Dancing in the dark.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dancing in the dark.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frozenfall
Member
Dancing in the dark. DPKsfdL
Miss F
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Frozenfall
BerichtOnderwerp: Dancing in the dark.   Dancing in the dark. Icon_minitimedi 23 jun 2020 - 16:08

Een glimlach ontstond om haar lippen toen ze haar derde prooi van de dag begroef. Greenleaf betekende dat er volop prooi aanwezig was in het woud, iets waar Frozenfall graag volop gebruik van wilde maken. De zon verwarmde haar pels op een aangename manier terwijl ze door het woud rende en verlichtte het territorium op een wijze dat bijna niet te omschrijven viel. Het rook lekker in de omgeving en als er geen andere katten in de buurt waren, was het een aangename verandering in geluid om te luisteren naar de prooi die zich kenbaar maakte door geluid te maken. Nee, het was in dit soort tijden niet moeilijk om de prooi te lokaliseren en Frozenfall had dan ook geen moeite met het jagen. Ze controleerde de grenzen van haar territorium en merkte tot haar tevredenheid op dat er geen vreemde geuren waren waarvoor ze terug naar het kamp moest keren om Thornstar te waarschuwen. Een zacht windje blies door haar vacht en zorgde ervoor dat de hitte niet verzengend zou worden. Frozenfall rende verder en merkte toen de verandering op van geuren. Het was duidelijk dat ze zich aan de rand van het woud bevond en dat ze, als ze een paar stappen verder zou doen, in Twolegplace verzeild zou raken. Ze had de grenzen als apprentice zijnde nooit overschreden omdat ze daar geen reden toe had gezien, maar als warrior zijnde had ze haar omgeving al beter verkend omdat ze toen volledig op de hoogte was van de zelfverdedigingstechnieken die ze toe kon passen wanneer ze aangevallen werd. En dus stak ze de grens over, maar wel op haar hoede zijn voor eventueel gevaar. De hekken van de Twolegnesten doemden al op in de verte en Frozenfall haakte haar ogen in die van een andere kat toen ze één van de hekken naderde. Zwijgzaam nam ze de kat in zich op, geen aanstalten makend om een gesprek te beginnen en eerder afwachtend van wat de kat voor haar ging doen.


+ @Shaka
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
Dancing in the dark. DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in the dark.   Dancing in the dark. Icon_minitimewo 24 jun 2020 - 0:42

Zijn bezoek aan de twoleg place was geheel gericht aan een oude buur. Ze was niet zo kwiek meer en hield ervan om verhalen te horen die van buiten haar tuin kwamen. Shaka vertelde haar van wat hij zoal bereikt had en hoe zijn zoektocht naar katten in nood of die graag een praatje wilde maken omdat ze zich eenzaam voelde. Na een hele morgen met haar gesproken te hebben was de oude dame moe en nam ze afscheid van de Rus. Shaka spon nog even tot ze door het katten Luik verdween. Daarna sprong hij op het twoleg hek om op te warmen. Door het lange stil zitten in de schaduw hadden zijn spieren niet goed gedaan. De sprong was lichtelijk pijnlijk, maar de warmte van de zon verwarmde hem en verdreef de pijn en kou. Daar zat hij hoelang? Een paar tellen en verderop verscheen een kat. Rood met wit zo te zien. Ze kwam dichterbij, maar scheen in afwachting van zijn actie te zijn. De geur was vrouwelijk en zoet, maar ze droeg ook een veel belangrijkere geur met zich mee. Thunderclan geur. Vragen kwamen in hem naar boven, maar hij kon ze geen van allen stellen. Dat zou argwaan trekken misschien? 'Een goede dag.' begroeten Shaka de nieuwe Thunderclanner vriendelijk en met een warme stem. Hij was benieuwd hoe ze zou reageren. Echt vijandig zou ze nu toch niet zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozenfall
Member
Dancing in the dark. DPKsfdL
Miss F
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Frozenfall
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in the dark.   Dancing in the dark. Icon_minitimema 29 jun 2020 - 10:49

Het verraste haar toen de rogue haar begroette op een vriendelijke toon. Of was het een kittypet? Frozenfall opende haar bek lichtjes zodat ze zijn geur in zich op kon nemen en merkte op dat hij geen specifieke geur aan zich had hangen. Het leek er meer op dat hij zo nu en dan verschillende plekken bezocht. Het was dus een rogue. Hij was veel jonger dan haar, ongeveer de leeftijd van een apprentice en Frozenfall trok kort met haar oortje. Wat deed een jonge rogue zo alleen in Twolegplace? “Hallo,” begroette Frozenfall hem op een rustige toon. Ze klonk niet per se vijandig, maar ze klonk ook zeker niet warm. Die toon reserveerde ze voor haar Clanmates. Tegenover een kat uit een andere Clan zelfs van een heel ander gebied was ze eerder wat terughoudender. Ze had echter wel zo haar vragen en aangezien ze voor de rest geen belangrijke taken had, besloot ze om haar nieuwsgierigheid wat te stillen door een paar vragen te stellen. “Mag ik vragen waarom een jonge kat zoals jij hier zo helemaal alleen bent?” Ze trok kort met haar oortje. “Heb je geen ouders die voor je zorgen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
Dancing in the dark. DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in the dark.   Dancing in the dark. Icon_minitimedi 30 jun 2020 - 22:32

Hij zag dat ze haar bek een beetje open deed om zijn geur op te nemen. Shaka rekte zich uit en liet zich van het hek af glijden en na de landing ging hij weer ontspannen zitten. Ze begroeten hem met een meer neutrale toon. Gelukkig niet zo vijandig zoals de meeste clan katten reageerde, maar misschien kwam het omdat ze nu niet op haar eigen terrein was? De rus luisterde naar haar woorden van waarom hij hier helemaal alleen was. 'Ik was een oude vriendin aan het bezoeken. Ze kan de laatste weken niet meer op haar tweebeen hek komen dus ben ik naar de oude dame toe gegaan om haar even gezeldschap te houden. Ze houd van alle verhalen die ik haar kan vertellen van wat er buiten haar tuin af speelt.' Loog hij... Nee dat zou Shaka nooit doen. Hij had eerlijk geantwoord op de vraag van de rood/witte poes en zijn groene ogen keken met een warme gloed in zijn ogen. Het was jammer dat ze niet zo mobiel meer was, maar dat weerhield hem er niet van om de oude poes te bezoeken. De andere uit de buurt deden dat ook wist Shaka enkel en alleen om haar bij de tijd te houden. Zijn oortjes bewogen beiden even draaiend toen ze vroeg of hij geen ouders had die voor hem zorgde. Nee die had hij niet. Misschien kwam zijn hulpvaardigheid en proberen andere te beschermen wel daar vandaan? 'Ik heb ze nooit gekend. Voor mijn twolegs stierven heb ik ergens anders en duisters gezeten waar ik helemaal alleen als kit in een webdraden kooi gezeten heb voor de twolegs mij en andere redden van die plek.' zei Shaka kop schuddend. Ja dat was een duistere tijd. Misschien kende zijn moeder zijn vader wel geen eens en was ze gestorven tijdens of na zijn geboorte? Dat waren dingen die de blauwe rus zich helemaal niet herinneren kon hoe vaak hij het ook probeerde. 'Ik leef met een groepje katten op Hope farm waar ik met wat hulp van een tijdelijke bezoeken een groot nest voor alle hulp benodigde katten heb op gericht.' was de jonge kater haar voor, voor ze kon vragen wie er dan voor hem zorgden. Stiekem had Shaka de aanwezigheid van Moonstorm erbij gezet, maar de naam van de gestreepte Thunderclanner er niet bij gezegd. 'Maar je bent niet de eerste clan kat die me dit vraagt. Wel de zoveelste. Wat wilde je eigenlijk hier vinden?' miauwde Shaka nieuwsgierig en zijn staart punt wipte zachtjes op en neer. Een trekje die hij altijd al had. Soms trilde het puntje en dan bewoog het weer heen en weer. Deze tik linkte aan zijn nieuwsgierige aard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozenfall
Member
Dancing in the dark. DPKsfdL
Miss F
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Frozenfall
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in the dark.   Dancing in the dark. Icon_minitimevr 10 jul 2020 - 22:44

Hij bleek een… interessante kat te zijn. Ze dacht wel dat dat het voorzichtigste was waarmee ze hem kon omschrijven. Hij was jong, maar hij sprak veel volwassener dan de meeste jonge warriors die Frozenfall al in haar Clan had horen spreken. Misschien kwam dat omdat rogues een hard leven hadden en van het ene op het andere moment moesten zien te overleven. Frozenfall was blij dat ze in een Clan leefde waar ze nooit bang hoefde te zijn dat ze volledig op zichzelf aangewezen zou zijn. Ook al zou je dat waarschijnlijk niet in haar blik zien, toch zou de rood-witte she-cat zich tamelijk angstig voelen wanneer ze plotseling alleen zou zijn, zonder haar Clanmates aan haar zijde. De structuur van de Clan was ook iets waar ze aan gehecht was geraakt en wat ze niet zomaar achter zich zou kunnen laten, maar het leek erop dat er dus ook rogues waren die zo geboren werden en simpelweg geen andere keus hadden dan proberen te overleven. Ze gaf een knikje toen hij vertelde wat hij in zijn vrije tijd zoal deed en kwam te weten dat hij niet altijd een rogue geweest was. “Vind je het leven als rogue niet beter?” verliet haar mond zonder dat ze dat echt wilde. Net zoals alle andere Clankatten snapte ze niet waarom een kat vrijwillig kon kiezen voor een leven als kittypet. Of waarom ze niet gewoon weggingen bij hun Twolegs, ook al was het overleven als rogue waarschijnlijk niet zo evident. Maar toch… als Frozenfall moest kiezen tussen een leven als kittypet of een leven als rogue, dan zou ze voor het laatste gaan. “Je hebt meer vrijheid en je kunt de dingen doen die je nu doet. Dat zou je als kittypet nooit gekund hebben.” Hij vertelde dat hij met een groepje katten leefde en Frozenfall gaf een knikje. Hij had dus zijn eigen soort Clan. Dat klonk interessant. Ze trok kort met haar schouders toen hij vroeg wat ze hier hoopte te vinden. “Ik had eigenlijk geen doel voor ogen,” zei ze op een kalme toon. “Ik had geen taken meer te doen en je geur kwam me tegemoet toen ik naar de grens van mijn territorium liep. Een specifieke reden schuilt er niet achter.” Ze richtte haar honingkleurige ogen weer op hem en trok met haar oortje. “Zijn die andere katten waar je het over hebt ook van jouw leeftijd?” vroeg ze vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
Dancing in the dark. DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in the dark.   Dancing in the dark. Icon_minitimema 13 jul 2020 - 22:26

Buiten Moonstorm en Lionpaw luisterde de clan kat in alle rust naar zijn woorden iets waarvan Shaka het wel prettig vond. Ze vroeg of hij niet liever Rogue te zijn dan kittypet dacht de rus even na. Het was wel fijn natuurlijk om door een tweebeen geknuffeld te worden of door hun poten gekriebeld te worden over zijn kop of langs zijn wangen of kin, maar zo vrij had ook weer zijn voordelen dat was waar.'Om eerlijk te zijn. Voor mijn tweebenen stierven was hun aanraking op mijn kop rug of buik wel fijn, maar hier zo zonder hen te zijn heb je geen limiet met waar je naar toe kan trekken. Op de clans territorium na natuurlijk.' legde Shaka uit en glimlachte warm toen hij het over de vrijheid van een Rogue had, maar verzekerde haar er van dat de jonge kater niet over het territorium van de clans zou gaan. Waarom ook. Hij had zijn eigen territorium en daar liep genoeg voedsel rond en hadden ze meer dan genoeg onderdak. Haar vogelde woorden klopte wel. Andere Rogue's zouden hem nooit vertrouwd hebben of hij zou nooit andere katten op kunnen nemen zoals hij nu bij Hope farm deed, Wie zei dat andere Rogue's in een tweebeen nest willen slapen? In een hooihuur ja, maar daar kwamen de tweebenen boer en boerin niet zo vaak. Hooguit één of twee keer per dag. 'Dat wel, Ik had nooit de katten op kunnen nemen zoals ik nu doe. Er zijn maar weinig Rogue's die als Kittypets door willen gaan.'murmelde Shaka meer tegen zichzelf dan tegen de poes tegenover hem, al zei hij het wel luid genoeg dat ze hem goed zou kunnen horen. Maar toen ze op zijn vraag reageerde zei ze dat er voor even geen taken waren en ze zijn geur geroken had toen de rood/witte poes naar de grens was gekomen. De blauwe rus was altijd al nieuwsgierig geweest naar de clans en ging even verzitten in een geïnteresseerde houding. 'Oh, ik wist niet dat jullie ook eens vrijaf hadden?' miauwde Shaka en zijn groene ogen straalde van nieuwsgierigheid. Ach ja hij was nog jong en dus wilde hij graag leren. Als hij weer iets van de clans kon leren zou dat handig zijn voor zijn eigen groep. 'Wat voor taken hebben jullie zoal? Van een andere clan kat weet ik een beetje jullie rol verdeling. Laat me raden... euhm je bent van een van de warriors?' vroeg de rus en hij dacht even na en nam haar geur nog eens even in zich op. Ze rook niet naar kruiden zoals Rousebell gedaan had. Maar Shaka kon het ook helemaal fout hebben en dat hij dan een clan leider voor zijn neus had staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozenfall
Member
Dancing in the dark. DPKsfdL
Miss F
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Frozenfall
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in the dark.   Dancing in the dark. Icon_minitimedo 23 jul 2020 - 12:26

Er ging een korte huivering door Frozenfall’s lichaam heen toen de rogue vertelde over zijn ervaring met Twolegs. Het leek haar nu niet bepaald aangenaam om hun onbehaarde poten aan haar lijf te hebben zitten en dus kon ze zich ook niet vinden in zijn woorden. Ze had enkel verschrikkelijke dingen gehoord over Clan cats die in aanraking kwamen met Twolegs. Zij zou het zelf verschrikkelijk vinden als een Twoleg haar zomaar mee zou nemen naar zijn nest, maar voor deze kat leek het eerder een zegen te zijn, al zag hij StarClan zij dank ook wel in wat voor voordelen een rogue zijn inhielden. Met een goedkeurend knikje liet ze haar appreciatie duidelijk blijken toen hij op een subtiele manier aangaf dat ze hem nooit tegen zou komen op haar territorium. Dat was een goed ding. Met de dreiging van BloodClan nog altijd nabij hadden ze wel genoeg katten waar ze op moesten letten zonder dat er nog jonge rogues waren die hun geluk eens uit wilden testen en op hun grondgebieden gingen jagen. Het onderwerp verlegde zich algauw naar haar Clanleven en een warme blik ontstond in haar ogen toen ze de nieuwsgierigheid opmerkte die vergezeld gingen met de jonge leeftijd waar de tom cat zich op bevond. “Er zijn momenten dat we het rustiger aan kunnen doen,” mauwde ze op een zachte toon. “Tijdens Newleaf en Greenleaf hebben we minder kopzorgen dan tijdens de koudere maanden, maar dat zal niet veel verschillen van jullie rogues.” Ze glimlachte naar hem. Ze had het duidelijk over het prooitekort wat er dan was, waar elke kat die in vrijheid leefde last van had. Dat zou voor haar echter nog steeds geen reden zijn om haar Clanleven in te ruilen voor het zachte, warme leven van een kittypet. Nee, bedankt. Ze knikte toen hij vroeg of ze een warrior was. “Correct,” antwoordde ze. “Onze taken bestaan voornamelijk uit grenzen controleren, jagen en apprentices opleiden, maar we dragen ook zorg voor de katten binnen het kamp. Een beetje zoals jullie de katten binnen jullie thuis verzorgen,” zei ze op een warme toon. Een andere vraag kwam bij haar opzetten en ze keek hem aandachtig aan. “Is er binnen Hope Farm eigenlijk een leader aangewezen of is het ieder voor zich?” vroeg ze zachtjes aan hem.


Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
Dancing in the dark. DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in the dark.   Dancing in the dark. Icon_minitimeza 25 jul 2020 - 20:36

De huivering was de jonge rus niet ontgaan en hij kon dit antwoord niet direct beantwoorden, maar deels gelijk had ze wel. Als je de slechte van de tweebenen tegen zou komen zoals hij in zijn vroegste jeugd dan had ze gelijk, maar er waren niet alleen slechte tweebenen, er waren ook goede en die hadden van de jonge kater best langer mogen leven. Maar de woorden van Frozenfall leiden hem al snel genoeg af. Natuurlijk waren er rustigere tijden wat dom ook om te vragen, maar dat was nu eenmaal hoe Shaka in elkaar zat. 'Toen ik hier kwam was het nog Leafbare. Toen was ik nog een Kittypet en heb ik ook een van jouw clan ontmoet, maar toen der tijd wist ik nog niets van de clans en was ik eigenlijk meer het bos aan het bewonderen geweest. Zins dien heb ik me aan mijn belofte aan die kat gehouden en toch sta ik nog altijd voor katten klaar in elk seizoen we ook zouden zitten. Maar die kat vertelde me dat jullie te trost zouden zijn om van een buiten staander een of meerdere prooien aan te nemen.' reageerde Shaka op haar uitleg. Het was deels waar, want Shaka wilde Moonstorm niet nog meer problemen bezorgen dan die hij al gehad had. De rood/witte poes bevestigde zijn vraag en Shaka knikte vrolijk en luisterde naar haar verdere woorden. Maar haar vraag deed hem een beetje trots op zwellen. b]'Ik probeer de katten aan te leren dat in onze groep we er voor elkaar zijn en het niet ieder voor zich is. Dat kan soms wat langer duren omdat de meeste al zo lang alleen gereisd hebben.'[/b] legde Shaka uit, maar kon een nog trotseren glimlach niet verbergen toen Frozenfall zachtjes vroeg of er een leider binnen de groep was op Hope farm. b]'Die is er en die zit voor je.'[/b] miauwde Shaka glimlachend. Hij wist dat sommige katten dit niet konden geloven, maar het was toch waar.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dancing in the dark.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: