[KS] Mama we all go to hell



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [KS] Mama we all go to hell

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Vlinder
Member
[KS] Mama we all go to hell EET53MY
Beertje
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vlinder
BerichtOnderwerp: [KS] Mama we all go to hell   [KS] Mama we all go to hell Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 22:52

Mama, we all go to hell
I'm writing this letter and wishing you well
Mama, we all go to hell

And when you go, don't return to me my love
Feverpitch x Southernwolf
Alles voelde koud en nat. Haar poten sleurden, haar longen knarsten. De naamloze kattin hief haar kop op naar de hemel. Tranen trokken strepen over haar wangen. Was Southernwolf daar? Sinclaw? Wolfpaw misschien... De kleine kattin snikte maar opende haar bek:

"Mama, we're meant for the flies and right now they're building a coffin your size."

Southernwolf wist dat het gevecht zou komen. Voordat Shadowclan ten strijde trok, trok hij zich terug met Feverpitch. De poes die hem misschien dichterbij Wolfpaw bracht.

Feverpitch was zenuwachtig de avond ervoor. Ze was net teruggekomen van een afspraak met haar moeder. Om even alles te vergeten trok zij zich terug met Southernwolf. Wat haar misschien dichterbij Shadowclan bracht.

"And when we go, don't blame us. We'll let the fires just bathe us."

Het nestje kittens zal naamloos geboren worden. Pas na 2 moons zullen ze hun naam ontvangen. Die volgens de regels van de Tribe of een naam dat doet denken aan de regels van de Clankatten.

Aanmelden op de site kan met het eerste woord, bijvoorbeeld: Fever. Dit wordt na 2 moons dan Fever • of Feverkit

"Op 12 april 20:00u kiezen we."
eve's codes

Mama, we're all gonna die
Stop asking me questions, I'd hate to see you cry
Mama, we're all gonna die
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
[KS] Mama we all go to hell DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Mama we all go to hell   [KS] Mama we all go to hell Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 23:32

Name: Pine needles dusting the ground (Pine)
Reason for name: Pine en daarmee Pine needles verwijzen naar het gebied waarin Shadowclan leeft en waar zijn beide ouders dan ook vandaan komen. Het dusting deel zou ook nog kunnen slaan op zijn grootvader Acorndust.
Gender: Tom
Parents: Feverpitch x Southernwolf

Coat color: Blue tabby with white
Eye color: Amber
Fur length: Long
Size: Between medium and big
Pictures:
Spoiler:

Personality:
Adventurous - Curious - Insensitive - Never surrenders - Loyal
Vanaf begin af aan is Pine al iemand die graag dingen zelf uitzoekt en dan ook vaak op ontdekkingstocht gaat. Als hij eenmaal iets wilt weten zal hij niet rusten tot hij het antwoord heeft en zal dan ook vooral door blijven vragen. Hij kan hierbij lastig de gevoelens van anderen inschatten en zal dan vaak genoeg ook te ver hierin gaan. Verder als hij besluit loyaal aan iemand te zijn, dan zal hij dat ook blijven, tenzij de ander hem verraad. De rest wordt ontwikkeld in de rpg, maar dit is het basisidee.

About me + motivatie: Ik ga er vanuit dat jullie me wel kennenxD, dus ga hier niet het standaard riedeltje neerzetten. Eerlijkwaar was het enige wat me had weerhouden van me hiervoor aan te melden als ze Shadowclan zouden zijn, want dan was de interactie met Acorn te interessant geweest. Maar nu dat niet een obstakel is kon ik het niet helpen om een kitten van Southern te willen en daarmee een kleinkitten ook van Acorn. We zullen hierbij maar even vergeten dat Acorn en Sin hiermee familie van elkaar worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courage •
Member
[KS] Mama we all go to hell DPKsfdL
Bunny
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons ❀
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Courage •
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Mama we all go to hell   [KS] Mama we all go to hell Icon_minitimevr 27 maa 2020 - 17:05

Dit word btw jullie broertje <3
(ja ik heb m perongeluk al aangemeld met het puntje maar moesten ze niet naar de tribe gaan laat ik dat wel weghalen hahaha)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistynose
Member
[KS] Mama we all go to hell Giphy
Ema
195
Actief
The darkest nights aren't always completely dark:
the moon still orbits it and lightens the path

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Mistynose
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Mama we all go to hell   [KS] Mama we all go to hell Icon_minitimevr 27 maa 2020 - 17:31

Picture:
Name: Color
Tribe name: Color that fills the sky
Clan name: Colorkit
Rogue name: Color
gender: She-cat
parents:Feverpitch x Southernwolf

Appearance:
Kleiner dan de andere kittens. Ze heeft een dikke pluizige blauw-grijze vacht met een witte vlek op haar borst. Haar ogen zijn de eerste weken nog blauw maar dat zal veranderen naar een gelere tint.
Haar staart is dik en pluizig.

Personality: Eerst lijkt ze wel zacht van character maar ze is eigenlijk zeer furieus wanneer het moment komt. Ze kan wel verstandig zijn als het echt nodig is. Haar lief personage komt enkel voor bij haar moeder en haar siblings. Ze is wel niet heel erg slim en kan soms ook wel eens de domste ideeen krijgen, dus bij Color kom je beter niet langs om een idee te vragen.


Laatst aangepast door Mistynose op do 2 apr 2020 - 20:19; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Journey
Member
[KS] Mama we all go to hell DPKsfdL
1
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Journey
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Mama we all go to hell   [KS] Mama we all go to hell Icon_minitimeza 28 maa 2020 - 13:57

Journey is nog een broer van jullie. We zullen ongeveer nog twee kittens kiezen omdat het Feverpitch eerste nest is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
[KS] Mama we all go to hell Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Mama we all go to hell   [KS] Mama we all go to hell Icon_minitimezo 29 maa 2020 - 14:21

[KS] Mama we all go to hell Original


Pip (of a sweet peach)
Maak kennis met Pip. God, wat een meid wordt dit! Zet je schrap, seatbelts on, want dit wordt one hell of a ride!

Pip is cool. Heel cool. Ze heeft een avontuurlijke geest die voor niets en niemand terugdeinst. Haar dromen zullen uitkomen, let maar op; daar zorgt zij wel voor! De droom om de rest van haar familie te ontmoeten bijvoorbeeld. En de droom voor hard gaan. Snelheid, adrenaline en doodsangsten uitstaan vind Pip heerlijk! Ze zal, en kan niet, gestopt worden door een bezorgde ouder of mentor. Nee, niemand kan haar stoppen. En als je het probeert, verwacht dan maar de wind van voren. Want Pip heeft nogal een temperament. Ze voelt net zoals ze zich gedraagt; heftig. Als ze blij is, is ze heel blij, en als ze boos is, heel erg boos. Haar hele lichaam vult zich met één emotie en dat is de enige die ze op dat moment dan ook kan voelen. Reasoning heeft met haar dus ook.. niet zoveel zin, om het lichtjes uit te drukken. Dat wordt dus nogal een opgave, veel succes mom! Gelukkig sta je er ook nog is helemaal alleen voor.

Er is één ding wat Pip misschien toch een beetje een rem kan geven. Misschien heeft Pip een klein, ietsjepietsje mini gezondheidsprobleem. Namelijk epilepsie. Echter zal ze hier nooit aan toegeven, het kan haar niet schelen dat ze 'verkeerd' gemaakt is (behalve dan dat ze er diep vanbinnen toch wel heel erg onzeker over is). Haar epilepsie is vervelend, maar niet vervelender dan een muggenbeet. Het is vallen en opstaan, letterlijk, maar Pip staat altijd op. Gelukkig heeft ze alleen epilepsie in haar ledematen, en blijft ze altijd bij bewust zijn. Dit betekent dat ze er zelf mee kan dealen en van niemand afhankelijk is! Ze weet na een aantal keer precies wat er gebeurt en wat ze moet doen.

Pip is duidelijk het kind van Feverpitch & Southernwolf. Ze lijkt erg op haar moeder qua uiterlijk, en ook heeft ze flink wat weg van haar tante Wolfpaw. Haar ogen zijn weer sprekend de ogen van haar papa. Haar lichaam is redelijk groot in bouw, met hier en daar spier maar ook en erg dunne buik. Dit geeft aan dat ze lichamelijke problemen heeft. Pip heeft een halflange en warrige vacht, die ze niet heel goed probeert te onderhouden of zo. Nee, ze houdt wel van de wilde coole look! Hier en daar een stokje of klontje modder vindt ze juist wel decoratie. Naast haar bruine tabby vacht heeft ze een witte bles, een wit rechter voetje en een witte linker achterpoot.

Hetgeen wat Pip heel erg gaat frustreren (als deze heerlijke familie bij de Tribe beland), is dat Pip nooit een kans zal krijgen om To-Be te worden. Het risico dat ze tijdens deze activiteiten een epilepsieaanval krijgt is te groot. Hierdoor voelt ze zich nutteloos, want ze heeft juist energie voor tien en wilt de dingen doen die haar geweigerd worden. Verwacht dus maar veel innerlijke frustratie en woede. Misschien wel zo veel dat ze ooit een keer besluit om weg te lopen..

Hey, hallo, y'all know me B) Ik zou 't heel leuk vinden om een kind van jullie te spelen, al is Southern helaas al naar de kattenhemel.. Maar een kind van Beer zijn is altijd geweldig en belooft goeie plotjes + inspiratie. Ik ben al helemaal verliefd op deze meid, dus ik zou het super vinden om met haar te mogen rpg-en <3 Groetjes Loïs

Je kind!:


Laatst aangepast door Pantherstar op do 2 apr 2020 - 9:37; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
[KS] Mama we all go to hell Orchis20
m
918
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 53 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Mama we all go to hell   [KS] Mama we all go to hell Icon_minitimezo 29 maa 2020 - 19:21



Hallo daar, ik zou me graag willen voorstellen maar mijn ouders hebben mijn geen naam gegeven. Mijn vader kan ik het moeilijk kwalijk nemen, want hij is immers overleden. Mijn moeder daar in tegen, die heeft waarschijnlijk bewust voor gekozen mij niet te noemen. In het begin zal ik het hier geen moeite in hebben, want mama zoekt gewoon naar de perfecte naam voor mij, maar na wat tijd begin ik me toch wel af te vragen waarom het zo lang duurt? Ik krijg het gevoel dat de liefde die een andere moeder zijn kroost geeft bij mij mist en zo beginnen de eerste puzzel stukjes later te vormen. Op gegeven moment keer ik mij de rug om zoals mijn mama ook deed en ga ik er op uit. Ik ben een eizelganger, eigenlijk al vanaf het begin, de enige kat waarmee ik krijg tijd spendeer is mijn dove zusje. Zij wakkert mijn gevoel voor avontuur op en als jonge (domme) geest zal ik op veel te jonge leeftijd het nest verlaten. Wie mij een naam geeft is nog niet bekend maar zodra ik die krijg zal ik bekend staan als:

Tribe: Beast that stalks from shadows - Black mirror of starless sky
Rogue: Mu


Wanneer ik dan eindelijk de vrijheid proef stelt dit me toch wel wat teleur, vooral omdat ik veel op me zusje let die door haar gezondheid als een blok aan mijn poot zit. Ik merk dat ik weinig skills heb en dat ik nood heb aan hulp om samen met mijn zusje te overleven. Wanneer ik zie hoe sommige katten in het buitenleven leven raak ik geschokt. Ik leer eigenlijk 1 les en dat is: wil je overleven in deze harder wereld dan moet jezelf ook hard zijn. Met de tijd vorm ik tot een kat die net zo hard is als de kille wereld. De enige kat waarvan ik blijf houden en mijn warme kant ziet is mijn zusje. Ik creëer met tijd me eigen regels om te volgen, dit zijn er nogal wat maar de meeste belangrijkste zijn de 'regel van tien.'

1. Geef nooit je mening of advies als er niet om gevraagd is.
2. Vertel je problemen niet aan anderen tenzij je zeker weet dat ze deze willen horen.
3. Als je bij andere mensen in hun vertrouwde omgeving bent, respecteer ze dan. Kan dat niet, ga er dan niet heen.
4. Als iemand jou irriteert in jouw vertrouwde omgeving, behandel ze dan hard en zonder genade.
5. Zoek geen romantische toenadering tenzij je hiervoor een signaal krijgt.
6. Neem anderen niet af wat niet van jou is, tenzij het voor een ander een last is en zij erom schreeuwen het kwijt te raken.
7. Klaag niet over dingen die te veranderen zijn.
8. Doe kinderen geen pijn, want zij zijn onze toekomst.
9. Dood niet, behalve als zij je hebben aangevallen of voor voedsel.
10. Als je je in het openbaar begeeft, stoor dan niemand. Als iemand jou stoort vraag hem te stoppen. Als hij niet stopt toon geen genade en maak hem spijten dat hij je lastig viel.

Ik hou mezelf strak aan mezelf bedachte 'regel van tien' en creëer meer en meer richtlijnen voor mezelf om na te leven. Ik zie mezelf niet als iemand die volgt maar iemand die hoog in de wereld sta, ik noem mezelf geen god of iets dergelijks, maar ik geloof dat ik wel beter ben dan andere. Ik geloof dat ik verschil kan maken in de wereld. Ik hoop in de toekomst mijn levensstijl door te geven aan andere levens in de wereld maar dwing ze hier niet aan toe. Ondanks ik weet wat het beste is ben ik tegen dwang.

Natuurlijk wil ik ook nog kort vertellen over mijn uiterlijk. Ik ben een zwarte witte dametje met opvallende vlekkenpatroon. Mijn gezicht is namelijk grotendeels wit, enkel aan me rechterkant bij me oog word het dan zwart. Dit loopt door tot aan me oortje. Ook heb ik een klein schattig zwart vlekje op me kin. Me nek en keel is wit dat doortrekt naar me buik en me poten. Mijn rug, staart en flanken zijn dan wel weer zwart. Mijn neusje is ook zwart maar mijn pootkussentjes zijn dan weer baby roze gekleurd net als de binnenkant van me oren. lief eh! Mijn oogjes schitteren fel in de nacht, ze zijn net als de steentjes in de bergen.. hoe noemde ze ook alweer? Amber? ag wat maakt het ook uit. In ieder geval ben ik een meisje!! ja echt waar. Ik weet dat vele katten mij jongetje noemen maar ik ben zeker weten een echte dame. Misschien kom ik dan wel wat jongensachtig over door mijn uiterlijk maar ja, ik ben 100% een meid.

uiterlijk:

Nou! Dit was een grote schets wat ik van plan ben met mijn kitten, ik hoop dat ze in de smaak valt en gekozen word. Wat ik beschreven heb in mijn aanmelding is wat ik van plan ben met haar in de toekomst maar ik ga ook vrijuit in de rpg en laat mijn chars vormen door de gebeurtenissen in game. c:

Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
[KS] Mama we all go to hell BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Mama we all go to hell   [KS] Mama we all go to hell Icon_minitimedo 2 apr 2020 - 0:32

Fawn - Mito
NAME CLAN AGE
Fawnkit/Fawn •/Mito Unknown unborn
GENDER SANITY SEXUAL ORIENTATION
female ♀ (fluid?) 100% asexual/aromantic
APPEARANCE
Fawn is een tabby. Dat is eigenlijk alles wat er te zeggen valt. Het enige echt opvallende is dat ze vrij klein is, zelfs voor de poezen standaard en al helemaal met oog op haar bloedlijn. Haar vacht is ook een stukje korter dan haar ouders en hoewel hij mooi glanst, valt er niet veel over te zeggen. Ze is niet perse heel lelijk, maar zal ook niet echt afsteken als mooi. Fawn is een kat die je in het voorbijgaan niet zou onthouden, maar wanneer je de moeite neemt om haar waar te nemen kan je de sierlijke krullen in haar tabby patroon zien en de vlekjes in haar vaal lijkende ogen. Toch, al met al, is ze wat…Gewoontjes.
PERSONALITY
KEYWORDS : apathetic - distant - oblivious - dauntless - innocent - blank - religious - precise - stoic - guileless - impassive - amoral - superstitious - detached - uncaring - good hearted - determined

Uit zo'n bloedlijn zou best wel iets moois en sterk moeten komen, toch? Met Acorndust en Sinclaw als grootouders en Southern en Fever als papa en mama? Nou, dat lukt bij Fawn niet helemaal. Ze is niet perse gehandicapt of gebroken, maar gewoon... Een beetje teleurstellend.In het kort is Fawneen beetje een vreemd eendje. Ze is klein, zwakjes en niet al te opvallend. Ze is gewoon iemand die niet zoveel aandacht opeist. Haar stem is zachtjes, haar uiterlijk valt weg met de rotsen en ze is gewoon niet zo vocaal. Een achtergrond figuur, het stille meisje die haar eigen dingetje doet en niet perse met anderen wilt spelen. Pas als je echt op haar gaat letten, zie je dat er wel iets een beetje vreemd aan haar is. Fawn heeft bijvoorbeeld vrijwel geen inschattingsvermogen. Ze weet niet wanneer iets gevaarlijk is, maar ook niet wanneer iets goed of slecht is. Haar hartje is niet slecht, hoor, maar ze snapt al die normen en waarden niet zo. Fawn is het kindje die in een hoekje een levende sprinkhaan uit elkaar trekt, en dit dan vrolijk aan je komt laten zien. Kijk, mooi!
Een ander kenmerkend ding is haar obsessie met verhaaltjes, des te bruuter des te beter. Haar favorieten zijn degene over Starclan die mama wel eens verteld. Fawn is extreem gelovig, ze aanbidt de sterren en is volledig over de maan wanneer ze hoort dat er medicine cats zijn die met de sterren kunnen praten. Hier borrelt uiteindelijk later een soort eigen geloof op, dat alles voorbestemd is en ieder een eigen plek op de wereld heeft. En bovenalles wilt ze zelf ook met de sterren praten, ooit, op een dag!

Als kitten vallen al haar vreemde trekjes nog wel af te schrijven, immers zal ze er wel overheen groeien. Er zijn genoeg kinderen die wat..Apart zijn eerst maar wel tot een goede volwassenen uitgroeien, toch? ...Toch? Je kan je poot er niet op leggen, maar toch is er iets dat je je zorgen laat maken.

Haha SIKE. Er zit zeker weten een steekje los bij Fawn, dat is namelijk precies waarom ik haar zo graag wil bespelen!!

Basically waar het op neer komt is dit; als jong kind merkt Fawn niet zo erg op dat ze gewoon niet zo opvallend is. Maar naarmate ze ouder wordt merkt ze dat haar siblings allemaal sterk en groot worden, allemaal bijzondere persoonlijkheden hebben en aandacht krijgen en zij… Is gewoon wat blank, wat onopvallend. Dit begint steeds meer aan haar te knagen, waardoor ze toevlucht gaat zoeken in het bovennatuurlijke, ze wilt betekenis vinden in het leven en in zichzelf. Uiteindelijk gaat er iets mis. Vlak voordat ze de 6 moons bereikt sneakt Fawn er vandoor, waarna ze in haar eentje een vos aantreft die het voor elkaar heeft gekregen een baby hert te doden. Het beest heeft haar wel door terwijl ze met grote ogen toe kijkt, maar heeft zijn buikje al vol gegeten en geen nood aan nog een kitten. Dus acht hij haar slechts één blik waardig en gaat dan door met zijn weg. Fawn, die al behoorlijk bijgelovig is, ziet dit als een teken. En dan begint haar sanity een beetje op de schop te gaan. Haar grootste en aller belangrijkste drijfveer wordt om te bestaan, en daar zal ze alles voor doen. Haar familie bestaat uit verschoppelingen die nergens thuis horen, ze is zelf klein en vernoemd naar een jong, zwak hertje - dus zal ze er alles aan doen om aan de wereld te bewijzen dat ze zoveel meer is. Ze zal erachter komen wat haar taak in het leven is en die volbrengen, want daar gelooft ze heilig in. Maakt niet uit ten koste van wat.

:>
TRIVIA & MORE

  • Fawn staart je vaak met lege, glazige ogen aan voor een periode die net wat ongemakkelijk lang is.
  • Fawn gaat haar eigen, vrij vreemde geloof opbouwen. Het komt grotendeels overeen met Starclan, maar heeft heel bijzondere gebruiken en ideologieën.
  • Ze gelooft heilig in het lot en dat ze voorbestemd is voor iets groots.
  • Fawn heeft een ongewone obsessie met grote roofdieren
  • Fawn lijkt vrijwel nooit angst te tonen.
  • Ze heeft moeite met emoties snappen, zowel van zichzelf als anderen en bouwt niet snel emotionele connecties op hierdoor.
  • Fawn heeft geen slechte intenties, maar heeft moeite met goed van kwaad te onderscheiden.
  • Ze heeft een heel bijzondere relatie met de dood en lijkt het niet helemaal te snappen. Het is vrijwel het enige waar ze bang voor schijnt te zijn, lijkt ook niet helemaal te geloven dat ze daadwerkelijk kan sterven.
  • Ze is heel erg bijgelovig.
  • Fawn heeft moeite zich te hechten aan haar gender of seksualiteit. Het schijnt haar allemaal een beetje onzinnig.
  • Als Fawn ooit haar familie/clan/tribe zou verlaten, zou ze de naam Mito op zich nemen.


OKE COOL
Its me, jullie kennen me hoop ik wel. Ik speel al heel lang met het idee voor dit karakter, omdat het me super interessant lijkt om zoiets uit te spelen <3 En hoe kan ik een nest van dit gekke koppel weerstaan tbh aaaa




Terug naar boven Ga naar beneden
Chillypepper
Member
[KS] Mama we all go to hell BBTakD
Bunny
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillypepper
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Mama we all go to hell   [KS] Mama we all go to hell Icon_minitimeza 11 apr 2020 - 13:24

Reminder dat we morgenavond kiezen <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
[KS] Mama we all go to hell Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Mama we all go to hell   [KS] Mama we all go to hell Icon_minitimezo 12 apr 2020 - 11:32

TRIBE NAME: Force to be reckoned with
WARRIOR NAME: Forcekit
ROGUE NAME: Force / Bree (?)
Gender: Female
Bloodline: ShadowClan & ThunderClan
FAMILY:
  • Feverpitch
  • Southerwolf
  • Courage, Journey, ?

Sexuality: Straight...?
Current residence: Travelling
LIKES: Play-fighting, heights, clouds, winning, push-overs.
DISLIKES: Being told what to do, being criticized, being dared into doing something, nosy people, people that think they are better.
FORCE TO BE RECKONED WITH

Mijn naam komt voort uit dat ik alles moet zijn wat mijn moeder niet is. Ik wil sterk zijn, grootst! Ik ben hier niet om te falen. Nee, dat mag niet. Ik ben een kracht! Toen mijn moeder me voor het eerst zag was ik een flinke kitten, piepend en brullend, want ik kon de wereld wel aan. Dat is compleet in contrast hoe mijn moeder was toen ze jong was. Maar toch was er aarzeling over mijn naam. Ik moet bewijzen dat ik meer kan zijn. En ik kan dat! Totdat ik eindelijk mijn eigen naam krijg.

Ik ben een bruine tabby. Ik heb een wit blesje, een witte borst, witte voetjes. Rond mijn neusje zitten nog een paar bruine vlekjes, maar verder is mijn snoetje ook wit. Warme, amberen ogen maken mijn snoetje af. In mijn jongere jaren ben ik vrij pluizig, maar mijn vacht zal met de tijd stugger worden. Verder ben ik vrij masculine gebouwd: Ik ben groot en fors. Daarbij boeit het me eigenlijk ook niet echt hoe ik eruit zie. Dat komt waarschijnlijk bij mijn vader vandaan.

Ik ben nogal een tomboy. Al vrij snel trek ik meer naar de jongens. Ik hou van stoeien, vechten en streken die jongens bezig houden. Met andere meisjes spelen trekt me gewoon niet zo aan. Ik ben niet bang om vies te worden. Ik ben niet bang om te pesten. En eigenlijk komt dat voort uit onzekerheid. Mijn gemene houding is een façade. Ik ben een perfectionist, terwijl ik niet leergierig ben. Ik wil dingen goed doen, maar ik ben er niet slim genoeg voor om het direct goed te kunnen. Ik probeer mijn best te doen, maar mijn ruimtelijke inzicht werkt me tegen. Dit gaat gepaard met een hoop frustratie, die ik opprop. Ik ben eigenlijk heel erg gevoelig en fragiel. Want waar kom ik precies vandaan? Wie is mijn familie? Ben ik eigenlijk wel echt goed genoeg, voor iemand? Maar ho maar, niemand mag dat zien. Wat ik ben sterk en groot, dus ik knok mezelf er wel doorheen. Ik zal mijn naam waarmaken! Daarom ben ik over het algemeen heel aanwezig. Schreeuwen om op te vallen of om aandacht te brengen op iemand anders. Ik heb een ongeraffineerde werkwijze. Ik denk niet vooruit, dat inzicht heb ik niet. Ik mis de puntjes op de i, de souplesse, de flexibiliteit. Dit kan me eindeloos frustreren. Ik vind mezelf te simpel. Ik wil erbovenuit springen en dat lijkt te mislukken.
.

Dus creëer ik al snel een extreem coping mechanisme. Je moet echt geen kritiek op me hebben. Nee, ík heb altijd gelijk, of het nou goed of kwaad is. En ik zal er alles aan doen om gelijk te krijgen, hoe onrealistisch dan ook. Ik weet hoe het is om gevoelige snaren te hebben. En als ik die heb, dan heeft iedereen ander het ook. Het word mijn obsessie om uit te zoeken wat iedereens zwakke plek is, want als je dat weet, dan kan ik altijd mezelf beschermen. En of dat nou mentaal of lichamelijk is, dat maakt mij geen donder uit. Dat is namelijk het enige waar ik goed in ben. Ik kan dingen goed onthouden, de uitvoering is echter vaak lastig. Mis je iemand uit StarClan? Ja, jammer voor je, StarClan bestaat niet en je zult diegene nooit meer zien. Mis je een oog? Met plezier zou ze de ander er ook nog uittrekken, gewoon om een punt te maken. Met mij moet je niet sollen.

Hoi, Renske hier! Nog even op de valreep. Toen ik de kittensearch zag dacht ik ja, omg, ik wil dit. Dit nestje lijkt me gewoon zo leuk! Gewoon omdat je nog niet weet hoe het plotje gaat lopen. Jullie hebben weer goed jullie best gedaan haha! De reden dat ik zo lang wachtte om me aan te melden was omdat de andere aanmeldingen allemaal al zo gaaf waren. Ik twijfelde gewoon erg, maar ik kon het gewoon niet laten! Heel veel succes met kiezen <3
UNPREDICTABLE MASTERPIECE
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunnytail
Member
[KS] Mama we all go to hell ScHRLhp
Beertje
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bunnytail
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Mama we all go to hell   [KS] Mama we all go to hell Icon_minitimezo 12 apr 2020 - 16:14

De aanmeldingen zijn dicht <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Southernwolf
StarClan
[KS] Mama we all go to hell BBTakD
Bunny
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Southernwolf
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Mama we all go to hell   [KS] Mama we all go to hell Icon_minitimezo 12 apr 2020 - 21:41


[KS] Mama we all go to hell Egghunt2
Op een boomstronk tussen de sterren zat een jonge gestalte, zijn vacht glinsterend zoals de bomen om hem heen. Hij had zijn rug recht, zijn kin opgehoffen; maar zijn ogen waren gericht naar beneden, waar het schouwspel zonder hem doorging. Hij was verbazingwekkend kalm terwijl hij toekeek, alsof alle passie die hij in zijn leven gevoeld had plots verdwenen was. Niets was minder waar, natuurlijk; Southernwolf zou altijd een vurige kater blijven. Maar hier, boven, bij de sterren, leek alles plots zo klein, zo onbenullig. Zijn gele blik keek toe hoe Feverpitch wegrende. Hij stond op en volgde haar; want hoewel hij haar in het leven nooit veel aandacht besteed had, zag hij nu iets dat hij toen nooit had kunnen weten. Vier kleine sterretjes huppelden achter haar aan, wachtend op hun kans.

Hij keek toe hoe de kattin vocht om te overleven; als rogue, zelfs bij tweebenen, maar uiteindelijk weer alleen. Maar nooit alléén. Hij was daar, haar beschermengel, ook al kon hij niets doen - hij keek in ieder geval uit voor hen. Zijn bloed, zijn verantwoordelijkheid, zijn trots. Maar met elke stap die ze verder zette van de clans leek ze te vervagen. Hij moest steeds harder vechten om hen te kunnen zien, om bij hen te kunnen blijven. Het bloed van zijn voorouders bond hem aan de clans.

Plots merkte hij een kleurrijke schimmering op in zijn ooghoek. Iets dat hier niet thuishoorde; iets dat zich enkel in deze wereld bevond. Hij keek even om, maar Feverpitch zag hem natuurlijk niet - zou hem nooit meer zien, waarschijnlijk. Tenzij ze zich ooit omdraaide en haar bloed ooit weer met dat van hun voorouders zou vermengen. Hij sloop dichterbij, stapje voor stapje, naar datgene dat zijn aandacht gestolen had..

[KS] Mama we all go to hell Eggcourage

Het was een ei, eentje met bloemetjes bekroond en in een kleur die heel hard aan zijn eigen vacht deed denken. Een warme glimlach gleed langzaam over zijn snuit; met een zacht gebaar rolde hij het ei uit de struiken. Hij wist exact wat dit was. Een zoektocht naar wat van hem was; een jacht naar de kittens die hij nooit zou mogen ontmoeten. Southernwolf sloot even zijn ogen, dankte alles dat hem dierbaar was, en neusde er zachtjes tegen. De sterke geur van een kater, eentje die zijn bloedlijn zou verder zetten, die hen trots zou maken en zijn moeder zou beschermen, hij wist het zeker. "Wolfkit.", fluisterde hij zachtjes, ook al was er niemand om het te horen.

[KS] Mama we all go to hell Eggfawn

Nog een ei dook op uit de schaduwen. Hij had het eerst nog niet opgemerkt, want het was donker en leek bijna te verdwijnen. Het was ook een heel stuk kleiner dan het vorige; maar daarom niet minder kostbaar. De jonge kater nam het opnieuw met zachte pootjes vast en legde het naast de vorige. Dit ei was gedecoreerd met een gewei, trots en machtig, en de zachte geur vertelde hem dat dit een meisje zou zijn. Een sterk meisje, eentje die niet zou onderdoen voor haar grotere broer. "Lionkit.", fluisterde hij, opnieuw vernoemend naar een groot en machtig roofdier; maar eentje die verfijnder was, eentje die de gratie van een poes zou kunnen meenemen.

[KS] Mama we all go to hell Eggforce

Maar de warrior wist dat er vier sterretjes achter hun moeder aan dreven, en dus moesten er nog twee zijn. Nog twee eitjes die zouden aantonen hoe ze hem trots zouden maken. En de volgende merkte hij opnieuw op, tussen het zachte pluis van de pollen in de lucht. Kleine wolkjes dreven eromheen, en de kleur was feller dan de vorige twee. Southernwolf zette kleine, voorzichtige pasjes dichterbij, alsof hij bang was dat hij één van de kostbare eitjes zou breken. Maar al van veruit voelde hij de kracht die uit deze straalde en een trotse glimlach gleed over zijn snuitje. Opnieuw een sterk poesje, eentje die niet over zich heen zou laten lopen. "Reckonkit.", fluisterde hij voor deze, en hij bracht het bij haar twee siblings.

[KS] Mama we all go to hell Eggjourney

Nog één te gaan. En opnieuw vond hij het in de schaduw, niet zo ver van waar hij de andere gevonden had. Deze was ook zeer donker van kleur, zoals in de familie van de moeder veel leek te zijn. Het was pluizig en één van de oortjes hing lichtjes omlaag, alsof hij net een grap verteld had en nu met een onnozele blik de omstaanders aankeek. Southernwolf moest al eens grijnzen bij het aanzicht. Deze zou vast het zonnetje in huis zijn, en daarom fluisterde hij het zachtjes toe: "Sunkit."

En hoewel de namen vervlogen in de wind, ongehoord en ongezien, krulde de jonge kater zich op rond de vier eitjes. Zijn vier kinderen, stuk voor stuk speciaal. Hij zou er stuk voor stuk trots op zijn; ook al zou geen van hen dat ooit zien, ook al zou hij misschien niet eens de kans krijgen om hen geboren te zien worden. Dit was meer dan hij ooit verwacht had, en hij zou hen beschermen voor de rest van de oneindigheid.

De gekozen kittens zijn:
 
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
[KS] Mama we all go to hell Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Mama we all go to hell   [KS] Mama we all go to hell Icon_minitimema 13 apr 2020 - 9:28

Gefeliciteerd jullie twee <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[KS] Mama we all go to hell
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: