You're cooler than me

IndexGebruikerslijstRegistrerenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Greenleaf, 15°C - 30°C
En dan is het toch echt Greenleaf. De zon is bijna niet meer weg te denken. De meeste dagen zijn warm en droog. De enige regen valt nog uit een enkele onweersbui die overkomt en dat betekent ook direct veel regen in één keer. Het woud zit vol prooi en kruiden om de Clans mee in leven te houden.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
Prophecy given by Starclan
"Heed the darkness that creeps near.
Heed the purge that will begin
Seeping into the forest slowly.
Poisoning the clans from within

Blood will turn the forest red.
Lie low in order to thrive
Stay aware of who your allies are.
Or none of the clans will survive"
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
Founder
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

You're cooler than me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tidekit
Member
You're cooler than me BBTakD
Bunny
28
Actief
"Love recognizes no barriers"

CAT'S PROFILE
Rank: Kitten
Tidekit
BerichtOnderwerp: You're cooler than me   You're cooler than me Icon_minitimedi 14 jul 2020 - 19:36

Tidekit was op de één of andere manier op haar rug terecht gekomen. Het was haar helemaal niet duidelijk hoe - in haar ervaring lag ze het ene moment nog goed, en het volgende moment was de wereld ondersteboven. Ze knipperde wat verdwaasd. Uhm.. Help? Ze bewoog haar pootjes wat. Als ze nu genoeg kracht kon zetten, kon ze misschien zichzelf omdraaien.. Maar haar pootjes wouden niet goed luisteren naar haar plannetje en schudden gewoon wat nutteloos in de lucht. Gefrustreerd zuchtte de jonge kitten. Ugh, dat hielp niet!

+Bluekit

You're cooler than me F3y2SW
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Bluepaw,,
Member
You're cooler than me WOZmix6
Camilla
195
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Rank: Apprentice
Bluepaw,,
BerichtOnderwerp: Re: You're cooler than me   You're cooler than me Icon_minitimedo 16 jul 2020 - 21:35

Bluekit sprong vrolijk op en neer in de Nursery. Nog even en dan zou ze een Apprentice worden, maar nu kon ze nog even genieten van het feit dat ze ongestoord steentjes in het nest van haar en haar papa kon leggen. Dat zou wel ietsje lastiger worden zodra zij naar de Apprentice Den verhuisde en hij weer terug naar de Warriors Den. Maar goed, dat zou ze nog wel uitvogelen hoor. Geen probleem voor Bluekit - of dan zou het Bluepaw zijn. Maar nu was ze in de Nursery, en dat was maar goed ook. Want een kitten lag met haar rug hulpeloos met haar pootjes te slaan. Bluekit rende naar haar toe en herkende haar als Tidekit, één van de nieuwste kittens. Ze glimlachte naar het jonge poesje. 'Hey daarrr,' miauwde ze snorrend.

You're cooler than me 9DRHgn3
You're cooler than me DsqLgGa
:♥:

Profiel bekijken
Tidekit
Member
Bunny
28
Actief

CAT'S PROFILE
Tidekit
BerichtOnderwerp: Re: You're cooler than me   You're cooler than me Icon_minitimeza 1 aug 2020 - 17:15

Tidekit liet net haar pootjes ontspannen toen een stemmetje dat ze nog niet kende haar begroette. Tidekit keek de oudere kitten aan met nieuwsgierige kittenblauwe oogjes. Ze opende haar bekje en probeerde 'hey' terug te zeggen, maar het enige dat ze uitbracht was een soort halve piep. Close enough. Ze zwaaide nog een keer met haar linkervoorpootje, in de hoop dat dat op de één of andere manier zou helpen met weer op haar buik te rollen, maar veel deed het niet. Hm. Dit was haar leven dan nu maar, zeker?

Profiel bekijken
Bluepaw,,
Member
You're cooler than me WOZmix6
Camilla
195
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Rank: Apprentice
Bluepaw,,
BerichtOnderwerp: Re: You're cooler than me   You're cooler than me Icon_minitimedo 6 aug 2020 - 16:02

Het jonge poesje stopte met haar pootjes te slaan toen ze erbij kwam. Bluekit glimlachte breed naar haar toen de kitten piepte. Het was niet echt een goede piep, maar Blue wist wat ze bedoelde. Gefascineerd keek ze toe hoe Tidekit weer met haar pootje sloeg, maar niet van positie leek te veranderen. Hmmm. 'Hier, laat me je helpen,' miauwde Blue en ze drukte haar neusje tegen de flank van de kitten, haar proberend om te duwen.

You're cooler than me 9DRHgn3
You're cooler than me DsqLgGa
:♥:

Profiel bekijken
Tidekit
Member
Bunny
28
Actief

CAT'S PROFILE
Tidekit
BerichtOnderwerp: Re: You're cooler than me   You're cooler than me Icon_minitimezo 9 aug 2020 - 17:25

Tidekit piepte geschrokken toen de andere kitten plots haar neusje in haar zij duwde. Oh, dta kietelde! Maar, hé, ze voelde zich wel langzaamaan omkantelen. Nog wat rare bewegingen met haar voorpootjes, bijna alsof ze in de lucht zwom, en - plof! Ze lag op haar zij. Ongemakkelijk en niet al te elegant sloeg ze er toch in om weer op haar buikje te klauteren nu ze al iets beter lag. Het was nog steeds niet echt zoals een andere kitten zich misschien zou omdraaien, ze was immers een stuk lomper - dat was al duidelijk. Maar met grote kittenblauwe oogjes keek ze op naar de kitten die haar geholpen had. Wow, met wat hulp was alles veel makkelijker! Dat zou ze zeker onthouden. Tidekit opende haar bekje en probeerde Bluekit te bedanken, maar haar tong en haar stem hadden niet zo veel zin om naar haar te luisteren. Hoewel ze het woord wel kende, kon ze het niet uitbrengen, dus moest ze het maar doen met opnieuw een beetje een raar gevormde piep. Uiteindelijk zou ze het wel leren. Het duurde alleen wat langer.

Profiel bekijken

You're cooler than me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: