Raging world



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Raging world

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flutterpaw'
Member
Raging world DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Raging world   Raging world Icon_minitimema 11 mei 2020 - 20:16

Just like the butterfly, I too will awaken in my own time
Hij was niet bepaald knuffelig en lief te noemen. Niet dat hij pestte of vervelend was, meer dat Flutterkit moeite had om sociaal te zijn. Immers waren beide ouders overleden en had hij geen nestgenoten om op terug te vallen, in andere woorden de kitten was best eenzaam. Het jonge katertje was echter niet harteloos, ook al toonde hij zijn hart niet altijd. Dit betekende dan ook dat hij zelfs vriendelijk genoemd kon worden tegen andere kittens. Zeker als ze jonger waren, voorzichtig stapte hij dan ook op een van de andere kittens af, voordat hij zijn slanke kop boog naar de jongere kitten. 'Bluekit,' Mauwde hij zacht. Hij was niet druk, nog niet. Echt spraakzaam ook niet, maar af en toe was het goed om sociaal te zijn en niet het buitenbeentje.
♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Raging world WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Raging world   Raging world Icon_minitimewo 13 mei 2020 - 1:05


Bluekit lag lekker een beetje te nietsen in haar nest, want veel was er ook niet om te doen nu. Dat was er al niet als kitten, en al helemaal niet nu met de BloodClanners in het kamp. Vieze katten, bah. Ze stonken ook heel erg. Nee, Bluekit vond er niks aan. Ze moesten maar weer snel weggaan. Ze keek verbaasd op toen er een kitten op haar af kwam. Ze had deze niet heel vaak gezien hier, of ze lette gewoon niet zo goed op. Maar gelukkig wist ze de naam nog wel, Flutterkit. En Flutterkit wist de hare ook! Bluekit ging ging overeind zitten en glimlachte naar hem. 'Hoi Flutterkit! Ik zie je niet zo vaak hier? Waar ben jij altijd??' Gelijk met de deur in huis vallen, want het waren natuurlijk belangrijke vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
Raging world DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Raging world   Raging world Icon_minitimedi 19 mei 2020 - 20:59

Just like the butterfly, I too will awaken in my own time
Het was goed om te weten dat hij nog niet was vergeten. Zelfs al leek hij zichzelf vaak te verstoppen in zijn eigen nest of in een of ander hoekje waar zijn vacht niet al te veel op viel. Kortom, hij was geen sociale vlinder maar dat maakte zijn behoefte aan contact niet minder. Het was meer dat hij niet wist hoe hij contact moest leggen en behouden dan dat hij een hekel had aan anderen. Echter leek het wellicht soms wel het tweede, het was makkelijker om afstand te houden zodat hij geen pijn kon krijgen van anderen. Zelfs al leek het veiliger om anderen om hem heen te hebben die geen Bloodclanners waren. Alleen het woord al, de gedachte aan de katten die het kamp hadden veroverd deden zijn nekharen overeind staan. 'Hoi Flutterkit! Ik zie je niet zo vaak hier? Waar ben jij altijd??' Vroeg de jongere kitten nadat ze overeind was gekomen en hem zag. Een kleine glimlach sierde zijn gezicht terwijl hij zijn kop voorzichtig tegen die van haar drukte. 'Binnen maar verstopt.' Sprak hij zachtjes, alleen niet goed genoeg om niet door het kwade gevonden te worden.
♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Raging world WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Raging world   Raging world Icon_minitimewo 27 mei 2020 - 17:43


De oudere kitten drukte voorzichtig zijn kopje tegen de hare. Bluekit keek een beetje verbaasd op, maar liet hem maar. Zo erg was het niet. 'Binnen maar verstopt,' sprak Flutterkit zachtjes. Nu keek ze wel echt verbaasd. Huh? 'Binnen? Waar binnen dan? Waar zit je verstopt?' De woorden stroomde haar bekje uit. Was hij verstoppertje aan het spelen? Met wie? Waarom mocht ze niet mee doen?? Ze was nu wel heel nieuwsgierig hoor! Ongeduldig hupte ze op haar pootjes. Kom op, vertel Flutterkit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
Raging world DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Raging world   Raging world Icon_minitimedo 4 jun 2020 - 13:49

Just like the butterfly, I too will awaken in my own time
De jongere kitten maakte hem zwak, hij wist niet waarom maar het kon niet anders zijn. Liefde was iets dat hij niet kon omschrijven, niet goed genoeg kende om uit te leggen maar hij hield ergens wel van de Clan, en bescherming... dat had hij zelf nauwelijks gehad waardoor het een apart gevoel was om toch een licht beschermende drang te voelen over een andere kitten. Een die hij niet eens zou goed kende, wellicht omdat ze onschuldig en lief was, en hij als sterkere kitten dan toch voor haar uit moest kijken. Zouden zijn ouders dat ook van hem verlangt hebben? 'Binnen? Waar binnen dan? waar zit je verstopt?' De woorden stroomden uit haar bekje terwijl ze ongeduldig op haar pootjes hupte. 'Bij een van de wanden, dan maak ik mij klein en verstop ik mij in het donker. Ik heb geen papa of mama om voor mij te zorgen zoals je vader bij jouw doet. Ik ben het veiligst als ik verstopt ben.' Legde hij de kitten uit, misschien kon hij echter de plek wel aan Bluekit laten zien?
♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Raging world WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Raging world   Raging world Icon_minitimezo 7 jun 2020 - 17:22


'Bij een van de wanden, dan maak ik mij klein en verstop ik mij in het donker. Ik heb geen papa of mama om voor mij te zorgen zoals je vader bij jouw doet. Ik ben het veiligst als ik verstopt ben,' legde Flutterkit aan haar uit. Bluekit kantelde verbaasd haar kopje. Dat vond ze maar raar! 'Waarom slaap je niet in de Nursery? Hier is het veel leuker en warmer en zo!' Er was vast toch wel iemand die voor hem kon zorgen? Waarom zou hij nou een gat in de kampwand maken? Ze keek hem verbaasd en vragend aan. 'Anders maak je hier een holletje voor jezelf!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
Raging world DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Raging world   Raging world Icon_minitimezo 7 jun 2020 - 17:33

Just like the butterfly, I too will awaken in my own time
De andere kitten leek het maar raar te vinden, ze wist waarschijnlijk wel dat hij apart was. Anders was, was anders slecht? Zelfs zijn naam was niet krachtig zoals bij de meeste katers, hij was door zijn mama genoemd, en dat betekende dat hij het nooit zou willen veranderen. Ze had van hem gehouden zoals hij was, Bluekit zou hopelijk niet te snel oordelen over zijn aparte gedrag. 'Waarom slaap je niet in de Nursery? Hier is het veel leuker en warmer en zo!' De gestreepte kitten glimlachte even somber. 'Bloodclan vind mij,' hij hield niet van de moordlustige katten die deden alsof alles van hen was. Toevallig omdat ze gewonnen hadden. 'Anders maak je hier een holletje voor jezelf!' Als zijn hart al niet gesmolten was deed het nu wel, waardoor hij zijn kop op die van haar legde. 'Dankje Bluekit, nu ik slaap in de wand van de Nursery, je hebt gelijk buiten is te koud. Ook al wordt het volgens de Elders wel warmer.' In een poging wat vrolijker te doen gaf hij haar een lieve lik over haar wang waarna hij op zijn rug rolde. 'Nu, jouw papa vind je vast al heel sterk!' Sprak hij terwijl hij een steek door zijn hart voelde gaan, haar papa .... Die van hem had hem nooit gekend, een blik waardig getoond. Die zou hij ook nooit krijgen want die was dood, toch stond er een speelse glimlach op zijn lippen.
♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Raging world WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Raging world   Raging world Icon_minitimezo 7 jun 2020 - 22:47


De ander glimlachte bij haar woorden. 'Bloodclan vind mij.' Blue keek hem verbaasd aan. Hoezo zouden ze hem zomaar vinden? 'Is BloodClan naar je op zoek dan?' vroeg ze dan ook. Waren ze specifieke kittens aan het opspeuren? De kitten legde vervolgens zijn kop op de hare. Bluekit bevroor een beetje. 'Dankje Bluekit, nu ik slaap in de wand van de Nursery, je hebt gelijk buiten is het te koud. Ook al wordt het volgens de Elders wel warmer.' Blue haalde haar kopje onder de zijne vandaan en knikte. 'Ja, dat zegt mijn papa ook. Maar het is alsnog veel beter om hier te slapen hoor!' Flutterkit likte haar vervolgens over haar wangetje en rolde op zijn rug. Bluekit zette een klein stapje opzij, niet echt goed wetend wat ze ermee moest. Ze was heus wel bekend met affectie, maar ze kende de kitten nauwelijks. En ze vond hem een klein beetje vreemd... 'Nu, jouw papa vind je vast al heel sterk,' sprak hij toen. Bluekit keek hem aan en knikte terwijl een kleine, trotse glimlach op haar snoetje verscheen. 'Ja, super sterk! Maar ik ben ook veel sterker dan hem! In ieder geval veel slimmer!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
Raging world DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Raging world   Raging world Icon_minitimema 8 jun 2020 - 13:06

Flutterkit schreef:
Just like the butterfly, I too will awaken in my own time
De kater was sociaal onhandig en hij had al besloten dat hij waarschijnlijk nooit een familie ging willen. Hij kon het kittens niet aan doen, daarnaast vond hij het idee alleen maar vies en eng. Nee, deed hem maar een goede gezondheid en kans op het helpen van zijn Clan. Hij wilde de beste kat worden die hij kon zijn. Ambities had hij echter nog niet, hij had geen idee wat hij kon worden, mocht worden en zou worden. De toekomst was net zo wispelturig en veranderlijk als het weer. 'Is BloodClan naar je op zoek dan?' vroeg de jongere kitten waardoor hij diep in ademde. 'Ze vinden het leuk mij aan te vallen, bang te maken en aangezien de meeste Warriors mij niet zien.' Het was natuurlijk niet verkeerd bedoeld door zijn Clangenoten. Het was gewoon dat hij een wees was en daardoor katten moeilijker hem in bescherming konden nemen, zeker omdat hij er ook niet echt over sprak. Er waren andere kittens die het meer nodig hadden, zoals Bluekit die nog heerlijk vrolijk was. De kitten haalde haar kopje onder de zijne vandaan, had hij wat verkeer gedaan? Was hij te aanhankelijk? 'Ja, dat zegt mijn papa ook. Maar het is alsnog veel beter om hier te slapen hoor!' Hij gaf haar een goed bedoelde lik over haar wang, hiermee een voor hem onzichtbare grens overschrijdende. Bluekit zette een klein stapje opzij terwijl hij op zijn rug rolde en haar een compliment gaf. Een trotse glimlach verscheen op haar gezicht. 'Ja, super sterk! Maar ik ben ook veel sterker dan hem! In ieder geval slimmer!' De kater grijnsde toen ze dat zei en sprak op een zachte, geheimzinnige toon. 'In ieder geval ook slimmer dan ik... Ik ben vergeten hoe mos er uit ziet..' Sprak hij speels terwijl hij haar ondeugend aan keek, het was duidelijk dat hij haar van de hele rare, nare wereld af probeerde te leiden. Het was beter om even kitten te zijn nu Bloodclan even niet in hun nek hijgde, letterlijk.
♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Raging world WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Raging world   Raging world Icon_minitimema 15 jun 2020 - 0:15


Flutter vertelde haar dat BloodClanners het leuk vonden om hem aan te vallen. Blue fronste. Vonden ze niet elke kat leuk om aan te vallen? Zij had ook interacties met BloodClanners gehad, maar het kon natuurlijk zijn dat hij meerdere had gehad. Of ergere. Naja, hij was nu hier en veilig van BloodClan. Ze sprak trots over haar papa terwijl Flutterkit op zijn rug rolde. 'In ieder geval ook slimmer dan ik... Ik ben vergeten hoe mos er uit ziet..' sprak hij. Blue keek hem raar aan, hoe kon je nou weer vergeten hoe mos er uit ziet? Maar toen ze zijn ondeugende blik zag klikte het. Bluekit grijnsde voor ze wegrende. Even later kwam ze terug met een mosballetje en schoot het naar de kitten toe. Was dit wat hij bedoelde?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
Raging world DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Raging world   Raging world Icon_minitimedi 16 jun 2020 - 19:51

Just like the butterfly, I too will awaken in my own time
De kitten leek niet verbaasd te zijn met zijn woorden. Iedereen werd het slachtoffer van Bloodclan, zolang ze geen sterke Leader hadden die hen kon beschermen en helpen. Die hen kon verjagen, en die Leader hadden ze niet, dus hadden ze geen keuze maar hopen dat het ooit beter zou worden. Hij wist niet of Acorndust nog terug zou komen, hij hoopte van wel. Ze konden hem gebruiken, hij zou vast de Clan weer op de poot kunnen helpen, tenminste zover hij de oudere kater inschatte. Veel zei hij niet, hij wist ook simpelweg onvoldoende over de hogere rangen in de Clan om er zeker van te zijn. Bluekit keek hem raar aan toen hij haar vertelde dat hij vergeten was hoe mos er uit zag, voordat ze zijn ondeugende blik zag en door had dat hij een spelletje speelde. Even later kwam ze terug met een mosballetjes en schoot het naar de kitten toe die opsprong en het aanviel alsof het een muis was, zover hij dacht dat Warriors een muis aanvielen. 'Nee dit is een muis!! HELP EEN MUIS!' Piepte hij speels, voordat hij lachend het mosballetje terug schoot.
♥

Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Raging world WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Raging world   Raging world Icon_minitimevr 10 jul 2020 - 21:27


Beter had ze het goed ingeschat, maar hij leek in ieder geval niet ontevreden. Of nou ja... Bluekit draaide geschrokken en verbaasd haar oren naar achteren toen de oudere kitten opsprong en gilde dat het een muis was. Huh, een muis? Nee, dat is een mosbal. Het balletje kwam weer haar kant op en bijna was ze te laat, maar ze had het toch gestopt. 'Een muis? Die moet je vangen hoor!' mauwde ze met een gekanteld kopje. 'Zo!' Ze sprong als voorbeeld omhoog en bovenop het balletje, voor ze erin beet, alsof het een echte muis was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
Raging world DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Raging world   Raging world Icon_minitimevr 7 aug 2020 - 16:25

Just like the butterfly, I too will awaken in my own time
De andere kitten leek toch wat verbaasd en geschrokken te zijn om zijn uitlating. Een muis? Het was toch geen muis en ergens wist hij dat ook wel, maar dat betekende niet dat hij niet kon doen alsof het een muis was. De andere kitten leek net op tijd het balletje te kun en stoppen voordat ze sprak. 'Een muis? Die moet je vangen hoor!' Mauwde ze met een gekanteld kopje. 'Zo! Ze sprong als voorbeeld op het mosballetje, voordat zeer in Beerta alsof het een muis was. Flutterkit grijnsde vrolijk voordat hij speels op haar af sloop en haar op dezelfde manier maar dan minder fel en zeer voorzichtig aan viel. Hiermee haar uitdagende tot een spelletje stoeien.
♥

Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Raging world WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Raging world   Raging world Icon_minitimedi 15 sep 2020 - 22:15


Bluekit ging helemaal op in haar eigen kat-en-muis spel. Maar dan met een mosballetje en dit keer had ze de muis wel gevangen. En er in gebeten! Ha ha, pak aan muis! Ze was de andere kitten al half vergeten tot ze zijn gewicht opeens op haar voelde. Ze gaf een kreetje en draaide vliegensvlug om. Ze hief haar pootje op en probeerde hem een klap in het gezicht te verkopen. Dat kreeg je ervan als je haar zo liet schrikken! Haar vachtje stond zowat helemaal omhoog en ze leek nu nog meer op een pluizenbolletje. Toch kon ze de lol er ook wel in zien, dus sprong ze met een aanvalskreetje op Flutterkit af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
Raging world DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Raging world   Raging world Icon_minitimezo 20 sep 2020 - 16:49

Just like the butterfly, I too will awaken in my own time
De andere kitten ging helemaal op in haar eigen kat en muis spel, maar dan met het mosballetje dat hij als muis had benoemd. Echter was er iets dat veel leuker was voorzichtig aan te vallen, Bluekit. Het was duidelijk dat hij het enkel speels bedoelde, niet gemeen en dat zorgde er voor dat de andere kitten hem hopelijk niet met haar nagels uit zou raken. Ze leek te schrikken, en hij kreeg dan ook een klap in zijn gezicht waardoor hij achteruit sprong en met zijn snorharen trok. Ha, ze wist tenminste wel hoe ze moest slaan! Ergens maakte het hem trots, ze was sterk. Een aanvalskreetje later en de andere kitten sprong op hem af, de gestreepte kitten lachte terwijl hij zich onder haar weg probeerde te rollen en zijn poten naar haar toe schoten, in de hoop dat hij haar te pakken kon krijgen.
♥

Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Raging world WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Raging world   Raging world Icon_minitimedo 22 okt 2020 - 20:46


Tevreden zag en voelde ze hoe haar poot de ander raakte. Ha, zal hem leren! Het werd gevolgd door haar hele lichaam die op hem afsprong. Hij leek echter voorbereid genoeg te zijn en rolde weg met een lach. Bluekit miste hem en struikelde een paar pasjes door. Ze snoof en voelde zijn poten weer op haar gedrukt worden. Hey, dat mocht niet!  Bluekit draaide zich weer om en beukte tegen hem aan. Zou hij omvallen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
Raging world DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Raging world   Raging world Icon_minitimewo 28 okt 2020 - 20:32

Just like the butterfly, I too will awaken in my own time
Het was niet zo vaak dat hij zo heerlijk kon stoeien met een ander. Immers had hij geen nestgenoten waarbij hij zich kon vermaken. Zijn tweekleurige ogen stonden vrolijk terwijl hij de andere kitten probeerde te pakken te nemen. Hij slaagde er in om weg te rollen van haar poten voordat hij haar zachtjes tegen de grond drukte. Aangezien ze er door was gestruikeld, voordat hij het wist werd er echter tegen hem aan gebeukt waardoor hij giechelend, echt giechelend omviel. Zijn ogen werden groot want dit was dus absoluut niet jongensachtig.
♥

Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Raging world WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸17 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Raging world   Raging world Icon_minitimedi 3 nov 2020 - 12:45


YES! Hij viel om! Giechelend, maar hij viel om. Trots op haarzelf keek Bluekit op hem neer. Ha, had ze mooi gedaan. Zie je, ze was sterk. Ha! Nog voor ze wachtte op iets anders sprong ze met een boogje al op de ander. Ze hoopte maar dat het raak was, want dan kon ze hem een paar welgemikte meppen op zijn kop geven. Geen zorgen, ze had dit keer wel nagedacht over haar nageltjes. Die waren niet te zien of te voelen. Het was onschuldig spelen, dat was het.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Raging world
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: