WARRIOR CATS 10 JAAR!!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 WARRIOR CATS 10 JAAR!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WARRIOR CATS 10 JAAR!! Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimevr 1 mei 2020 - 21:36


Warrior Cats 10 Jaar!
WE'RE ALL PART OF A STORY, PART OF A TALE.
Beste leden,

Hebben we 9 jaar overgeslagen vorig jaar want het laatste topic wat bij announcements als sticky stond was die van 8 jaar? Anyways, ik weet heel zeker dat dit jaar toch echt 10 jaar is, aangezien ik als 14 jarige begon Sanne te helpen met Warrior Cats opzetten en als 15 jarige de site open heb gegooid samen. Ik zat toen in de onderbouw van de middelbare school, inmiddels ben ik 25 en ben ik bijna klaar met mijn master archeologie. Dat had je me toen ook nog niet hoeven zeggen, eveneens dat het forum na 10 jaar nog steeds zou bestaan. Want wat de Mousedung? Ik dacht al dat het dood zou lopen de eerste zomer dat ik op vakantie ging. Toen is het zelfs een tijdje op slot geweest, van ho boi, het zou toch maar vol gespamd worden.

Welk rpg forum bestaat er nu 10 jaar? Welke idioot heeft daar nu tijd voor? Deze blijkbaar? Het afgelopen jaar ben ik niet zo heel actief meer geweest, maar ik doe nog regelmatig werk achter de schermen, of gewoon in plain view. RPGen wil niet echt meer, maar wat wil je ook na 10 jaar? Nog altijd leuk om te zien dat er een hoop zijn die er nog volop van genieten en dat we ook nog steeds jonge mensen hebben die hier bij toeval terecht komen, net als dat ik ooit per ongeluk op mijn eerste rpg terecht ben gekomen. En ik heb nog een hele hand vol vrienden die mijn beste vrienden zijn die ik allemaal via hier heb leren kennen of beter heb leren kennen. Hoe weird zou dat zijn als dit er niet was geweest. Dan had mijn leven er sowieso heel anders uit gezien.

Dat boek dat komt er nog wel. Ondertussen gaat alles hier gewoon lekker door. Hoeveel jaar nog? Geen idee. Vroeger was dat altijd een soort mijlpaal voor de toekomst. Van: ja kijk nog 2 jaar en dan hebben we de 5 gehaald! Inmiddels bestaat Warrior Cats als zo lang, dat ik eigenlijk geen behoefte meer voel om het zo te stellen. We zien het wel. Die 10 is in de pocket en dat is toch al een hele prestatie. Alle grapjes over: “ja ooit moet je de hele nieuwe generatie opleiden”, beginnen nu toch wel een beetje dichtbij te komen xD

Misschien toch tijd om het dan maar te verwijderen?

Laten we er gewoon iets gezelligs van maken, ondanks dit gekke jaar. Dat hebben we immers al 10 jaar lang gedaan.

- Firedance/Waz


Laatst aangepast door Firedance op vr 1 mei 2020 - 22:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
WARRIOR CATS 10 JAAR!! 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimevr 1 mei 2020 - 21:48


10 jaar. Ik moest vandaag wel eventjes een double take toen toen het besef kwam dat het ondertussen al echt 10 jaar is, wel met pauzes en horten en stoten, maar nog steeds, 10 jaar van mijn leven, en het is nog steeds deel van mijn leven. Wie had dat verwacht toen ik als socially awkward 14-jarige hier op het forum kwam? Iemand die niet wist hoe ze vrienden moest maken en bang was voor mensen. Ik heb hier de kans gekregen om hoge rangen te bekleden, content te creëren, dingen te regelen. En daar ben ik iedereen, maar vooral jou Waz, dankbaar voor. Ik weet niet hoe ik geweest was zonder Warrior Cats en alle mensen hier, maar ik weet zeker dat ik niet anders zou willen zijn.

Ik was 14 toen ik op Warrior Cats kwam, ondertussen ben ik 24. Ten eerste wil ik zeggen dat ik hier zoveel vrienden voor het leven heb gemaakt, wat ik nooit verwacht had toen ik hier lid werd. Zoveel meetings, zoveel gezellige moment, zulke leuke karakters en zoveel spannende verhalen hebben we geschreven. Warrior Cats heeft me creatief gedreven om mezelf zo ver verder te pushen met mijn art, om zoveel beter met mensen om te leren gaan. Ik wil jullie allemaal stuk voor stuk bedanken. Ondanks dat ik af en toe in de discord de dictator uithang voor de grap, en ook dat ik als teamlid af en toe wel mensen kan slachten van 'doe nou niet zo moeilijk', weet dat ik hier nog met heel veel plezier ben en dat ik hoop dat ik nog lang hier met iedereen om kan gaan.

Dus, iedereen, bedankt voor alle leuke tijden. Ik ben hier ook wel eens anoniem geweest, maar ik kwam er altijd heel snel op terug. Want dan merkte ik dat niet het rpg'en warrior cats voor me maakt. Dat doen jullie als leden. Jullie zijn stuk voor stuk geweldig.

x Babs

Terug naar boven Ga naar beneden
Wisteriawisp
Elder
WARRIOR CATS 10 JAAR!! 7wgkHht
❀ Michelle ❀
338
Actief
In the fairy tales, the poor girl smiles when she becomes a princess. Right now, I don't know if I'll ever smile again.

CAT'S PROFILE
Age: ❀ 16 Moons ❀
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisteriawisp
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimevr 1 mei 2020 - 21:49


10 jaar en al 9 jaar lang ben ik hier te vinden. Als je mij dit had verteld, een onzeker kind van wat.. 15? Dat ik na 9 jaar nogsteeds op dit forum zou zijn, dat ik ondertussen admin geworden ben en dat ik een hechte vriendengroep hier gevonden heb.. Nee, 15 jarige Michelle of nou ja Mimi zou je nooit geloofd hebben.

De jaren zijn ontzettend snel gegaan en terugkijkende op alle avonturen, vrienden en ervaringen die ik rijker ben geworden in deze tijd, ben ik zo dankbaar voor het bestaan van dit forum. Veel van deze dingen, alles eigenlijk wel is dankzij jullie inzet. Leden en teamleden samen. Samen maken wij dit forum en samen kunnen wij zoals Waz zegt, nog heel wat jaartjes verder.

I love you all so much

Michelle <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenstrike
Editor
WARRIOR CATS 10 JAAR!! SnKxPwp
Kiek
242
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Ravenstrike
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimevr 1 mei 2020 - 21:53

Een decennium lang Warrior Cats. Als je zulke dure woorden voor tijd gebruikt lijkt het toch wel heel erg lang haha. Ik was 13 toen Warrior Cats gemaakt werd, maar toen was ik niet meteen op het forum. Ik was nog te druk met Wolf Story in die tijd. Later - toen WS afzwakte - ben ik naar WC overgestapt! Mijn eerste account was Graypaw, want na het lezen van de boeken was ik erg fan van Graystripe. Ondertussen heb ik al aardig wat accounts versleten, ben ik een grote stapel goeie vrienden rijker en ben ik zo blij dat ik me ooit aangemeld heb op dit forum. Ik zou sowieso niet weten wat er van mij geworden zou zijn zonder RPG in mijn leven. Het zal waarschijnlijk voor altijd een groot onderdeel van mij zijn, want als je 10 jaar in RPG gespendeerd hebt is het toch wel iets permanenter.

Ik wil Waz, de rest van mijn lieve teamgenoten en iedereen op het forum heel erg bedanken om alles draaiende te houden met ons! Ik mag elke dag ontzettend leuke dingen doen voor dit forum en daar ben ik nog altijd dankbaar voor. In deze rare tijden moet je je vrienden en familie dichtbij houden en is een forum zoals dit misschien nog wel belangrijker dan ooit. Ik ben heel benieuwd wat de komende jaren ons gaan brengen, sowieso een gaaf boek! Die gaat er komen B)
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
WARRIOR CATS 10 JAAR!! DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimevr 1 mei 2020 - 22:00

10 jaar wow... 10 jaar van mijn leven, dat had ik nooit gedacht als 14 jarige als ik eerlijk ben. Per toeval vond ik het forum toen ik op zoek was naar meer info over warrior cats en heb me vrijwel direct aangemeld. De namen waren zelfs nog Nederlands, wat gelukkig al snel verandert isxD. Over 4 dagen ben ik hier officieel 10 jaar, maar toch. 14 toen, 24 nu, wat een lange tijd.

Ik heb hier zoveel mensen leren kennen en goede momenten gehad. Natuurlijk ook wat mindere jaren waar ik amper postte, maar heb nu echt veel plezier hierin en ergens is het altijd al een uitlaatklep geweest voor me. Het was ergens waar ik me niet druk hoefde te maken over van alles en gewoon mezelf kan zijn. Ik heb dan ook echt veel plezier in Acorndust, meer dan in de andere hoge rangen die ik gehad heb. Daar ga ik heel eerlijk over zijn. Maskheart was ook leuk, maar dat was wel genoeg na 1,5 jaar. Acorn heeft daarentegen zoveel ontwikkeling gehad in de rpg dat ik zijn verhaal uiteindelijk ook een goed einde wil geven. Ik hoop dan ook dat we nog lang plezier gaan hebben samen hier en dat dat mogelijk zal zijn.

Ik hou van het rpg'en hier en ik hou van jullie stuk voor stuk en de gesprekken die we altijd hebben.

-Cynthia
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
WARRIOR CATS 10 JAAR!! 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Age: ♕ Ageless | [38 moons]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimevr 1 mei 2020 - 22:01

Oof, ergens voelt 't vreemd om dit te posten tussen alle team mensjes, maar toch wilde ik er een woordje aan toevoegen.
Net zoals de oude zakken hierboven mij (<3), begon ik hier 9 of 10 jaar geleden. Of nou ja, begon. Ik melde me aan terwijl ik er geen verstand van had, heb even rondgekeken en ben weer weggeyeet door mezelf. Pas toen WS ten aarde storte en ik langzaam maar hand opzoek moest gaan naar iets nieuws, gaf ik WC een nieuwe kans en sindsdien ben ik maar 2 of 3 keer weggegaan xD. Ik heb in het team gezeten, ik heb menig highrank mogen bekleden en een lange waslijst aan accounts op mijn IP adres gezet. Ik keek op tegen de Elite toen ik net op 't forum kwam en zie me nu eens, als de Elite-Leader in Shadowclan staan <3.

Anyhow. WarriorCats is in de afgelopen 10 jaar gegroeid, verrijkt met lieve en geweldige mensen en nog steeds in handen van een geweldig team dat alles inzet om 't draaiende te houden en geweldig te houden hier. En alhoewel ik mijn rang in 't Team mis, het huidige team is geweldig and i love you guys <3

xx Quinty
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonflow
Member
WARRIOR CATS 10 JAAR!! Mini-avatar-moonkit
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Moonflow
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimevr 1 mei 2020 - 22:09

Oh man, 10 jaar! Dat is best lang. Ik weet niet of het mag, maar ik wilde toch even wat schrijven. Wink Ik was 23 toen ik pas per toeval dit forum vond in zijn begin stadium. Moonstream (Hydra) was mijn eerste, maar ik heb er nu veel meer. Het is zo leuk om te RPG'en. Maar dat weten jullie toch ook wel. hihihi. Ik was 13 a 14 jaar toen ik pas begon met de RPG wereld. en zoals je al zegt zijn er vele rpg's gesneuveld. De meeste weten de eerste 3 jaar vol te houden en daarna verzwakken ze helaas al vaak snel. Zoals Starshine Academy. Die is vorig jaar overleden en die zijn geloof ik 6 jaar geworden? heel zeker ben ik er niet meer over, maar afijn. Ik heb wel een onverwachte pauze gehad, maar dat kwam mede doordat ik de meeste accounts die ik toen had het wachtwoord van kwijt raakte, maar ik ben er weer en mijn katten zijn er blij mee. Hoewel sommige graag meer topics willen. XD Gefeliciteerd jongens en meiden!  yay yay yay love love love
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
WARRIOR CATS 10 JAAR!! BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimevr 1 mei 2020 - 22:11

Hoewel ik niet zo oud ben als al die anderen boven mij (love you all oldies), wil ik ook even een tekstje neerzetten hier! Ik kwam op Warriorcats bijna 7 jaar geleden, een maand voor ik 13 zou worden. Ik ben nu bijna 20.. Het feit dat dit forum al tien jaar bestaat, de helft van mijn leven - meer zelfs al! - is mindblowing. Ik kan me dan ook geen leven, geen wereld, indenken zonder dit forum. Mijn leven zou zo anders zijn.. Ik zou jullie allemaal voor geen goud in de wereld willen missen. Jullie zijn allemala, stuk voor stuk, mijn beste vrienden <3 En ik vernederlands misschien wel heel erg dankzij jullie (nou zeg, kaasrasp!) maar dat zijn mijn ouders ondertussen wel al gewend denk ik :")

Moge er nog tien jaar volgen, en dan nog eens tien jaar, want zoiets moois mag nooit kapotgaan.
Proost! Op onze moordkatjes!

-Bunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
WARRIOR CATS 10 JAAR!! SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimevr 1 mei 2020 - 22:23

Van de tien jaar dat dit prachtige forum bestaat, heb ik het geluk gehad om 8-9 jaar hier al rond te lopen. Ik kwam dit prachtige forum tegen nadat ik begon met het derde boek van de eerste serie. (Ja echt dom HAHA maar jullie kennen me niet anders dan dat) Ik had nog nooit in mn hele leven op een RP gezeten, ik wist niet eens wat dat was toen ik 12 was. Maar jullie omarmden me, hielpen me door de tijd heen en lieten me zien hoe leuk dit wel niet was. Ik weet nog hoe erg ik Waz aan het begin waarschijnlijk koppijn heb gegeven met 3x meteen mn naam te veranderen (sorry Waz), mijn eerste post meteen rode lettertjes (badgirl Bo), en de eindeloze gesprekken in het AOT. Het was niet voor niets dat ik na een paar maanden al 2000 berichten had bereikt op Jaytail. (De spammer)

De eerste meeting vond ik heel spannend. Het was de 2e keer dat jullie naar de utrechtse heuvelrug kwamen en ik was toen 13 inmiddels. Ik vond het heel spannend, maar zodra Mimi op me af kwam gerend op het station wist ik dat ik op de goede plek was beland. (love you mimi) daarom wil ik ook even deze mooie foto delen van de eerste meeting, met Saskia, Mimi en mij:
<3:

Het jaar daarna, 2013. Ik kreeg de eer om met Lítill BloodClan leader te worden. Ik weet nog dat ik toen der tijd echt oprecht heb zitten te janken van blijdschap toen het bekend gemaakt werd. Zo gaaf vond ik het dat ik de leader rol mocht vervullen.


En nu word ik dit jaar 21. Jullie hebben me ongeveer opgevoed, me altijd bijgestaan als ik me ruk voelde en ik er niet helemaal uit kwam. Mensen hier hebben me geholpen met school, huiswerk als ik weer eens iets niet snapte. Zonder jullie was ik nooit zo ver gekomen in het leven, was ik nooit zo sociaal geweest als dat ik nu was. Echt, mensen verklaarden me voor gek dat ik dit soort dingen deed, maar ik heb er geen spijt van. Ik heb geen spijt van die aanmeld knop en het account 'Jayjay' aanmaken, die na vele malen veranderen inmiddels 'Jaytail' is.

Ik heb veel ups en downs gehad op dit forum met activiteit, maar één ding is zeker. Steeds weer kwam ik terug door de prettige sfeer. Omdat jullie geweldige mensen zijn. Jullie zijn allemaal zó creatief en zó geweldig lief, dat ik dit na bijna 9 jaar nog steeds met alle liefde doe. Dankjullie wel, iedereen, voor al die mooie tijden. Voor alle mooie herinneringen. Voor alles. Dankjullie wel <3

x Bo (1) (HariBO!) <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
WARRIOR CATS 10 JAAR!! BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimeza 2 mei 2020 - 7:44

Hee lieverd <3 ,

omdat ik gisteren mijn bed al had opgezocht, is hier ook mijn zegje. Want daar wil ik wel even voor gaan zitten c: .
Ik heb hier vanaf het begin wel wat rondgesnuffeld, maar nooit echt serieus. Dat werd ik pas met mijn Creamykit eind 2012. Wat een lol heb ik met hem gehad. In het begin hield ik mij nog best afzijdig was ik met name in de RPG te vinden, maar langzaamaan begon ik jullie te leren kennen. En toen tjah toen zat ik vast (a) . Ik was toen 19, inmiddels ben ik bijna 27. Moeder van een prachtige zoon en nog steeds probeer ik hier zo actief mogelijk te zijn. Nee, ook ik had dat niet gedacht. Dat dat mij ging lukken, dat de site dan nog zou bestaan. Maar dat is beide wel zo en daar ben ik hartstikke blij om. Dat ik er aan mee mag helpen vind ik een hele eer.
Ik weet nog heel goed het moment dat Waz vroeg of ik met Claw leader van BloodClan wilde worden. Ik heb heel lang naar het bericht gekeken, omdat ik het eerst niet kon geloven. Enthousiast pakte ik het aan en ik heb er van genoten met de Elite te kunnen doen wat ik heb gedaan. Eerst met Lolo, met Zira en later met Freedje, met Shark. Het deed toch wel een beetje pijn om hem na 2 jaar op te geven, maar hij is gestorven zoals Claw zou sterven. En Claw zou trots zijn op hoe Cobra het nu doet, al zou hij hem ook een schop onder zijn kont geven hoe hij Shark heeft behandeld hahaha.
Toen ik ook nog gevraagd werd om het team te versterken, wist ik het echt even allemaal niet meer XD . Natuurlijk wilde ik dat! En dat doe ik nog steeds met liefde. Ik heb hier ontzettend mooie mensen ontmoet en dat koester ik <3 .
Laten we er nog heel veel jaartjes van gaan maken zodat wie weet ooit Liam ook de site mag komen verblijden met zijn vrolijkheid en enthousiasme. Want hoe mooi zou dat zijn?

Liefs Julia
Terug naar boven Ga naar beneden
Coalnose
Member
WARRIOR CATS 10 JAAR!! DPKsfdL
Butter
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: [16 Moons]
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coalnose
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimeza 2 mei 2020 - 9:52

Van de tien jaar van dit fantastische forum heb ik denk ik een jaar of vijf mee gemaakt. Ik heb altijd ontzettend veel plezier met het posten gehad en ook ik heb de kans gehad een hoge rang te spelen met Oceanbreeze/Oceanstar. Ik werd toen door een van jullie aangesproken dat jullie het karakter wel zagen zitten en of ik haar dan een stukje ouder kon maken. Geen probleem natuurlijk! In mijn ogen was het een hele eer. Ze was tevens ook mijn eerste kitten uit een nest dus een klein bedankje voor Cynth zit er dan ook wel bij <3
Tien jaar is een enorme prestatie en ik ben dan ook heel blij dat iedereen nog even veel plezier heeft. Het is altijd wel even slikken als ik een topicje zie van jaren geleden en de schrijfkunsten zie veranderen haha.

Als ik tijd had gehad, had ik dit jaar weer geprobeerd een verrassing voor het A-team zoals we het in ons groepje altijd geinend noemden. A omdat het op een liedje sloeg en catchy klonk maar ook omdat jullie altijd super jullie best hadden gedaan. Ik weet nog hoe jullie allen reageerden en dat maakte het toch ook wel waard een kleine verrassing te doen. Wellicht dat ik ooit wel weer iets geks verzin ;')

Eerlijk is eerlijk ik hoop dat deze site lang mag blijven bestaan, zeker omdat het zoveel heeft gebracht en er voor de grote van de site zeer weinig onenigheden zijn en de meeste mensen elkaar zelfs vanachter een computer scherm begrijpen en steunen. Kortom, iedereen super top gedaan en laten we maar zien wat deze site verder nog gaat brengen. Jullie creatief is gelukkig en hopelijk onuitputtend :')

Ik denk dat ik net zoals velen veel ben gegroeid en opgegroeid ook al was ik al ongeveer 17 toen ik op deze site kwam. Iedereen leert en steunt elkaar zonder dat het onder dwang gebeurd maar meer uit het goede van ieders hart en dat maakt die forum ondanks zijn grote toch een bijzonder warme omgeving.
Liefs,
Butter
Terug naar boven Ga naar beneden
Liondance
Member
WARRIOR CATS 10 JAAR!! Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimeza 2 mei 2020 - 9:55

Gefeli WC!

Omdat ikzelf niet zo heel goed ben in emotionele teksten, ga ik gewoon dit hier neerzetten:

In het begin was WC een afleiding voor mij, van het echte leven. Maar intussen is het ook een deel van mijn leven geworden. Ik doe het niet meer als afleiding, maar omdat ik het oprecht leuk vind en ik hier altijd terecht kan voor een klapje met toffe mensen. Er hangt hier een sfeer rond die ik enkel kan beschrijven als een familiale sfeer, alsof we elkaar allemaal door en door kennen. Wat ik tof vind! En daarom mijn complimenten naar het team toe en alle leden van WC die dit mogelijk hebben gemaakt: keep going!!

X Chi
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinystone
Med. cat apprentice
WARRIOR CATS 10 JAAR!! Unknown
Ema
518
Actief
There are millions of things
that can make you smile
don't let the little bad things
get you down once in that while

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 18 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank: Medicine Cat
Shinystone
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimeza 2 mei 2020 - 12:28

Zelf zit ik hier al niet zo lang. En ik moet zeggen, ik sta hard onder de indruk van dit forum. Jullie hebben er al 10 jaar voor gezorgd ookal was de hoop in het begin wat klein, maar kijk nu wat jullie samen hebben gemaakt. Een groot forum waar iedereen samenkomt, plezier maakt en doet wat die leuk vind. Ookal zijn er altijd ups en downs, we komen er samen doorheen. En nu ik hier eenmaal ben, ga ik hier niet meer weg <3. Deze vele maanden dat ik hier al zit hebben veel veranderd voor me. Ik was maar een zielige persoon die niet zoveel vrienden had en altijd verdrietig was. Maar nu ben ik weer een blije persoon die graag veel doet voor anderen. Ik hoop dat dit forum en de community nog lang zullen blijven, en dat zullen we samen dan ervaren. Gefeliciteerd Warrior Cats, ik ben nog nooit zo trots geweest. Het is een grote mijlpaal. En zolang dat wij er allemaal plezier in steken, komen we samen vooruit!

-Ema <3!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
WARRIOR CATS 10 JAAR!! Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimeza 2 mei 2020 - 13:04

Jeetje, ik zit hier ondertussen ook al zeven jaar. Ik ben nu over een paar daagjes negentien, dus ik was nog maar een kleine ukkepuk van (even rekenen,) twaalf. Ik weet nog hoe ontzettend onder de indruk ik was van iedereen. Mijn eerste mailtje, die ik kreeg van Firestar zelf, heb ik toen als MoonWhisper (met dubbele hoofdletter en al) vrolijk op gereageerd; 'Wow, wat leuk dat je zo snel ziet dat ik nieuw ben. Dankjewel voor je mailtje!'. Heerlijk, want het was een automatische e-mail die iedereen krijgt als je een nieuw account aanmaakt. Dat wist kleine Loïs niet. Wat ze ook niet wist, was dat ze 2-3 jaar later commander zou zijn van de Bloodclan, en 6 jaar later leider van Riverclan.  

In alle tijd dat ik hier zit, heb ik zoveel meegemaakt. Alle mensen die ik ontmoet heb, met wie ik vrienden werd, en sommigen daarvan hebben de site ook weer verlaten. Ik heb hier zelfs mijn vriendin ontmoet, met wie ik over een paar dagen ook alweer zeven maanden een relatie heb! Gekke shit jongens, ik had dit nóóit verwacht toen ik als twaalfjarige ging googlen over vechtende katten, op deze site uitkwam en de registreren knop aanklikte. Ik wil Marlie, Elena, Beertje (Anna duckface <3), Nynke, Hannah, Jamie, Michelle, Babs, Butter, Bo, Kiek, Cynthia, Thomas, Renske, Lianne, Bunny, Julia, Nath, Demi, Dani, Juul, Lore, Jojo, Jacqy en Wolf allemaal bedanken voor mijn vriend of vriendin worden op deze site. Sommigen zitten hier nog, sommigen ook niet, maar ik hou van jullie stuk voor stuk. De zeven jaar dat ik hier zit zou niets geweest zijn als jullie er niet geweest waren!

Dank jullie wel, ik zeg het met heel mijn hart. Zonder deze site zou mijn leven er zo anders uitgezien hebben op het moment en ik wil niet weten hoeveel saaier.

Ik hou van jullie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
WARRIOR CATS 10 JAAR!! 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimeza 2 mei 2020 - 14:13

Als jullie het niet erg vinden ga ik geen grote lap tekst neerzetten.

Ik zal eerlijk zijn, ik had niet gedacht dat ik de 10 jaar zou meemaken hier. Ik ben ergens in 2010 hier gekomen als complete newbie, dus dat was een hoop leren. Het was some struggles en af en toe wat gedoe, maar dat hoorde er nou eenmaal bij.

Heb mensjes zien vertrekken en bij zien komen, nieuwe katten meegemaakt en de geweldige verhaallijnen. The rise and fall of Skyclan... Er is een hoop gebeurd, te veel om natuurlijk samen te vatten.

Twee jaar geleden ongeveer maakte ik de keuze om mezelf terug te trekken, bijna een maand terug ben ik weer teruggekeerd(veel te veel terugs in deze zin...) en heb ik het weer opgepakt.

Nu ben ik dus weer hier en kan ik de site en natuurlijk het team felicteren.

Gefeliciteerd Warrior Cats! Mogen we het nog wat extra jaartjes uithouden hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
WARRIOR CATS 10 JAAR!! 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimezo 3 mei 2020 - 15:41

Het is bijna niet te bevatten, 10 jaar Warrior Cats die vol met dierbare herinneringen zitten. Is het echt al 10 jaar geleden dat het forum is gestart? Ikzelf was 13/14 (Nu 23, bijna 24) toen ik het forum joinde en heb met enkele tussenposes tussen WarriorCats en andere forums geswitcht. Vele van die zijn al vele jaren niet meer actief maar Warrior Cats is in die tijd altijd een actief forum geweest. Net als de forum's zijn er ook vele mensen gekomen en weer gegaan en elke persoon bracht een nieuwe impuls met zich mee net als vele leuke verhaallijnen.

Ik kan niet anders dan dit forum ontzettend dankbaar zijn, het heeft mij doen groeien als persoon. Waar ik eerst erg teruggetrokken en bang was om sociaal te zijn ben ik dit nu absoluut niet meer, ik durf te zeggen wat ik vind en daar ook bij te blijven. Het forum heeft mij ook geholpen in moeilijke tijden als ik niet tussen de mensen van mijn school paste, dan kon ik altijd terugkomen in een wereld die wel bekend was voor mij. En persoonlijk denk ik dat vele van ons zullen blijven groeien door hier te kunnen posten.

Voor mij was het ontzettend bijzonder toen ik vorig jaar een DM kreeg van het Team met de vraag of ik WindClan Deputy wilde worden, dat was zo'n grote eer en daar ben ik jullie nog steeds heel dankbaar voor, ook voor jullie hulp en ondersteuning bij het dragen van deze rang. Want zonder het Team zou er helemaal geen site zijn dus ik wil jullie ook even persoonlijk bedanken, Wazoula, Kiek, Julia, Babs, Mimi, Emma, Maaike en Sanne. Dankjulliewel voor het bieden van een veilige haven voor velen <3

Op naar nog vele WarriorCatsNL verjaardagen ! <3

- Rebecca

Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
WARRIOR CATS 10 JAAR!! 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimema 4 mei 2020 - 16:56

Al ben ik niet actief atm wilde ik toch even een tekstje schrijven..


Want Warrior Cats is al jaren een groot deel van mijn leven geweest! Ik startte met Yellowkit* in 2015 die nu Yellowcloud heet. Ik was toen 13 en een heel ander mens dan nu natuurlijk. Je kan zeggen dat ik met deze site opgegroeid ben.

De eerste persoon waar ik echt kennis mee maakte via WC was Marlie met haar account TigerSnow dat even snel veranderd was van een poes naar een kater want kittens zijn leuk, shhh. Ik kan altijd bij haar terecht voor een leuk praatje en we hebben flink ge-hyped toen ze voor het eerst een high rank kreeg twee jaar geleden met Bloodpaw.

Ook heb ik een tijdje later een vriend gemaakt genaamd Julia vanaf het moment dat ik Bronzemask had overgenomen en de zus was van haar account Brindleleaf. We hebben wat afgeplot met z'n tweeën en ons best gedaan om het leven van Bronzemask en haar familie zo zuur mogelijk te maken (want drama is leuk). Het toeval was dat met mijn tweede main account, Glazeheart, ik ook veel met haar geplot heb aangezien Eveningglow en Glazeheart een soort vriendschap/relatie/confusion hebben met elkaar XD

Ten slotte heb ik veel samen mogen werken met Butter. Oceanstar en Bronzemask waren de queens leader/deputy van Windclan en hadden een leger aan kittens terwijl ze de clan leidden. Ik vond het heel leuk om samen te plotten en kletsen! We have made Windclan great again.


Hartelijk bedankt aan iedereen dat jullie mijn tijd op dit forum awesome hebben gemaakt en blijven maken <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
WARRIOR CATS 10 JAAR!! Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimema 4 mei 2020 - 17:01

Ik ben niet zo goed in speeches en meningvolle teksten neerzetten, maar let's give it a try.

Ik ben niet altijd even actief geweest in de 5 á 6 jaar dat ik nu op Warrior Cats zit en in het begin was ik zelfs bang om met iedereen te praten. Misschien kwam dat dan ook wel een beetje omdat ik heel verlegen was. Ik was dan ook 12 jaar oud toen ik op het forum kwam en wauw voor mij is dat al een eeuwigheid geleden. Warrior Cats was het eerste RPG forum voor mij en zelfs nu is het verre weg nog steeds het beste en gezelligste forum waar ik op zit. Het was een safe space voor mij waar ik echt mijzelf kon zijn en ook nu nog steeds, want dat durfde ik niet veel naar 8 jaar lang zwaar gepest te zijn, zover dat het fysiek zeker een keer of twee uit de hand was gelopen. Zelfs op het internet was ik een beetje voorzichtig daarmee.
Het voelde echt een beetje alsof alles op een plekje viel. Ik was op een plek gekomen waar mensen dezelfde intresses hadden en toch vaak wel even gek al mij waren. Het heeft mij ook echt wel een beetje geholpen om meer mijzelf te zijn in het doorgaanse leven en op plekken zoals school en om gewoon Mousedung it te zeggen tegen mensen die daar problemen mee hadden. Natuurlijk ben ik nog steeds niet helemaal van het feit af dat ik er om geef wat anderen van mij denken, maar op Warrior Cats toch bijna helemaal wel. Daar ben ik echt zo dankbaar voor en ik kan me niet bedenken hoeveel de mensen die al gewoon 10 jaar zitten allemaal te danken en herinneren hebben aan de site maar ook de geweldige comunity die er vanuit opgebloeid is. Ik heb zeker veel kunnen lachen met jullie in het AOT, maar het laatste jaar ook in de discord en ik hoop zeker dat er nog vele jaren te komen zijn!

Gefeliciteerd Warrior Cats en veel liefs naar het team en iedereen op de site!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermitshell
Member
WARRIOR CATS 10 JAAR!! Hermit10
Eline
883
Actief
B*tch don't kill my vibe

CAT'S PROFILE
Age: ⋆ 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Hermitshell
BerichtOnderwerp: Re: WARRIOR CATS 10 JAAR!!   WARRIOR CATS 10 JAAR!! Icon_minitimewo 6 mei 2020 - 11:57

Voor mij is het alweer 5,5 jaar geleden. Toen ik begon was ik nog geen 13 en wat heb ik me toch goed creatief kunnen ontwikkelen hier. Als dit forum niet bestond dan had ik nu nooit zoveel geschreven (al is actief blijven soms erg lastig). In het begin voelde ik me enorm geïntimideerd door alle veel coolere oudere mensen. Iedereen kon zoveel beter schrijven dan ik! Topics vragen met deze mensen was een no-go, want dan zou ik vast heel irritant zijn. Bovendien was er al zoveel gebeurd met alle karakters dat ik niet meer wist wat er gaande was. Maar na een periode actief alles meelezen en zelf ook spelen vervaagde de verwarring al snel. En sinds ik vorig jaar weer actief ben geworden voel ik me ook lang niet meer zo buitengesloten als toen. Natuurlijk wordt er hier niemand buitengesloten, maar je 13-jarige brein laat je al snel zo denken. Inmiddels heb ik al zoveel lieve mensen leren kennen en heb ik het zoveel leuker met de RP nu ik gewoon dingen durf te vragen. Zo heb ik nog nooit zo'n leuk karakter gehad als Hermit. De inspiratie die ik voor hem heb is enorm en dat had allemaal niet bestaan als dit forum het niet zolang had volgehouden. Bedankt allemaal voor de leuke topics en goede gesprekken op Discord ♥

-Eline
Terug naar boven Ga naar beneden
 
WARRIOR CATS 10 JAAR!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: