[Totem Bonding] X JUDGEMENT X



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Totem Bonding] X JUDGEMENT X

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Coyote •
Member
[Totem Bonding] X JUDGEMENT X Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: [Totem Bonding] X JUDGEMENT X   [Totem Bonding] X JUDGEMENT X Icon_minitimevr 29 mei 2020 - 1:36

[Totem Bonding] X JUDGEMENT X Dcprlyg-246a5ebc-9196-48de-bd57-35692379b9b8.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvY2YyODM2Y2ItNTg5My00YTZjLWIxNTYtNWE4OWQ5NGZjNzIxXC9kY3BybHlnLTI0NmE1ZWJjLTkxOTYtNDhkZS1iZDU3LTM1NjkyMzc5YjliOC5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

Bracht iemand hem maar slaap. Iedere nacht schreeuwden de sterren hem ijzige liederen toe, brandden ze met ongekende furie in zijn ogen terwijl hij zijn vacht uit wilde trekken. Iedere blik bestond uit haat, woede en minachting. Zijn zoon had touwen in handen gedrukt gekregen die hem slechts zouden ophangen, totdat zijn luchtwegen waren afgekneld en hij enkel creperen kon in Coyote z'n poten. En dit was zijn schuld. Bloed was van en vacht af te wassen, echter nooit van iemand zijn geweten.

Een zware last lag op zijn borstkas, als een rotsblok die niet van hem af te hijsen was. Die wetenschap bracht hem uiteindelijk naar dit besluit. Dreef hem om de sterren die hij tot schande had gebracht tot raad te roepen, hopend dat ergens in hun koude ogen zijn spijt en schande gezien zou worden. Luchtstoten gierden om zijn oren en deden herhaaldelijk pogingen om hem van zijn poten te slaan. Het waren dergelijke zomerstormen die de hemel in tweeën deden splijten en de regen als koude speren tegen zijn vacht stuk lieten slaan. Coyote drukte zijn klauwen in de grond om houvast te vinden en sloot zijn ogen, zijn longen vullend met de lucht die om zijn oren werd geslagen. Vandaag zou hij geen toevlucht zoeken in zijn nest. Hij had zondes af te betalen, een oude vriend om te spreken. "Laat de donder rollen en waarheden tot woorden brengen. Spreek tot mij," hij schreeuwde, enkel om zijn stem overstemd te laten worden door de donder die insloeg.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
[Totem Bonding] X JUDGEMENT X 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: [Totem Bonding] X JUDGEMENT X   [Totem Bonding] X JUDGEMENT X Icon_minitimevr 29 mei 2020 - 1:56




Voor een moment is het stil en word enkel je eigen geschreeuw weerkaatst door de wolken, maar hierna komt de hemel in beweging, gromt deze luid terug en laat een flits van licht de grond enkele meters voor je raken. Je voelde afkeer naar mij tot je dezelfde misdaad draagt. Nu we op gelijke gronde staan, ga je luisteren?... de flits heeft een roetspoor achtergelaten, wijst deze je nu de weg?
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
[Totem Bonding] X JUDGEMENT X Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: [Totem Bonding] X JUDGEMENT X   [Totem Bonding] X JUDGEMENT X Icon_minitimevr 29 mei 2020 - 2:19


Slechts stilte. Zou zijn beschermheilige hem tot een verdoemde hebben bestempeld? Het antwoord kwam in de donder die volgde, wiens vibraties door zijn borst golfde en zijn hart lieten beven. De cave guard opende net zijn ogen bij dit snerende gebrul toen een lichtflits hem verblindde. Enkel vlekken dansten nog voor zijn netvlies en een koud, onkarakteristiek spottende lach verliet zijn bek. Zijn totem was beledigd, op de tenen getrapt door de stilte die Coyote hem al die manen had opgelegd. "Jij hebt de kat die mij leven gaf tot eeuwige stilte gebracht. Het is pas nu dat ook ik een moeder heb ontnomen dat wij gelijken zijn in onze zondes," er was geen recht van spreken wanneer zijn poten nog altijd onbevuild waren geweest. Enkel was dat niet het geval en zou het dat ook nooit meer zijn. Zijn klauwen druipten rood als de tanden van het roofdier waar hij zijn naam aan dankte.

Nu zij zich terugkeerde kon hij een dun spoor van roet onderscheiden waar de hemel voor hem was opengebarsten. Coyote haalde diep adem en hief zijn ogen naar de hemel, geen iniatief om nog zijn emoties te verbergen. Ze stonden op gelijke grond nu, het had geen nut om zijn eeuwige masker aan zijn beschermheilige voor te leggen. Hij was hier om zijn ware aard open te leggen, om te leren of het verderf in hem slechts het gevolg was van een verrotte jeugd of dat het zich als onkruid in zijn hart had genesteld. Coyote stapte door en volgde het aangewezen spoor. Vandaag zou hij horen en ook daadwerkelijk luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
[Totem Bonding] X JUDGEMENT X 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: [Totem Bonding] X JUDGEMENT X   [Totem Bonding] X JUDGEMENT X Icon_minitimedo 16 jul 2020 - 11:15




De hemel blijft stil in ongenoegen, al dansen de lichtflitsen nog altijd door de wolken. Het roet leid je weg van vertrouwde gronden. Wanneer het spoor stopt heb je een uitzicht over de bergtoppen waar de doden tot rust worden gelegd, maar ook het pad naar de tunnel die het woud met de bergen verbind. Waar leid jouw pad?
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
[Totem Bonding] X JUDGEMENT X Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: [Totem Bonding] X JUDGEMENT X   [Totem Bonding] X JUDGEMENT X Icon_minitimedo 30 jul 2020 - 0:22

Enkel een stilzwijgen ontving hem en zijn snijdende woorden. Coyote had zijn borst geheven, zijn ogen even vastberaden als verloren. Er was niemand die hem in zijn huidige staat kon zien, slechts de sterren. En de sterren hadden hem ter aarde zien komen, zien huilen en zien groeien. Bovenalles hadden ze hem zien moorden. Er waren niet langer geheimen tussen hen.

De stilte drukte zwaar op zijn schouders, even geladen als de hemel duister van wolken en elektriciteit. De kou die de nacht als een deken over het gebied heen legde drong niet door zijn dikke vacht, echter was klopte zijn hart koud in zijn borstkas terwijl hij het roetspoor volgde buiten het aan hem bekende gebied. Hoe hij inmiddeld iedere rots herkende als een oude bekende, hoe hij de rovers haast bij namen kon noemen. Dit alles was onbekend. Zijb poten hadden hier nooit gestaan. Was dit waar Starteller gedwaald had? Wiens pad hij in een impuls had afgenomen? Hoewel hij verlangde te zeggen dat hij de tijd terug zou willen draaien om het anders te doen, kon hij dat niet onder woorden brengen zonder twijfel. Er waren jaren van stilte over heen gegaan, maar zijn uitbarstingen van woede waren enkel gedempt geweest. Nooit opgelost. Een dwaas zou zeggen dat het haar eigen schuld was geweest, dat haar woorden te diep hadden gesneden. Enkel kon hij zich niet ontdoen van het besef dat zijn problemen veel dieper in zijn jeugd lagen.
Het spoor kwam tot een halt, waarbij hij uitzicht had op zowel de verbintenis tussen het bos en de bergen als de rustplaats van hun doden. Kort klemde hij zijn kaken op elkaar, de zieke ironie vervloekend. Ongetwijfeld hadden ze daar haar ook ter rust gelegd, niet? De kater schoot één enkele blik omhoog en bewoog zich toen naar het gebied der doden. Hij wilde niet langer van zijn zondes rennen. Hij wilde ze voor eeuwig ten rust leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
[Totem Bonding] X JUDGEMENT X 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: [Totem Bonding] X JUDGEMENT X   [Totem Bonding] X JUDGEMENT X Icon_minitimedo 14 jan 2021 - 17:24




De weg naar boven wordt je niet gemakkelijk gemaakt. De wind is koud en ijzig. Je vacht lijkt ineens te dun te zijn en de berg bijt naar je, bijt naar je flank, naar je achterhand en naar je ogen. Beten die geen spoor zouden achterlaten. De hemel lijkt nog nooit zo donker te zijn geweest. Omdraaien en vluchten zou makkelijker zijn geweest. Dat kan je toch zo goed? Vluchten van me, mij negeren? Wat ga je nu doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Totem Bonding] X JUDGEMENT X
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory-
Ga naar: