How hell feels like home



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 How hell feels like home

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Aegir
Member
How hell feels like home Zukobean
Renske
399
Actief
We drink the poison our mind pours for us, and wonder why we feel so sick

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 22 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aegir
BerichtOnderwerp: How hell feels like home   How hell feels like home Icon_minitimewo 1 jul 2020 - 22:41


De tweebeen plaats werd steeds bekender. Hij begon de stegen te herkennen, de paden, de wegen. Hij wist dat als hij in een tuin belandde, ongeveer welke dat was. Het moest ook wel, hoe oud was hij nu? Hij begon orde te zien in het doolhof. Hij wist waar hij eten voor zichzelf kon vinden. Hij was niet echt een jager, dus liep hij langs de plekken waar de tweebenen eten gewoon neerlegden. Gewoon, zomaar. Het stonk misschien wel wat, maar het was zeker eetbaar, en hij at zijn buikje er rond aan. Nu ook was hij weer in zo'n steeg te vinden. Hij proefde de lucht en probeerde een vleugje van goed eten te zoeken. Maar het zat hem even niet mee. Miezerregen kwam uit de hemel en de avond begon al te vallen op een warme zomeravond. Hij zuchtte en likte een paar slokken water uit een plas die was gevormd op de harde tegels. Misschien moest hij het voor vandaag maar opgeven en terug naar huis gaan. Het was ook niet alsof hij om zou komen van de honger...

+ Tigera eerst
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigera
Member
How hell feels like home 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
62
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigera
BerichtOnderwerp: Re: How hell feels like home   How hell feels like home Icon_minitimedo 2 jul 2020 - 8:16

Tigera had net een lekkere rat gevangen toen ze voetstappen hoorde en het begon te miezeren. Ze pakte de rat in haar bek en ging kijken van wie de pootstappen waren. Toen ze de hoek om was zag ze een young-one iets ouder dan haar, maar volgens haar nog niet zo lang in de bloodclan. Ze zag dat hij richting het kamp wilt oplopen, maar dat is een veel langere route dan over de daken, die hier best dicht op elkaar staan, te springen. 'Hi...er is een snellere route over de daken...Kom je mee? of wil je eerst een afdakje zoeken om de rat op te eten?' Zei ze met een gedempte stem door de rat. Zo had ze hem meteen ook uitgenodigd om mee te eten. Het was toch een grote rat die ze niet in haar eentje op krijgt en anders had ze propvol gezeten en moest ze nog naar huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aegir
Member
How hell feels like home Zukobean
Renske
399
Actief
We drink the poison our mind pours for us, and wonder why we feel so sick

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 22 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aegir
BerichtOnderwerp: Re: How hell feels like home   How hell feels like home Icon_minitimevr 10 jul 2020 - 15:35


Aegir spitste zijn oren toen hij opeens pootstappen dichterbij hoorde komen. En ook nog eens de geur van verse prooi. Het water liep hem bijna spontaan in zijn bek, waarbij hij langs zijn lippen likte. Een jonge to-be kwam tussen de straten vandaan. Ze miauwde dat ze over de daken terug naar huis zouden kunnen gaan en de rat wilde delen. Hij fronste. Zo, dat was vriendelijk. Hij kantelde zijn kop een beetje. Zijn blik ging omhoog. De daken wist hij zo nog niet, hij was nou eenmaal niet het meest lenige type. Hij bleef Riverclanner, met een lange vacht en meer kracht dan souplesse. ‘Wil je die delen?’ miauwde hij toen nieuwsgierig. Het leek hem wel wat hoor, het was een makkelijk maaltje voor hem. Hij keek met grote ogen naar de rat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigera
Member
How hell feels like home 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
62
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigera
BerichtOnderwerp: Re: How hell feels like home   How hell feels like home Icon_minitimevr 10 jul 2020 - 23:41

De andere young-one keek omhoog en Tigera bedacht dat hij niet gewend is om op daken te zitten. 'Ben je het niet gewend op daken? Je zal het wel moeten leren hier, want het is de snelste manier om je hier te verplaatsen en om van honden te ontkomen...' Zei ze verbaast maar behulpzaam. 'Wil je die delen?' Vroeg de kater. 'Nog een tip. Als je eten krijgt aangeboden, accepteer het dan. Veel Bloodclanners hadden nu nee gezegd, maar ik wil vrienden maken, dus ja. Ik wil hem delen. Hij is toch te groot voor mij alleen. Ik had geluk dat ik deze ving. Hij was niet aan het opletten. Dat is iets om te vieren!' zei ze lacherig. Hopelijk wikt hij wel vrienden zijn. Dat weet ze natuurlijk niet. Voor je het weet gebruiken katten je voor hun eten. Het is een risico en de vraag is of het het waard is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Aegir
Member
How hell feels like home Zukobean
Renske
399
Actief
We drink the poison our mind pours for us, and wonder why we feel so sick

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 22 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aegir
BerichtOnderwerp: Re: How hell feels like home   How hell feels like home Icon_minitimevr 17 jul 2020 - 0:24


Nou ja zeg! Wie dacht ze wel wat ze was? Hij had eerst gedacht dat ze wel aardig was, maar ze deed nu alsof ze alles veel beter wist. Ze was jonger dan hem en ze was vast ook niet uitgekozen door Starclan, zoals híj. ‘Ik kan heus wel over de daken,’ wierp hij er dan ook kribbig tegenin. Hij zou nooit toegeven dat hij iets niets kon. Hij kon alles! Ze moest eens piepen als ze zou moeten zwemmen, want dat kon hij lekker wel. Puh! En daarna ging ze hem weer de les lezen. Ugh. Poezen! ‘Geef nou maar,’ miauwde hij nukkig, waarbij hij de rat onder haar poten vandaan griste. Als ze wilde dat hij zijn deel zou claimen, dan deed hij dat. En zonder nog haar maar een blik waardig te geven, dook hij naar de rat en scheurde er een flinke hap af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigera
Member
How hell feels like home 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
62
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigera
BerichtOnderwerp: Re: How hell feels like home   How hell feels like home Icon_minitimevr 17 jul 2020 - 20:35

Die kat reageert er wel boos op zeg! Hij pakt de rat van haar af en scheurt er een stuk vanaf. Nou ja zeg!!! Wilt ze behulpzaam zijn, krijgt ze dit. Snel pakte ze de rat van hem weer af. 'Als ik wil delen, hoor je meestal niet te stelen! Had gewoon eventjes gewacht! Nu is hij bij het vlees ook nat!' zei ze boos en liep met de rat in haar bek naar een afdakje en seinde naar hem, met haar staart, dat hij naar haar toe most komen. Ze deed de rat een stukje van haar vandaan om duidelijk te maken dat hij nog een hap mag nemen, maar niet in de regen. Ze probeert het goed te maken, ook al snapt ze niet wat ze verkeerd heeft gedaan. Ze werd iets kalmer en vroeg: 'Waarom pakte je hem nou af?' Ze begreep het niet. Wat had ze nou verkeerd gedaan? Misschien was ze iets te irritant geweest met haar gepraat....
Terug naar boven Ga naar beneden
Aegir
Member
How hell feels like home Zukobean
Renske
399
Actief
We drink the poison our mind pours for us, and wonder why we feel so sick

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 22 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aegir
BerichtOnderwerp: Re: How hell feels like home   How hell feels like home Icon_minitimema 3 aug 2020 - 20:18

Hoe snel hij de rat mee had gegrist, hoe snel hij ook weer werd afgepakt. Stelen? Pfft. ‘Je zei dat ik wat mocht hebben!’ mopperde hij meteen weer terug. Nou ja zeg, zij was ook van de gemixte signalen. Maar, ze moesten zo nodig onder het afdakje eten. Wat een gezeik. Maar hij keerde om en liep met haar mee. Hij wilde wel een hapje hebben. Dus met tegenzin ging hij eronder zitten en liep zich met een lompe plof vallen. Toen vroeg ze waarom hij hem had afgepakt. Hij duwde zijn oren weer in zijn nek. ‘Jij zei dat ik het maar gewoon moest accepteren! Je bent een betweter, weet je dat?’ bromde hij chagrijnig. Hij was langer in de elite dan haar hoor! Hij had al meer training gehad. Hij wist heus wel wat hij moest doen om een echte elite member te worden. Man, ze leek op Skadi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigera
Member
How hell feels like home 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
62
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigera
BerichtOnderwerp: Re: How hell feels like home   How hell feels like home Icon_minitimedo 6 aug 2020 - 0:01

‘Je zei dat ik wat mocht hebben!’ 'Inderdaad, mag je ook!' Sjongejonge, het is wel haar prooi... Maar hij kwam wel onder het afdakje liggen om de rat op te eten. Dat is in ieder geval beter dan dat hij nu wegloopt, dan heeft ze plaats van een vriend een vijand. ‘Jij zei dat ik het maar gewoon moest accepteren! Je bent een betweter, weet je dat?’ Oh, een betweter... Ja, ze weet dat ze een betweter is, maar wat kan ze daaraan veranderen? Het is deel van haar persoonlijkheid... 'Ik weet dat ik een betweter ben..' zei ze terwijl ze naar de grond keek. 'Maar iedereen heeft wel iets van een negatieve eigenschap... Denk ik... ' zei ze toegevend dat ze er ook niet super trots op is. Ze mompelde zacht ''sorry'', dat bijna niet te verstaan is, je kan het alleen horen als je het echt goed luisterde en dan nog is het lastig te horen. Ja, zij is soms ook niet dol op haar persoonlijkheid, maar ze moet het er maar het beste van maken...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
How hell feels like home
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: