Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: [AG] een paar babies ma 1 jun 2020 - 23:26 | |
| Hey hoi hallo!! Ik heb teveel babies, hier zijn er een paar die weg mogen. Wel even hele grote disclaimer, ik heb best veel tijd en moeite in deze babies gestopt, dus zou het super waarderen als er echt iets met ze gedaan wordt <3
Voorwaarden zijn dat ze actief zijn (anders mag je ze zelf weggeven of probeer ik het misschien nog eens!) en je mag opzich best wel wat aan hun karakters schroeven, maar gooi ze liever niet helemaal om <3 Mocht je dat wel willen, geef me even een headsup en dan overleggen we!
Everkit (Everblossom/Everglow)- Weg - Naar Marlie:
Beehive(Beepaw)
- Beepaw! Zijn naam zou al Beehive moeten zijn, maar je mag een andere warriornaam kiezen ofc
- Heel vet dit, hij is de zoon van Dauntrose x Barksong maar is opgevoed door Waspsting haarzelf
- Beepaw/hive is gebaseerd op Adam Groff van Sex education
- Character keywords: Temperamentvol - Sukkel - Prikkelbaar - Impulsief - Agressief - Bullebak - Pestkop - Verward - Performance anxiety
- Hij is hartstikke homo maar durft dat zeker weten niet toe te geven.
- Link naar profiel: https://www.warriorcatsnl.com/u6405
- Weg - Naar Rebecca:
Oleanderpaw
thank u!!!!
Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02
Laatst aangepast door Wolfblood op di 2 jun 2020 - 14:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: [AG] een paar babies di 2 jun 2020 - 11:32 | |
| Misschien wil ik Everkit wel hebben ;; ik twijfel er nog even over als dat mag <33 |
|
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
Mark 563 Actief ''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."
| CAT'S PROFILEAge: » 60 moonsGender: She-cat ♀Rank: Queen - Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: [AG] een paar babies di 2 jun 2020 - 12:00 | |
| Ik wil heel graag Bee ;w; Rotten and broken. to the core. |
|
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: [AG] een paar babies di 2 jun 2020 - 14:25 | |
| @Loïs; Is helemaal goed! <3 Neem je tijd!
@Rebecca; ik denk dat je 'm helemaal leuk kan bespelen, zal je het wachtwoord via discord sturen!
@Marlie; Beepaw/hive is all yours! Ik stuur je het ww <3
Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| Onderwerp: Re: [AG] een paar babies | |
| |
|