en iedereen zou die uitvoeren ook. Zo zou de clan tenminste blijven draaien. Het ergste van leafbare was dan misschien nu voorbij, maar ze mochten nooit op hun lauweren blijven zitten. Nee, ze moesten en ze zouden steeds beter worden, steeds sterker. De deputy draaide op haar hakken om en liep met vaste tred de Leadersden in, wetend dat Stallionstar daar op dit moment moest zijn. Hopelijk was hij niet al te knuffelig aan het wezen met zijn "mate", ze had even geen zin om haar eten boven te voelen komen. Maar het was niet Stagstorm die ze zag bij de leider, nee; het was de jonge warrior Scarface die net een verhaal af leek te maken; en het zag er serieus uit, aan hun uitdrukkingen te zien. Ook Breezesong was erbij, de moeder van de leader, en zij vroeg net of er meer katten bijwaren. Waarbij? Amberstorm fronste en keek het drietal aan. "Wat is er aan de hand?", vroeg ze. Als Stallionstar het moest weten, ging het haar ook aan - dat was de afspraak die een leider aan zijn deputy moest maken. Anders zou de clan in no time ten onder gaan.  


Let's hope it's not true WpFgCIB
Let's hope it's not true 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Let's hope it's not true 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 19:46

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



De gevlekte kater ademde scherp in toen Scarface een nieuw verhaal onthulde, een die hij nog niet eerder gedeeld had met hem. Over hoe hij een verrader was en hoe hij zou mogen wegrotten van Bearclaw. Bezorgd draaide de gevlekte Leader met zijn oren bij het horen van deze woorden. Dit waren woorden die hij niet bij Bearclaw gezocht had, immers wilde hij altijd het beste in een ander zien als dat even kon maar blijkbaar had hij het fout gehad? Scarface vervolgde zijn verhaal en zei dat het een poging tot moord geweest was. Gefrustreerd tikte zijn staart op de grond, hij had zijn Deputy hier nu nodig maar hij wachtte nog even met haar roepen totdat Scarface klaar was met vertellen. Zijn moeder stelde daarna nog de vraag of er meer katten bij waren die dat konden bevestigen, een goede vraag die hij zelf gesteld zou moeten hebben maar dat was nu niet meer mogelijk. Net toen hij zijn bek opende om een vervolgvraag te stellen stapte Amberstorm de den in en vroeg ze wat er gaande was. De kater draaide zijn kop en gaf haar eerst een knikje ter begroeting voordat hij ging samenvatten wat er gebeurd was. “Scarface had belangrijke informatie voor de Clan. Hij beweerd dat Bearclaw Sabrefur heeft gedood” miauwde hij en hij keek even opzij naar de kater voordat hij verder sprak. “Of dit waar is weet ik niet maar ik neem het wel serieus aan. Verder heeft Scarface me net verteld over hoe de terugtocht is gegaan na het beleg van RiverClan. Hij vertelde me dat hij is aangevallen door Bearclaw. Hier moet ik aan toevoegen dat Routnose naar me is toegekomen met een gelijksoortig verhaal maar dan over Crowcall. Dat Bearclaw haar ook heeft aangevallen.” miauwde hij en zweeg. “Scarface zegt dat het een poging tot moord is geweest. En elke kat in de Clan weet welke straf daar op staat” miauwde hij en viel stil. Het woord had hij zelf nog nooit hoeven uitspreken naar een kat maar als het waar was wat Scarface had verteld dan zat er maar een straf op. Verbanning




Let's hope it's not true JXidV8r
Let's hope it's not true Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
Let's hope it's not true DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 21:36

Zijn oud mentor vroeg of er meerdere katten erbij waren geweest en hij had net willen antwoorden, maar toen kwam Amberstorm binnen. Hij was zo geconsenteerd geweest op Breezesong en Stallionstar dat hij even niet eraan had gedacht dat er nog zomaar katten binnen konden komen. Het was goed dat hij de stem van Amberstorm had herkend, maar van de plotselinge verandering sprongen zijn crème kleurige vacht wel ineens op. Zijn kop draaide zich met een ruk om en zijn ogen waren heel even groot met een mengeling van verrassing en frustratie dat hij zich zo gemakkelijk had laten schrikken! Als het Bearclaw was geweest had Scarface hem mogelijk direct aangevallen zonder zijn klauwen in te houden. Door de stem van Stallionstar dwong Scar zijn vacht weer te gaan liggen al bleven zijn rug haren nog scherp overeind staan. Een zucht volgde, maar daarna hervatten de windclan kater zijn rapport. 'Ja er waren andere katten bij. Lavenderstorm Zij wilde Bearclaw ook stoppen, Hoewel ik al in actie gesprongen was in een poging Bearclaw bij de net aangevallen Crowcall af te leiden. Ik weet dat Frayhowl ook mee moest, maar ik weet niet of hij niet reageerde uit angst of door een andere reden. Daarna heb ik Frayhowl niet meer gesproken. Ik weet niet waarom, maar ik denk niet dat Crowcall zou willen getuigen ze is als de dood voor Bearclaw. Voor Sabrefur in het kamp er tussen sprong heeft ze me gevraagd of ik afstand wilde houden van hem. Het was denk ik ook meer aan Crowcall te danken dat ik Bearclaw toen niet een paar meppen verkocht had. Ik kon haar vacht tegen de mijne voelen prikken. Zo bang is ze voor hem.' miauwde Scarface alsof Amberstorm er niet binnen was gekomen. Maar Stallionstar had het dus geweten van Crowcall, maar dan via Routnose? En zij was bang dat hun leider er niets van afwist? Waar Frayhowl was wist Scar echter niet. Hij was de jonge windclanner niet meer zins dien bejegend. Als Bearclaw hem maar niet ook het zwijgen opgelegd had???
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
Let's hope it's not true TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimema 30 maa 2020 - 20:15


Ze keek even snel naar Stallionstar, die zo te zien een vervolgvraag wilde stellen, maar daar kreeg hij de kans niet toe. Amberstorm liep de Den in, met de vraag wat er aan de hand was. Breezesong knikte de Deputy beleefd toe en luisterde stil toen Stallionstar uitlegde wat er aan de hand was. Ze hoopte zo erg dat het ergens niet waar was, maar tegelijkertijd wilde ze de woorden van Scarface ook niet in twijfel brengen. Ze voelde zich net wat minder op haar gemak toen de Leader ook onthulde dat Routnose met een gelijksoortig verhaal naar hem toe was gekomen, maar dan over Crowcall. Dan was dat deel in ieder geval waar.
Scarface vertelde nog verder over hoe het ging tijdens het beleg. Zo te horen niet erg goed. En dat Crowcall een gelijksoortige ervaring had gehad moest wel genoeg bewijs zijn, toch? Ze vroeg zich alleen af of zij ook dacht dat het een poging tot moord was geweest. Het was allemaal erg verwarrend en Breezesong wilde graag meer duidelijkheid. Maar ze moest nog even geduldig zijn. Ze wachtte dus ook weer stilletjes af hoe Amberstorm hierop zou reageren.


Let's hope it's not true OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Let's hope it's not true BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimedi 14 apr 2020 - 17:52

Er werd haar snel uitgelegd wat er aan de hand was, waarna Scarface verderging met zijn verhaal. Amberstorm fronste bij de uitleg - al kon ze wel geloven dat het waar was. Zeker toen Stallionstar vertelde dat hij eenzelfde verhaal had gehoord over Crowcall via Routnose. De deputy keek hem aan en haalde even haar wenkbrauwen op. Moest zij zo'n dingen niet weten, als deputy? "Als dit waar is, is Bearclaw niets meer dan een clanverrader.", mauwde ze bozig, en haar staart zwaaide heen en weer. Haar poten jeukten om iets te doen, om de kater in kwestie gewoon met zijn flikken en zijn flakken buiten te zwieren. Geen clanverraders in haar Windclan, daar zou ze voor zorgen.


Let's hope it's not true WpFgCIB
Let's hope it's not true 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Let's hope it's not true 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimedi 21 apr 2020 - 16:53

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



Scarface deed nog een keer zijn verhaal en hij kneep zijn ogen wat toe. Sabrefur had juist gehandeld door de afstand opdracht te geven aan Scarface maar nu leek het een andere kant op te gaan. Hij zuchtte even, waarom had Bearclaw niet gewoon gedaan wat hij vroeg? Rustig terug naar het Camp met de katten die herrie hadden geschopt. Naast hem bleef zijn moeder stil en hij keek naar Amberstorm om haar reactie te peilen. Echt peilen hoefde niet meer toen ze de woorden Bearclaw en clanverrader uitsprak. Hij gaf zijn moeder en Scarface een dankbaar knikje en draaide zich toen naar Amberstorm toe. “Laten we Bearclaw ook vragen naar zijn kant van het verhaal.” miauwde hij en trok met zijn oren. “Scarface, Breezesong, dank voor jullie eerlijkheid. Wij zullen dit verder afhandelen” miauwde hij kalm.



Let's hope it's not true JXidV8r
Let's hope it's not true Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
Let's hope it's not true DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: Let's hope it's not true   Let's hope it's not true Icon_minitimedi 21 apr 2020 - 21:19

De stilte die viel was wel is waar van korte duur, maar toch leek het alsof ijzige klauwen zich om zijn hart sloten. Wat zou er nu gebeuren nu beide leidende katten wisten van wat Bearclaw hun drie aangedaan had. Het was jammer dat Scarface geen bewijzen had kunnen vinden omtrent de dood van Sabrefur, maar toch was de crème kater niet meer dan eerlijk geweest. Het was voor zijn verhaal gedaan te hebben al lastig om zich kalm te houden, maar het leek nu alsof er een vuur door zijn aderen branden die regelrecht naar Bearclaw toe wilde uitlopen en die bruine rot kat des noods met klauw en knauw het kamp uit te werken, maar Scar schudden die brandende gevoelens weg en probeerde ze te begraven al gloeide de kooltjes nog na. Hij moest vertrouwen hebben in dat Stallionstar en Amberstorm de juiste keuzes zullen maken en de clan zouden beschermen! 'Dan zal ik nu de patrouille gaan inhalen waar ik eerder nog mee had gemoeten. Ze zullen nog niet zo ver zijn vermoed ik.' Misschien waren ze al op de kwart van de grens controle, maar nog voor ze 20 pootstappen op de helft zouden zijn zou Scarface ze al in gehaald hebben. Hij was een van de snelste katten van de windclan en daar was hij trotst op. Hoewel hij daarvoor iets in kracht moest inleveren. Eerbiedig boog Scar zijn kop eer hij de den van Stallionstar verliet. Breezesong was echt een wijze kat. Ze wist altijd wel te helpen en daar was de jonge warrior wel blij om. Ook al was ze zijn oud mentor toch had Scarface altijd nog groot respect voor haar. Eenmaal buiten het kamp zetten Scar zich af en volgde de geur van de patrol waar hij voor Stallion hem riep met mee gegaan had gemoeten en zoals hij al gedacht had waren ze nog geen eens op de helft toen Scarface hen inhaalde. Er werden vragen gesteld, maar de crème kater zweeg. 'Als het belangrijk is dan horen jullie het vanzelf wel.' was alles wat Scarface hen vertelde en de toon waarmee hij het zei vertelde dat hij er verder niet over wilde spreken.

(Topic uit)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let's hope it's not true
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Leaders den-
Ga naar: