Tandheelkunde



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tandheelkunde

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nighthowler
Member
Tandheelkunde WAjZ84V
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ⛤ 40 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nighthowler
BerichtOnderwerp: Tandheelkunde   Tandheelkunde Icon_minitimedo 14 mei 2020 - 20:17

the way to a vision of renewal isby moving through the darkness
Volledig op haar gemak liep Nighthowler de med cat den in. Ze kwam hier vaak, en niet zozeer doordat ze nu zoveel gezondheidskwalen had, maar voor routine check-ups die ze eigenlijk niet nodig had maar waar toch op aangedrongen werd. Immers had ze twee prachtige hoektanden die langer waren dan de gemiddelde, en moest er steeds gekeken worden of deze een probleem begonnen te vormen. Nu was dit in haar hele leven eigenlijk nog nooit geweest, afgezien van die ene keer dat ze in haar onderlip begonnen te prikken en ze ze slijpen moest. Maar verder waren ze gewoon als de normale hoektanden, alleen dan wat langer en dodelijker. Je leerde er mee leven joh. Vandaag was dan wel weer een beetje anders dan normaal, ze zou een nieuwe tandarts krijgen. Falcon, de medicine cat in opleiding, zou vandaag voor het eerst in z'n leven naar een stel verkeerd gegroeide tanden kijken. Ze had eigenlijk geen idee of hij er zenuwachtig voor was, en dat terwijl het niets voorstelde. Haar groengele ogen zochten naar de rode kater.
- Falconpaw 1st
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Tandheelkunde SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Tandheelkunde   Tandheelkunde Icon_minitimevr 15 mei 2020 - 12:06

Of hij nerveus was? Heel erg. Hij had dit soort dingen nog nooit gedaan. En natuurlijk, Routnose had hem alles piekfijn uitgelegd over hoe hij zou moeten handelen, waar hij op moest letten etcetera, maar dat maakte het niet minder spannend voor hem. Hij vond het ook heel leuk natuurlijk! Het was gezonde spanning die hij voelde. Een glimps in hoe het leven echt voor hem zou zijn later als hij alleen medicine cat zou zijn. Hij was het als een mantra in zijn hoofd aan het herhalen, wat hij zou moeten doen. Het zou wel goed komen, dat wist hij zelf ook wel, maar het was even het herhalen van dat hij nu even moest doen. Hij kwam het hoekje om zetten toen hij de geur van de poes rook, een zachte glimlach op zijn gezicht. Maar de spanning was wel te zien in zijn lichaam. Hij bewoog net even wat minder vrij dan dat hij eerder had gedaan. Hij bewoog net even wat stijver dan dat hij normaal zou doen. "Goedemorgen Nighthowler!" sprak hij terwijl hij naar de poes trippelde en haar met een zo'n kalm mogelijke -hoe ver hij dat kon- glimlach naar haar keek. Oké, hij kon dit wel. "Gaat alles verder goed?" besloot hij ook maar even als check-up vraag te gaan vragen. Als er nog iets anders was kon hij dat ook nog eventueel met Routnose gaan overleggen immers!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nighthowler
Member
Tandheelkunde WAjZ84V
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ⛤ 40 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nighthowler
BerichtOnderwerp: Re: Tandheelkunde   Tandheelkunde Icon_minitimezo 24 mei 2020 - 18:04

the way to a vision of renewal isby moving through the darkness
Het katertje kwam op haar af, en een klein glimlachje trok om haar lippen toen ze merkte dat de ander zenuwachtig was. Ze kon het aan hem ruiken, de geur van zenuwen hing om hem heen. Ze kende Falconpaw niet goed genoeg om te weten dat z'n houding ook wat gespannen was, maar erover speculeren kon ze wel. De ander begroette haar toen opgewekt, alsof hij wou maskeren dat hij zenuwachtig was, en ze trok kort met haar wenkbrauw. Ach, whatever hij moest doen om zichzelf goed te laten voelen. "Morning," beantwoordde ze casual met een kleine grinnik. Ze mocht hem wel. "Alles gaat goed. Ik ben hier voor nu gewoon voor mijn maandelijkse check-up," sprak ze waarna ze haar tong kort langs haar scherpe, uitstekende tanden liet glijden.
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Tandheelkunde SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Tandheelkunde   Tandheelkunde Icon_minitimedi 26 mei 2020 - 0:02

Hij kon er niets aan doen, oké? Het was de eerste keer dat hij iets alleen moest doen, zonder het toeziend oog van Routnose. Het was beangstigend, maar hij had er ook wel heel erg veel zin in eigenlijk. Een stapje naar zelfstandigheid. De eerste keer zou altijd heel erg eng zijn, voor alles, maar het betekende ook dat hij steeds dichterbij de rang van medicine cat zou gaan. Dus hij moest zich erover heen zetten, hij moest zich focussen op de job die hij moest gaan doen. Een belangrijke taak natuurlijk, zelfs als het niet heel erg intensief leek te zijn. "Morning," klonk er gewoontjes van de zwarte poes af met een grinnik in haar stem. "Alles gaat goed. Ik ben hier nu gewoon voor mijn maandelijkse check-up," klonk er waarna hij de long van de poes langs haar scherpe tanden zag glijden. Hij knikte even begrijpelijk en glimlachte vriendelijk naar haar. Oké. Hij kon dit. "Goed... Zoals Routnose misschien al heeft gezegd zal ik het vandaag doen... Als ik iets verkeerd doe, of als het niet fijn is wat ik doe... Vertel het me dan alsjeblieft! Daar kan ik van leren." sprak hij met een warme glimlach tegen de poes, waarna hij naar voren stapte. Oké, hij had geen idee hoe Rout dit normaal deed, maar hij kon dit. "Ik ga nu voorzichtig aan je lippen zitten, niet schrikken." sprak hij tegen Nighthowler, waarna hij voorzichtig haar lip optilde om even te kijken of er wondjes of iets in die trant te zien waren. Irritatie, roodheid, dat soort dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tandheelkunde
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: