ik ben eigenlijk met iets moeilijks bezig



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ik ben eigenlijk met iets moeilijks bezig

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Orchis
General
ik ben eigenlijk met iets moeilijks bezig  Orchis20
m
918
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 53 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: ik ben eigenlijk met iets moeilijks bezig    ik ben eigenlijk met iets moeilijks bezig  Icon_minitimedo 19 maa 2020 - 18:28


ik ben eigenlijk met iets moeilijks bezig  Dd5cjs10

Orchis had de ceremonie bijgewoond en had daarna terug willen gaan naar zijn nieuwe den. Hij was hard aan het werk om een hol voor hemzelf te graven maar toen hij weer voor zijn project stond liet hij een zucht klinken. Hij had geen zin om veder te werken en besloot zich weer dus om te draaien en terug naar het midden van het kamp te gaan. Hij keek toe hoe de nieuwe mentoren bezig waren met hun nieuwe young ones, hij dacht aan zichzelf en hoe hijzelf eigenlijk nooit in staat zou zijn om zelf iemand op te leiden. Hij had namelijk zijn aandoening en dat was al pittig zat om mee te leven hier in de Elite. Toch voelde hij zich redelijk nutteloos en dat was iets waar Orchis tegen aan liep. Hij wou namelijk geen nietsnut zijn en dacht elke dag en nacht over plannetjes om zichzelf van het eerste treetje van de trap naar de volgende te kunnen trekken. Een idee had zich dan de afgelopen dagen in zijn kop rondgespookt en hij vond dat het eens tijd werd om die plan ook in werking te zetten. Met zijn onverzorgde bemodderde vacht van het graven was hij naar Cobra gestapt en de zwarte tom had hem daarna uitgenodigd in zijn den nadat hij klaar was met de hondentanden te verdelen. Toen hij de laatste kat zag vertrekken was het zijn beurt. Met een kwispelend staartje kwam hij bij de deuringang van barn one en stak zijn snuit half naar binnen. ''Hallo,'' Kondigde hij zijn aanwezigheid aan en krabde met zijn achterpoot aan zijn roze halsband.

- Cobra
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ik ben eigenlijk met iets moeilijks bezig
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: