The orchard.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The orchard.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Shaka
Member
The orchard. DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: The orchard.   The orchard. Icon_minitimedo 21 mei 2020 - 21:13

De tweebeen plaatst was eigenlijk geen plek meer waar hij zich thuis voelde. De blauwe rus was in de buurt gaan rond zwerven en had een plek gevonden waar hij nog nooit eerder was geweest. Het was weids, maar ook dichterbij de clans dan gedacht. Shaka was op onderzoek uit gegaan en kwam tot de ontdekking dat er al eerder katten rond gelopen hadden, maar die er geen permanente verblijf plaatst van hadden gemaakt? Waarom niet? Van wat hij ontdekt had was dat er prooi genoeg was en nu het warmer weer was kwam de jonge kater er ook achter dat hij een geweldige plek gevonden had tussen een groep verspreide struiken zoals bramen, frambozen en andere doornige planten waar fruit aan zouden groeien. Er moest wel het een en andere verplaatst worden en dat zou dan ook handig zijn als je niet met doornen in je nest wilde gaan liggen. Shaka werkte hard om op zijn minste een slaap plaatst voor hemzelf te hebben. De blauwe rus ging zo in zijn werk op dat hij geen geluid had gehoord en keek pas op toen er tegen hem gesproken werd.

Besloten
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
The orchard. DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimevr 22 mei 2020 - 19:50


Moonstorm had besloten even wat tijd voor zichzelf nodig te hebben na alle drukte van de afgelopen paar dagen. Normaal zou hij dit doen door zelf wat te jagen of een rondje te patrouilleren, maar de kater had besloten om dit keer eens wat anders te doen. Hij wist dat er buiten de clans best veel onbekend terrein was en de nieuwsgierige kater die hij was had hij altijd wel eens op een verkenningstocht willen gaan. Dus op een rustige ochtend had de krijger besloten een tocht te maken naar het oude Skyclan kamp waar hij vroeger wel eens verhalen over had gehoord, hij had zijn leerling op jacht gestuurd en verteld dat hij wel even weg zou zijn. Als hij te lang weg was zou zijn leerling wel iets tegen de andere warriors zeggen en voorkomen dat er teveel paniek veroorzaakt zou worden. Toen hij eenmaal vertrokken was bereikte hij al snel de grens van het gebied en alles in hem riep dat hij hier moest stoppen, maar de gestreepte kater was vast besloten wat nieuws te ontdekken. Snel rende hij verder langs het territorium van de tweebenen en het terrein werd langzaam weer wat wilder toen hij het tweebenen territorium uit was. Na een tijdje kwam hij op een vreemd en open terrein uit. Voorzichtig bewandelde hij dit gebied, tot hij plotseling een bekende geur rook. Het zou toch niet? "Shaka, ben jij dat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
The orchard. DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimevr 22 mei 2020 - 21:13

Met nog een braamstengel in zijn bek die de blauwe rus los getrokken had kwam hij de kleine tunnel al door gelopen die hij gemaakt had. Zijn pels was op sommige plekken aardig donkerder geworden door het zweten dat hij gedaan had op deze warme dag. Toen de blauwe kater eenmaal buiten stond zag hij dat het Moonstorm was die hem geroepen had. 'Hey Moonstorm, leuk je weer te zien, maar wat doe je zo ver van je eigen territorium vandaan?'begroeten Shaka een vriend toen hij de braamtak los gelaten had en snorde even van plezier. Zijn oortjes stonden nieuwsgierig naar voren en zijn pels rimpelde even toen hij ging zitten. De blauwe rus was erg benieuwd naar zijn antwoord, maar eigenlijk wilde hij graag verder met het nest. Zijn blik gleed even richting de braamstruiken, maar al snel weer naar de bruin gestreepte kater voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
The orchard. DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 18:59

[justify]De krijger keek naar de ingang en zag een blauwe rus naar buiten komen. Ja hoor, het was Shaka. Moonstorm probeerde te raden wat deze kater zover van huis deed, maar toen herinnerde hij zich weer dat Shaka's tweebenen waren gestorven en dat het daar niet meer zoals thuis moest aanvoelen. De blauwe kater begroette hem en vroeg hem wat hij hier eigenlijk deed zo ver van zijn territorium. Ehm ja, dat was een goeie vraag. De krijger wist alleen maar dat hij wat tijd voor zichzelf nodig had gehad en toen zelf maar besloten had om op ontdekkingsreis te gaan. Na een tijdje nagedacht te hebben antwoordde hij voorzichtig: "Om heel eerlijk te zijn weet ik het zelf ook niet zo goed. Ik had besloten dat ik even wat rust nodig had en heb toen in een opwelling besloten om maar op reis te gaan.". De krijger bekeek Shaka goed en zag dat hij in ieder geval niet verhongerd was, zijn jaaglessen hadden misschien toch nog wel geholpen. Omdat de gestreepte kater toch wel nieuwsgierig was geworden vroeg hij: "Maar hoe gaat het met jou Shaka en wat doe jij hier?".
[justify]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
The orchard. DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 21:07

Shaka zag dat Moonstorm er even over na moest denken. Okay het bleek dus een spontane actie te zijn. Maar de blauwe rus besloot er niet verder op door te gaan. Zelf had hij nog dagen rond gezworven bij zijn oude tweebeen nest zelfs toen een nieuwe tweebeen er met een andere kat in kwam te wonen. De reden waarom hij dat deed was Shaka nu nog steeds niet duidelijk, maar het was zowel vertrouwelijk geweest als afstotelijk. Toch had de jonge kater besloten gehad om daar weg te gaan en naar het platteland te verhuizen. Zijn gedachten werden onderbroken toen de bruin gestreepte kater hem een vraag stelde. Waarom hij hier was en waarschijnlijk niet tussen de tweebeen nesten. Zijn blik verschoof weer even, maar ging weer terug. 'Zins mijn vrouwelijke tweebeen stierf heb ik me nog een tijdje tussen de tweebeen nesten op gehouden, maar het voelde niet goed. Dus ben ik gaan rond lopen tot ik hier kwam. tijdens de Newleaf en Greenleaf kan ik hier buiten slapen of het moet gaan hagelen. En tijdens Leaffall en leafless is er een oude hooischuur waar ik me in terug kan trekken.' miauwde Shaka met eerst nog een spoor van verdriet in zijn stem, maar daarna wees hij met zijn staart om zich heen en klonk zijn stem zelfverzekerder en vastbeslotener. Hier zou hij zelfs een groepje katten bij elkaar kunnen groeperen als ze wilde blijven natuurlijk. De blauwe rus zou niemand gaan dwingen als ze niet wilde blijven. 'Verder is er hier prooi in overvloed en de Tweebenen hebben zelfs een beek aangelegd voor hun planten om die te bewateren. Dus eigenlijk is hier alles wat een kat nodig heeft om gelukkig te zijn.' voegde de blauwe kater er nog aan toe en glimlachte tevreden naar Moonstorm.
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
The orchard. DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimezo 24 mei 2020 - 19:57


De blauwe rus keek hem aan en begon aan zijn verhaal. De kater vertelde hem dat hij was gaan rondzwerven een tijdje nadat zijn tweebenen waren gestorven en dat hij uiteindelijk hier terechtkwam. Daarna vertelde Shaka dat er hier altijd wel een slaapplek moest zijn en dat er genoeg prooi en water was. Moonstorm was een beetje verwonderd door hoe goed Shaka dit had uitgedacht en was blij om te zien dat hij zich niet had laten stoppen door de dood van zijn tweebenen. Het verhaal had Moonstorm best nieuwsgierig gemaakt en hij vroeg dus: "Wat ben je nu van plan nu je deze slaapplek hebt gevonden?. Hij had er veel vertrouwen in dat Shaka het zou overleven, maar omdat hij hier toch was kon hij net zo goed kijken of hij hier kon helpen. Hij stelde dus vriendelijk voor: "Als je wilt kan ik wel een tijdje blijven om je te helpen, mijn clangenoten verwachtten toch dat ik een tijdje wegblijf."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
The orchard. DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimezo 24 mei 2020 - 20:52

De jonge rus kon zien dat hij de nieuwsgierigheid van de gestreepte warrior had gewekt en luisterde naar zijn vraag. Misschien was Shaka nog wel jong, maar door alle gebeurtenissen was hij veel te volwassen tegenover zijn leeftijdsgenootjes. 'Zoals ik je al de eerste keer vertelde Moonstorm. ik wil andere katten helpen die het minder goed hebben dan ikzelf.' lachte Shaka en hij grinnikte nog even na. 'Serieus, het is hier groot genoeg voor een groepje katten die de tweebenen helpen van hun knaagdier en vogel probleem af te helpen. Natuurlijk zullen we niet elke prooi kunnen vangen, maar zo zullen ze mij nog andere katten die zich hier zouden kunnen huisvesten niet verjagen zolang zij geen last van de kleinere diertjes krijgen.' Euhm hoe noemde zijn overleden tweebenen ze ook al weer... Rond kruipend en rond vliegende pest ja dat was het! Maar Shaka was erg verrast door de woorden van zijn Thunderclan vriend en keek hem dan ook even verrast aan. De blauwe rus was er vanuit gegaan dat de gestreepte kater weer terug zou gaan, maar hij bood zelf zijn hulp aan en had al eigenlijk besloten om te blijven. 'Ik kan elke hulp op dit moment goed gebruiken. De tunnel heb ik al af, maar het buiten nest is nog het geen dat gefikst moet worden. Er is een grotere ruimte achter deze haag van bramen en Frambozen, maar aan de andere kant staan kruisbessen en andere fruit dragende doornstruiken.' murmelde Shaka dankbaar en legde meteen uit wat Moonstorm zou kunnen aan treffen aan de andere kant van de tunnel. 'Kom dan zal ik het je tonen.' mauwde de blauwe kater en stond op waarna hij zich om draaide en snel de tunnel door kroop. De tunnel was hopelijk groot genoeg voor zijn vriend, zo niet dan zouden ze het moeten vergroten. Shaka stapte opzij zodat de gestreepte Warrior goed zicht zou hebben op de plek waar de blauwe rus zijn buiten verblijf wilde maken. De schuur was eigenlijk niet veel aan te doen dan hoog uit wat gaten op te vullen? Maar het was belangrijker dan het hier buiten eerst af zou komen. Het was niet geheel zoals in het kamp van een clan aangezien hier geen verhoging in het midden was, maar verder zou er ook een plek voor elke leeftijd kan gemaakt kunnen worden en ook een Nursery voor als er ooit zwangere Queens een plek nodig hadden voor hun jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
The orchard. DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimedi 26 mei 2020 - 18:42


De krijger luisterde aandachtig naar Shaka's verhaal en was onder de indruk. Shaka had besloten andere katten te helpen die het minder goed hadden. Hij zag dat de kater even tussendoor moest grinniken en hij was blij om te zien dat Shaka zijn zelfvertrouwen niet had verloren. De blauwe rus ging toen door met vertellen en legde uit dat er hier meer dan genoeg ruimte was en dat de tweebenen ze wel met rust zouden laten zolang ze geen last kregen van teken en vlooien. Toen de gestreepte kater daarna voorstelde om even te blijven helpen zag hij dat de blauwe rus verrast, maar blij was. Shaka vertelde hem dat er meer dan genoeg was om te doen, zoals bijvoorbeeld het nest voor buiten fiksen. Shaka zei dat hij het wel liet zien en ging voor hem de tunnel door. De krijger moest een beetje bukken, maar voor de rest had hij geen problemen met de tunnel. "Wow" mompelde hij toen hij binnenkwam en rondkeek. Het was niet echt een kamp, maar er zou genoeg ruimte zijn en het kon goed verdeeld worden tussen jong en oud. "Je hebt echt een mooie plek gevonden Shaka, waar kan ik als eerst mee helpen." mauwde hij vriendelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
The orchard. DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimedi 26 mei 2020 - 22:12

De reactie van de gestreepte warrior sprak al voor zich en Shaka's borst zwol op van trotst. 'Bedankt, ik vond het op mijn omzwervingen en het voelde meteen al goed aan.' mauwde de jonge kater en hij straalde diezelfde trost uit en keek daarna naar Moonstorm omdat hij zijn blik weer over het verblijf had laten gaan. Het nest waar Shaka mee bezig was geweest lag links van het rouge kamp. 'Hier links. Ik heb al wat gesleuteld, maar het blijft niet zo zitten als het zou moeten.' legde de blauwe rus uit en hij weer met zijn staart naar het dak dat hij had willen maken. Er staken in een bobbelige manier nog wat braamtakken er door heen waardoor je als je op zou staan je er aan kon prikken. 'Ik heb de vaardigheid dan ook niet om zoiets meteen goed te kunnen, maar met jouw hulp zal het vast wel lukken.' voegde Shaka er aan toe en hij grijnsde, meer om zijn eigen onkundigheid dan om wat de jonge kater gezegd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
The orchard. DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimedo 28 mei 2020 - 20:34


Moonstorm was blij om te zien dat Shaka trots was op zijn project en dat hij er blijkbaar veel tijd en moeite in wou gaan steken. Na dit gezegd te hebben ging de blauwe rus hem voor naar linker deel van het gebied om hem te laten zien waar hij mee bezig was. De kater vertelde hem dat hij er al aan gewerkt had, maar dat het nog niet goed bleef zitten. De krijger kon zien dat het er inderdaad nog wat losjes uitstak en de braamtakken zouden je pijn kunnen doen als je niet uitkeek. Shaka maakte daarna een grapje over zijn vaardigheid en dat het hun samen wel zou lukken. "Misschien dat we de uitstekende braamtakken kunnen los snijden of bijten?" vroeg hij benieuwd aan de blauwe rus. Als ze beiden hun klauwen en tanden gebruikten zou het verblijf misschien al snel iets vriendelijker zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
The orchard. DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimedo 28 mei 2020 - 21:12

De blauwe rus kon wel direct merken dat Moonstorm eerder met dit bijltje had gehakt. Het was wel goed een meer ervaren kat in nest bouw te hebben. De uitleg van de gestreepte kater liet Shaka direct knikken. 'Ik vertrouw op jouw kundigheid hier in. Zeg me maar hoe ik het moet aanpakken. Ik heb al een paar schrammen op gelopen door een paar van deze braamtakken.' Mauwde de jonge kater en zijn groene ogen glinsterde van nieuwsgierigheid en leergierigheid. Misschien dat andere katten die rond zwierven hier geen aandacht aan schonken, maar zo was Shaka niet. Als hij een besluit genomen had dan ging hij er ook helemaal voor tot het perfect was!
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
The orchard. DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimeza 30 mei 2020 - 16:41


Moonstorm was blij om te zien dat Shaka op hem vertrouwde, of dit verdient was zouden ze later wel weer zien. Hij begon het verblijf rustig te bestuderen om te zien hoe ze dit het best konden aanpakken. De krijger wist nog van zijn apprentice tijd dat dit venijnig werk kon zijn en je jezelf best kon snijden aan de takken. Een snelle blik op Shaka bewees dit, aangezien de blauwe rus ook al een paar schrammen had. "Ik denk dat als een van ons te tak voorzichtig naar beneden trekt, de ander hem rustig kan afbijten." mauwde hij. Dit is hoe ze het als apprentice'en ook deden, het enige gevaar was dat de tak los kon schieten. "Zullen we het proberen met die tak daar?" mauwde hij vriendelijk, wijzend naar de meest laaghangende tak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
The orchard. DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimeza 30 mei 2020 - 16:48

Van nesten bouwen had hij geen enkel benul, maar een clan kat had de knowhow wel en daar rekende Shaka op. De Rus knikte dan ook op de woorden van Moonstorm en zetten een paar stappen richting de tak die de gestreepte kater aan gewezen had. 'Ik zal ze vast houden dan kun jij ze op de juiste lengte losmaken.' Miauwde Shaka en pakte net tussen de stekels de braamtak vast en zetten deze strak. Zoals hij stond zou de jonge kater niet naar achteren vallen, maar eerder een paar stappen opzij kunnen zetten om in evenwicht te blijven. De jonge kater zou hier van leren en zo kon hij ook goed zien wat Moonstorm zou doen. Er waren een paar takken die zeker verwijderd diende te worden, maar misschien konden ze er ook een paar er tussen door weven? Dat lag natuurlijk aan hoe de takken groeide.
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
The orchard. DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimewo 3 jun 2020 - 9:03

Moonstorm was blij om te zien dat Shaka instemde met zijn idee. De blauwe rus zette een paar stappen richting de takken en bood toen aan om ze vast te houden. De krijger keek toe hoe Shaka de tak naar beneden trok en hoopte maar dat ie niet omhoogschoot. Met succes trok de blauwe rus de tak naar beneden en Moonstorm trippelde snel die kant op om hem los te snijden. Met uitgetrokken klauwen zette hij voorzichtig zijn nagel op de tak en maakte een krachtige beweging. De tak bood haast geen weerstand en schoot door naar beneden. "Het is gelukt." mauwde hij blij. "Als we dit zo blijven doen zijn we snel klaar." ging hij enthousiast verder. "Welke tak nu?" vroeg hij aan de blauwe rus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
The orchard. DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimewo 3 jun 2020 - 21:58

Moonstorm sneed de braamtak door alsof het niets was. Lichtelijk verbaasd dat hij daar dan niet zelf op gekomen was voelde hij geen weer stand meer en deed een paar stapjes op zij. Wow dat ging sneller dan hij had durven hopen. Maar de gestreepte kater leek de smaak te pakken te hebben en vroeg naar welke tak er nog meer weg moesten. Waarschijnlijk waren dit nog redelijke jonge struiken? Wist Shaka veel. Dit was zijn eerste keer en hij legde de braamtak aan de kant die kon hij later nog wel weg leggen. 'Dat ging wel heel gemakkelijk?' stelde de rus meer een vraag dan een feit. Hij keek rond er hingen nog vier van zulke stekelige takken naar beneden dus ze waren of zo klaar of de meer dikkere takken zouden een uitdaging worden. 'Laten we nu eerst deze twee dikkere braamtakken nemen.' mauwde Shaka en keek naar de plek waar hij de tak het beste vast kon pakken, maar deze tak bleek vol met kleine en grote scherpe klauwen te zitten. Toch koos hij voor een plek waar de minste doornen zaten en voelde hoe er een paar langs zijn tanden schraapte en zich in zijn tandvlees boorden. De blauwe rus gromde en trok op dezelfde manier als hij eerder gedaan had en zag tot zijn geluk dat de tweede dikke braamtak aan de eerste vast zat. Als het Moonstorm lukte dan sloegen ze twee in één klap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wisteriawisp
Elder
The orchard. 7wgkHht
❀ Michelle ❀
338
Actief
In the fairy tales, the poor girl smiles when she becomes a princess. Right now, I don't know if I'll ever smile again.

CAT'S PROFILE
Age: ❀ 16 Moons ❀
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisteriawisp
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimedo 4 jun 2020 - 13:54




Een luid geluid klinkt van.. zo dichtbij.. wat was dat?!
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
The orchard. DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimezo 7 jun 2020 - 18:59


De krijger kon zien dat Shaka ook blij was dat het zo soepel was gegaan, de blauwe rus leek zelfs lichtelijk verbaasd. Dit bleek ook uit de de stelling die meer een vraag was. Nadat hij zijn vraag gesteld had zag hij de kater even het terrein afspeuren naar wat het volgende doelwit zou zijn. Na alles gezien te hebben wees de blauwe rus naar twee wat dikkere braamtakken en stelde voor om die er nu af te snijden. "Ja, goed plan." mauwde de krijger, met een beetje geluk zouden ze er twee voor de prijs van één kunnen afbijten. Net als voorheen probeerde Shaka de takken weer naar beneden te trekken, maar Moonstorm kon nu zien dat de kater zichzelf hierbij sneed. Snel hakte de kater de takken door met zijn klauwen. "Pfew, dat is ook weer gelukt. Heb je veel pijn?" mauwde hij snel met een mix van blijheid en bezorgdheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
The orchard. DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 23:01

Bloed druppeltjes welde op langs de doornen die in zijn tandvlees geboord waren. Deze tak had ook zo vol gezeten dat het onmogelijk was geweest om niet gewond te raken. Gelukkig kwam Moonstorm snel ter zaken en sneed het stuk door waar de braamtakken bij elkaar kwamen. Een luid geluid klonk toen het laatste stuk los schoot en Shaka snel de braamtak los liet. Een van de doorns bleef jammer genoeg zitten. Wanneer de rus zijn mond dicht deed schuurde zijn huid erlangs en drukte op de doorn. 'Auwh, auwh, auwh! Da Toet pijng!' mauwde de blauwe kater en wilde met zijn poot langs zijn rechter wang vegen, maar bedacht zich. Hij draaide zich naar de gestreepte warrior om en keek hem met betraande ogen aan van de pijn. 'Slou je de Thoorn erui kunne haale?' vroeg Shaka hem met zo veel mogelijk het vermijden van zijn mond te sluiten en opende zijn bek zo ver open als hij maar kon. De doorn zat net naast de tand die achter zijn hoektand zat in zijn onderkaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
The orchard. DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimedo 11 jun 2020 - 19:38


Langzaam zag de krijger bloed naar beneden druppelen uit de mond van de blauwe rus. Hij zag dat Shaka zijn mond probeerde dicht te doen, maar de kater had el snel door dat dat niet slim was. Shaka vertelde hem met halve woorden dat het veel pijn deed. De krijger keek bezorgd toe, zelf had hij ook wel eens een doorn gehad, maar nog nooit in zijn mond. De blauwe rus probeerde hem eerst er zelf uit te halen, maar bedacht zich al snel en liep naar Moonstorm toe. Shaka vroeg hem de Doorn eruit te halen en opende zijn bek. "Ik ga het proberen" antwoordde de krijger enigszins onzeker. Hij probeerde hem er voorzichtig met zijn klauw uit te peuteren en hoorde een harde plop. "Gaat het?" vroeg hij snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
The orchard. DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: The orchard.   The orchard. Icon_minitimewo 17 jun 2020 - 22:35

Shaka zag de onzekerheid in de ogen van zijn clan vriend, maar hij had een goed vertrouwen in hem en liet Moonstorm de doorn naast zijn tand eruit peuteren. Na een harde plop vervaagde de pijn iets, maar het was er nog, maar wat wilde je ook dat duurde wel eventjes voor de pijn echt gezakt zou zijn. Shaka schudden zijn kop om het nare gevoel dat in zijn bek prikte proberen te verwerken. 'Oh ha! Bedankt Moonstorm. Dat had nare gevolgen kunnen hebben.' grapte hij en keek even naar de doorn die op de grond gevallen was. Het was een vrij lange doorn, maar ook niet zo heel dik, maar pijnlijk genoeg wist de rus nu. Hij likte de doorn op en bracht die even naar buiten waar De blauwe kater de doorn naast een rots liet vallen voor hij weer naar binnen liep. 'Zullen we die laatste twee nog even doen voor we gaan jagen?' vroeg Shaka en hij glimlachte breed richting de gestreepte krijgen. Zolang hij hier was zou de rus hem de vrije poot geven om te gaan jagen als hij honger zou hebben. Elke kat wel zolang ze hem hier niet weg zouden jagen tenminste!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The orchard.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Hope Farm-
Ga naar: