Murder in town



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Murder in town

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acefray
Dorpsslet
Murder in town 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Murder in town   Murder in town Icon_minitimema 8 jun 2020 - 15:34

MURDER IN TOWN


"They had this look in their eyes that made you wonder just how many people they killed, and this... grin that made you realize they probably lost count"

Hallo mensen,
Ik had het er al over vandaag hoe ik een idee had voor een groter plot, een spel van cluedo/weerwolven als het ware dat over het hele woud loopt. Het is al een tijdje geleden dat er een grote anonieme moordenaar in het clan gebied is geweest en ik denk dat daar wel verandering in mag komen. Vooral met al deze leuke nestjes moeten we immers plek maken om overbevolking te voorkomen. Maar goed, let's get to the point!

Één van mijn accounts is/wordt een moordenaar en deze gaat flink wat doden op hun naam krijgen, en daar heb ik jullie hulp bij nodig. Je kan een of meerdere accounts opgeven om vermoord te worden en ik zal je hiervoor het doodsprompt geven met eventueel een post. Je schrijft hierna zelf het doodstopic (met eventueel mijn post bovenaan of erin verwerkt) en daarna kan het lijk gevonden worden. In sommige van deze doden zal ook een hint zitten voor wie de dader is.

Het is aan jullie (en vooral jullie karakters) om uit te zoeken wie het is zodat deze moordstreek kan eindigen. Hoe dat precies zal lopen, dat laten we aan de rpg zelf over! Ik heb er in ieder geval al heel veel zin in B)
Je kan onderaan (of via mijn discord dms) karakters aanmelden voor een sterfgeval. Deze mogen uit iedere clan en non clan zijn, op de tribe na. Ik ga niet mijn eigen volk doden. Soms kan het even duren voor je gedood word, en je mag natuurlijk ook zelf met een leuk plotje komen! Misschien dat je chars er zwaargewond maar levend van af komt, gemarteld word, terugkomt met een boodschap of alleen met een nieuw trauma. Ik sta volledig open voor creativiteit!

Om jullie van het spoor af te halen ga ik natuurlijk ook heel veel inloggen met al mijn actieve en inactieve accountjes. Het spelletje moet immers leuk blijven. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden en ik veel van jullie prachtige karakters mag doden <3

Laat het spel beginnen & have fun!


Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Murder in town Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Murder in town   Murder in town Icon_minitimema 8 jun 2020 - 15:45

Spoiler:

Hier kandidaten die vermoord mogen worden xxx


Laatst aangepast door Coyotespirit op ma 8 jun 2020 - 17:58; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Murder in town BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Murder in town   Murder in town Icon_minitimema 8 jun 2020 - 15:51

If you need numbers, you can have these:
Terug naar boven Ga naar beneden
Poisonivy
Member
Murder in town DcziKBt
Chi
93
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Poisonivy
BerichtOnderwerp: Re: Murder in town   Murder in town Icon_minitimema 8 jun 2020 - 16:02

Ik heb evt Spottetwish voor je. Dochter van Lionroar, zus van Tinderlight. Mss wel interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Murder in town 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Murder in town   Murder in town Icon_minitimema 8 jun 2020 - 16:06

Ik heb Rosepaw uit TC voor je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Murder in town 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Murder in town   Murder in town Icon_minitimema 8 jun 2020 - 16:14

Yess heel er bedankt iedereen! Ik zal jullie contacteren wanneer de chars dood mogen <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
Murder in town 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: Murder in town   Murder in town Icon_minitimema 8 jun 2020 - 19:18

CHAPTER ONE


"They had this look in their eyes that made you wonder just how many people they killed, and this... grin that made you realize they probably lost count"

De eerste drie moorden zijn gevallen! Maar dit is enkel nog maar de introductie van onze nog naamloze moordenaar. Het volgende hoofdstuk begint wanneer alle drie de katten terug naar hun kamp zijn gebracht.

Daylight uit Thunderclan: https://www.warriorcatsnl.com/t42738-open-crescent-moon-carnation
Lionsound uit Windclan: https://www.warriorcatsnl.com/t42739-open-this-is-a-dark-place-to-die
Smokedust uit Riverclan: https://www.warriorcatsnl.com/t42741-open-dear-diary


Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Murder in town BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Murder in town   Murder in town Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 9:09

Ik heb een kat voor je die dood mag (a) . Ik ga hier niet neerzetten wie, lijkt mij ook leuk als dat pas bij het doodtopic bekend wordt. Dus als je meer wilt weten hoor ik het wel Murder in town 3439736193 .
Terug naar boven Ga naar beneden
Darktrail
Member
Murder in town Mini-avatar-Darkpaw
348
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darktrail
BerichtOnderwerp: Re: Murder in town   Murder in town Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 9:55

Ik heb Silverlight die dood mag. Met haar heb ik momenteel geen enkele inspiratie meer🤣

Moonpaw* mag je eventueel verwonden met een boodschap😉
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
Murder in town 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: Murder in town   Murder in town Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 10:04

Jaaa dankje! Ik zal je contacteren wanneer het tijd is!

Ik heb ook vrijwilligers nodig die gewond raken of bang gemaakt worden B) Wederom, alle clans, alle niet clans behalve tribe
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Murder in town Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Murder in town   Murder in town Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 10:44

I volunteer as tribute! Sagepaw (RC) mag bang of gewond raken >'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostdove
Member
Murder in town DPKsfdL
Elfje
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostdove
BerichtOnderwerp: Re: Murder in town   Murder in town Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 22:04

Ik heb Seaweedpaw (SC) die dood mag en like Frost mag wel bang gemaakt worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
Murder in town 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: Murder in town   Murder in town Icon_minitimedo 11 jun 2020 - 22:25

CHAPTER TWO


"In carnage i bloom like a flower in the dawn"

De volgende doden zijn gevallen onder de tanden van de moordenaar. Windclan was de vorige ronde de eerste die hun lichaam terug naar kamp hebben gebracht, en hiervoor zijn ze beloond. Dit hoofdstuk is niemand van hun clan benaderd. Het volgende hoofdstuk begint wanneer de clans de moordenaar een naam of titel geven. Dit mag ook eerst ooc besproken worden en hierna ic worden ingevoerd. Geheime moordenaars krijgen immers een naam naar hun werk en hun slachtoffers. Verder kunnen jullie ook weer spelen voor een hint, en dit doe je door de lijken zo snel mogelijk te vinden.

Seahawk uit Riverclan & Coralwater uit Thunderclan: https://www.warriorcatsnl.com/t42762-the-cresent-moon-strikes-again
Hailstrike uit Shadowclan & Ara uit de Elite: https://www.warriorcatsnl.com/t42788-hold-on-hold-on


Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
Murder in town 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: Murder in town   Murder in town Icon_minitimevr 31 jul 2020 - 16:39

CHAPTER THREE


"It is a privilege to die "

Er zijn weer enkele doden gevallen aan deze mysterieuze moordenaar. Zodra hun lijken gevonden worden zal het spel weer verder gaan. Er ook een gevecht gaande tussen een slachtoffer wat weigert te sterven, de resultaten van dit gevecht zijn belangrijk voor de volgende ronde! Deze is immers anders dan degene die hiervoor hebben afgespeeld, een vol hints en intimiteit. Hiervoor heb ik accounts nodig die graag mee zouden willen doen. Deze accounts zullen niet worden vermoord of verwond worden, enkel als je dit aangeeft.

Cormodantwing uit Shadowclan: https://www.warriorcatsnl.com/t43182-open-bury-a-friend
Cocoonpaw uit Windclan: https://www.warriorcatsnl.com/t43456-she-was-blessed-with-the-drips-of-her-blood#873430

Het gevecht tussen de moordenaar en Polarbear uit Thunderclan: https://www.warriorcatsnl.com/t43468-lights-in-the-distance


Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
Murder in town 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: Murder in town   Murder in town Icon_minitimema 18 jan 2021 - 15:03

CHAPTER FOUR


"Sometimes there is absolutely no difference at all between salvation and damnation"

Onze geliefde buurtmoordenaar kampt met verwondingen dankzij Polarbear van Thunderclan waardoor deze even een korte pauze heeft moeten houden. Maar in deze tijd, hoewel inactiever, heeft deze niet compleet stil gezeten. In tegendeel, de tijd is gevuld geweest met gesprekken en deze zijn hieronder te lezen. Chapter Five al snel hierna volgen, nu wel gepaard met vloeiend bloed. Zijn er katten die aan deze klauwen willen sterven of gewond willen raken? Of wil je enkel met je nieuwe god in gesprek gaan voor iedere reden dan ook? Contacteer me. Deze ronde heeft geen beloningen al zijn er wel hints verborgen in diens teksten, maar binnenkort zal ook het geslacht van de moordenaar vrijgespeeld kunnen worden!

Samenspraak met Orchis: https://www.warriorcatsnl.com/t44397-belated-halloween-cookies#880331

Samenspraak met Daintywhiff: https://www.warriorcatsnl.com/t43455-i-would-like-to-kiss-the-sun#873423

Samenspraak met Dustpaw: https://www.warriorcatsnl.com/t43784-the-chosen-one


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Murder in town
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: