Stoopid!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Stoopid!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Bluestorm
Member
Stoopid! WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimedo 23 apr 2020 - 22:44


Met grote en wat lompe pasjes struinde Bluekit door het kamp heen. Ze had schijt aan die BloodClanners hoor! Dit was haar kamp, nou ja, die van ShadowClan, maar zij hoorde daarbij! En al drie manen al! Deze BloodClanners dachten dat dit hun kamp was, ze waren er niet eens geboren, en waren er nog maar net! Hoe konden ze dan zeggen dat dit hun nieuwe thuis was?? Nee hoor, Bluekit wilde er niets over weten. Het poesje stopte toen ze een interessante steen zag liggen op de grond. Oeh, kijk, dat hoort bij ShadowClan. Dat is hun steen. Niet die van BloodClan. Absoluut niet, na-ah!

Newtpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Stoopid! Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimedo 23 apr 2020 - 23:03

how am I supposed to make you feel okay
when all you do is walk the other way
Met korte, snelle pasjes trippelde de poes door het kamp. Haar rode oortjes waren wat nerveus naar achteren gedraaid en haar snorhaartjes trilde, maar dat kwam volgens haar allemaal door de wind die door het kamp ging. De blaadjes ritselde en de hitte die er anders zou zijn werd weggejaagd door de koele wind. Waarom was shadowclan niet net zoals de wind met de hitte geweest? Ze snapte sommige dingen ook wel, maar dit was hun thuis, niet die van die vieze prullenbakkenmonsters. Toen haar blik op de kitten viel versnelde ze haar pas iets, maar er zat nu een iets vrolijker hupsje in en er speelde een kleine glimlach op haar snuitje. "Hallo Bluekit" begon ze. De vraag waarom ze buiten was zou later wel aan bod komen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Stoopid! WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimedo 23 apr 2020 - 23:32


Erg interessant was het steentje ook niet meer, nu ze er al een tijdje aan gesnuffeld had. Ze hief haar kopje op en keek rond het kamp. Wat was er nog meer te doen? 'Hallo Bluekit!' klonk het opeens achter haar. De kitten draaide haar lijfje om zodat ze naar de Apprentice toe gedraaid stond die haar aangesproken had. Dat was Newtpaw! Ze herkende haar wel! Haar gezichtje lichtte op. 'Hoi!' piepte ze vrolijk. 'Kijk, dit steentje is van ons!' miauwde ze en ze wees met haar pootje naar het steentje wat ze zojuist besnuffelt had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Stoopid! Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimedo 23 apr 2020 - 23:47

how am I supposed to make you feel okay
when all you do is walk the other way
Haar blauwe, vriendelijke kijkers waren gericht op de kitten, maar toen ze begon over het steentje moest ze toch even haar wenkbrauwen optrekken. Er lagen meerdere steentjes om hun heen. Waarom was alleen deze van hun? Waren ze dan niet allemaal van hun allemaal? Of was deze speciaal? "Wat een mooi steentje!" Miauwde ze opgewekt en bekeek hem van wat dichterbij met een glimlach. "Wil je hem meenemen naar de nursery? Dan kan iedereen de mooie steen bekijken daar" opperde ze om haar in de richting van de nursery te krijgen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Stoopid! WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimedo 23 apr 2020 - 23:56


Ze zag Newtpaw haar wenkbrauwen optrekken en dat vond ze maar raar. Hoezo moest ze dat doen? Het was toch heel normaal dat die steen van hun was? 'Wat een mooi steentje!' miauwde ze toen toch wel opgewekt. Een glimlach verscheen weer op haar snoetje en ze knikte van ja. Ze vond hem eerst niet zo bijzonder maar bij nader inzien was het toch wel een mooi steentje! 'Wil je hem meenemen naar de nursery? Dan kan iedereen de mooie steen bekijken daar,' zei de Apprentice toen. Bluekit keek langs haar heen naar de Nursery, en keek toen terug naar het steentje. Hmmmm... Nu ze zo om haar heen keek waren er nog wel genoeg steentjes. Zij zou toch beter gezelschap zijn voor hem. Dus knikte ze van ja. 'Jaaa, ik neem de steen mee!' piepte ze en ze pakte het steentje op tussen haar tandjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Stoopid! Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimevr 24 apr 2020 - 17:58

how am I supposed to make you feel okay
when all you do is walk the other way
Zelf had ze toen ze een kitten was altijd een veertje gehad die ze met zich meedroeg. Of dat nou naar een ander plekje in de nursery was of om stiekem het kamp in te lopen. Haar veertje, Veer, was altijd bij haar totdat iemand hem kapot had gemaakt. "Jaaa, ik neem de steen mee!" piepte de kitten waarna ze de steen oppakte en Newt giechelde zachtjes. "Hij is veel te mooi om gewoon hier te laten liggen" miauwde ze als antwoord en gebaarde met haar kop naar de nursery. "Zullen we hem daar neerleggen?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Stoopid! WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimevr 24 apr 2020 - 19:05


Newtpaw giechelde zachtjes toen ze verklaarde dat zij de steen mee zou nemen. Ze stond er helemaal klaar voor hoor! Haar staartje stond fiers in de lucht, en het mooie steentje had ze tussen haar tandjes geklemd. 'Hij is veel te mooi om gewoon hier te laten liggen,' miauwde de Apprentice, en Bluekit was het daar helemaal mee eens. Ze knikte dan ook enthousiast van ja, wat er bijna in zorgde dat haar steentje uit haar bek viel. Maar gelukkig had ze het nog. Pfew. Newtpaw gebaarde ondertussen richting de Nursery. 'Zullen we hem daar neerleggen?' Bluekit knikte nogmaals, maar zorgde er wel voor dat het met iets minder enthousiasme ging. Daarna trippelde ze vrolijk richting de Nursery. Ze liep nog steeds een beetje wankel en met het steentje in haar bek moest ze extra opletten, dus struikelde ze over een ander steentje! Met een gilletje viel haar steen uit haar bek en maakte ze een niet zo soepele koprol. Ze lag versuft in het zand, het zat zelfs in haar mond, bah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Stoopid! Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 20:03

how am I supposed to make you feel okay
when all you do is walk the other way
Terwijl Bluekit het steentje oppakte liet Newt haar blik over de rest van het kamp glijden. De bloodclanners die hier nu verspreid waren lieten haar rugharen wat overeind komen, zeker met de doordringende blikken in hun lege ogen. Snel draaide ze haar kop toen ze een zacht gilletje hoorde en snelde naar Bluekit haar zei. "Gaat het?" Vroeg de rood met witte poes bezorgd aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Stoopid! WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 20:57


Proestend door het zand krabbelde Bluekit overeind. Bah, bah, bah! Ze stak haar tongetje uit en probeerde het zand er met haar poot vanaf te vegen. Wat een viezigheid was dit zeg! Newtpaw kwam niet veel later naar haar toe gesneld. 'Gaat het?' vroeg ze bezorgd. Bluekit keek haar aan met een blik die moest zeggen ''dat zie je toch wel?'' 'Hmpf. Vies, zand!' miauwde ze terwijl ze haar tongetje buiten haar bekje probeerde te houden. Dit was niet leuk meer, helemaal niet leuk meer. Stomme steen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Stoopid! Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 22:15

how am I supposed to make you feel okay
when all you do is walk the other way
De blik die ze na haar vraag van de kitten kreeg liet haar zachtjes giechelen en ze glimlachte naar haar. "Hph, vies, zand" het tongetje van Bluekit hing uit haar bekje en Newt schoof met haar voorpoot het steentje wat dichter naar haarzelf toe. "Zand is niet heel lekker nee. Wilde je deze nog meenemen?" Het gevoel dat je kreeg wanneer je je kaken op elkaar klemde terwijl er zand tussen zat was hartstikke naar, dat wist de poes maar al te goed van alle keren dat ze met haar kop in het zand gevallen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Stoopid! WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 22:32


'Zand is niet heel lekker nee. Wilde je deze nog meenemen?' Bluekit keek op. Natuurlijk was zand niet lekker. Ze zuchtte luid en keek naar de steen. Even twijfelde ze, maar het was uiteindelijk niet de steen geweest waar ze over gestruikeld was. Dus knikte ze. 'Jaa.' Ze stond weer op en nam de steen weer terug in haar bekje. Ze wilde het nog steeds graag naar haar nest brengen. Dit keer liep ze wel een stuk voorzichtiger richting de Nursery, want weer een hap zand, daar had ze geen zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Stoopid! Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 22:40

how am I supposed to make you feel okay
when all you do is walk the other way
Toen de kitten de steen weer oppakte speelde er weer een kleine glimlach op de apprentice haar lippen en volgde ze haar naar de nursery, haar blauwe kijkers beter op haar gericht dan voorheen voor het geval dat ze nogmaals zou vallen en als een soort bulldozer nog meer zand naar binnen zou werken. Eenmaal in de nursery keek Newtpaw wat rond en glimlachte ze voorzichtig naar de queens die daar lagen. "Waar slaap jij Bluekit?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Stoopid! WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 23:23


Nu dat ze voorzichtiger deed ging het natuurlijk wél goed. Veilig aangekomen bij de Nursery keek ze naar Newtpaw. 'Waar slaap jij Bluekit?' vroeg ze. 'Hhiehee!' mauwde ze, zo goed als het kon met het steentje in haar bek. Daarna ging ze haar voor naar haar nest, die ze samen deelde met haar vader. Ze klom een beetje onhandig het nest in en dropte het steentje erin. Met haar pootje legde ze het goed en veilig tussen het dons van het mos. Daarna keek ze op naar Newtpaw. 'Zo!' Ze was trots hoor. 'Ik kan niet wachten tot ik het papa kan laten zien, maar hij is sloooomm,' miauwde ze met een diepe zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Stoopid! Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 23:38

how am I supposed to make you feel okay
when all you do is walk the other way
Het was nog maar twee moons geleden dat ze zelf in deze den gelegen had en toch voelde het als een hele tijd van het heden vandaan. Er was zoveel gebeurd, vooral in de afgelopen dagen dat ze het zich lastig kon voorstellen dat ze samen met haar zusje Wonderpaw hier gelegen had. Bluekit liep naar het nest waar zij in sliep en Newtpaw liep in haar richting met een glimlach. De steen werd neergelegd in het nest en daarna werd ze aangekeken door de kitten. "Ik kan niet wachten tot ik het papa kan laten zien, maar hij is sloooomm," de flame point knikte. "Hij gaat hem vast heel mooi vinden als hij hier eenmaal is" grinnikte ze. "Is hij echt zo sloom dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Stoopid! WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 23:45


Newtpaw knikte. 'Hij gaat hem vast heel mooi vinden als hij hier eenmaal is,' grinnikte ze. 'Is hij echt zo sloom dan?' vroeg ze. Bluekit dacht heel even na, en knikte toen toch. 'Ja, hij is een dikzakje.' Maar wel sterk, maar ook een dikzakje. 'Hij plet mij altijd als we slapen, of expres! En dan geeft hij mij de schuld ervan!' Het was gewoon niet eerlijk. Bluekit snoof verontwaardigd terwijl ze er aan terugdacht. Gelukkig had ze ook leuke herinneringen aan hem, maar soms wilde die even niet boven komen drijven in haar gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Stoopid! Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 0:04

how am I supposed to make you feel okay
when all you do is walk the other way
"Ja, hij is een dikzakje." Zacht grinnikte ze weer en dacht even aan de kater waar ze het over had die haar laatst nog bezocht had in de apprentice den, maar erg dik had ze hem niet gevonden. Eerder gespierd. "Hij plet mij altijd als we slapen, of expres! En dan geeft hij mij de schuld ervan!" Verontwaardigd snoof de kitten en Newt ging voor haar nest zitten. "Nou dan ben je wel heel sterk hoor! Ik zou al lang zo plat als een pannenkoek zijn als hij bovenop mij zou liggen" reageerde ze met een grijns op haar snuit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Stoopid! WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 0:13


'Nou dan ben je wel heel sterk hoor! Ik zou al lang zo plat als een pannenkoek zijn als hij bovenop mij zou liggen,' reageerde de Apprentice met een grijns nadat ze voor haar nest was gaan zitten. Bluekit was stil terwijl ze de woorden van Newtpaw verwerkte. Was zij juist sterk dan? Nou, nu ze erover nadacht, ja! Enthousiast knikte ze, met een brede lach op haar snoet. 'Ik ben veel sterker dan hem! Hij doet maar laf en speelt vals door op mij te gaan liggen, maar dat doet hij alleen als ik te sterk voor hem ben, maar ik ben dan sowieso veel sterker!' redeneerde ze, helemaal geloofwaardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Stoopid! Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 0:20

how am I supposed to make you feel okay
when all you do is walk the other way
"Ik ben veel sterker dan hem! Hij doet maar laf en speelt vals door op mij te gaan liggen, maar dat doet hij alleen als ik te sterk voor hem ben, maar ik ben dan sowieso veel sterker!" Newt luisterde naar de woorden die de kitten aan het ratelen was en keek geamuseerd naar haar waarna ze knikte. "Op je liggen is heel laf, wat een bangerik" reageerde ze waarna ze iets dichter naar de kitten toe leunde. "Maar ik hoop dat wij nooit samen hoeven te trainen hoor, als je zo sterk bent win je het zo van me" om eerlijk te zijn zou het haar niet eens verbazen als ze nog echt van haar zou kunnen winnen ook op dit moment. De rood met witte poes was echter maar een zakje botjes en pezen, geen vet of echte spieren op haar lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Stoopid! WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 0:28


Newtpaw leek wel een beetje geamuseerd door haar woorden, maar Bluekit was bloedserieus op het moment. 'Op je liggen is heel laf, wat een bangerik,' reageerde ze. Blue knikte heftig van ja, haar kopje zou haast van haar lijfje af rollen. 'Maar ik hoop dat wij nooit samen hoeven te trainen hoor, als je zo sterk bent win je het zo van me.' Blue keek op, en een grijnsje verscheen op haar snoetje. Was dat een uitdaging? Bluekit wist het niet zeker, maar zo wilde ze het wel graag zien. Ze hield immers ook veel van stoeien! 'Bwraahh!' piepte de kitten terwijl ze op haar achterpootjes ging staan, haar twee voorpootjes onhandig in de lucht slaande. Daarna sprong ze op de Apprentice af, klaar voor het gevecht!
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Stoopid! Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Stoopid!   Stoopid! Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 0:31

how am I supposed to make you feel okay
when all you do is walk the other way
Haar laatste woorden konden makkelijk als uitdaging gehoord worden in de oren van de kitten en even keek Newt haar dan ook met grote ogen aan toen ze ineens op haar achterpoten stond. De voorpoten van de poes gingen een beetje onhandig door de lucht en Newt sprong overeind met een zwiepend staartje. "Nee, alsjeblieft! Spaar me" smeekte ze de kitten en deed een kleine stap achteruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stoopid!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: