tear me to pieces



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 tear me to pieces

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kazan
Member
tear me to pieces Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: tear me to pieces   tear me to pieces Icon_minitimedo 9 apr 2020 - 21:21



Sinds hij Brat naar huis had gelopen hadden zijn hersenen op volle toeren overuren gedraaid. Ze hadden hem wakker gehouden toen hij wilde slapen, maar zijn lichaam was ook weer te vermoeid om op te staan en te wandelen. Hij zuchtte. Hoe hij het ooit zo had kunnen verpesten met de kater wist hij niet. Het enige wat hij wist was dat hij spijt had. De zon stond net onderaan de horizon en de vogels begonnen al weer vrolijk te kwetteren waardoor Stagstorm ze alleen maar uit de bomen wilde rukken. Waarom moest alles zo vrolijk zijn? Hij herkende zijn vacht uit duizenden en zijn geur was als een klap in zijn gezicht. "Stallionstar" sprak hij zacht, maar zijn woorden werden meegenomen door de wind.

Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
tear me to pieces 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: tear me to pieces   tear me to pieces Icon_minitimedo 9 apr 2020 - 21:41

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



Zijn groene ogen stonden niet zo sprankelend en helder als normaal, ze stonden eerder afgemat en moe. Hij wilde op het moment niks liever dan even ergens buiten het Camp een oogje dichtdoen en even de wereld buiten sluiten, zoals hij ook zelf was buitengesloten van de wereld van andere katten. In de verte zag hij de Outlook Rock liggen, een van de betere plekken om het gebied in de gaten te houden en om een oog dicht te doen. Met een vreugdeloze glimlach stapte hij er rustig naartoe maar toen hij eenmaal voor de steen stond voelde hij de behoefte niet meer om op de steen te klimmen en in de zon te gaan liggen. In plaats daarvan liet hij zich net voor de steen in het hoge gras zakken om even een moment voor zichzelf te nemen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
tear me to pieces Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: tear me to pieces   tear me to pieces Icon_minitimedo 9 apr 2020 - 21:51



Wanneer het leven zo verwarrend en vermoeiend was geworden wist hij niet. Het was als een soort schaduw die langzaam je lichaam overnam en pas op het moment dat het je bij je keel grijpt heb je door wat voor een ravage het aangericht heeft. Pas als je hele lichaam zwart is en het langzaam naar je wangen uitspreid heb je het echt door, pas als het te laat is. "Stallionstar" herhaalde hij weer, wat luider deze keer. Zijn mate was de kater die hem gered had van de duisternis en de schaduwen die hem bijna naar het einde hadden gebracht, alsof hij een soort zon was die zo helder scheen dat alle duisternis verdwenen leek te zijn, maar nu voelde het alsof Stagstorm de duisternis werd in zijn mate zijn leven.

Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
tear me to pieces 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: tear me to pieces   tear me to pieces Icon_minitimedo 9 apr 2020 - 22:08

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



Met zijn groene ogen gesloten leek het of hij even naar een andere wereld werd gebracht. In de stilte humde hij een zacht liedje wat hij als kitten vaak gehoord had. Hij neuriëde het ietsjes luider toen er een stem dwars doorheen sneed en hij opende zijn groene ogen om in het gele en wazige oog van Stagstorm te kijken. "Stagstorm" miauwde hij en hij gaf de tabby kater een knikje. Hoe hij Stagstorm de vorige keer had achtergelaten met Brat was moeilijk geweest maar het had iets tussen hen ingezet. Wat het precies was wist hij niet maar hij voelde de afstand, afstand die er eerst niet was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
tear me to pieces Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: tear me to pieces   tear me to pieces Icon_minitimedo 9 apr 2020 - 22:13



Het voelde raar om zijn volledige naam uit te spreken in plaats van alleen 'Stallion'. Alsof zijn suffix een extra muur, een extra afstand tussen de twee veroorzaakte. "Stagstorm" met zijn oren naar achter gevouwen zetten hij voorzichtig een paar passen in zijn richting, maar niet te veel. "Ik- het spijt me. Ik weet dat mijn woorden loze daden zijn na alles wat ik gezegd heb en ik snap het als je me niet meer wilt zien maar- het spijt me" zijn stem sloeg over en zijn gebruikelijke gebrom was niet te vinden. Het enige wat er overbleef was een hulsel van een onzekere kat die fouten had gemaakt. "Brat en ik, we zijn gewoon vrienden" mompelde hij daarna. "Niks meer, niks minder"

Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
tear me to pieces 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: tear me to pieces   tear me to pieces Icon_minitimedo 9 apr 2020 - 23:05

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



De manier waarop Stagstorm voorzichtig toenadering zocht voelde raar. Hij was diep gekwetst door de woorden die Stagstorm tegen hem geroepen had maar op zo'n manier toenadering zoeken deed Stag meestal niet. "Ik- het spijt me. Ik weet dat mijn woorden loze daden zijn na alles wat ik gezegd heb en ik snap het als je me niet meer wilt zien maar- het spijt me" begon Stagstorm en hij kwam overeind om op gelijke ooghoogte te komen met Stagstorm. Hij zag de kwetsbaarheid en knipperde met zijn groene ogen die een klein beetje oplichtte. "Brat en ik, we zijn gewoon vrienden. Niks meer, niks minder" vervolge Stagstorm zonder zijn gebruikelijke bromstem. Even voelde hij nog terughoudendheid voordat hij een stukje naar voren kwam en zijn poten om de kater heen sloeg en zijn kop in zijn kraag begroef. “I’m sorry too,” miauwde hij zacht “I’ll ask your pardon for what I said; I was sore, and I said more nor I meant. Will ye forgive me too?.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
tear me to pieces Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: tear me to pieces   tear me to pieces Icon_minitimedo 9 apr 2020 - 23:15



Stagstorm had zich vaker emotioneel opgesteld tegenover zijn mate, maar de breekbaarheid in zijn houding en in zijn ogen was er één die er nog niet was geweest in de buurt van de gevlekte kater. Zijn blik was gericht op de grond met tranen die voorzichtig opwelde in zijn ogen. ”I’m sorry too” zijn mate had zijn poten om hem heen geslagen en Stagstorm begroef zijn gezicht in zijn nek, tranen die over zijn wangen rolde in stilte. ”I’ll ask your pardon for what I said; I was sore, and I said more nor I meant. Will ye forgive me too?” Stag sniffelde wat in zijn vacht en sloeg zijn poten ook om hem heen, zo strak mogelijk. ”Shut up you crazy man. Why would you ask me to forgive you when I was the one using my ass as a hat”
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
tear me to pieces 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: tear me to pieces   tear me to pieces Icon_minitimevr 10 apr 2020 - 14:01

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



Hij sloeg zijn poten nog iets steviger om Stagstorm heen en voelde hoe ook zijn kraag een beetje nat werd. ”Shut up you crazy man. Why would you ask me to forgive you when I was the one using my ass as a hat” miauwde Stag hij en maakte een zacht geluid. "Whaur tois barnie ur tois wrang ." murmelde hij zacht en gaf een lik over het natte deel van Stag's kraag. Hij had ook zelf misschien minder veroordelend moeten zijn en meer moeten vertrouwen op Stag's inzicht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
tear me to pieces Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: tear me to pieces   tear me to pieces Icon_minitimeza 11 apr 2020 - 2:23



Ze waren beide dom geweest. Als Stagstorm beter had opgelet toen hij bij Brat was had Stallion ze niet zo aangetroffen, maar als Stallion gebleven was en gevraagd had wat er aan de hand was hadden ze het misschien beter uit kunnen leggen. Het maakte allemaal niet meer uit. Wat gebeurd was was gebeurd en ze hadden beide hun excuses aangeboden, hoewel Stag het voor zijn mate een beetje raar vond aangezien hij niet echt iets fout had gedaan. ”I’m sorry for making you feel the way you did,” mompelde hij in zijn dikke vacht en kneep zijn ogen dicht, de kater nog steviger vasthoudende. Hij had hem pijn gedaan, niet zijn lichaam maar zijn ziel en dat was iets wat veel lastiger te helen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
tear me to pieces 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: tear me to pieces   tear me to pieces Icon_minitimezo 19 apr 2020 - 22:43

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



De gevlekte kater schudde voor zover dat ging zijn kop een beetje in de dikke kraag van Stagstorm. “Let’s never do that again” miauwde hij zacht en begon wat te snorren. De pijnlijke wond die van binnen gemaakt was reinigde zichzelf nu langzaam zodat die kon gaan helen. De kater had al veel meegemaakt en de druk van het Leader zijn vroeg veel van hem, fysiek en mentaal maar het was iets waarvoor hij alles gaf, zijn volle 100% elke dag. “I need yer support Stag” miauwde hij zacht en zuchtte diep. Zonder de backup van Stag wist hij niet hoe hij dingen soms moest rond krijgen. Stag was een stuk van zijn fundering geworden, van zijn leven.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
tear me to pieces
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Outlook Rock-
Ga naar: