It means nothing to me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It means nothing to me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acornstar
StarClan
It means nothing to me DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: It means nothing to me   It means nothing to me Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 23:29

Er was blijkbaar een deel in Riverclan gebied dat hoger lag dan de rest en ook duidelijk minder begroeid was. Toch kon hij de logica erachter wel zien. Als de rivier uit zijn oevers trad, dan konden ze hier naartoe gaan. Er was alleen zo weinig hier voor zijn gevoel. Er was hier bijna niks dat schaduwen afwierp en dat zorgde ervoor dat hij zich eigenlijk best wel open voelde. Voor een moment wierp hij een blik naar de lucht die duidelijk zichtbaar was. Vannacht zou daar sterrenpels te zien zijn. Starclan, ergens vroeg hij zich af of ze Shadowclan in de steek hadden gelaten. Ze hadden tenslotte niks gedaan om Bloodclan te stoppen of om Tallstar te stoppen. Ze hadden hem niet eens de levens afgepakt die ze hem geschonken hadden, waardoor hij de positie van leider niet officieel in had kunnen nemen. Het frustreerde hem ergens en nu was er dit gebeurd en zat hij hier in Riverclan.

[Open]
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
It means nothing to me VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: It means nothing to me   It means nothing to me Icon_minitimema 27 apr 2020 - 17:58


Blueflower was verrast om hem te zien. Haar kleine pootjes hadden haar onbedoeld op zijn geurspoor gebracht om haar tenslotte af te leveren bij de hooglanden. Ze zag hem in de verte staan, starend naar de open hemel. De hooglanden bood niemand beschutting waardoor ze zijn grote lichaam moeiteloos kon onderscheiden tegen de bleke achtergrond. Uiteindelijk besloot ze om de sprong in het diepe te wagen, en om de grote Shadowclan deputy te begroeten. Ze kuchtte kort om haar aanwezigheid kenbaar te maken. “Hoe is het met je buikwond?” Opende ze met vriendelijke stem. Ze had geen vijandigheid in haar aderen voor een kat die zo veel verloren had als hij. Was hij de deputy van Windclan geweest, dan was het een ander verhaal geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
It means nothing to me DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: It means nothing to me   It means nothing to me Icon_minitimevr 1 mei 2020 - 20:05

Hij wist dat hij misschien niet zo zou moeten denken, maar hij kon het niet helpen. Tallstar was misschien nog de leider in de ogen van Starclan, maar dat was hij niet voor de clan. Zodra hij er vandoor gegaan was al niet meer. Hij werd uit zijn gedachten geschud door een stem en hij draaide zijn kop om Blueflower te zien. Misschien had hij meer alert moeten zijn bij de geur van Riverclan, maar in een paar dagen had hij al gemerkt dat hij eraan gewend begon te raken. Het was niet goed, maar beter dan constant alert te moeten zijn omdat er een vreemde geur was. "Het gaat beter," Was alles dat hij antwoordde, nog niet goed genoeg en dat bracht lichtte frustratie. Zodra het goed genoeg was zou hij ook niet meer hier zijn, dan zou hij terug naar Shadowclan gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It means nothing to me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Highlands-
Ga naar: