I will let the sun go down on me.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I will let the sun go down on me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frozenfall
Member
I will let the sun go down on me.  DPKsfdL
Miss F
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Frozenfall
BerichtOnderwerp: I will let the sun go down on me.    I will let the sun go down on me.  Icon_minitimedi 23 jun 2020 - 16:15

Frozenfall glimlachte tevreden. Ze had zojuist aan Thornstar laten weten dat ze er klaar voor zou zijn om een apprentice op zich te nemen. Er was inmiddels een jaar verstreken sinds dat ze zelf een warrior was geworden en ze dacht wel dat ze klaar was voor de verantwoordelijkheid. Ze had natuurlijk wel het idee dat ze dat al eerder was geweest, maar ze had eerst willen wennen aan de extra taken die ze nu op zichzelf moest nemen zonder dat iemand haar zei wat ze moest doen. Natuurlijk waren er katten die de patrouilles opstelden en die haar dan vroegen om mee te gaan, maar over het algemeen had Frozenfall nu zelf de keuze over hoe ze haar dag wilde indelen, iets wat ze wel fijn vond. Ze had nu echter voor zichzelf besloten dat ze ook de verantwoordelijkheid op zich kon nemen om een andere kat op te leiden tot apprentice. Het was een grote verantwoordelijkheid, maar eentje waarvan de rood-witte tabby dacht dat ze wel genoeg geduld zou hebben om op zich te kunnen nemen. En anders waren er altijd oudere warriors aan wie ze tips kon vragen. Nee, ze dacht wel dat het goed zou komen. En ze wilde dan ook weer volop gaan jagen, maar de zon scheen aangenaam op haar pels en ze was er vrij zeker van dat het op the Sunningrocks nu ook heel aangenaam zou zijn. En dus liep de she-cat eerst in de richting, waarbij ze haar uithoudingsvermogen testte door zo snel mogelijk te rennen, maar er ook op lette dat ze niet te veel energie zou verspillen zodat ze nog genoeg over zou hebben om dadelijk aan de jacht te beginnen. De grote grijze rotsen doemden al op de verte en Frozenfall spinde bij het vooruitzicht om dadelijk haar buik te laten verwarmen op het gesteente. Ze nam een aanloop en sprong toen ze bij de rotsen was, waar ze nu pas zag dat ze niet alleen was. “Goedemiddag, Nightpool,” sprak ze op een respectvolle toon, waarna ze haar kop boog naar haar Clanmate. “Zo te zien had je hetzelfde idee als mij.” Ze ging langs hem liggen en genoot van hoe de zon fel op haar pels scheen. Ah, dit was pas aangenaam!


+ @Nightpool
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
I will let the sun go down on me.  2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: I will let the sun go down on me.    I will let the sun go down on me.  Icon_minitimezo 28 jun 2020 - 10:52

Met al die gedachtes in zijn kop die zijn humeur nou niet echt hielpen, liep hij al een tijdje rond het kamp. De drang dat hij zichzelf moest bewijzen was vanbinnen steeds groter aan het worden en hij was al apprentices aan het volgen om te kijken hoe zij jaagde. Dit bracht enigsinds enthausiasme, maar ook een soort teleurstelling. Met die gedachtes had Nightpool besloten maar gewoon eens naar de Sunningrocks te gaan. Het was toch lekker weer en hij mocht die gedachtes er wel eens afschudden, gewoon even denken aan niets. Terwijl de witte kater naar de stenen liep, kwam de tweestrijd weer echter terug in zijn kop. Aan de ene kant wilde hij zichzelf accepteren zoals hij was, hij was nooit onzeker geweest en had altijd een trotse kant gehad. De andere kant wilde zichzelf veranderen, vond zichzelf een lastpak, iemand die niks deed en alleen maar een beetje rondhing. Misschien kon hij wel weer lessen krijgen in jagen, dat idee hing er ook al een tijdje rond. Het zou wel beschamend zijn om iemand te vinden die hem dat kon leren. Met een zuchtje sprong hij op één van de stenen en legde zijn witte lichaam er dicht tegen aan. De warmte verblijdde hem en snel sloten de ogen van de kater die vervolgens in een weerwar van gedachte terecht kwam. Gelukkig geen nare. "Goedemiddag, Nightpool," Het duurde even voordat hij doorhad dat dit direcht tegen hem gezegd werd. De kater opende één van zijn groene ogen en keek tegen de vriendelijke snoet van Frozenfall aan. "Goedemiddag, Madame," Glimachte hij terug. Het was lang geleden dat hij iemand Madame had genoemd, maar omdat hij zijn gedachte iets had kunnen wegdrukken kon hij weer iets meer zijn zelf zijn.


“I was born with an enormous need for affection.
I will let the sun go down on me.  1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozenfall
Member
I will let the sun go down on me.  DPKsfdL
Miss F
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Frozenfall
BerichtOnderwerp: Re: I will let the sun go down on me.    I will let the sun go down on me.  Icon_minitimema 29 jun 2020 - 10:57

Een kleine glimlach kwam om haar lippen toen ze zijn woorden hoorde. Het was iets dat ze normaal gezien van niemand accepteerde omdat het nu niet bepaald een respectvolle aanspreking was die je tegen een warrior gebruikte, maar ze wist na een paar moons inmiddels wel hoe Nightpool was en nam het hem niet kwalijk. “Het is omdat jij het bent, anders had je allang een draai om je oren gehad,” zei ze op een plagende toon tegen hem. Ze snorde door de warmte die op haar pels scheen en keek naar de overkant, naar waar de RiverClanners zich ophielden. Hoe vaak hadden haar voorouders al wel niet gevochten om dit plekje? En gelukkig had ThunderClan het weten te behouden. Het was heerlijk om lekker weg te doezelen op dit plekje in de zon en Frozenfall zou het voor niks willen ruilen. “Ik heb goed nieuws,” snorde ze tegen Nightpool. “Ik heb bij Thornstar aangegeven dat ik er open voor sta om een apprentice te krijgen en hij gaf aan dat hij er rekening mee ging houden. Misschien heb ik binnenkort wel mijn eigen apprentice.” Hoewel het enthousiaste woorden waren, wist Frozenfall het enthousiasme op haar gezicht toch wel aardig in te tomen. De warrior was iemand die haar gevoelens voor zich hield en het niet te hard liet blijken naar anderen toe, maar nu gleed er toch een glimlach om haar lippen bij dat vooruitzicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
I will let the sun go down on me.  2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: I will let the sun go down on me.    I will let the sun go down on me.  Icon_minitimema 29 jun 2020 - 20:23

De kater wist dat de meeste het niet waardeerde als hij dingen zoals 'madame' zei. Het klonkt te playboy achtig. Maar het was wie hij werkelijk was en hij zag zichzelf absoluut niet als een playboy. Nightpool was niet slecht op het vlak van de liefde, maar hij geloofde echter alleen in echte liefde en deed niet aan rare flings. De poes plaagde hem en ging al gauw naast hem liggen. Iedereen was blij met de zon. “Ik heb goed nieuws,” De kat opende één van zijn alweer gesloten ogen en keek haar nieuwsgierig aan. Ik heb bij Thornstar aangegeven dat ik er open voor sta om een apprentice te krijgen en hij gaf aan dat hij er rekening mee ging houden. Misschien heb ik binnenkort wel mijn eigen apprentice.” Hij snorde terug en sloot zijn ogen weer. "Kijk eens aan, ik weet nog toen je zelf een kitten was en nu ga je al zelf die eigenwijze koppies les geven." Nightpool was blij voor haar en opende snel weer even zijn ogen. Hij had zelf nooit een leerling gehad. Ha, wat hij had moeten leren of doorgeven. The practise of speech? Hehe, zijn vroegere zelf had dat zeker leuk gevonden, maar de meeste apprentices wilde dat soort gedoe niet.


“I was born with an enormous need for affection.
I will let the sun go down on me.  1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozenfall
Member
I will let the sun go down on me.  DPKsfdL
Miss F
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Frozenfall
BerichtOnderwerp: Re: I will let the sun go down on me.    I will let the sun go down on me.  Icon_minitimeza 4 jul 2020 - 21:50

Frozenfall kon aan het zachte gesnor van Nightpool horen dat hij blij voor haar was. Het was een vreemde gedachte dat hij ongeveer haar leeftijd was geweest toen zij nog maar pas werd geboren. Het zorgde ervoor dat ze veel respect voor hem voelde. Hij draaide immers al lang mee in de Clan en had veel ervaring. Ze zou echter wel zien hoe het zou gaan voordat ze zich naar hem zou wenden voor hulp, al was ze wel aan het liegen als ze zei dat ze niet nerveus was om een eigen apprentice te krijgen en daar verantwoordelijkheid voor te nemen. Ze wist dat ze er meer dan klaar voor was, maar de echte uitdaging zou pas beginnen wanneer ze de training officieel moest starten. Ze zou echter wel zien waar het zou lopen, maar ze was in elk geval al bij als ze één kat had waar ze op kon terugvallen als het allemaal niet naar wens verliep. “Het is altijd afwachten wat voor soort karakter je krijgt,” zei ze met een zachte zucht. Ze zou geen idee hebben wat ze zou doen als ze zo’n stevig karakter zoals Sunpaw kreeg. “Maar ik denk dat ik het wel ga kunnen. Dat is toch waar ik van uit ging toen ik me aanmeldde bij Thornstar.” Ze lachte. “Je gaat toch wel voor me juichen tijdens de ceremonie, hè?” vroeg ze op een plagende toon aan hem. “Anders kom ik je niet begroeten als je ooit je intrek neemt in de elder's den, hoor,” vervolgde ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
I will let the sun go down on me.  2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: I will let the sun go down on me.    I will let the sun go down on me.  Icon_minitimeza 11 jul 2020 - 17:19

Nightpool lachte met haar mee en knikte instemmend. Het was inderdaad waar dat het karakter van de apprentice bepaalde wat voor trainingen er kwamen. Hij zelf had zich ook opgegeven om mentor te worden, maar hoopte stiekem dat er meer mentoren waren dan apprentices. Of hij zou een apprentice moeten krijgen met een zachtaardig karakter die misschien niet meteen de beste warrior wilde worden van de wereld. . “Je gaat toch wel voor me juichen tijdens de ceremonie, hè?” Nightpool haalde zijn schouders op en deed snel zijn ogen dicht, alsof hij haar negeerde. Voorzichtig deed hij één oog open en stak hij zijn tong uit. "Natuurlijk kom ik je toejuichen." De witte kater lachte en haalde nogmaals zijn schouders op toen ze hem bedreigde met het niet komen opzoeken. "Dat heb ik ook niet nodig, zelfs als een oude stakker ben ik natuurlijk de populairste in de Elders den." Miauwde hij plagend terug. Natuurlijk kwam ze hem opzoeken als hij oud en stijf was, hij moest iemand hebben wie hij schaamteloos kon plagen.


“I was born with an enormous need for affection.
I will let the sun go down on me.  1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozenfall
Member
I will let the sun go down on me.  DPKsfdL
Miss F
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Frozenfall
BerichtOnderwerp: Re: I will let the sun go down on me.    I will let the sun go down on me.  Icon_minitimezo 19 jul 2020 - 13:51

De tom cat zei tegen haar dat hij haar uiteraard kwam toejuichen en Frozenfall snorde zachtjes. Ze vond het wel een leuk idee dat Nightpool tenminste één van de katten zou zijn die voor haar zou juichen als ze een apprentice kreeg. Niet dat ze echt happig was op dat soort aandacht en dat ze het heel erg zou vinden als hij het niet zou doen, maar het was een leuke gedachte. Ze grinnikte vervolgens toen hij zijn opmerking over de elder’s den maakte. “Natuurlijk, hoe kan het dan ook anders?” Ze keek hem grijnzend aan. “Als jij je intrek neemt in de elder’s den, dan komen al die kittens en apprentices spontaan naar jou toe om te luisteren naar je verhaaltjes.” Ze grinnikte om haar eigen woorden en strekte zich uit toen ze de zon lekker warm op haar pels voelde branden. Ze richtte haar amberkleurige blik weer op hem en grinnikte. “Al denk ik niet dat je ooit nog zo’n leuke kitten als mij gaat ontmoeten,” zei ze op een plagerige, quasi hooghartige toon tegen hem. Ze meende er natuurlijk helemaal niks van, maar plagerige opmerkingen maken was altijd leuk!


Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
I will let the sun go down on me.  2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: I will let the sun go down on me.    I will let the sun go down on me.  Icon_minitimema 20 jul 2020 - 23:36

De katting naast hem snorde tevreden, hij keek naar haar en glimlachte, het was fijn om gewild gezelschap te zijn. Daarbij vond de kater het natuurlijk ook fijn om bij Frozenfall in de beurt te zijn, ze kende elkaar best goed en ze kon wel tegen een stootje. Ze stemde er mee in dat hij inderdaad de populairste kon zijn, dat kon ook niet anders met zo een vacht of niet? "Tenzij ik ooit mijn eigen kittens ontmoet!" Miauwde hij er plagerig aan toe. Frozenfall was inderdaad een leuke kitten geweest, in die tijd was hij zelf 19 maanden, en daarbij ook nog in een soort onderzoekend stadium. Rond zijn 20ste maand had hij een beetje uitgevogeld hoe hij gezien wilde worden en hoe Nightpool zichzelf het liefst gedraagde. Dat was aardig gelukt, hij was blij met zijn plek in de clan en de relatie die hij had, eindelijk was zijn leven een rustig leventje geworden, soms saai. "Wat voor warrior vind jij jezelf?" Miauwde de witte tom terwijl hij weer zijn groene blik naar haar toe draaide. In zijn hoofd hij het zich toch al af gevraagd, dus waarom niet in het echt?


“I was born with an enormous need for affection.
I will let the sun go down on me.  1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozenfall
Member
I will let the sun go down on me.  DPKsfdL
Miss F
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Frozenfall
BerichtOnderwerp: Re: I will let the sun go down on me.    I will let the sun go down on me.  Icon_minitimedo 23 jul 2020 - 12:55

Een warme blik ontstond in Frozenfall’s ogen toen de tom cat over kittens begon. “Ik denk dat ik die kittens zelfs nog wel leuk ga vinden,” zei ze op een plagerige toon. Het deed haar ergens wel nieuwsgierig zijn naar of er de reële kans bestond dat hij binnenkort vader zou gaan worden. “Zijn er dan al toekomstplannen gemaakt waar ik nog niks van weet?” vroeg ze op een plagerige toon, maar ook wel nieuwsgierig. Er waren immers vele moons verstreken tussen de tijd dat ze kitten was en dat ze nu warrior was geworden en ze was niet altijd op de hoogte van opbloeiende relaties tussen haar Clanmates. Het kon goed zijn dat Nightpool eindelijk een she-cat had gevonden waar hij het goed mee kon vinden en waar hij verliefd op was geworden, al had zo’n detail haar eigenlijk wel moeten opvallen. Het onderwerp werd echter verlegd naar haar en Frozenfall dacht kort na. “Ik vind dat ik streng kan zijn, maar ook wel rechtvaardig. Dat ik geen problemen zoek waar er geen te vinden zijn en dat ik loyaal ben aan mijn Clan, maar daarom niet afschepend naar katten van andere Clans. Daar komt dan ook nog eens de portie stevige koppigheid bij die ik bezit, het feit dat ik niet graag over mijn gevoelens praat en mijn eigen problemen vaak wegduw voor anderen,” grinnikte ze. “En jij?” vroeg ze nu nieuwsgierig. “Hoe zie jij jezelf?”


Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
I will let the sun go down on me.  2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: I will let the sun go down on me.    I will let the sun go down on me.  Icon_minitimema 27 jul 2020 - 18:01

Die koppigheid van haar kende hij wel, echter wist hij niet dat het haar ook in de weg stond. Ze grinnikte er wel bij, maar hij fronste een beetje. "Je moet niet vergeten ook aan jezelf te denken." Miauwde hij. Hij zag het wel vaker bij jongere katten dat ze snel hun zelf weg cijferde voor andere of soms zelfs voor de clan in het algemeen. Nu wist de kater ook dat Frozenfall een pientere dame was en dat ze ook echt wel voor haar zelf kon zorgen. Toch checkte hij het even. "En ik zie mezelf als iemand die juist veel over zijn gevoelens praat, meestal wel de goede." Miauwde hij grinnikend terug. Nu had de witte tom ook niet heel veel problemen, slechts wat moeite met zichzelf en ook daar sprak hij wel eens over. "In die zin ben ik het tegenovergestelde van wat jij bent, ik ben namelijk ook niet koppig, maar zo vloeiend en wendbaar als water." Zijn staart kantelde naar de andere kant en hij gaf een plagende knipoog. "Ik ben wel meer een prater dan een doener, dus ik weet niet of de clan veel aan mij heeft, praktisch gezien." Hij keek even met een bezorgde blik het bos en bleef een tijdje stil. "Daarbij is er ook nog geen Lady Night in beeld, om even op je allereerste vraag terug te komen." Nightpool draaide zijn kop weer naar haar en draaide dramatisch zijn ogen.


“I was born with an enormous need for affection.
I will let the sun go down on me.  1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I will let the sun go down on me.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: