We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Onderwerp: [TS] Een hele lieve jongen ma 20 apr 2020 - 23:10
Hallo.
Ooit had ik een topicsearch zodat Tall iedereen kon leren kennen. Na alle berichten over zijn 'traitorschap' enzo, heb ik het idee dat jullie hem allemaal nog niet zo goed kennen. Tall is heel lief.
Dus: come see for yourself!
Topics met Rogues, Sc'ers en Bc'ers zijn het meest logisch omdat Tall zich niet te dicht bij de grenzen zou wagen, maar een andere clanner hier en daar overleeft ie wel. Alles om z'n naam te clearen am I right?
Verder: Ik neem oprecht alles wat hier aangevraagd wordt aan want ik was ff vergeten hoe verdraaid leuk deze jongen is #indoctrinatieTallIsHeelLeuk #NietEng
Onderwerp: Re: [TS] Een hele lieve jongen ma 20 apr 2020 - 23:16
Tall x Rough? Ik stap op de hypetrain
Settledstar I remember the minute It was like a switch was flipped— I was just a kid who grew up strong enough To pick this armor up and suddenly it fit
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"