Skipping - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Skipping

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Bluestorm
Member
Skipping - Pagina 2 WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Skipping   Skipping - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 jul 2020 - 14:31


De blik op zijn gezicht vond Bluekit wel grappig eigenlijk. Aw, hij beweerde zelfs dat ze loog. Bluekit schudde haar kopje. 'Echt niet!' miauwde ze. 'Ik heb er duidelijk meer geraakt dan jij.' Bluekit snoof en volgde de ander. 'Echt niet. En jij miste zelfs helemaal! Dat betekent dat ik gewonnen heb! Je had gewoon niet moet missen, of moeten stoppen, misschien dat je dan wel gewonnen had,' miauwde ze met een schouderophaal. Het was zo simpel als dat. Hij had gewoon niet zo overmoedig moeten doen, of niet moeten missen. 'Nu moet je maar accepteren dat ik gewonnen heb.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Rudepaw
Member
Skipping - Pagina 2 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Skipping   Skipping - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 jul 2020 - 18:18


Bluekit ramde maar door over hij zij had gewonnen. Bij alles wat ze zei keek Rudekit haar nors aan en schudde hevig met zijn kop van nee. Leugenaar! Dat hij had gemist maakte haar paar dennenappels die eraf waren gevallen niet ineens veel. Rude had een voorsprong opgebouwd in het begin en daar was zij niet over gegaan met die enkele dennenappels per keer. "Ben je blind? Ik had al een giga voorsprong in het begin!" Zwoer hij. Het katertje was zo zeker van zijn stuk. Ze stonden nota bene bij de gesneuvelde dennenappels zelf. Met zijn poot klopte hij er eentje aan de kant. "Maar je doet maar, ik ben weg." Hij draaide zich om, zijn staart hoog in de lucht. "Mijn overwinning vieren."
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Skipping - Pagina 2 WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Skipping   Skipping - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 jul 2020 - 14:50


Rudekit was het echter niet met haar eens. Het zal weer eens niet, tsk. Stomme Rudekit. 'Ben je blind? Ik had al een giga voorsprong in het begin!' zwoer hij, waarbij hij ook nog is zijn poot op een dennenappel legde. Bluekit snoof en schudde haar kopje. 'Nee, dat had je niet!' reageerde ze standvastig. Hij had gewoon dik verloren! 'Maar je doet maar, ik ben weg.' En daarbij draaide hij zich om, gevolgd door hem zeggende dat hij zijn overwinning zou gaan vieren. Bluekit keek hem verbaasd aan voor ze nog eens snoof. 'Ja, ga maar lekker in je eentje iets vieren wat je niet verdient!' riep ze hem achterna. 'Ik ga mijn échte overwinning vieren hoor!' En ook Bluekit draaide zich om en liep weg. Pff, ze wisten allemaal wie er gewonnen had.

- topic uit/closed
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Skipping
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: