Sniffing wind.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sniffing wind.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightpool
StarClan
Sniffing wind. 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Sniffing wind.   Sniffing wind. Icon_minitimeza 21 maa 2020 - 0:45

Het was alweer een tijdje geleden dat hij met de poes gesproken had. Hij zag haar kittens hier en daar wel eens, het was koud buiten dus bleven ze veel binnen. Een glimlach sierde zijn snoet toen hij haar zag. Met grote passen liep de kater dan ook op haar af. "Silver! Gegroet, kom jij ook een frisse neus halen?" Miauwde hij. Haar kittens waren vast in de buurt. Hij snoof de lucht op en sloeg zijn staart op de grond. Vandaag was het een goede dag. Het was koud, het was winter, maar de zon die scheen! Misschien voelde Silver er wat voor om samen te jagen? Al kon het zijn dat dat niet handig was in verband met haar kittens natuurlijk. Wie weet was Olivebranch nu in de buurt. Nightpool schudde zijn kop en een paar losse haren vielen op de grond, hij rekte zijn poten en sprong op. "Ik voel dat ik vandaag de grootste muis ooit gevangen ga vangen!" klepte hij er vrolijk op los. Zijn kop draaide hij naar haar toe en zijn ogen ontmoette die van haar. " Zou je daar een getuige van willen zijn?" Miauwde hij haar vragend toe.



“I was born with an enormous need for affection.
Sniffing wind. 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
Sniffing wind. YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: Sniffing wind.   Sniffing wind. Icon_minitimezo 22 maa 2020 - 19:19


Silverwish had besloten weer een luchtje te scheppen. Ondanks dat ze vooral in de warme Nursery zat, was haar wintervacht toch gegroeid. Gelukkig maar, want zelfs nu newleaf dichtbij was kon het nog aardig koud zijn. Ze keek op toen Nightpool op haar af kwam. 'Silver! Gegroet, kom jij ook een frisse neus halen?' miauwde hij. De poes glimlachte naar de spierwitte kater. 'Jazeker,' antwoordde ze met een knikje.
'Ik voel dat ik vandaag de grootste muis ooit gevangen ga vangen!' miauwde de kater vrolijk. 'Zou je daar een getuige van willen zijn?' vroeg hij. Silver grinnikte. 'Oh ja zeker wel,' miauwde ze. Haar kittens konden wel eventjes zonder haar. Zij moest immers ook leren ze een beetje los te laten. Nog niet heel lang en dan worden ze al Apprentices. De tijd ging toch ook veel te snel, vond ze.
'Ik zal je er ook bij willen helpen hoor,' miauwde ze met een glimlach.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
Sniffing wind. 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: Sniffing wind.   Sniffing wind. Icon_minitimedi 7 apr 2020 - 22:31

Hij wist niet zo goed of hij Silver nu gedwongen van haar kittens weg hield. Het was normaal dat de moeder wel lang in de buurt bleef bij de kleine deugnieten. Maar het leek erop of alles goed was en ze de kleintjes wel even alleen kon laten. Olivebranch was misschien ook wel in de buurt. Met een glimlach op zijn witte gelaat rekte hij zijn lichaam uit. "Oke dan." Miauwde de kater terwijl hij een gaap onderdrukte. Hij schudde zijn kop en likte even snel zijn woelige haren plat om vervolgens op een klein drafje richting de uitgang van het kamp te lopen. "Ik was wel sarcastisch toen ik zei dat ik de grootste muis ging vangen." Hij grinnikte en keek naar de poes terwijl ze richting territorium gingen. "Jagen is helaas niet waar mijn grootste prestaties liggen, dus misschien kan jij een hele dikke vangen en dan strijk ik alle eer op?" Nightpool kreeg een grijns rond zijn lippen en keek haar aan met éen opgetrokken wenkbrauw. Plagend de jacht in gaan was toch wel een stuk leuker dan jagen in het algemeen.


“I was born with an enormous need for affection.
Sniffing wind. 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
Sniffing wind. YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: Sniffing wind.   Sniffing wind. Icon_minitimezo 19 apr 2020 - 0:02


Nightpool leek blij dat ze zijn aanzoek had geaccepteerd. Even de Nursery uit was goed, even het kamp uit was allerbest. Ze volgde de kater dus ook op de poot toen deze het kamp uit liep. 'Ik was wel sarcastisch toen ik zei dat ik de grootste muis ging vangen,' grinnikte de kater toen. 'Jagen is helaas niet waar mijn grootste prestaties liggen, dus misschien kan jij een hele dikke vangen en dan strijk ik alle eer op?' Night grijnsde en Silverwish grinnikte bij zijn woorden.
'Aah, ik zie al hoe het zit,' miauwde ze en ze schudde even met haar kop. 'Kan toch niet, joh. Tut tut.' Ze grinnikte en stootte de kater zachtjes tegen zijn schouder. 'Zolang ik het jagen al niet verleert ben kan ik het heus wel proberen hoor, maar ik weet niet of ik het zie zitten dat jij met alle eer strijkt.'




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
Sniffing wind. 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: Sniffing wind.   Sniffing wind. Icon_minitimema 8 jun 2020 - 18:45

Hij legde zijn oren in zijn nek en hield zijn kop laag toen Silver deed alsof ze hem de les leerde. Grinnikend hief hij zijn witte kop weer op toen ze hem een stootje tegen zijn schouder gaf. "Verleer je het jagen zo snel? Jij bent nog zo jong! Ik zou zeggen dat je pas net heb geleerd hoe je jaagt." Nightpool huppelde iets meer voor haar uit en begon speels achteruit te lopen. "Of ben je zoveel bezig geweest met je kleintjes dat je het echte leven al niet meer gewend bent?" De kater miauwde er vrolijk op los en stak zijn tong er bij uit. Ze moest natuurlijk wel weten dat hij een grapje maakte, er zat geen vuiltje gemeen op zijn hart, maar plagen kon wel. Hij stopte in zijn pas en wachtte tot ze weer naast elkaar liepen. Hij besloot even zijn mond te houden en misschien voor een keer echt zijn best te gaan doen om iets te vangen, zij was jonger dan hij, indrukken moesten gemaakt worden. Met gespitste oren en een gefocuste blik probeerde hij een geur of een geluidje op te vangen wat het hele jaag proces in gang zou brengen.


Oof, sorry dat dit eeuwig duurde, mijn studie begon ineens met 4 projecten te gooien.


“I was born with an enormous need for affection.
Sniffing wind. 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Sniffing wind. BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Sniffing wind.   Sniffing wind. Icon_minitimema 8 jun 2020 - 22:39




Gesis laat je opkijken. Was dat een slang?


It is both a blessing and a curse
Sniffing wind. Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
Sniffing wind. YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: Sniffing wind.   Sniffing wind. Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 18:45


Silver grinnikte bij de reactie van de kater en toen hij haar een duwtje tegen haar schouder gaf. 'Verleer je het jagen zo snel? Jij bent nog zo jong! Ik zou zeggen dat je pas net heb geleerd hoe je jaagt,' miauwde de kater waarna hij naar voren huppelde en vervolgens achteruit ging lopen. Silverwish trok een wenkbrauw op bij zijn woorden. 'Of ben je zoveel bezig geweest met je kleintjes dat je het echte leven al niet meer gewend bent?' Night stak vervolgens zijn tong uit, maar gelukkig had Silver al wel door dat hij grapjes aan het maken was. Ze rolde quasi-verveeld met haar ogen maar moest toen toch lachen. 'Hmm, dat dacht je,' miauwde ze met een uitdagende toon. 'Ik kan nog prima jagen hoor, ik zal het je bewijzen.' Nightpool nam het jagen inmiddels ook serieus. Silver spitste haar oortjes en opende haar bekje om de geuren op te nemen. Toen ze plots een gesis achter haar hoorde. Met haar haren overeind sprong ze een stuk opzij. Ze zag een slang, niet ver van hen vandaan. Als ze niet zouden oppassen zou het hen nog lelijk kunnen verwonden. Toch overviel vastberadenheid haar. 'Laten we het doden. Goede prooi voor de Clan.' In deze tijden was immers elke prooi welkom, bedacht ze zo.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
Sniffing wind. 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: Sniffing wind.   Sniffing wind. Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 19:03

Hier en daar waren wat geluidjes en ze kwamen van allen kanten. Het was al een tijd geleden dat Nightpool jagen zo serieus had genomen, of het in ieder geval had geprobeerd. Ook de poes naast hem deed haar bekje open om zo geen prooi te laten ontsnappen. Ha, 2 katten tegen 100 prooi, ze staan geen schijn van kans! Hij gluurde even haar kant op en geloofde echt dat ze goed was in jagen, zelfs toen er gesis achter hun klonk bleef ze kalm. De witte kater schrok ervan, maar vermande zich en schudde kort zijn vacht om het vieze gevoel van een slang weg te schudden. "Vangen? Doden?" Miauwde hij zachtjes terwijl hij zijn ogen niet meer losliet van schubbige beest. "Silver heb je je hoofd gestoten?" Voegde hij er met een half lachje aan toe. Ach, hij had nog nooit een slang gevangen, maar nogmaals geloofde hij haar. Pff, vastberadenheid had dus toch zo zijn krachten. Met een sloom tempo ging hij in een soort jaaghouding zitten, niet echt wetende wat hij nou eigenlijk aan het doen was. Maar zijn instinct vertelde hem dat zijn buik dicht bij de grond moest zitten.


“I was born with an enormous need for affection.
Sniffing wind. 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
Sniffing wind. YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: Sniffing wind.   Sniffing wind. Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 19:34


Nightpool was ook geschrokken, maar gelukkig bleef hij ook kalm. Toch leek hij niet erg blij met haar gedachte om het te vangen. Als hij niet wilde dan oké, maar misschien was het het toch waard. Alleen wist ze niet wat voor slang dit was, een giftige of niet. 'De Clan heeft prooi nodig, toch? We moeten alleen goed oppassen... Dat we met z'n tweeën zijn heeft wel z'n voordeel,' miauwde ze terwijl ze net als de kater laag bij de grond ging zitten. Ook haar ogen gleden geen seconde van het beest vandaan. 'Als één iemand het afleidt, dan kan de ander het van achteren besluipen en doden,' opperde ze haar idee. Even kort keek ze naar de kater om zijn reactie te peilen, waarna ze snel weer haar blik naar de slang richtte.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
Sniffing wind. 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: Sniffing wind.   Sniffing wind. Icon_minitimewo 10 jun 2020 - 15:40

Haar plan klonk simpel maar wel effectief. Hij knikte en keek even snel haar kant op om te zien of zij er ook klaar voor zat. "Afleiden is mijn enige talent, dus laat ik dat maar doen." Nigt grinnikte zenuwachtig en sleepte zijn staart langzaam over de grond heen. Het enige probleem was dat hij goed was in afleiden met woorden, een slang kende die woorden helaas niet. Iets anders was dus nodig, hij moest voor eventjes als prooi spelen voor het schubbenbeest. "Dood het voordat het mij doodt." Miauwde hij. De kater slikte en sprong vervolgens zo snel hij kon naar de linker zijde van de slang. Het beeste siste en vestigde meteen de aandacht op de witte warrior. Hij kon zijn hart voelen kloppen in zijn hoofd en sprong snel heen en weer zodat de slang hem niet ineens kon grijpen. "Oké Silver, jouw beurt!" Miauwde hij iets te bang. De slag maakte enkele pogingen om hem in zijn enkels te bijten, maar gelukkig kon Nightpool er zorgvuldig om heen dansen. De achterkant van het beestje lag onbeschermd om te pakken voor Silver. Het was nu aan haar om deze prooi binnen te halen.


“I was born with an enormous need for affection.
Sniffing wind. 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sniffing wind.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: