Shake your soul



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Shake your soul

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Arcticwolf
Member
Shake your soul MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Shake your soul   Shake your soul Icon_minitimema 22 jun 2020 - 21:30

De grijsgevlekte kater haalde even diep adem trok een streep in het losse zand dat de grond voor de nursery bekleedde. Zijn gedachtes waren nog wild als de roedel wolven waar hij zijn naam naar had gekregen en hij wist niet goed welke conclusies hij moest trekken uit hun gejank. Hij was nog altijd boos. Boos omdat de poes zichzelf zo tot gevaar had gebracht en hiermee ook haar jongen, zijn jongen. Maar toch ondanks dat hielt hij van haar. Dat was nu wel duidelijk. Haat en liefde lag zo dicht op elkaar. En als hij niet zo van haar gehouden had, niet zo veel om haar gegeven had, dan was hij hier ook nooit zo boos over geworden. Arcticwolf schudde langzaam zijn kop terwijl hij zijn rust terug in zijn grip kreeg, en hierna met doelbewuste stappen de moederden in te lopen. De warmte en zoete geur van melk overwelmde hem even, liet hem naar frisse lucht smachten. Gelukkig wende het snel, al bleef hij er nog iets onwennig mee. Vooral omdat gemixt met deze geur ook die van zijn partner zat, en die van zijn twee kinderen. Hij vond Seamist met zijn blik en liet hierna zijn ogen glijden naar de andere queens die aanwezig waren. "Pardon, zou het mogelijk zijn om even met de kits naar buiten te gaan? Ik zou graag een moment alleen willen met mijn gezin" Zijn toon zacht en beleefd, met loyale ogen die begrip afdwongen. Zonder al te veel remoer werd zijn verzoek opgevolgd. Als hij ook maar ieder ander had vertrouwt met de kittens had hij Seamist meegevraagd om te gaan lopen, echter was het idee van de twee kleintjes zonder hun moeder of hemzelf enorm afschrikwekkend. De enige die hij nog zou vertrouwen met hun was zijn eigen vader, en dan alsnog wilde hij liever de kittens wat ouder zien voordat zoiets zou gebeuren. En hoewel samen wandelen beter was geweest, hadden ze nu ook hun privacy samen. De rust en de koelte die isolatie de den inbracht was prettig. Het bracht ook hem meer de rust toe om dit goed af te handelen. Hij had immers beloofd dat ze het nog over de... omstandigheden van de geboorte zouden hebben. Met een klein zuchtje legde hij zijn lichaam op de grond naast het nest, waarna hij zorgzaam zijn snuit tegen Seamist haar wang aan duwde. "Hoe gaat het nu? Met jou en de kittens?" Zijn snuit dreef naar beneden naar zijn zoon, naar zijn dochter. En toch kon hij niet laten dan de steek te voelen in de weet dat hier drie kinderen hadden kunnen liggen. Als Seamist haar eigen kind niet het doodsvonnis had opgelegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Shake your soul DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Shake your soul   Shake your soul Icon_minitimema 22 jun 2020 - 21:43

De storm in haar hoofd was langzaam gaan liggen met de geboorte van haar kinderen, vervangen door een leeg gemis. Een gat in haar hart waar alles doorheen viel. Het feit dat ze Dimkit en Tidekit moest missen, het feit dat ze Morningkit onder de sterren hadden begraven war ze geboren was. Het feit dat ze nooit het leven met Settleddust kon hebben wat ze wilde. Gelukkig maakten Brackenkit en Amberkit veel goed, wie vredig met vol gedronken buikjes lagen te slapen aan haar buik. Toch kwam aan dit vredige aangezicht een einde. Arcticwolf kwam binnen en maande de Queens naar buiten. Een vreemd gevoel van onrust overkwam haar en ze draaide haar oor iets naar achter. Arcticwolf was dezelfde niet sinds hij en Sorrelpool haar hadden gevonden bij Vierboom. Wellicht dat dat de reden ook was dat ze het laatste geheim nog niet aan hem toe vertrouwd had. Het geheim dat Dimkit en Tidekit veilig voortleefden in Shadowclan. Ze drukte haar neusje zachtjes in zijn nekvacht terwijl hij een vraag stelde. Nog steeds haalde ze steun uit zijn aanwezigheid. "Wat beter.." gaf ze zachtjes toe, "gezien omstandigheden.. De medicine cats zeiden dat mijn angsten kwamen door de zwangerschap.. De storm is dus wat opgeklaard en ik kan wat beter denken.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticwolf
Member
Shake your soul MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Shake your soul   Shake your soul Icon_minitimema 22 jun 2020 - 21:57

Hij legde zijn zware kop op de rand van het mossen nest en bekeek met een zekere liefde hun kroost. Amberkit was precies zoals diens moeder. Het was een naam die hij mooi vond ooit, het paste perfect. Maar aan de andere kant had je kleine Brackenkit, die niks van zjn moeder weg had. Waardoor hij wist dat zijn zoontje op zijn verwekker leek. En dat was zuur. Hij voelde zo veel warmte en vergeving met zijn ogen op die kinderen maar toch, toch moest die rottige kater er altijd weer tussen komen op de een of andere manier. Verschrikkelijk dat Starclan hem niet eens dat gunde, terwijl hij niks anders had gedaan dan vrijgevig zijn. Hij had zo veel opoffering gebracht en het enige wat ze hadden moeten doen was zijn zoon een gevlekt pelsje geven in plaats van enkel zijn vermoeden te bevestigen. Toch bracht haar aanraking hem weer helderheid, en sloot hij even zijn ogen om van die fractie van affectie te genieten. Dat is hoe het zou kunnen zijn. Hoe het zou moeten zijn. En Sea bracht goed nieuws, waarbij hij tevreden knikte. “Ik ben blij dat je je beter voelde. Het was een enge tijd, zou voor jou ook wel zo geweest moeten zijn” Hij teerde zacht op de woorden die hij wilde zeggen, op wat hij wilde weten. Maar besloot een zekere stilte te laten vallen, in de hoop dat geluidloosheid een antwoord uit de poes zou afdwingen. Het enige wat hij wel deed was met zijn ogen de vraag stellen of hij een van de jongen mocht hebben, of hij deze mocht verzorgen en schoonlikken. Want ergens was het toch heel lief, zo’n slapend kind. En ergens wilde hij zo graag hebben dat ieder spoor van de verwekker weg gewerkt zou worden en vervangen werd door hemzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Shake your soul DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Shake your soul   Shake your soul Icon_minitimema 22 jun 2020 - 22:02

Hij leek niet boos. Gelukkig maar. In plaats daarvan konden ze in een zekere rust verblijven. Partners voor de clan, maar gewoon goede vrienden in haar ogen. Maar een beetje knuffelig zijn, zelfs met goede vrienden, had Seamist nooit verkeerd gevonden en ze genoot dan ook met alle genot van de kater zijn aanwezigheid en warmte, zelfs al had ze liever Settleddust naast zich. Wellicht egoïstisch, maar alle troost die ze kon krijgen was zeer welkom. Een waterig gespin kwam uit haar keel. "Klopt.. het voelde zo sterk alsof het kamp niet meer veilig was.. alsof nergens meer veilig was.. Maar gelukkig gaat het wat beter. vertrouwde ze de kater zachtjes toe. Ze zag hem kijken naar Amberkit en Brackenkit en glimlachte voorzichtig naar hem. Vervolgens tilde ze heel voorzichtig, om haar niet te wekken, Amberkit op aan haar nekvel, om deze tussen de stevige voorpoten van Arcticwolf te leggen. "Hier.. jij bent immers haar vader nu.. dan mag je ze ook leren kennen.. Als je dat wil natuurlijk.." voegde ze er wat ongemakkelijk aan toe. Hopelijk ging ze geen grenzen over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticwolf
Member
Shake your soul MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Shake your soul   Shake your soul Icon_minitimema 22 jun 2020 - 22:20

Hij vond het fijn dat ze tegen hem sprak in vertrouwen, zoals het hoorde. Soms wanneer hij in haar ogen keek had hij niet het idee dat ze begreep wat ze deden, waar ze ja op had gezegd tijdens zijn voorstel. Want Arcticwolf kwam van een gezin dat nooit liefde had gekend. Voor hem was partner zijn niet zo zeer een kwestie van liefde. Het was een formeel aspect waar je samen in groeide. Ze hoefden niet te beginnen met liefde, dat kwam door de seizoenen heen. En hij voelde een zekere liefde voor haar, een die ergens tussen platonisch en romantisch bungelde maar voornamelijk een basis had op zijn behoefte om haar te beschermen. Ze was zo kwetsbaar en heel die zwangerschap had dat des te meer aangetoond. Zij had hem nodig. En dat was fijn. Nodig zijn was een fijner gevoel dan houden van. Maar hij wist dat houden van nog zou komen. Ze hadden immers jaren. Tot wanneer hun beiden oud en grijs waren. “Vreemd, dat de natuur dat doet. Maar je sterkt ook goed aan, en dat is goed, want deze kleintjes hebben je nodig” Hij gunde haar een kopje, waarna hij iets uit zijn hum werd gehaald toen ineens een klein wezentje op zijn poten werd gelegd. Plots werd de wolf een lam, en hij glimlachte. Een zo oprecht, een die sinds zijn eigen kindertijd niet meer tot het licht was gekomen. Een van puur ongefilterd geluk. Want die kleine Amberkit was zo… zo klein en fragiel. Zo warm en zo lief. En ineens was hij bewust van hoe zijn hart klopte. En van hoe naar en verschrikkelijk de wereld was. En hij spon, een verassend diep en stabiel geluid. “Bij Starclan Seamist wat is ze prachtig…” Murmelde hij vol vaderlijke gevoelens waarvan hij niet wist waar ze vandaan kwamen. Hij duwde zijn snuitje tegen het frummeltje aan. “Ik wil niks liever dan dat. Ik zal er altijd voor ze zijn” Ongeacht alles. Deze kinderen zouden nooit halfclanners zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Shake your soul DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Shake your soul   Shake your soul Icon_minitimema 22 jun 2020 - 22:26

Seamist wiebelde kort met haar gevlekte oortjes, waarna ze haar oren wat naar achter gedraaid had. Ze had hier wel over doorgevraagd toen ze wat helderder werd, want ze zat uiteraard vol met vragen. "Queens zeiden dat het wel vaker gebeurde.. dat sommige queens zelfs zo bang worden van de wereld dat ze hun eigen jongen opeten.." Een rilling ging over haar rug heen. Zo ver was ze in ieder geval niet gegaan. Ze kon zich er ook niks bij voorstellen. Ze wilde zich er niks bij voorstellen. Ze keek in stilte naar hoe Arctic reageerde op Amberkit en begon zachtjes mee te spinnen. Ze mocht zich gelukkig prijzen met zo'n lieve kater die haar kittens met haar wilde opvoeden. "Dat is ze zeker.." prevelde Seamist zachtjes. "Wil je Brackenkit ook?" besloot ze vervolgens te vragen met een warme blik in haar tweekleurige ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticwolf
Member
Shake your soul MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Shake your soul   Shake your soul Icon_minitimewo 29 jul 2020 - 13:31

Het was alsof de hele wereld plotseling was gaan stoppen met draaien en alle sterren enkel oog hadden naar hun samen. Zelfs Seamist, de poes waarvoor hij alles over had sinds dat ze kinderen waren, was ineens maar bijzaak. En het besef viel zacht op hem neer dat alles wat hij ooit had gedaan en zou doen niet meer uitmaakte. Het enige wat uitmaakte waren deze kinderen. Zíjn kinderen. Een liefde die hij nog nooit eerder had gekend verwarmde zijn borst en brak door al zijn muren heen. De kater glimlachte en duwde oh zo zacht zijn snuit tegen het kleine lijfje van zijn dochter. Bij de vraag of hij zijn ook wilde keek hij op, een zekere onschuld lag in zijn ijsgekleurde ogen. Ineens was de leeftijd aan hem te zien, hoe jong ze eigenlijk waren. “Ja, heel graag zelf” Hij had nog nooit een kitten echt vast gehad, of stilgestaan bij vaderschap. En nu zat hij er middenin. Hij kon zich niet voorstellen hoe iemand ooit afstand had kunnen doen van dit. Uiterst voorzichtig probeerde hij het kleintje te wassen, al was hij er nog vrij flauw mee. Hij had immers niet het moederinstinct dat hem uitlegde hoe hij dit moest doen. Overwelmt door alles wat ineens in hem speelde fluisterde hij naar zijn partner “Ik hou nu al van ze… hoe kan ik nu al zo veel van ze houden”
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Shake your soul DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Shake your soul   Shake your soul Icon_minitimewo 29 jul 2020 - 13:59

Seamist voelde een zekere vrede over zich heen zakken terwijl ze hier samen met Arcticwolf was. Settleddust zou altijd haar hart vullen, ze zou Settleddust altijd in haar kittens terugzien. Maar Arcticwolf zou een fantastische vader voor ze zijn. Ze snorde zachtjes en tilde Brackenkit teder aan zijn nekvel op, om hem voorzichtig naast zijn zusje te leggen tussen Arcticwolf's poten. "Pas maar op hoor.. hij is een dappere avonturier," snorde Seamist zachtjes, waarna ze wat gemakkelijker ging liggen. "Ik ben blij dat ze een vader hebben in Riverclan," reageerde ze zachtjes op Arctic zijn woorden. Ja, hij zou een goede vader zijn voor de kittens.. Zachtjes wreef ze met haar voetje over de grond, haar staart om zich heen krullend. "Trouwens.. Mijn moeder heeft aangeboden een nachtje op de kittens te passen met de aankomende gathering zodat ik weer een keertje buiten het kamp mijn gedachten kan verzetten.. Zou je het leuk vinden om er samen heen te lopen?" bracht ze op met een glimlach. Het zou ook geen straf zijn om Settleddust weer te zien.. Misschien.. heel misschien kon ze vragen hoe het met Tidekit en Dimkit ging..
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticwolf
Member
Shake your soul MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Shake your soul   Shake your soul Icon_minitimewo 29 jul 2020 - 14:18

Hij spon in reactie op het voelen van een tweede kitten tussen zijn poten. Ze waren zo klein, zo ontzettend klein en hij zo groot. Het was vreemd om ineens zo groot te zijn maar jezelf toch zo kwetsbaar te kunnen voelen. Als hij het had gekund had hij gehuild van geluk, maar dat vermogen was hem al lang geleden ontnomen. Hij vond het fijn om te horen hoe Brackenkit zijn persoonlijkheid was, nu al, zelfs nu hij nog nauwelijks meer was dan een pluisje. “Ik kan mezelf gelukkig prijzen met zo’n mooi gezin” sprak hij terug. Al moest al het mooi tot een einde komen, zo bleek. Want waar alles zo prachtig en goed was, begon Seamist ineens weer dwaas te doen. Ze waren net aan het spreken over hoe mooi en prachtig deze kinderen waren en deze poes, hun bloedeigen moeder, had het over weggaan. Hij kruiste haar blik, en hoewel nog altijd moeilijk leesbaar was de emotie van verwarring luid en duidelijk herkenbaar. Arcticwolf was niet iemand die sprak voor hij al zijn woorden duidelijk had. En nu ook, nu ook raasde alles door hem heen opzoek naar wat hij vocaal wilde maken. Waarom zou ze weg willen? Een gathering was zo ver weg, duurde zo ontzettend lang. Als er iets mis was met de kittens kon ze dat nooit weten. Waarom niet een rondje lopen door hun eigen gebied? Waarom- Ah. Natuurlijk. Ineens werd het duidelijk. Gedachtes verzetten naar dat fokkonijn over de grens zeker. Ze wilde die slet van een vent weer onder ogen komen. Blijkbaar had die gekheid haar kop toch nog niet verlaten. “Seamist, het lijkt me geen goed idee om naar de gathering te gaan” Praktisch. Rationeel. Niet te veel laten zien van wat hij voelde want Starclan verbiedt wat hij deze poes dan aan zou doen. “We kunnen samen een ronde lopen door het territorium, maar de kittens hebben je nodig. Je weet hoe lang gatherings duren, hoe ver weg fourtrees is.” Morningkit had je nodig en die heb je ook in de steek gelaten. Die heb je ook laten sterven. Hij zou dat niet toe laten, de spanning in zijn spieren toonde zijn onrust over dit onderwerp aan. “Misschien de volgende gathering, of degene erna” De grijze kat keek naar beneden, drukte zichzelf kort tegen de jongen. “Ze zijn nog maar een week oud…” Kom aan Seamist, wees eens een goede queen en denk eens na over je kroost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Shake your soul DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Shake your soul   Shake your soul Icon_minitimedi 8 sep 2020 - 17:02

De twee kittens lagen nu tussen Arcticwolf zijn sterke poten. Ze wist zeker dat hij de kittens nooit wat aan zou doen, hij was haar beste vriend. Dat had hij keer op keer al bewezen. Toch liet ze de kittens niet uit haar blikveld verdwijnen. Ze waren zo klein, zo kwetsbaar en haar moeder instincten zorgden ervoor dat ze ze het liefste elke seconde van de dag in haar zicht had. Hij noemde dat hij zich gelukkig mocht prijzen met zo'n mooi gezin en Seamist begon zachtjes te snorren, haar slanke kop in zijn nekvacht drukkend. "Dank je.. Arctic, ze kunnen zich geen betere vader wensen," prevelde ze zachtjes. Er lag zoveel in die bedankt, bedankt voor de steun, bedankt voor het spelen van de vader, bedankt voor alles. Stilletjes trok ze haar hoofdje terug en neusde ze nog eventjes snel over Amberkit en Brackenkit heen. Een perfecte kopie van haar.. en een perfecte kopie van de vader. Zou Arcticwolf één en één al bij elkaar opgeteld hebben? Ze durfde het niet te zeggen, niet te vragen ook. Ze wilde dit moment niet verstoren. Toch deed ze het, maar dan op een andere manier. Ze draaide één van haar oren naar achteren, een onzekere houding. Ze had het niet erg gevonden om te horen hoe het met Dimkit en Tidekit ging.. Om het graf van Morningkit te bezoeken. "Denk je?.." prevelde ze zachtjes, wat teleurgesteld. "Ik had graag.. maar je hebt misschien gelijk.. misschien de volgende volle maan dan." Ze drukte haar neusje tegen de kleine kittens aan. "Nu ze eruit zijn voel ik me wat minder als een logge vis.. Dus ik denk dat ik daarom wil bewegen," miauwde ze met een zachte glimlach, "beloof je me wel alles te vertellen wat er gebeurd is?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shake your soul
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Nursery-
Ga naar: